Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)
Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna). Zadania: - przeprowadzanie ankiet telefonicznych - obsługa zamówień w systemach wewnętrznych - telefoniczny kontakt z klientami - uzupełnianie dokumentacji wewnętrznej Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) - komunikatywność - płynne czytanie - sprawne pisanie - dobra dykcja i wymowa - umiejętność obsługi komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype) - wykształcenie minimalne: średnie - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym) Pracodawca oferuje: - umowę o pracę - pełny wymiar pracy - 1-3 miesięcy – okres próbny, docelowo czas nieokreślony - wsparcie koordynatora projektu - pracę w miłej atmosferze W ramach działań zaplanowanych w projekcie wszystkie osoby niepełnosprawne otrzymają wsparcie: w postaci zaplanowania kariery. Zapraszamy do aplikowania.

Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)
Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)
Szczecin 30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Dla naszego Klienta poszukujemy: Konsultant ds. obsługi klienta(praca zdalna) W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: wsparcie doświadczonych specjalistów, możliwość udziału w kursach i szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje, SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), posiadasz umiejętność łatwego wysławiania, płynnego czytania sprawnego pisania podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie formularza) - dobra obsługa komputera praca dwuzmianowa 8-15, 11-18 wykształcenie minimalne: średnie OFERUJEMY: umowa o pracę obejmuje okres szkolenia (pełne wynagrodzenie) pełny wymiar pracy 1-3 miesięcy okres próbny, docelowo czas nieokreślony wsparcie koordynatora projektu Prosimy o dodanie klauzuli: Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● wynagrodzenie 3500 zł brutto ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania w przedziale godzin: 9-19 Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

Konsultant ds. obsługi klienta i weryfikacji
Konsultant ds. obsługi klienta i weryfikacji
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą, która łączy branżę rozrywkową z nowymi technologiami. Wprowadzamy na rynek nową markę i szukamy osób do pomocy przy jej tworzeniu. Poszukujemy utalentowanych pracowników, chętnych do rozwoju. Potrzebujemy ambitnych i proaktywnych osób, których celem jest ciągły rozwój i doskonalenie się. Ludzi, którzy nie boją się dynamicznego środowiska, w którym wiele rzeczy może się zmienić z dnia na dzień. Ludzi, którzy są wewnętrznie zmotywowane, szybko się uczą i wykazują wysoki poziom zaangażowania w swoją pracę. W naszej strukturze pracownicy mają realny i bezpośredni wpływ na działalność firmy. Tutaj każdy pomysł może zostać zrealizowany. Wystarczy, że będzie dobry! Konsultant ds. obsługi klienta i weryfikacji 002/05/2022 Obowiązki Obsługa klienta poprzez email/czat Wsparcie techniczne oraz obsługa bieżących tasków Nadzór nad poprawnością działania systemu, zgłaszanie bieżących problemów poprzez system ticketowy Weryfikacja dokumentów rejestracyjnych Klienta (KYC – Know Your Customer) Współpraca z zespołem tworzącym projekt Wymagania Komunikatywna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny Doświadczenie w pracy z klientem Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia Chęć do nauki Oferujemy Praca całkowicie zdalna Atrakcyjne wynagrodzenie i bonusy Wsparcie merytoryczne ze strony naszych specjalistów Luźną atmosferę, ciekawe obowiązki, elastyczne godziny pracy

Zdalna praca dla osób z orzeczeniem
Zdalna praca dla osób z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Działu Realizacji Badań na stanowisko Konsultant ds. Obsługi Klienta PRACA ZDALNA (miejsce zamieszkania) PROFIL PRACOWNIKA  Płynne czytanie  Sprawne pisanie  Podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie ankiet)  Wykształcenie średnie  Praca dwuzmianowa (9.00-16.00 13.00-20.00 od Poniedziałku do Piątku)  Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności OFERUJEMY  Umowa o pracę ( obejmuje okres szkolenia)  Pełny wymiar pracy ( docelowo umowa na czas nieokreślony)  Wsparcie koordynatorów  Zdobycie doświadczenia WYMAGANIA TECHNICZNE MINIMALNE  systemy operacyjne Windows 10 x64  procesor o minimalnym taktowaniu 2 Ghz / 2 rdzenie (minimum Intel i3 lub odpowiednik AMD  pamięć operacyjna 8 GB  prędkość Internetu (pobieranie) 20 mb/s  prędkość Internetu (wysyłanie) 1 mb/s  słuchawki USB  karta sieciowa (Ethernet) wbudowana lub zewnętrzna o prędkości min 100 mb/s  Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)  przeglądarki internetowe: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera w wersji najnowszej UWAGA! Internet mobilny nie jest akceptowany. System operacyjny Windows 7,8,8.1 nie jest akceptowany NASZE APLIKACJE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA CZYTNIKÓW EKRANOWYCH CV prosimy przesłać na E-MAIL: @ TEL: 786 - pokaż numer telefonu - 786 - pokaż numer telefonu - https://efektum.pl Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami

Konsultant telefoniczny ds. Obsługi Klienta
Konsultant telefoniczny ds. Obsługi Klienta
75000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Konsultant ds. Obsługi Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.(miejsce pracy: Rzeszów, al. Józefa Piłsudskiego 35).Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta - połączenia w ruchu przychodzącym;Pomoc techniczna klientom firmy;Udzielanie informacji o sprzedawanych produktach i usługach; Wprowadzanie danych, zamówień i zleceń do systemu / przyjmowanie zgłoszeń oraz zleceń od klientów; Aktywna sprzedaż produktów i usług sieci Orange Polska; Wymagania: Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej w godzinach 6:00 – 00:00 (pracujemy na dwie zmiany);Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę (cały etat lub 3/4 etatu);Możliwość pracy w modelu hybrydowym - 1 tydzień w miesiącu praca w biurze, 3 tygodnie praca zdalna;Stawkę 26 zł brutto za godzinę;Premie sprzedażowe miesięczne (średnia 1400 zł brutto, najlepsi potrafią osiągnąć premię powyżej 4000 zł brutto);Premie kwartalne od 500 do 1200 zł brutto;Profesjonalne szkolenie wdrażające oraz wsparcie narzędziowe w procesie adaptowania się do nowych obowiązków. Nie zostajesz sam!Zniżkę 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange; Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, medycznego oraz karty MultiSport; Możliwość skorzystania z programu zaliczek pracowniczych;Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;Laptopa i niezbędne narzędzia do codziennej pracy;Liczne konkursy, dzięki którym możesz zyskać cenne i ciekawe nagrody.

Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta – zdalnie
Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta – zdalnie
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● wynagrodzenie 4500 zł brutto + do 500 zł brutto premii ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 i 13-20 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.