Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)
Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna). Zadania: - przeprowadzanie ankiet telefonicznych - obsługa zamówień w systemach wewnętrznych - telefoniczny kontakt z klientami - uzupełnianie dokumentacji wewnętrznej Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) - komunikatywność - płynne czytanie - sprawne pisanie - dobra dykcja i wymowa - umiejętność obsługi komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype) - wykształcenie minimalne: średnie - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym) Pracodawca oferuje: - umowę o pracę - pełny wymiar pracy - 1-3 miesięcy – okres próbny, docelowo czas nieokreślony - wsparcie koordynatora projektu - pracę w miłej atmosferze W ramach działań zaplanowanych w projekcie wszystkie osoby niepełnosprawne otrzymają wsparcie: w postaci zaplanowania kariery. Zapraszamy do aplikowania.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Dla naszego Klienta poszukujemy: Konsultant ds. obsługi klienta(praca zdalna) W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: wsparcie doświadczonych specjalistów, możliwość udziału w kursach i szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje, SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), posiadasz umiejętność łatwego wysławiania, płynnego czytania sprawnego pisania podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie formularza) - dobra obsługa komputera praca dwuzmianowa 8-15, 11-18 wykształcenie minimalne: średnie OFERUJEMY: umowa o pracę obejmuje okres szkolenia (pełne wynagrodzenie) pełny wymiar pracy 1-3 miesięcy okres próbny, docelowo czas nieokreślony wsparcie koordynatora projektu Prosimy o dodanie klauzuli: Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● wynagrodzenie 3500 zł brutto ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania w przedziale godzin: 9-19 Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.
Jesteśmy firmą, która łączy branżę rozrywkową z nowymi technologiami. Wprowadzamy na rynek nową markę i szukamy osób do pomocy przy jej tworzeniu. Poszukujemy utalentowanych pracowników, chętnych do rozwoju. Potrzebujemy ambitnych i proaktywnych osób, których celem jest ciągły rozwój i doskonalenie się. Ludzi, którzy nie boją się dynamicznego środowiska, w którym wiele rzeczy może się zmienić z dnia na dzień. Ludzi, którzy są wewnętrznie zmotywowane, szybko się uczą i wykazują wysoki poziom zaangażowania w swoją pracę. W naszej strukturze pracownicy mają realny i bezpośredni wpływ na działalność firmy. Tutaj każdy pomysł może zostać zrealizowany. Wystarczy, że będzie dobry! Konsultant ds. obsługi klienta i weryfikacji 002/05/2022 Obowiązki Obsługa klienta poprzez email/czat Wsparcie techniczne oraz obsługa bieżących tasków Nadzór nad poprawnością działania systemu, zgłaszanie bieżących problemów poprzez system ticketowy Weryfikacja dokumentów rejestracyjnych Klienta (KYC – Know Your Customer) Współpraca z zespołem tworzącym projekt Wymagania Komunikatywna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny Doświadczenie w pracy z klientem Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia Chęć do nauki Oferujemy Praca całkowicie zdalna Atrakcyjne wynagrodzenie i bonusy Wsparcie merytoryczne ze strony naszych specjalistów Luźną atmosferę, ciekawe obowiązki, elastyczne godziny pracy
Działu Realizacji Badań na stanowisko Konsultant ds. Obsługi Klienta PRACA ZDALNA (miejsce zamieszkania) PROFIL PRACOWNIKA Płynne czytanie Sprawne pisanie Podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie ankiet) Wykształcenie średnie Praca dwuzmianowa (9.00-16.00 13.00-20.00 od Poniedziałku do Piątku) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności OFERUJEMY Umowa o pracę ( obejmuje okres szkolenia) Pełny wymiar pracy ( docelowo umowa na czas nieokreślony) Wsparcie koordynatorów Zdobycie doświadczenia WYMAGANIA TECHNICZNE MINIMALNE systemy operacyjne Windows 10 x64 procesor o minimalnym taktowaniu 2 Ghz / 2 rdzenie (minimum Intel i3 lub odpowiednik AMD pamięć operacyjna 8 GB prędkość Internetu (pobieranie) 20 mb/s prędkość Internetu (wysyłanie) 1 mb/s słuchawki USB karta sieciowa (Ethernet) wbudowana lub zewnętrzna o prędkości min 100 mb/s Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód) przeglądarki internetowe: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera w wersji najnowszej UWAGA! Internet mobilny nie jest akceptowany. System operacyjny Windows 7,8,8.1 nie jest akceptowany NASZE APLIKACJE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA CZYTNIKÓW EKRANOWYCH CV prosimy przesłać na E-MAIL: @ TEL: 786 - pokaż numer telefonu - 786 - pokaż numer telefonu - https://efektum.pl Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami
W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Konsultant ds. Obsługi Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.(miejsce pracy: Rzeszów, al. Józefa Piłsudskiego 35).Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta - połączenia w ruchu przychodzącym;Pomoc techniczna klientom firmy;Udzielanie informacji o sprzedawanych produktach i usługach; Wprowadzanie danych, zamówień i zleceń do systemu / przyjmowanie zgłoszeń oraz zleceń od klientów; Aktywna sprzedaż produktów i usług sieci Orange Polska; Wymagania: Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej w godzinach 6:00 – 00:00 (pracujemy na dwie zmiany);Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę (cały etat lub 3/4 etatu);Możliwość pracy w modelu hybrydowym - 1 tydzień w miesiącu praca w biurze, 3 tygodnie praca zdalna;Stawkę 26 zł brutto za godzinę;Premie sprzedażowe miesięczne (średnia 1400 zł brutto, najlepsi potrafią osiągnąć premię powyżej 4000 zł brutto);Premie kwartalne od 500 do 1200 zł brutto;Profesjonalne szkolenie wdrażające oraz wsparcie narzędziowe w procesie adaptowania się do nowych obowiązków. Nie zostajesz sam!Zniżkę 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange; Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, medycznego oraz karty MultiSport; Możliwość skorzystania z programu zaliczek pracowniczych;Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;Laptopa i niezbędne narzędzia do codziennej pracy;Liczne konkursy, dzięki którym możesz zyskać cenne i ciekawe nagrody.
Opis oferty pracyORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● wynagrodzenie 4500 zł brutto + do 500 zł brutto premii ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 i 13-20 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.
Powiązane wyszukiwania
- Konsultant ds. obsługi klienta
- Telefoniczny konsultant ds. sprzedaży i obsługi klienta
- Konsultant kancelarii ds. obsługi klienta
- Konsultant ds. obsługi klienta krosno odrzańskie
- Konsultant ds. obsługi telefonicznej pacjenta
- Konsultant ds. obsługi klienta – białystok
- Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)