Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta
Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta
42700 zł
nowe Piaseczno 30+ kilka dni temu

Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy możliwość współpracy z doświadczonymi specjalistami oraz dostęp do nowoczesnego sprzętu medycznego. Dołącz do nas i pomóż nam dbać o zdrowie pacjentów!My pracujemy z sercem, a Ty?Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej PacjentaMiejsce pracy: Piaseczno, ul. Jana Pawła 9/lok.106Twoje zadania:Telefoniczna obsługa PacjentówUmawianie Pacjentów na konsultacje i badaniaUdzielanie informacji o aktualnych usługach i cennikuRealizacja celów jakościowychDbałość o wysoką jakość obsługi oraz zachowanie profesjonalnych relacji z naszymi PacjentamiOd Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:Wykształcenia minimum średniegoGotowości do pracy w systemie zmianowymDobrej dykcji i przyjaznego usposobieniaZnajomości języka angielskiego lub języka ukraińskiego - nie jest to warunek koniecznyDoświadczenie w pracy w Contact Center będzie dodatkowym atutemMile widziana dostępność w godzinach 7-12 oraz 15-20/2W zamian oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zleceniePakiet prywatnej opieki medycznej - dbamy o Twoje zdrowie, zapewniając dostęp do profesjonalnej opieki medycznej.Dostęp do platformy benefitowej (w tym karta Multisport) – każdy znajdzie korzyści dostosowane do swoich potrzeb.Możliwość rozwoju zawodowego – jesteśmy gotowi podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, abyś mógł/ła rozwijać się razem z nami.Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne – stawiamy na ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy.Program poleceń pracowniczych oraz inicjatyw - dajemy Ci szansę na dodatkową gratyfikację za Twoją aktywność i inicjatywę.