Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)
Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)
nowe 30+ kilka dni temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie) Zakres obowiązków: • obsługa infolinii przychodzącej w zakresie m.in. weryfikacji zamówień, zarejestrowanych reklamacji, procesowania zgłoszeń • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca) • udzielenie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje Od Kandydata/ki oczekujemy: • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania • umowę o pracę, wynagrodzenie 4000 zł brutto