Konsultant ds. obsługi klienta (Olsztyn)
nowe
Olsztyn
30+ kilka dni temu
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Podział czasu pracy: (tylko pracuj.pl)
90% Telefoniczna obsługa klienta
5% Zapoznawanie się ze zmianami w procedurach
5% Szkolenia, coachingi, spotkania 1:1
Lokalizacja: Olsztyn, Wyszyńskiego 1
U nas otrzymasz:
Wynagrodzenie w wysokości 23,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).
Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 23:00 - Olsztyn,
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
lub: Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.
—---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyróżniają Cię:
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych.
Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Proces rekrutacji:
1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @
Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.
W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.
Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @ i poznaj nas lepiej.