Sortowanie:
Znaleziony: 920 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Obsługa klienta
Obsługa klienta
65008000 zł
nowe 30+ kilka dni temu

FPHU SIGERN znajdująca się w Wielopolu koło Nowego Sącza poszukuje sumiennego i komunikatywnego pracownika na stanowisko OBSŁUGI KLIENTA do KOMORY NORMOBARYCZNEJ w Wielopolu: PRACA NA RECEPCJI I W KOMORZE Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa klienta – osobiście i za pośrednictwem telefonu, - sprzedaż usług -wejść jednorazowych i karnetów na recepcji, - obsługa kasy fiskalnej, - odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami oferowanymi przez firmę, - utrzymywanie i tworzenie relacji z klientami, - utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w pomieszczeniu, - wprowadzanie i przebywanie z klientami w komorze, - przygotowywanie postów na FB i Instagrama. Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia - umowa zlecenie - praca 5 dni w tygodniu (wtorek-piątek godziny popołudniowe, każda sobota) - stawka 24 zł brutto za godzinę + premia Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe, - otwartość na kontakt z klientem, - zaangażowanie, - komunikatywność, - odpowiedzialność, - empatia, - wysoka kultura osobista. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Zapewniamy pełne przeszkolenie. Praca w wymiarze około 70-100 godzin Kontakt telefoniczny: ** *** ** **; 606 129 602 Praca od 13.11.2023r. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą.

Obsługa Klienta Biznesowego
Obsługa Klienta Biznesowego
59999 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, wyznaczamy trendy na rynku od 22 lat i nie zamierzamy się zatrzymać. Dołącz do nas i twórz z nami kolejne lata historii. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klienta, a Tobie na początek oferujemy pracę na stanowisku: Konsultanta Infolinii Obsługowej Obsługa Klienta Biznesowego Twoje zadania:• Wykonywanie połączeń wychodzących po wcześniejszej realizacji zgłoszenia, • Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, • Informowanie o aktualnych produktach i usługach, • Obsługa wewnętrznych systemów, • Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta. Będziesz idealnym kandydatem, jeśli: • Jesteś osobą komunikatywną i wytrwałą, • Kreatywne myślenie i szukanie rozwiązań nie sprawia Ci problemu, • Chcesz się rozwijać i zdobywać doświadczenie, • Szybko się uczysz nowych rzeczy, • Jesteś osobą zorientowaną na cel - dążysz do osiągnięcia najlepszych wyników, • Świetnie organizujesz swój czas - dyspozycyjność min. 100 h w miesiącu, • Studenci zaoczni oraz dzienni - mile widziani:) Oferujemy: • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Wypłatę 2 razy w miesiącu - stałą podstawę 27,70 brutto/h oraz system prowizyjny, • Pakiet wdrożeniowy 'U know', który kompleksowo przygotuje Cię do pracy oraz bonus wdrożeniowy, • Możliwe przejście na pracę zdalną już po min. 50 godzinach za zgodą przełożonego, • Możliwości rozwoju w strukturach firmy, • Długofalową współpracę, • Konkursy z nagrodami, • Świetną atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole, • Pomoc na każdym etapie współpracy, • Możliwości awansu w strukturach firmy. :)   Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta aplikuj - zadzwonimy do Ciebie i opowiemy o szczegółach :)

Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczna obsługa klienta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma GastroInvest Group, która mieści się na ul. Targowej 3 w Rzeszowie, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy - obsługa bazy danych w CRM - prace administracyjne - ścisła współpraca z działem dofinansowań - uczestnictwo w wydarzeniach branżowych OFERUJEMY: - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja od klienta ) - umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące ) - umowę o pracę po okresie próbnym - szkolenia sprzedażowe - certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0 - program socjalny dla pracowników - godziny pracy od 10.00 do 17.00 - tygodniowe szkolenie stanowiskowe - laptop, telefon NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE: - minimum roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - bardzo wysoka kultura osobista - bardzo duża motywacja do pracy - umiejętność pracy na targetach sprzedażowych - umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami - mile widziane doświadczenie w branży HoReCa Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju. Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group wprosimy wysyłać na adres mail wskazany w ogłoszeniu. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Obsługa klienta na recepcji
Obsługa klienta na recepcji
25 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI DO PRACY ! Firma Lavoro sp. z o.o. poszukuje na stanowisko: Telefoniczna obsługa klienta Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta - dobra znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie - mile widziany status studenta Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (tylko połączenia przychodzące) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - system premiowy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas ! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Telefoniczna obsługa klienta Canal+
Telefoniczna obsługa klienta Canal+
Olsztyn 9 dni plecy

Telefoniczna obsługa klienta - infolinia wychodząca/przychodząca.Oferujemy:- atrakcyjna stawka godzinowa- premia do 3000zł- płatne szkolenie- zatrudnienie w oparciu umowy zlecenie/umowy o pracę- karta Multi Sport- grupowe ubezpieczenieWymagamy:- podstawowej obsługi komputera- dyspozycyjnościCV proszę kierować przez OLX "aplikuj teraz".

Obsługa klienta
Obsługa klienta
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukiwane osoby z doświadczeniem w pracy z klientem przez telefon. Jeżeli lubisz rozmawiać, jesteś dobrym sprzedawcą, jesteś komunikatywny/a, posiadasz około 4 h wolnego czasu to jest to praca dla Ciebie. Możesz pracować z domu. Wynagrodzenie od 500 zł/netto dziennie

Praca biurowa / obsługa klienta
Praca biurowa / obsługa klienta
53005600 zł
Jastrzębie-Zdrój 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko: Obsługa klienta Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. Miejsce pracy: Ostrawa (Czechy) - możliwa częściowa praca z domu (home office) Typ umowy: umowa o pracę (czeska) - w PL obowiązuje ubezpieczenie zdrowotne ZADANIA: - obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów potrzebujących pomocy (nie jest to sprzedaż produktów!); - weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów; - organizacja pomocy przy użyciu sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza). WYMAGANIA: - znajomość j. polskiego (poziom ojczysty); - znajomość j. angielskiego na poziomie B2; - wykształcenie minimum średnie; - dyspozycyjność i elastyczność (praca zmianowa + 2 dni weekendowe pracujące w miesiącu). OFERUJEMY: - atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premie kwartalne; - szeroki pakiet benefitów (kupony lunchowe, roczne ubezpieczenie podróżne, zniżki na produkty, dopłata do dojazdów); - 25 dni urlopu; - pracę częściowo w systemie Home Office; - realne możliwości rozwoju i awansu; - przyjazny i wspierający zespół oraz opieka Buddyego; - komfortowe warunki pracy (strefy relaksu, wyposażona kuchnia, nowoczesne i klimatyzowane biuro w samym centrum Ostrawy).

Praca biurowa / obsługa klienta
Praca biurowa / obsługa klienta
Jastrzębie-Zdrój 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko: Obsługa klienta (dział motoryzacyjny) Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. Miejsce pracy: Ostrawa (Czechy) - możliwa częściowa praca z domu (home office) Typ umowy: umowa o pracę (czeska) - w PL obowiązuje ubezpieczenie zdrowotne ZADANIA: - obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów potrzebujących pomocy (nie jest to sprzedaż produktów!); - weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów; - organizacja pomocy przy użyciu sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza). WYMAGANIA: - znajomość j. polskiego (poziom ojczysty); - znajomość j. angielskiego na poziomie B2; - wykształcenie minimum średnie; - dyspozycyjność i elastyczność (praca zmianowa + 2 dni weekendowe pracujące w miesiącu). OFERUJEMY: - atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premie kwartalne; - szeroki pakiet benefitów (kupony lunchowe, roczne ubezpieczenie podróżne, zniżki na produkty, dopłata do dojazdów); - 25 dni urlopu; - pracę częściowo w systemie Home Office; - realne możliwości rozwoju i awansu; - przyjazny i wspierający zespół oraz opieka Buddyego; - komfortowe warunki pracy (strefy relaksu, wyposażona kuchnia, nowoczesne i klimatyzowane biuro w samym centrum Ostrawy).

Obsługa Klienta - PROJEKT ZDALNY
Obsługa Klienta - PROJEKT ZDALNY
Koszalin 30+ kilka dni temu

Lubisz kontakt z Klientem? Chcesz mieć możliwość pracy z domu? Obsługa komputera i internetu nie sprawia czy problemu? Świetnie! Zapraszamy do naszego Zespołu! Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Konsultanta Telefonicznego do zdalnego projektu obsługi Klienta. Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: sprzedaż oraz obsługa Klientów, którzy są zainteresowani kupnem konkretnych produktów. Co zapewniamy? - Gwarantowaną stawkę godzinową - Dodatkowe premie od sprzedaży - Możliwość pracy w systemie home-office - niezależnie od miejsca Twojego zamieszkania - Dostęp do bazy Klientów oraz systemu dzwonienia - nie musisz używać swojego telefonu! - Rekrutację oraz szkolenia wstępne - wszystko w formie online - Wsparcie oraz szkolenia Zainteresowany/a? Aplikuj i dołącz do naszego Zespołu! Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu! Do usłyszenia :-)

Pracownik biurowy - obsługa klienta
Pracownik biurowy - obsługa klienta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta Praca stacjonarna w RZESZOWIE Zakres obowiązków: *obsługa połączeń wychodzących i przychodzących *przedstawianie oferty sprzedażowej dotyczącej imprez, wydarzeń itp. *obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej *budowanie baz danych Wymagania: *doświadczenie w sprzedaży/call center lub ukończone szkolenie *aktualne Orzeczenie o niepełnosprawności *chęci do pracy oraz miłe usposobienie *znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym *znajomość Pakietu Office Osoby zaineresowane prosimy o przesłanie CV na adres: re*******a@i*************.pl lub o kontakt telefoniczny : 695 636 994 Zapraszamy również na naszą stronę internetową, gdzie znajdują się inne oferty pracy http********************** iPRACUJZDALNIE - Portal pracy zdalnej i stacjonarnej dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością.

Obsługa klienta - konsultant/ka
Obsługa klienta - konsultant/ka
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Call Center - obsługa klienta
Call Center - obsługa klienta
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracuj dzwoniąc do klientów POSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Obsługa klienta/sklepu- sklep internetowy
Obsługa klienta/sklepu- sklep internetowy
30+ kilka dni temu

Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym wszelkie AKCESORIA ELEKTRYCZNE (peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w biurze w sklepie internetowym (KRAKÓW osiedle Podwawelskie). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro, - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością pakietu MS Office w tym Microsoft Excel (poziom podstawowy) - komunikatywnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości MS Office.

Praca w biurze - obsługa klienta
Praca w biurze - obsługa klienta
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObsługa klienta, obsługa komputera, wystawianie faktur.

Obsługa klienta , dział potwierdzeń
Obsługa klienta , dział potwierdzeń
Skarżysko-Kamienna 30+ kilka dni temu

Czeka na Ciebie praca w biurze w centrum miasta. Głównym obowiązkiem będzie Telefoniczna Obsługa Klienta. Realizujemy proste projekty nie sprzedażowe- umawianie spotkań. Z nami zdobędziesz cenne doświadczenie lub udoskonalisz swoje kwalifikacje. Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia- przygotujemy Cię do samodzielnej pracy. Wynagrodzimy Cię za Twoją komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie. Gwarantujemy pracę w systemie jednozmianowym 9.00-15.00 stabilne zatrudnienie, dłuższą współpracę, gwarantowaną stawkę godzinową plus premie za zaangażowanie i sukcesy, możliwość zdobycia doświadczenia, pomoc przełożonych na każdym etapie pracy. Nie stawiamy żadnych granic również wiekowych. Zapraszamy do nas wszystkich, którzy chcą zarabiać i pracować w miłej atmosferze, w zgranym zespole. Szczegółowych informacji odnośnie zatrudnienia przedstawiamy na rozmowie kwalifikacyjnej. Wyślij swoje CV. Czekamy na Ciebie. Satysfakcja z wynagrodzenia - gwarantowana :)

Pracownik sklepu internetowego (obsługa klienta)
Pracownik sklepu internetowego (obsługa klienta)
30+ kilka dni temu

Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.

Pracownik sklepu internetowego obsługa klienta
Pracownik sklepu internetowego obsługa klienta
256 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy: Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.

*Chorwacki, obsługa klienta, 100% zdalnie
*Chorwacki, obsługa klienta, 100% zdalnie
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko: • obsługa klienta z elementami sprzedaży/dosprzedaży na rynku chorwackim. Uwaga: wymagamy biegłej znajomości j. polskiego oraz j. chorwackiego – warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w obsłudze klienta, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku polskim oraz j. chorwackim, • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • postawa prokliencka, • otwartość na sprzedaż/dosprzedaż; • biegła obsługa komputera. Twoje obowiązki to: • obsługa infolinii przychodzącej (reklamacje, rezygnacje, zwroty, nowe zamówienia, faktury); • kontakt mailowy z klientami; • odsłuchy reklamacyjne; • sprzedaż/ dosprzedaż; Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie, • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście obsługi klienta, sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja (w tym prowizja gwarantowana); • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport). Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta rynku chorwackiego – nie zastanawiaj się, aplikuj! Wszystkiego Cię nauczymy!

*Obsługa klienta chorwackiego, 100% zdalnie
*Obsługa klienta chorwackiego, 100% zdalnie
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko: • obsługa klienta z elementami sprzedaży/dosprzedaży na rynku chorwackim. Uwaga: wymagamy biegłej znajomości j. polskiego oraz j. chorwackiego – warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w obsłudze klienta, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku polskim oraz j. chorwackim, • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • postawa prokliencka, • otwartość na sprzedaż/dosprzedaż; • biegła obsługa komputera. Twoje obowiązki to: • obsługa infolinii przychodzącej (reklamacje, rezygnacje, zwroty, nowe zamówienia, faktury); • kontakt mailowy z klientami; • odsłuchy reklamacyjne; • sprzedaż/ dosprzedaż; Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie, • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście obsługi klienta, sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja (w tym prowizja gwarantowana); • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport). Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta rynku chorwackiego – nie zastanawiaj się, aplikuj! Wszystkiego Cię nauczymy!

!PILNE! Obsługa klienta chorwackiego zdalnie !
!PILNE! Obsługa klienta chorwackiego zdalnie !
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObsługa klienta, rynek chorwacki, elementy sprzedaży, 100% zdalnie Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko związane z: • obsługą klienta z elementami sprzedaży/dosprzedaży na rynku chorwackim. Uwaga: wymagamy biegłej znajomości j. chorwackiego i komunikatywny język polski– warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w obsłudze klienta, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w j. chorwackim, • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • postawa pro-kliencka, • otwartość na sprzedaż/dosprzedaż; • biegła obsługa komputera. Twoje obowiązki to: • obsługa infolinii przychodzącej (reklamacje, rezygnacje, zwroty, nowe zamówienia, faktury); • kontakt mailowy z klientami; • odsłuchy reklamacyjne; • sprzedaż/ dosprzedaż; Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie, • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście obsługi klienta, sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja (w tym prowizja gwarantowana); • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport). Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta rynku chorwackiego – nie zastanawiaj się, aplikuj! Wszystkiego Cię nauczymy!

!PILNE ! Obsługa klienta chorwackiego - zdalnie!
!PILNE ! Obsługa klienta chorwackiego - zdalnie!
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko związane z: • obsługą klienta z elementami sprzedaży/dosprzedaży na rynku chorwackim. Uwaga: wymagamy biegłej znajomości j. chorwackiego i komunikatywny język polski– warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w obsłudze klienta, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w j. chorwackim, • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • postawa pro-kliencka, • otwartość na sprzedaż/dosprzedaż; • biegła obsługa komputera. Twoje obowiązki to: • obsługa infolinii przychodzącej (reklamacje, rezygnacje, zwroty, nowe zamówienia, faktury); • kontakt mailowy z klientami; • odsłuchy reklamacyjne; • sprzedaż/ dosprzedaż; Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie, • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście obsługi klienta, sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja (w tym prowizja gwarantowana); • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport). Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta rynku chorwackiego – nie zastanawiaj się, aplikuj! Wszystkiego Cię nauczymy!

Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczna obsługa klienta
Warszawa 18 dni plecy

Opis oferty pracyOpis stanowiska: - Wsparcie w monitorowaniu portfela klientów z przeterminowanymi należnościami, - Kontakt z dłużnikami telefoniczny i mailowy, - Obsługa korespondencji oraz raportowanie w systemie COMOTEL. Wymagania: -Stopień niepełnosprawności -Wysoka komunikatywność (brak lęku rozmowy telefonicznej) -Umiejętność dynamicznej rozmowy -Dobra organizacja pracy własnej -Pewność siebie -Umiejętność pracy w zespole -Umiejętność obsługi komputera Oferujemy: -Praca zdalna po tygodniowym wdrożeniu w biurze w Rawie Mazowieckiej -Umowa o pracę -Po 3 miesięcznym okresie próbnym – możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, -Multisport (50/50), LUXMED Zapraszamy do aplikowania :)

Telefoniczna obsługa Klienta
Telefoniczna obsługa Klienta
Chełm 2 dnia plecy

Firma CONTACT.PL zatrudni osoby na stanowisko: Doradca KlientaMiejsce pracy: Chełm, ul. Okszowska 41, 22-100Jeżeli Jesteś osobą:·        Lubiącą rozmowy z innymi ludźmi i mającą dobrą dykcję·        Pozytywnie nastawioną do życia·       Charakteryzującą się silną motywacją do osiągania wyznaczonych celów·       Szukającą stałego zatrudnieniaNie czekaj - dołącz do naszego Zespołu już teraz!Oferujemy:·       Stałe miejsce pracy·       Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym·       Stałą stawkę godzinową oraz atrakcyjne prowizje·       Szkolenie przygotowujące do pracy, za które również otrzymasz wynagrodzenie·       Świetną atmosferę, którą tworzą ludzie w różnym wieku i są z nami od samego początku,·       Wypłatę zawsze na czas·       Możliwość rozwoju zawodowegoWymagane wykształcenie co najmniej średnie.Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę CONTACT.PL SP. Z O.O., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”. Niniejsza informacja przekazywana jest zgodnie z postanowieniami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz.U.UE.L.2016.119.1), w skrócie RODO

Obsługa Klienta - dołącz do nas!
Obsługa Klienta - dołącz do nas!
Zabłudów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobra znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Rejestratorka/ obsługa klienta w klinice
Rejestratorka/ obsługa klienta w klinice
30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do obsługi rejestracji w klinice o profilu psychologiczno-seksuologicznym. Zapraszamy do współpracy osoby dyspozycyjne (praca wymienna z innymi osobami w godz 9-21 w tyg; w sob 10-14), (praca Ok 140-160 godz mies); zorganizowane, sumienne, posiadające wysokie umiejętności interpersonalne. Oferujemy stabilne zatrudnienie, szkolenie, prowizyjne wynagrodzenie (min 3000 zł netto miesięcznie), umowę zlecenie, świetną lokalizację (okolice Manufaktury), pracę w pięknych wnętrzach, prace w zgranym zespole. Zakres obowiązków: obsługa klienta na miejscu oraz przez telefon, zarządzanie kalendarzem wizyt specjalistów, prace biurowo-administracyjne, utrzymanie czystości. Sprawdź więcej informacji o nas na www.klinikagutkowska.pl

Obsługa klienta w j. włoskim !
Obsługa klienta w j. włoskim !
42 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym. Umowa zawierana jest bezpośrednio z klientem. Lokalizacja: Kobylnica okolice Słupska Zakres obowiązków: Obsługa zleceń przewozowych Kontakt z klientami obcojęzycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej Przyjmowanie zleceń, weryfikacja i wprowadzanie do systemu TMS Rezerwacja okien czasowych na magazynach kontrahentów Wprowadzanie danych dotyczących realizacji przesyłek do systemów informatycznych odbiorców towarów Koordynacja pracy taboru własnego oraz podwykonawców Współpraca z Działem Planowania Transportu w ramach Control Tower Oczekujemy: Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej Znajomość języka niemieckiego lub włoskiego bądź francuskiego na poziomie C2 Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi do obsługi klientów Znajomość pakietu MS Office – Outlook, Excel Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia oraz zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne) Pracę w systemie jednozmianowym Możliwość rozwoju zawodowego Benefity pozapłacowe - ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny

Obsługa klienta w branzy TSL!
Obsługa klienta w branzy TSL!
Słupsk 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym. Umowa zawierana jest bezpośrednio z klientem. Lokalizacja: Kobylnica okolice Słupska Zakres obowiązków: Obsługa zleceń przewozowych Kontakt z klientami obcojęzycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej Przyjmowanie zleceń, weryfikacja i wprowadzanie do systemu TMS Rezerwacja okien czasowych na magazynach kontrahentów Wprowadzanie danych dotyczących realizacji przesyłek do systemów informatycznych odbiorców towarów Koordynacja pracy taboru własnego oraz podwykonawców Współpraca z Działem Planowania Transportu w ramach Control Tower Oczekujemy: Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej Znajomość języka niemieckiego lub włoskiego bądź francuskiego na poziomie C2 Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi do obsługi klientów Znajomość pakietu MS Office – Outlook, Excel Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia oraz zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne) Pracę w systemie jednozmianowym Możliwość rozwoju zawodowego Benefity pozapłacowe - ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny Zadzwoń po szczegóły *********

Obsługa klienta w j. niemieckim!
Obsługa klienta w j. niemieckim!
Słupsk 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym. Umowa zawierana jest bezpośrednio z klientem. Lokalizacja: Kobylnica okolice Słupska Zakres obowiązków: Obsługa zleceń przewozowych Kontakt z klientami obcojęzycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej Przyjmowanie zleceń, weryfikacja i wprowadzanie do systemu TMS Rezerwacja okien czasowych na magazynach kontrahentów Wprowadzanie danych dotyczących realizacji przesyłek do systemów informatycznych odbiorców towarów Koordynacja pracy taboru własnego oraz podwykonawców Współpraca z Działem Planowania Transportu w ramach Control Tower Oczekujemy: Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej Znajomość języka niemieckiego lub włoskiego bądź francuskiego na poziomie C2 Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi do obsługi klientów Znajomość pakietu MS Office – Outlook, Excel Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia oraz zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne) Pracę w systemie jednozmianowym Możliwość rozwoju zawodowego Benefity pozapłacowe - ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny Więcej informacji pod telefonem *********

Obsługa klienta w branży TSL !
Obsługa klienta w branży TSL !
Słupsk 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym. Umowa zawierana jest bezpośrednio z klientem. Lokalizacja: Kobylnica okolice Słupska Zakres obowiązków: Obsługa zleceń przewozowych Kontakt z klientami obcojęzycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej Przyjmowanie zleceń, weryfikacja i wprowadzanie do systemu TMS Rezerwacja okien czasowych na magazynach kontrahentów Wprowadzanie danych dotyczących realizacji przesyłek do systemów informatycznych odbiorców towarów Koordynacja pracy taboru własnego oraz podwykonawców Współpraca z Działem Planowania Transportu w ramach Control Tower Oczekujemy: Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej Znajomość języka niemieckiego lub włoskiego bądź francuskiego na poziomie C2 Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi do obsługi klientów Znajomość pakietu MS Office – Outlook, Excel Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia oraz zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne) Pracę w systemie jednozmianowym Możliwość rozwoju zawodowego Benefity pozapłacowe - ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny Więcej informacji pod telefonem *********

Obsługa klienta w języku obcym!
Obsługa klienta w języku obcym!
18008000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym. Umowa zawierana jest bezpośrednio z klientem. Lokalizacja: Kobylnica okolice Słupska Zakres obowiązków: Obsługa zleceń przewozowych Kontakt z klientami obcojęzycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej Przyjmowanie zleceń, weryfikacja i wprowadzanie do systemu TMS Rezerwacja okien czasowych na magazynach kontrahentów Wprowadzanie danych dotyczących realizacji przesyłek do systemów informatycznych odbiorców towarów Koordynacja pracy taboru własnego oraz podwykonawców Współpraca z Działem Planowania Transportu w ramach Control Tower Oczekujemy: Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej Znajomość języka niemieckiego lub włoskiego bądź francuskiego na poziomie C2 Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi do obsługi klientów Znajomość pakietu MS Office – Outlook, Excel Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia oraz zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne) Pracę w systemie jednozmianowym Możliwość rozwoju zawodowego Benefity pozapłacowe - ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny Więcej informacji pod telefonem *********

PRACA OD ZARAZ / OBSŁUGA KLIENTA
PRACA OD ZARAZ / OBSŁUGA KLIENTA
30+ kilka dni temu

Firma z branży energetycznej zatrudni: Specjalistę ds. obsługi klienta biznesowego. Głównym celem naszej firmy jest długotrwała współpraca z klientem oraz dbałość o jego potrzeby poprzez dostosowywanie aktualnej oferty do jego wymagań, prowadzenie szkoleń sprzedażowych oraz rozwój osobisty naszych pracowników. Współpracę rozpoczynamy od cyklu szkoleń, które zapewnią niezbędną wiedzę i umiejętności dla nowozatrudnionych pracowników. Nasza firma prowadzi biura w największych miastach w Polsce - Kraków, Katowice, Warszawa, Wrocław, Opole, Gdańsk, i niebawem planujemy otwierać kolejne! Nasze wrocławskie biuro znajduje się na ul. Grabiszyńskiej. Obowiązki na stanowisku: • Wszechstronna obsługa klienta biznesowego • Wsparcie działu sprzedaży • Utrzymywanie i dbałość o długoterminowe relacje z klientami • Uzupełnianie raportów i dokumentów Oferujemy w zamian: • Pracę w stabilnej firmie • Wysokie zarobki • Wolne weekendy i święta • Szkolenia wdrażające oraz rozwojowe • Stałe wsparcie zespołu oraz przełożonego • Atrakcyjny pakiet benefitów (Luxmed / Multisport) • Przyjemną atmosferę w miejscu pracy Oczekujemy od kandydata: • Pełna dyspozycyjność w dni robocze • Pozytywne nastawienie i gotowość do pracy • Prezencja, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów • Umiejętność organizacji pracy własnej • Doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży będzie dodatkowym atutem Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą to wyślij swoje CV za pomocą portalu. Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy o załączenie klauzuli RODO.

Praca a biurze - obsługa klienta
Praca a biurze - obsługa klienta
Radom 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem projektu niesprzedażowego poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta-dział potwierdzeń Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów zgodnie ze standardami firmy POTWIERDZANIE OBECNOŚCI KLIENTA NA SPOTKANIU aktywne słuchanie klientów budowanie pozytywnej relacji z klientem dbanie o wizerunek firmy Poszukujemy osób, które: ·      maja DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU ·      są komunikatywne i zmotywowane do działania ·      są otwarte na dialog, potrafią nie tylko mówić, ale też uważnie słuchać ·       chcą się rozwijać w zgranym zespole Oferujemy: gwarantowaną stawkę godzinową 20zł /netto dodatkowe premie uzależnione od wyników pracy pracę od poniedziałku do piątku w STAŁYCH GODZINACH 9-15 + 2 sob. szkolenie wdrożeniowe niezbędne narzędzia pracy pomoc liderów na każdym etapie pracy Widzisz się na takim stanowisku ?– APLIKUJ DO NAS ! Nie przyjmujemy uczniów/ studentów do 26 r.ż. U NAS ZDOBĘDZIESZ DODATKOWE DOŚWIADCZENIE I KWALIFIKACJE W ZAWODZIE. CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE ! Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).

Obsługa klienta szkolenie - z orzeczeniem
Obsługa klienta szkolenie - z orzeczeniem
Lublin 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja od ponad 30 lat aktywizuje zawodowo osoby z niepełnosprawnością i pomaga skutecznie w znalezieniu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy, które chcą odbyć szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta z elementami języka angielskiego Szkolenie 50h, stacjonarne Miejsce szkolenia: Lublin Szkolenie odbywać się będzie we wrześniu Część szkolenia będzie realizowana w języku angielskim. Zapraszamy osoby, które chcą rozwinąć w praktyczny sposób znajomość języka angielskiego. Prosimy o zgłaszanie się poprzez przesłanie CV, oraz podania informacji, iż osoba aplikująca posiada aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Projekt "Work For All "realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie i staż
Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie i staż
Lublin dzisiaj

Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie pn. „Profesjonalna obsługa klienta” . Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. Umiejętności jakie uzyskasz podczas szkolenia to m.in.: • telefoniczna i mailowa obsługa klienta, • relacje i wizerunek klienta, • techniki sprzedaży w obsłudze klienta, • telemarketing, sprzedaż doradcza, techniki negocjacyjne, • aktywne słuchanie. Zapewniamy: • stypendium szkoleniowe w wysokości 15,31 zł brutto/h, • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość odbycia stażu zawodowego po odbytym szkoleniu ( stypendium stażowe 2294,99 zł brutto/msc) • wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, • wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - .

Telefoniczna obsługa klienta/ Konsultant - od zaraz!
Telefoniczna obsługa klienta/ Konsultant - od zaraz!
nowe 30+ kilka dni temu

Telefoniczna obsługa klienta/ Konsultant - umawianie spotkań doradcom oraz zarządzanie ich kalendarzem. Zapewniamy: stałą i pewną podstawę oraz wysokie prowizje (łącznie nawet 7000zł/miesięcznie), umowę zlecenie, szkolenia wprowadzające. Praca wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Zachęcamy do aplikowania.

Obsługa klienta w branzy TSL!
Obsługa klienta w branzy TSL!
55006000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym. Umowa zawierana jest bezpośrednio z klientem. Lokalizacja: Kobylnica okolice Słupska Zakres obowiązków: Obsługa zleceń przewozowych Kontakt z klientami obcojęzycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej Przyjmowanie zleceń, weryfikacja i wprowadzanie do systemu TMS Rezerwacja okien czasowych na magazynach kontrahentów Wprowadzanie danych dotyczących realizacji przesyłek do systemów informatycznych odbiorców towarów Koordynacja pracy taboru własnego oraz podwykonawców Współpraca z Działem Planowania Transportu w ramach Control Tower Oczekujemy: Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej Znajomość języka niemieckiego lub włoskiego bądź francuskiego na poziomie C2 Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi do obsługi klientów Znajomość pakietu MS Office – Outlook, Excel Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia oraz zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne) Pracę w systemie jednozmianowym Możliwość rozwoju zawodowego Benefity pozapłacowe - ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny Nie czekaj, zadzwoń już dziś! Tel ********* Prosimy o zapoznanie się z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych, a w przypadku wyrażenia chęci brania udziału również w przyszłych rekrutacjach, o dołączenie poniższej zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w procesie rekrutacji, przez spółkę Eurokadra S.A. z siedzibą w Zabrzu dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji, legalizacji zatrudnienia, zawarcia umowy o pracę lub zlecenia oraz czynności związanych z powyższymi celami, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w zw. z art. 22(1a) kodeksu pracy. Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych podmiotom trzecim, zgodnie z informacjami wskazanymi w klauzuli informacyjnej, w tym przekazywanie danych bezpośrednio do podmiotu, na rzecz którego wykonywana będzie praca lub zlecenie. Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych na stronie https//bit.ly/2JXXauU i ją akceptuję.

Praca biurowa / obsługa klienta - dział moto
Praca biurowa / obsługa klienta - dział moto
125 zł
Jastrzębie-Zdrój 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko: Obsługa klienta (dział motoryzacyjny) Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. Miejsce pracy: Ostrawa (Czechy) - możliwa częściowa praca z domu (home office) Typ umowy: umowa o pracę (czeska) - w PL obowiązuje ubezpieczenie zdrowotne ZADANIA: - obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów potrzebujących pomocy (nie jest to sprzedaż produktów!); - weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów; - organizacja pomocy przy użyciu sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza). WYMAGANIA: - znajomość j. polskiego (poziom ojczysty); - znajomość j. angielskiego na poziomie B2; - wykształcenie minimum średnie; - dyspozycyjność i elastyczność (praca zmianowa + 2 dni weekendowe pracujące w miesiącu). OFERUJEMY: - atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premie kwartalne; - szeroki pakiet benefitów (kupony lunchowe, roczne ubezpieczenie podróżne, zniżki na produkty, dopłata do dojazdów); - 25 dni urlopu; - pracę częściowo w systemie Home Office; - realne możliwości rozwoju i awansu; - przyjazny i wspierający zespół oraz opieka Buddyego; - komfortowe warunki pracy (strefy relaksu, wyposażona kuchnia, nowoczesne i klimatyzowane biuro w samym centrum Ostrawy).

SPECJALISTY DS. OPERACJI (obsługa klienta)
SPECJALISTY DS. OPERACJI (obsługa klienta)
30+ kilka dni temu

UWAGA PRACA SZUKA SPECJALISTY! Dla międzynarodowej firmy poszukuje SPECJALISTY DS. OPERACJI (obsługa klienta) - z językiem angielskim i francuskim Miejsce pracy: Kraków Tryb pracy: Hybrydowo Rodzaj umowy: UoP (pełny etat) Stanowiska: Junior/Specjalista Wynagrodzenie: 5400 zł - 7800 zł brutto (w zależności od doświadczenia i stanowiska) Obowiązki na stanowisku: Weryfikacja i przetwarzanie dokumentacji związanej z pełną obsługą klienta (kontakt pisemny i telefoniczny) Współpraca ze wszystkimi zaangażowanymi działami i zespołami Przestrzeganie terminów Identyfikacja i eskalacja potencjalnych problemów Budowanie profesjonalnych, zaufanych relacji (klient i współpracownicy) Sprawność i szybkość działania Bardzo dobra organizacja pracy Umiejętności komunikacyjne Wsparcie w utrzymaniu i rozwoju standardów wewnętrznych firmy, w tym terminowe wdrożenie punktów audytu wewnętrznego i zewnętrznego wraz z wszelkimi kwestiami zgłaszanymi przez zewnętrzne organy regulacyjne; przestrzeganie lokalnego prawa (ocena ryzyka) Wymagania: Biegłe posługiwanie się językiem francuskim i angielskim Wyższe wykształcenia Wcześniejsze doświadczenie zawodowe jest preferowane ale nie niezbędne Znajomość obsługi komputera i Internetu Mile widziana znajomość bankowości i lub/płatności Umiejętność zrozumienia i interpretacji danych liczbowych Umiejętność szybkiego uczenia się i przekazywania wiedzy Umiejętność zarządzania czasem Umiejętność pisania biznesowych e-maili i raportów Zdolność do efektywnej komunikacji z lokalnym i globalnym zespołem Motywacja i chęć do uczenia się Oferujemy: Stabilna praca w profesjonalnym zespole Ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji Prywatna opieka zdrowotna, świadczenia pracownicze Inne CV (w języku polskim i angielskim ) proszę przesyłać z dopiskiem Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO

!PILNE! Obsługa klienta chorwackiego! wysokie zarobki!
!PILNE! Obsługa klienta chorwackiego! wysokie zarobki!
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko związane z: • obsługą klienta z elementami sprzedaży/dosprzedaży na rynku chorwackim. Uwaga: wymagamy biegłej znajomości j. chorwackiego i komunikatywny język polski– warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w obsłudze klienta, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w j. chorwackim, • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • postawa pro-kliencka, • otwartość na sprzedaż/dosprzedaż; • biegła obsługa komputera. Twoje obowiązki to: • obsługa infolinii przychodzącej (reklamacje, rezygnacje, zwroty, nowe zamówienia, faktury); • kontakt mailowy z klientami; • odsłuchy reklamacyjne; • sprzedaż/ dosprzedaż; Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie, • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście obsługi klienta, sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja (w tym prowizja gwarantowana); • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport). Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta rynku chorwackiego – nie zastanawiaj się, aplikuj! Wszystkiego Cię nauczymy!

*Obsługa klienta, rynek chorwacki, 100% zdalnie
*Obsługa klienta, rynek chorwacki, 100% zdalnie
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko związane z: • obsługą klienta z elementami sprzedaży/dosprzedaży na rynku chorwackim. Uwaga: wymagamy komunikatywnej znajomości j. polskiego oraz biegłej znajomości j. chorwackiego – warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w obsłudze klienta, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w j. chorwackim oraz komunikatywnego porozumiewania się w j. polskim, • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • postawa prokliencka, • otwartość na sprzedaż/dosprzedaż; • biegła obsługa komputera. Twoje obowiązki to: • obsługa infolinii przychodzącej (reklamacje, rezygnacje, zwroty, nowe zamówienia, faktury); • kontakt mailowy z klientami; • odsłuchy reklamacyjne; • sprzedaż/ dosprzedaż; Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie, • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście obsługi klienta, sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja (w tym prowizja gwarantowana); • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport). Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta rynku chorwackiego – nie zastanawiaj się, aplikuj! Wszystkiego Cię nauczymy!

Praca biurowa / obsługa klienta - dział travel
Praca biurowa / obsługa klienta - dział travel
115 zł
Jastrzębie-Zdrój 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko: Obsługa klienta (dział: travel) Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. Miejsce pracy: Ostrawa (Czechy) - możliwa częściowa praca z domu (home office) Typ umowy: umowa o pracę (czeska) - w PL obowiązuje ubezpieczenie zdrowotne ZADANIA: - obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów potrzebujących pomocy (nie jest to sprzedaż produktów!); - weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów; - organizacja pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców (np. zorganizowanie wizyty w placówce medycznej lub wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu za granicą). WYMAGANIA: - znajomość j. polskiego (poziom ojczysty); - znajomość j. angielskiego na poziomie C1; - mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego; - wykształcenie minimum średnie; - dyspozycyjność i elastyczność (praca zmianowa + 2 dni weekendowe pracujące w miesiącu). OFERUJEMY: - atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premie kwartalne; - szeroki pakiet benefitów (kupony lunchowe, roczne ubezpieczenie podróżne, zniżki na produkty, dopłata do dojazdów); - 25 dni urlopu; - pracę częściowo w systemie Home Office; - realne możliwości rozwoju i awansu; - przyjazny i wspierający zespół oraz opieka Buddyego; - komfortowe warunki pracy (strefy relaksu, wyposażona kuchnia, nowoczesne i klimatyzowane biuro w samym centrum Ostrawy).

Doradca klienta – Finansowa obsługa klienta
Doradca klienta – Finansowa obsługa klienta
Kartuzy 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 3000 do 7000 zł netto miesięcznie Parę słów o OVB PolskaGłówna siedziba polskiej Centrali spółki znajduje się od 1992 roku w Warszawie. Wraz z założeniem OVB w Niemczech w 1970 roku rozpoczęła się historia sukcesu, która pozwala nam dziś zakwalifikować nas do wiodących firm pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje się na długoterminowym, przekrojowym i przede wszystkim zorientowanym na Klienta doradztwie finansowym prywatnych gospodarstw domowych.Dzięki naszej współpracy z ponad 100 wiodącymi na rynku partnerami produktowymi zapewniamy naszym Klientom najwyższej klasy rozwiązania finansowe dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.Podstawą naszego doradztwa jest gruntowna analiza sytuacji finansowej naszych klientów. W osobistej rozmowie pytamy w szczególności o aktualne cele i życzenia i na ich podstawie opracowujemy indywidualne rozwiązania finansowe. Nasi Doradcy zwykle towarzyszą swoim klientom przez wiele lat i dostosowują swoje decyzje finansowe do odpowiedniej sytuacji życiowej. Rezultatem są zawsze indywidualne koncepcje oparte na konkretnych potrzebach.Ze względu na dynamiczny rozwój naszej działalności, poszukujemy osoby do współpracy w oddziale w Gdyni oraz w Kartuzach.Od 51 lat zajmujemy się pośrednictwem finansowym – pomagamy naszym klientom w zakupie ubezpieczeń, kredytów, zakupie nieruchomości i budowaniu oszczędności.Twoim zadaniem będzie analizowanie posiadanych przez klienta produktów, tworzenie koncepcji finansowych oraz serwisowanie zawartych umów.Największy nacisk kładziemy na rozszerzanie wiedzy naszych współpracowników. Każdy pośrednik rejestrowany jest w komisji nadzoru finansowego oraz otrzymuje licencje ubezpieczeniowe i kredytowe. Ścieżka rozwoju umożliwia również aspirowanie na stanowiska menadżerskie. Możliwość awansu jest możliwa po zaliczeniu szkoleń centralnych. Wdrażamy ekspertów, nie agentów.Pracę możesz wykonywać zdalnie, osobiście u klienta oraz pracować z biura. W praktyce czasami wymagane będzie każde podejście z osobna. Wszystko zależy od charakteru spotkania i możliwości klienta/ współpracownika.Bezapelacyjnie oczekujemy od Ciebie:wysokiej kultury osobistej;dbania o najlepsze dobro klienta i współpracowników;ze względu na zadaniowy charakter naszej pracy - umiejętności automotywacji i samozarządzania czasem;profesjonalnego podejścia do pracy.Dodatkowym atutem będzie posiadane wykształcenie lub doświadczenie na rynku finansowym. Nie jest to dla nas warunek niezbędny, ze względu na to, że przygotowany przez nas cykl szkoleń przygotowuje w pełni do pracy w naszym systemie.

Obsługa klienta na recepcji - konsultant/ka
Obsługa klienta na recepcji - konsultant/ka
27 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Obsługa klienta z jęz. niemieckim (C1)
Obsługa klienta z jęz. niemieckim (C1)
Kielce 30+ kilka dni temu

Obsługa klienta z jęz. niemieckim (C1) Obowiązki: Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów niemieckojęzycznych Przyjmowanie reklamacji Pomoc techniczna Potwierdzanie statusu zamówienia i płatności Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. C1, język angielski na poziomie B1/B2; Komunikatywność; Umiejętność obsługi pakietu MS Office. Oferta: Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie; Umowa o pracę; Premie; Praca zdalna lub stacjonarna z Poznania; Zmianowy system pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00, w soboty 9:00-18:00 (2 soboty pracujące/mc); Niezbędne narzędzia do pracy; Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie. Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Obsługa klienta z j. niemieckim B2
Obsługa klienta z j. niemieckim B2
Gliwice 30+ kilka dni temu

Wiążesz swoja przyszłość z językiem niemieckim? Szukasz swoich pierwszych doświadczeń zawodowych? Lubisz być kontakcie z ludźmi? W takim razie to praca dla Ciebie! Twoje główne zadania: - Obsługa wewnętrznego klienta w języku niemieckim i angielskim - Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń od innych pracowników firmy - Wsparcie techniczne naszych użytkowników/klientów wewnętrznych na podstawie znanych rozwiązań (nie wymagamy od Ciebie wiedzy technicznej) - Praca w wewnętrznym programie firmy, który służy do administrowania zgłoszeń oraz przekazywania ich do drugiej linii wsparcia Czego oczekujemy: - Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 - Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / service desk / administracji Pracując z nami zyskujesz: - Pracę od poniedziałku do piątku - Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej rodzinnej firmie bez obaw o jutro - Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę - Możliwość codziennego kontaktu z językiem obcym - Możliwość rozwoju zawodowego Problem Manager, Incident Manager Szukasz swoich pierwszych doświadczeń zawodowych? Znasz język niemiecki (min. B2) i chcesz go wykorzystywać na co dzień? Lubisz pomagać ludziom? W takim razie nie czekaj - aplikuj! Twoje główne zadania: - Obsługa wewnętrznego klienta w języku niemieckim, - Wsparcie techniczne naszych użytkowników/klientów wewnętrznych na podstawie znanych rozwiązań (nie wymagamy od Ciebie wiedzy technicznej). Co dajemy od siebie: - Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych - Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie bez obaw o jutro, - Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę, - Możliwość codziennego kontaktu z językiem obcym - Możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu - Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku - Dofinansowanie do biletów wstępu na imprezy artystyczne - Dofinansowanie usług sportowo-rekreacyjnych dostępnych dla pracowników w ramach systemu Multisport - Dofinansowania wypoczynku pracowników i ich rodzin w formie „wczasów pod gruszą” - Dofinansowania wczasów zorganizowanych, zakupionych przez osoby uprawnione lub wypoczynku dzieci i młodzieży uczący się do 18 roku życia w formie kolonii, półkolonii, zimowisk, obozów zapomogi świąteczne Do usłyszenia !

Telefoniczna obsługa klienta (również z orzeczeniem)
Telefoniczna obsługa klienta (również z orzeczeniem)
Poznań 9 dni plecy

Opis oferty pracyZadania: - Obsługa telefoniczna klientów infolinii wychodzącej - Raportowanie przełożonemu wyników pracy Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Wymagania: - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta - Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, szczególnie programu Excel - Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji - Poprawna dykcja i miły głos, umiejętność poprawnego pisania w języku polskim - Sumienność, odporność na stres, wysoka kultura osobista Oferta: - Umowa o pracę wraz z miesięcznym wynagrodzeniem (po okresie próbnym 5100 zł brutto) oraz premie świąteczne i kwartalne - Praca mająca charakter hybrydowy (2 dni z biura, 3 zdalnie) po początkowym szkoleniu stanowiskowym w biurze od poniedziałku do piątku w stałych godzinach - Bogaty pakiet benefitów: ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji - Praca w świetnej atmosferze, pomocnym i zgranym zespole! :) Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Stała praca sprzedawca obsługa klienta Galeria Arkada
Stała praca sprzedawca obsługa klienta Galeria Arkada
30+ kilka dni temu

Witam, Poszukujemy pracownika do obslugi klienta na nowy punkt sprzedaży w Poznaniu w galerii Arkada, jesteśmy firma zajmująca się produkcja ogrodzeń, balustrad, pergoli, profili elewacyjnych itp. Zakres obowiązków: obsługa klienta, przedstawianie ofert, pozyskiwanie nowych klientów itp. Produkty można zobaczyć na stronie www.fello.pl w razie zainteresowania proszę o cv na adres @

Obsługa Klienta - Konsultant/ka
Obsługa Klienta - Konsultant/ka
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySZUKASZ PRACY? MASZ ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI? Szukamy Ciebie! Nie masz doświadczenia i jesteś osobą chętną do pracy? Zgłoś się do nas :-) Firma poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w Białymstoku, na stanowisko: Konsultant Infolinii Obsługowej TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW - Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami - Realizacja pisemnych dyspozycji - Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki - Dbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami NASZE WYMAGANIA - Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci - Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane) - Podstawowa znajomości pakietu MS Office - Komunikatywność, otwartość w rozmowie z klientem - Mile widziana komunikacja w języku angielskim - Zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole - Odporność na stres MILE WIDZIANE - Doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Atrakcyjny system premiowy - Wolne weekendy - Praca na dwie zmiany - Szkolenie wstępne - Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Zapewniamy przyjazną atmosferę podczas rekrutacji :) Masz pytania? Zadzwoń: 790 - pokaż numer telefonu - Proszę pamiętać o dołączeniu klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych, którą znaleźć można na stronie internetowej www.lavoro.com.pl Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy - obsługa Klienta
Pracownik biurowy - obsługa Klienta
Tarnów 30 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Alter poszukuje osoby na stanowisko związane z obsługą Klienta oraz zamawianiem części w branży motoryzacyjnej. Oczekiwania: - odpowiedzialność - precyzyjność - znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office - samodzielność - kreatywność - dobra organizacja pracy - prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie i znajomość branży motoryzacyjnej, doboru części samochodowych Oferujemy: - szkolenie z zagadnień związanych z regeneracją alternatorów i rozruszników, czyszczenia filtrów cząstek stałych - umowę o pracę (pełny etat) na czas nieokreślony, po okresie próbnym - stałe wynagrodzenie - stałe godziny pracy od 8 do 16, weekendy wolne CV prosimy przesyłać mailowo, skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. W ofercie prosimy zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych).”

praca biurowa obsługa klienta
praca biurowa obsługa klienta
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Nieświec z Krasiejowa produkująca okna drewnianych zatrudni pracownika w dziale obsługi klienta. Praca polega na kontakcie z klientem, głównie telefonicznym w języku polskim i niemieckim, obsłudze klienta na tematy związane z technologią produkcji okien, sporządzeniu oferty cenowej w specjalnym programie komputerowym oraz sporządzenia wymaganej dokumentacji (oferta cenowa, umowa, dokumentacja sprzedażowa). Potrzebne kwalifikacje to łatwość nawiązywania kontaktu, chęć zdobycia i poszerzania wiedzy technologicznej, znajomość języka niemieckiego, znajomość podstawowych programów komputerowych Microsoft Office, praca w zespole. Firma oferuje specjalistyczne szkolenia wdrożeniowe, elastyczny, premiowany system wynagradzania. Kwota wynagrodzenia do ustalenia w zależności od kwalifikacji i doświadczenia.