Pracownik sklepu internetowego obsługa klienta
Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.
Opis oferty pracy: Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.
Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała Opiekun Klienta sklep internetowy Sprzedaż internetowa Biurowa Stała Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik biurowy - obsługa Klienta sklepu internetowego Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą e-commerce, specjalizującą się w sprzedaży produktów z kategorii dom i ogród. Obecnie poszukujemy pracownika do obsługi naszych klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Jeśli jesteś komunikatywny/a i świetnie radzisz sobie w pracy z zamówieniami Klientów oraz dokumentami sprzedażowymi, to ta oferta jest dla Ciebie! APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej / online), - umiejętność budowania długofalowej relacji z Klientami, - podstawowe doświadczenie w pracy z programami do obsługi zamówień i sprzedaży (mile widziana znajomość Subiekt GT), - doświadczenie w pracy z dokumentami sprzedażowymi. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ: - pracę na pełen etat (umowa o pracę), - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz zaangażowania, - stałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku), - dedykowane, komfortowe stanowisko pracy, - wsparcie we wdrożeniu oraz bieżącą pomoc współpracowników, - młodą, sympatyczną kadrę stanowiącą zgrany zespół, - szkolenia produktowe i programowe. JAKIE PRZEKAŻEMY CI OBOWIĄZKI: - obsługę merytoryczną Klientów, - współpracę z Klientami B2B, - przyjmowanie i obsługiwanie zamówień, - tworzenie dokumentów sprzedażowych. Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana naszym ogłoszeniem i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij dokumenty aplikacyjne za pośrednictwem formularza kontaktowego. Uwaga! Nie przyjmujemy aplikacji drogą telefoniczną / osobiście - prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych.