Sortowanie:
Znaleziony: 15 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Obsługa klientów sklepu internetowego
Obsługa klientów sklepu internetowego
150 zł
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Renomowana Firma działająca w branży nowych technologii / E-Commerce z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko obsługa klienta sklepu E-Commerce. Zakres obowiązków: -Obsługa emailowa i telefoniczna klientów sklepu. - Monitorowanie i aktualizacja stanu zamówień -Odbiór i pakowanie paczek do klientów -Obsługa transakcji finansowych (przelewy, zwroty). Wynagrodzenie 40zł-50/h w okresie próbnym, następnie 60 zł/h pracy. Praca zdalna z domu w wymiarze 2-4h dziennie. Minimalna stawka gwarantowana stawka 3.000 zł miesiecznie netto. Umowa zlecenie.

Obsługa sklepu internetowego, klientów , zamówień.
Obsługa sklepu internetowego, klientów , zamówień.
Gdynia 30+ kilka dni temu

Renomowana Firma działająca w branży nowych technologii / E-Commerce z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko obsługa klienta sklepu E-Commerce. Zakres obowiązków: -Obsługa emailowa i telefoniczna klientów sklepu. - Monitorowanie i aktualizacja stanu zamówień -Odbiór i pakowanie paczek do klientów -Obsługa transakcji finansowych (przelewy, zwroty). Wynagrodzenie 40zł-50/h w okresie próbnym, następnie 60 zł/h pracy. Praca zdalna z domu w wymiarze 2-4h dziennie. Minimalna stawka gwarantowana stawka 3.000 zł miesiecznie netto. Umowa zlecenie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - firmy Divezone.pl – największego sklepu nurkowego w Polsce z ponad 20 letnim doświadczeniem. Podstawowe wartości firmy to dbanie o zadowolenie klientów i dobre relacje zarówno z klientami, jak i w zespole. Do sklepu poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego. Jeśli: • Jesteś osobą rozważną i zorganizowaną. • Jesteś osobą uprzejmą i cierpliwą. • Jesteś osobą obowiązkową i pracowitą. to może być praca dla Ciebie! Co będzie należało do Twoich obowiązków? • obsługa sklepu internetowego - realizacja zamówień, • odpisywanie na maile klientów, • przygotowywanie opisów produktów w sklepie internetowym oraz aktualizacja cen. • obsługa reklamacji, • publikacja postów na FB/Instagram Czego od Ciebie wymagamy? • znajomości obsługi komputera, • chęci uczenia się nowych rzeczy, • samodzielności w planowaniu sobie pracy, • umiejętności pracy w zespole, mile widziane: • podobne doświadczenie zawodowe i znajomość j.angielskiego, • umiejętność publikowania zdjęć na FB/Instagram. Co chcemy Ci zaoferować? • umowę o pracę, • wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia, • stałą i bezpieczną pracę w miłej atmosferze i bez konfliktów, • pracę w zespole dynamicznych, pomysłowych osób, • możliwości rozwoju poprzez coaching i szkolenia, • stacjonarną pracę w Toruniu, od poniedziałku do piątku 9-17 w wymiarze 1 etatu. Jak wyglądać będzie proces rekrutacji? • I etap - przesłanie CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać Sprzedawca Divezone. Przesłane CV musi zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Divezone.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Kwiatowej 9 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).” • II etap – badania stylów zachowań metodą MaxieDISC oraz wywiady telefoniczne. • III etap – rozmowy z właścicielami i współpracownikami. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Zakres obowiązków: • Elektroniczna obsługa klientów sklepu internetowego • Udzielanie informacji i doradztwo w sprawie zamówień • Techniczne wsparcie w obsłudze transakcji, pomoc w rozwiązywaniu problemów • Tłumaczenie opisów produktów • Wystawiania produktów na platformę zakupową Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego /( warunek konieczny) • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy • Komunikatywność • Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się Oferujemy: • Konkurencyjne wynagrodzenie • Godziny pracy: 8.00-16.00 pon-pt • System benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe z opieką medyczna • Dobrą atmosferę pracy • Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania • Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji • Pracę w doświadczonym zespole specjalistów

Customer Service z j. angielskim
Customer Service z j. angielskim
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZADANIA: • Przyjmowanie zapytań od klientów trafiających bezpośrednio do firmy • Współpraca w Dziale Handlowym w zakresie opracowywania ofert dla klientów polskich i zagranicznych • Opracowywanie powyższych zapytań ofertowych w konsultacji z Dyrektorem Handlowym i Kierownikiem Biura Obsługi Klienta zgodnie z polityką firmy • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu • Wystawianie na bieżąco faktur sprzedażowych oraz dokumentów typu WZ zezwalających na odbiór i wywóz produktów z firmy • Rejestrowanie dokumentów wysyłkowych • Kontrola zapytań ofertowych klientów i sprzedaży • Archiwizacja: ofert i dokumentów sprzedażowych • Wsparcie w zakresie obsługi sklepu internetowego w kontekście obsługi klientów • Obsługa systemu ERP w zakresie: zamówień, dokumentów sprzedażowych, dokumentów wysyłkowych, historii obsługi klientów • Przygotowywanie bieżących zestawień w zakresie zapytań, ofert i sprzedaży • Współpraca z innymi działami m.in. planowania produkcji, spedycji, księgowości w zakresie obsługi klienta • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe z zakresu ekonomii • Znajomość zasad fakturowania, obiegu dokumentów księgowych związanych ze sprzedażą, wysyłkami produktów. • Doświadczenie w opracowywaniu ofert dla klientów • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta firmy • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z klientami • Biegła obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, Excel • Doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, a zwłaszcza modułu fakturowanie oraz CRM OFERTA: • Umowę o pracę • Rynkowe wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia • Narzędzia niezbędne do pracy • Możliwość wpływu na rozwój organizacji

Customer Service / Obsługa Klienta z j. angielskim
Customer Service / Obsługa Klienta z j. angielskim
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZADANIA: • Przyjmowanie zapytań od klientów trafiających bezpośrednio do firmy • Współpraca w Dziale Handlowym w zakresie opracowywania ofert dla klientów polskich i zagranicznych • Opracowywanie powyższych zapytań ofertowych w konsultacji z Dyrektorem Handlowym i Kierownikiem Biura Obsługi Klienta zgodnie z polityką firmy • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu • Wystawianie na bieżąco faktur sprzedażowych oraz dokumentów typu WZ zezwalających na odbiór i wywóz produktów z firmy • Rejestrowanie dokumentów wysyłkowych • Kontrola zapytań ofertowych klientów i sprzedaży • Archiwizacja: ofert i dokumentów sprzedażowych • Wsparcie w zakresie obsługi sklepu internetowego w kontekście obsługi klientów • Obsługa systemu ERP w zakresie: zamówień, dokumentów sprzedażowych, dokumentów wysyłkowych, historii obsługi klientów • Przygotowywanie bieżących zestawień w zakresie zapytań, ofert i sprzedaży • Współpraca z innymi działami m.in. planowania produkcji, spedycji, księgowości w zakresie obsługi klienta • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe z zakresu ekonomii • Znajomość zasad fakturowania, obiegu dokumentów księgowych związanych ze sprzedażą, wysyłkami produktów. • Doświadczenie w opracowywaniu ofert dla klientów • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta firmy • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z klientami • Biegła obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, Excel • Doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, a zwłaszcza modułu fakturowanie oraz CRM OFERTA: • Umowę o pracę • Rynkowe wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia • Narzędzia niezbędne do pracy • Możliwość wpływu na rozwój organizacji

Obsługa klienta/sklepu- sklep internetowy
Obsługa klienta/sklepu- sklep internetowy
30+ kilka dni temu

Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym wszelkie AKCESORIA ELEKTRYCZNE (peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w biurze w sklepie internetowym (KRAKÓW osiedle Podwawelskie). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro, - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością pakietu MS Office w tym Microsoft Excel (poziom podstawowy) - komunikatywnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości MS Office.

Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała
Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała
Kalisz 30+ kilka dni temu

Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała Opiekun Klienta sklep internetowy Sprzedaż internetowa Biurowa Stała Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik biurowy - obsługa Klienta sklepu internetowego Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą e-commerce, specjalizującą się w sprzedaży produktów z kategorii dom i ogród. Obecnie poszukujemy pracownika do obsługi naszych klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Jeśli jesteś komunikatywny/a i świetnie radzisz sobie w pracy z zamówieniami Klientów oraz dokumentami sprzedażowymi, to ta oferta jest dla Ciebie! APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej / online), - umiejętność budowania długofalowej relacji z Klientami, - podstawowe doświadczenie w pracy z programami do obsługi zamówień i sprzedaży (mile widziana znajomość Subiekt GT), - doświadczenie w pracy z dokumentami sprzedażowymi. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ: - pracę na pełen etat (umowa o pracę), - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz zaangażowania, - stałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku), - dedykowane, komfortowe stanowisko pracy, - wsparcie we wdrożeniu oraz bieżącą pomoc współpracowników, - młodą, sympatyczną kadrę stanowiącą zgrany zespół, - szkolenia produktowe i programowe. JAKIE PRZEKAŻEMY CI OBOWIĄZKI: - obsługę merytoryczną Klientów, - współpracę z Klientami B2B, - przyjmowanie i obsługiwanie zamówień, - tworzenie dokumentów sprzedażowych. Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana naszym ogłoszeniem i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij dokumenty aplikacyjne za pośrednictwem formularza kontaktowego. Uwaga! Nie przyjmujemy aplikacji drogą telefoniczną / osobiście - prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych.

Praca zdalna z językiem włoskim
Praca zdalna z językiem włoskim
100 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Obsługa Klienta w języku włoskim z godzinami dostosowanymi do Ciebie! Jeśli znasz język włoski na poziomie C1 – ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Dołącz do teamu konsultantów i wspieraj klientów sklepu internetowego. Kontakt odbywa się poprzez połączenia przychodzące, czat i maile. Szkolenie i praca są w pełni zdalne Jeśli się zastanawiasz to wyślij CV – skontaktujemy się Tobą, przedstawimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania. Na co zwracamy uwagę u kandydatów? Znajomość języka włoskiego na poziomie C1; Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym B1; Dyspozycyjność min. 160 godzin miesięcznie; Bardzo dobra obsługa komputera; Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie i premie; Wsparcie merytoryczne Liderów; Profesjonalne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy; Realna możliwość rozwoju i awansu; Płatny program poleceń do 1500 zł.; Dofinansowanie do karty Multisport; Pracę w pełni zdalną. Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klientów trzema kanałami komunikacji: chat, maile, połączenia przychodzące; Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia i braku artykułów w magazynie; Przekazywanie informacji na temat opóźnienia wysyłki lub problemów z przewoźnikiem; Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem; Aktualizacja danych kontaktowych; Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach i zmianach w zamówieniu; Odpowiadanie na pytania dotyczące dostawy. Jeśli jesteś zainteresowany - wyślij swoje CV! Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Posprzedażowa Obsługa Klienta. Jęz. włoski. W 100% zdalnie
Posprzedażowa Obsługa Klienta. Jęz. włoski. W 100% zdalnie
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObsługa Klienta w języku włoskim z godzinami dostosowanymi do Ciebie! Jeśli znasz język włoski na poziomie C1 – ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Dołącz do teamu konsultantów i wspieraj klientów sklepu internetowego. Kontakt odbywa się poprzez połączenia przychodzące, czat i maile. Praca polega na odpowiadaniu na pytania Klientów, udzielaniu informacji odnośnie zamówień, jak również na przyjmowaniu zgłoszeń dotyczących niekompletności, niezgodności z opisem czy uszkodzeń dostaw. Szkolenie i praca są w pełni zdalne Jeśli się zastanawiasz to wyślij CV – skontaktujemy się Tobą, przedstawimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania. Nasze oczekiwania: - Znajomość języka włoskiego na poziomie C1; - Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym B1; - Pełna dyspozycyjność; - Sprawna obsługa komputera; - Komunikatywność.  Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i premie; - Wsparcie merytoryczne Liderów; - Profesjonalne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy; - Realna możliwość rozwoju i awansu; - Płatny program poleceń do 1500 zł.; - Dofinansowanie do karty Multisport; - Pracę w pełni zdalną. Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Praca zdalna z językiem włoskim lub niemieckim
Praca zdalna z językiem włoskim lub niemieckim
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObsługa Klienta w języku włoskim z godzinami dostosowanymi do Ciebie! Jeśli znasz język włoski lub niemiecki na poziomie C1 – ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Dołącz do teamu konsultantów i wspieraj klientów sklepu internetowego. Kontakt odbywa się poprzez połączenia przychodzące, czat i maile. Szkolenie i praca są w pełni zdalne Jeśli się zastanawiasz to wyślij CV – skontaktujemy się Tobą, przedstawimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania. Na co zwracamy uwagę u kandydatów? Znajomość języka włoskiego lub niemieckiego na poziomie C1; Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym B1; Dyspozycyjność min. 160 godzin miesięcznie; Bardzo dobra obsługa komputera; Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie i premie; Wsparcie merytoryczne Liderów; Profesjonalne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy; Realna możliwość rozwoju i awansu; Płatny program poleceń do 1500 zł.; Dofinansowanie do karty Multisport; Pracę w pełni zdalną. Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klientów trzema kanałami komunikacji: chat, maile, połączenia przychodzące; Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia i braku artykułów w magazynie; Przekazywanie informacji na temat opóźnienia wysyłki lub problemów z przewoźnikiem; Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem; Aktualizacja danych kontaktowych; Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach i zmianach w zamówieniu; Odpowiadanie na pytania dotyczące dostawy. Jeśli jesteś zainteresowany - wyślij swoje CV! Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

ZDALNIE z językiem włoskim niemieckim francuskim
ZDALNIE z językiem włoskim niemieckim francuskim
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObsługa Klienta w języku obcym z godzinami dostosowanymi do Ciebie! Jeśli znasz język włoski lub niemiecki na poziomie B2 – ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Dołącz do teamu konsultantów i wspieraj klientów sklepu internetowego. Kontakt odbywa się poprzez połączenia przychodzące, czat i maile. Szkolenie i praca są w pełni zdalne Jeśli się zastanawiasz to wyślij CV – skontaktujemy się Tobą, przedstawimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania. Na co zwracamy uwagę u kandydatów? Znajomość języka obcego na poziomie B2 Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym B1; Bardzo dobra obsługa komputera; Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie i premie; Wsparcie merytoryczne Liderów; Profesjonalne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy; Realna możliwość rozwoju i awansu; Płatny program poleceń do 1500 zł.; Dofinansowanie do karty Multisport; Pracę w pełni zdalną. Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klientów trzema kanałami komunikacji: chat, maile, połączenia przychodzące; Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia i braku artykułów w magazynie; Przekazywanie informacji na temat opóźnienia wysyłki lub problemów z przewoźnikiem; Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem; Aktualizacja danych kontaktowych; Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach i zmianach w zamówieniu; Odpowiadanie na pytania dotyczące dostawy. Jeśli jesteś zainteresowany - wyślij swoje CV! Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Praca zdalna z j.włoskim
Praca zdalna z j.włoskim
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObsługa Klienta w języku włoskim z godzinami dostosowanymi do Ciebie! Jeśli znasz język włoski na poziomie C1 – ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Dołącz do teamu konsultantów i wspieraj klientów sklepu internetowego. Kontakt odbywa się poprzez połączenia przychodzące, czat i maile. Szkolenie i praca są w pełni zdalne Jeśli się zastanawiasz to wyślij CV – skontaktujemy się Tobą, przedstawimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania. Na co zwracamy uwagę u kandydatów? Znajomość języka włoskiego na poziomie C1; Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym B1; Dyspozycyjność min. 160 godzin miesięcznie; Bardzo dobra obsługa komputera; Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie i premie; Wsparcie merytoryczne Liderów; Profesjonalne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy; Realna możliwość rozwoju i awansu; Płatny program poleceń do 1500 zł.; Dofinansowanie do karty Multisport; Pracę w pełni zdalną. Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klientów trzema kanałami komunikacji: chat, maile, połączenia przychodzące; Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia i braku artykułów w magazynie; Przekazywanie informacji na temat opóźnienia wysyłki lub problemów z przewoźnikiem; Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem; Aktualizacja danych kontaktowych; Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach i zmianach w zamówieniu; Odpowiadanie na pytania dotyczące dostawy. Jeśli jesteś zainteresowany - wyślij swoje CV! Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Zdalna obsługa sklepu internetowego w j.niemieckim
Zdalna obsługa sklepu internetowego w j.niemieckim
Warszawa 30+ kilka dni temu

Armatis to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem. Nasi konsultanci dbają o obsługę i relację z klientami w kontakcie telefonicznym, mailowym oraz za pośrednictwem chatu. Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo to doskonale trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego w j. niemieckim Jakie zadania na Ciebie czekają? - udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku towaru w magazynie - przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki, - przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem, - zmiana i aktualizacja danych kontaktowych, - udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia, - odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy W ramach współpracy zyskujesz: - gwarantowaną stawkę godzinową + bonusy - szkolenie przygotowujące do pracy - pracę w firmie, która znalazła się na 197 miejscu listy Forbes, najlepszych pracodawców 2020 roku - możliwość awansu w strukturze firmy - możliwość skorzystania z karty Multisport Jakie są wymagania względem Ciebie? - znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 - znajomość języka polskiego na poziomie min. B1 - dostępność do pracy na min. 120 godzin miesięcznie - dyspozycyjność także w weekendy i święta - bardzo dobra obsługa komputera - nastawienie na klienta - szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność - silny duch zespołowy Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Posprzedażowa obsługa klienta. Hiszpański C1
Posprzedażowa obsługa klienta. Hiszpański C1
30+ kilka dni temu

Praca, sport i język obcy? Z Nami uda Ci się to połączyć! Zbuduj z Nami zespół zajmujący się posprzedażową obsługą Klienta sportowego sklepu Internetowego . Czekamy na Ciebie z nowymi rozwiązaniami i możliwościami rozwoju osobistego. Twoje codzienne zadania: - Obsługa Klientów (infolinia przychodząca oraz korespondencja mailowa) w języku hiszpańskim; - Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia lub braku towaru w magazynie; - Przekazywanie informacji dot. wysyłki lub ewentualnych problemów z przewoźnikiem; - Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki obejmujących m.in.: niekompletności dostawy, wadliwego produktu, niezgodności z zamówieniem itp.; - Aktualizacja danych kontaktowych; - Udzielanie informacji dot. faktur, gwarancji, wycofaniu zamówienia; - Udzielanie odpowiedzi na pytania techniczne i dotyczące dostawy. Oczekujemy od Ciebie: - Znajomości języka hiszpańskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie; - Znajomości języka polskiego w stopniu komunikatywnym; - Znajomości języka angielskiego na poziomie B1; - Łatwości i swobody w nawiązywaniu kontaktów z Klientami; - Bardzo dobrej umiejętności pracy z komputerem; - Zaangażowania i chęci rozwoju; - Dyspozycyjności w pełnym wymiarze. Co możemy Ci zaoferować? - Międzynarodowe miejsce pracy, w którym chce się pracować; - Wynagrodzenie gwarantowane plus system motywacyjny; - Szkolenie wdrażające w trakcie którego przekażemy Ci swoją wiedzę – oczywiście dostaniesz za nie wynagrodzenie; - Po okresie pełnego wdrożenia w obowiązki (+/- 3 miesiące) możliwość pracy hybrydowej; - Pracę od poniedziałku do piątku; - Wysokie standardy działania oraz kulturę pracy, w której doceniamy inicjatywę i zaangażowanie; - Możliwość rozwoju osobistego i awansu w strukturach firmy. Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, że wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe. Jesteśmy zawsze otwarci na nowe pomysły, nową energię i osoby. Przekonaj się, że pracę da się lubić! Pamiętaj! To kim jesteś jest dla Nas ważniejsze niż to, co masz w CV! :) Nie oczekujemy doświadczenia – nauczymy Cię wszystkiego, jeśli tylko zechcesz. Coś nam mówi, że świetnie się u nas odnajdziesz! Aplikuj! Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/