Obsługa sklepu internetowego, klientów , zamówień.
Renomowana Firma działająca w branży nowych technologii / E-Commerce z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko obsługa klienta sklepu E-Commerce. Zakres obowiązków: -Obsługa emailowa i telefoniczna klientów sklepu. - Monitorowanie i aktualizacja stanu zamówień -Odbiór i pakowanie paczek do klientów -Obsługa transakcji finansowych (przelewy, zwroty). Wynagrodzenie 40zł-50/h w okresie próbnym, następnie 60 zł/h pracy. Praca zdalna z domu w wymiarze 2-4h dziennie. Minimalna stawka gwarantowana stawka 3.000 zł miesiecznie netto. Umowa zlecenie.
Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym wszelkie AKCESORIA ELEKTRYCZNE (peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w biurze w sklepie internetowym (KRAKÓW osiedle Podwawelskie). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro, - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością pakietu MS Office w tym Microsoft Excel (poziom podstawowy) - komunikatywnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości MS Office.
Opis oferty pracyZADANIA: • Przyjmowanie zapytań od klientów trafiających bezpośrednio do firmy • Współpraca w Dziale Handlowym w zakresie opracowywania ofert dla klientów polskich i zagranicznych • Opracowywanie powyższych zapytań ofertowych w konsultacji z Dyrektorem Handlowym i Kierownikiem Biura Obsługi Klienta zgodnie z polityką firmy • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu • Wystawianie na bieżąco faktur sprzedażowych oraz dokumentów typu WZ zezwalających na odbiór i wywóz produktów z firmy • Rejestrowanie dokumentów wysyłkowych • Kontrola zapytań ofertowych klientów i sprzedaży • Archiwizacja: ofert i dokumentów sprzedażowych • Wsparcie w zakresie obsługi sklepu internetowego w kontekście obsługi klientów • Obsługa systemu ERP w zakresie: zamówień, dokumentów sprzedażowych, dokumentów wysyłkowych, historii obsługi klientów • Przygotowywanie bieżących zestawień w zakresie zapytań, ofert i sprzedaży • Współpraca z innymi działami m.in. planowania produkcji, spedycji, księgowości w zakresie obsługi klienta • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe z zakresu ekonomii • Znajomość zasad fakturowania, obiegu dokumentów księgowych związanych ze sprzedażą, wysyłkami produktów. • Doświadczenie w opracowywaniu ofert dla klientów • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta firmy • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z klientami • Biegła obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, Excel • Doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, a zwłaszcza modułu fakturowanie oraz CRM OFERTA: • Umowę o pracę • Rynkowe wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia • Narzędzia niezbędne do pracy • Możliwość wpływu na rozwój organizacji
Opis oferty pracyZADANIA: • Przyjmowanie zapytań od klientów trafiających bezpośrednio do firmy • Współpraca w Dziale Handlowym w zakresie opracowywania ofert dla klientów polskich i zagranicznych • Opracowywanie powyższych zapytań ofertowych w konsultacji z Dyrektorem Handlowym i Kierownikiem Biura Obsługi Klienta zgodnie z polityką firmy • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu • Wystawianie na bieżąco faktur sprzedażowych oraz dokumentów typu WZ zezwalających na odbiór i wywóz produktów z firmy • Rejestrowanie dokumentów wysyłkowych • Kontrola zapytań ofertowych klientów i sprzedaży • Archiwizacja: ofert i dokumentów sprzedażowych • Wsparcie w zakresie obsługi sklepu internetowego w kontekście obsługi klientów • Obsługa systemu ERP w zakresie: zamówień, dokumentów sprzedażowych, dokumentów wysyłkowych, historii obsługi klientów • Przygotowywanie bieżących zestawień w zakresie zapytań, ofert i sprzedaży • Współpraca z innymi działami m.in. planowania produkcji, spedycji, księgowości w zakresie obsługi klienta • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe z zakresu ekonomii • Znajomość zasad fakturowania, obiegu dokumentów księgowych związanych ze sprzedażą, wysyłkami produktów. • Doświadczenie w opracowywaniu ofert dla klientów • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta firmy • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z klientami • Biegła obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, Excel • Doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, a zwłaszcza modułu fakturowanie oraz CRM OFERTA: • Umowę o pracę • Rynkowe wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia • Narzędzia niezbędne do pracy • Możliwość wpływu na rozwój organizacji
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Zakres obowiązków: • Elektroniczna obsługa klientów sklepu internetowego • Udzielanie informacji i doradztwo w sprawie zamówień • Techniczne wsparcie w obsłudze transakcji, pomoc w rozwiązywaniu problemów • Tłumaczenie opisów produktów • Wystawiania produktów na platformę zakupową Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego /( warunek konieczny) • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy • Komunikatywność • Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się Oferujemy: • Konkurencyjne wynagrodzenie • Godziny pracy: 8.00-16.00 pon-pt • System benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe z opieką medyczna • Dobrą atmosferę pracy • Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania • Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji • Pracę w doświadczonym zespole specjalistów
Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała Opiekun Klienta sklep internetowy Sprzedaż internetowa Biurowa Stała Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik biurowy - obsługa Klienta sklepu internetowego Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą e-commerce, specjalizującą się w sprzedaży produktów z kategorii dom i ogród. Obecnie poszukujemy pracownika do obsługi naszych klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Jeśli jesteś komunikatywny/a i świetnie radzisz sobie w pracy z zamówieniami Klientów oraz dokumentami sprzedażowymi, to ta oferta jest dla Ciebie! APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej / online), - umiejętność budowania długofalowej relacji z Klientami, - podstawowe doświadczenie w pracy z programami do obsługi zamówień i sprzedaży (mile widziana znajomość Subiekt GT), - doświadczenie w pracy z dokumentami sprzedażowymi. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ: - pracę na pełen etat (umowa o pracę), - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz zaangażowania, - stałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku), - dedykowane, komfortowe stanowisko pracy, - wsparcie we wdrożeniu oraz bieżącą pomoc współpracowników, - młodą, sympatyczną kadrę stanowiącą zgrany zespół, - szkolenia produktowe i programowe. JAKIE PRZEKAŻEMY CI OBOWIĄZKI: - obsługę merytoryczną Klientów, - współpracę z Klientami B2B, - przyjmowanie i obsługiwanie zamówień, - tworzenie dokumentów sprzedażowych. Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana naszym ogłoszeniem i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij dokumenty aplikacyjne za pośrednictwem formularza kontaktowego. Uwaga! Nie przyjmujemy aplikacji drogą telefoniczną / osobiście - prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych.
Opis oferty pracyPoszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - firmy Divezone.pl – największego sklepu nurkowego w Polsce z ponad 20 letnim doświadczeniem. Podstawowe wartości firmy to dbanie o zadowolenie klientów i dobre relacje zarówno z klientami, jak i w zespole. Do sklepu poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego. Jeśli: • Jesteś osobą rozważną i zorganizowaną. • Jesteś osobą uprzejmą i cierpliwą. • Jesteś osobą obowiązkową i pracowitą. to może być praca dla Ciebie! Co będzie należało do Twoich obowiązków? • obsługa sklepu internetowego - realizacja zamówień, • odpisywanie na maile klientów, • przygotowywanie opisów produktów w sklepie internetowym oraz aktualizacja cen. • obsługa reklamacji, • publikacja postów na FB/Instagram Czego od Ciebie wymagamy? • znajomości obsługi komputera, • chęci uczenia się nowych rzeczy, • samodzielności w planowaniu sobie pracy, • umiejętności pracy w zespole, mile widziane: • podobne doświadczenie zawodowe i znajomość j.angielskiego, • umiejętność publikowania zdjęć na FB/Instagram. Co chcemy Ci zaoferować? • umowę o pracę, • wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia, • stałą i bezpieczną pracę w miłej atmosferze i bez konfliktów, • pracę w zespole dynamicznych, pomysłowych osób, • możliwości rozwoju poprzez coaching i szkolenia, • stacjonarną pracę w Toruniu, od poniedziałku do piątku 9-17 w wymiarze 1 etatu. Jak wyglądać będzie proces rekrutacji? • I etap - przesłanie CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać Sprzedawca Divezone. Przesłane CV musi zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Divezone.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Kwiatowej 9 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).” • II etap – badania stylów zachowań metodą MaxieDISC oraz wywiady telefoniczne. • III etap – rozmowy z właścicielami i współpracownikami. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.
Opis oferty pracyObsługa Klienta w języku włoskim z godzinami dostosowanymi do Ciebie! Jeśli znasz język włoski na poziomie C1 – ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Dołącz do teamu konsultantów i wspieraj klientów sklepu internetowego. Kontakt odbywa się poprzez połączenia przychodzące, czat i maile. Praca polega na odpowiadaniu na pytania Klientów, udzielaniu informacji odnośnie zamówień, jak również na przyjmowaniu zgłoszeń dotyczących niekompletności, niezgodności z opisem czy uszkodzeń dostaw. Szkolenie i praca są w pełni zdalne Jeśli się zastanawiasz to wyślij CV – skontaktujemy się Tobą, przedstawimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania. Nasze oczekiwania: - Znajomość języka włoskiego na poziomie C1; - Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym B1; - Pełna dyspozycyjność; - Sprawna obsługa komputera; - Komunikatywność. Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i premie; - Wsparcie merytoryczne Liderów; - Profesjonalne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy; - Realna możliwość rozwoju i awansu; - Płatny program poleceń do 1500 zł.; - Dofinansowanie do karty Multisport; - Pracę w pełni zdalną. Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Powiązane wyszukiwania
- Obsługa klientów sklepu internetowego
- Pracownik sklepu internetowego (obsługa klienta)
- Pracownik sklepu internetowego obsługa klienta
- Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
- Obsługa sklepu internetowego praca biurowa
- Zdalna obsługa sklepu internetowego w j.niemieckim
- Obsługa klienta sklepu- sklep internetowy