Praca w obsłudze klienta
Opis oferty pracyWitam , poszukujemy osoby do wsparcia do naszego Punktu Ratalnego . Praca w godzinach od 10-20 (elastyczny grafik) Możliwość godzin w miesiącu do przepracowania to od 60-90 . Szukamy osób dyspozycyjnych , odpowiedzialnych , niekaranych oraz nie zgłoszonych do rejestru dłużników w BIK , punktualnych i miłych oraz komunikatywnych . Jeśli jesteś studentem lub emerytem posiadasz podstawową wiedzę obsługi komputera i urządzeń biurowych to ta praca jest właśnie dla Ciebie.
W pracy liczą się dla Ciebie miła atmosfera, dobre zarobki oraz możliwość pracy w domu? Świetnie! Właśnie taką pracę mamy dla Ciebie. Jako FluentCall poszukujemy osób do naszego Zespołu Sprzedaży: Obowiązki na tym stanowisku to: - kontakt z Klientami zamawiającymi produkty poprzez strony internetowe - sprzedaż oraz doradztwo produktowe - zarządzanie bazą klientów - obsługa systemu Szukamy osób, które: - mają doświadczenie w sprzedaży lub callcenter albo chcą się rozwijać w takich dziedzinach - lubią kontakt z klientem - mają miły głos oraz dobrą dykcję - posiadają dostęp do komputera oraz internetu - nie boją się obsługi komputera - są zaangażowane oraz cechuje ich wysoka motywacja do pracy Przygotowaliśmy: - podstawę wynagrodzenia oraz premie - możliwość wypłaty raz w tygodniu - możliwość pracy w systemie home office - niezależnie od miejsca zamieszkania - w zależności od Twoich potrzeb - możliwość pracy na cały/pół etatu/lub kilka godzin w tygodniu - profesjonalne pakiety szkoleń oraz wsparcie pozostałych członków Zespołu - miłą i przyjacielską atmosferę współpracy Wszystkie osoby zainteresowane serdecznie zapraszamy do przesyłania CV poprzez formularz Lento. Prosimy o dołączenie klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Do usłyszenia!
Szukamy do naszego Zespołu Doradcy Klienta Klienta indywidualnego , praca w Zespole sprzedażowym. Twoja praca będzie polegała na: • aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami Placówki • aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów • realizacji wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardami Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: • posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze lub aktywnym pozyskiwaniu Klienta • potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu • potrafisz pracować pod presją czasu • posiadasz wykształcenie minimum średnie Oferujemy: • szkolenia wstępne i rozwojowe • wynagrodzenie podstawowe i system premiowy oparty o wyniki sprzedażowe • umowę o pracę • przyjazną atmosferę i ducha współpracy • konkursy sprzedażowe z nagrodami
Praca dodatkowa dla osoby pełnoletniej Praca przy obsłudze stoiska TRADYCJA – SERY/WĘDLINY Obsługa klienta: ważenie, dbanie o porządek na stanowisku pracy, wykładanie towaru do lady. Wymagana Książeczka sanepidu Dyspozycyjność w godz 06:00-14:00 ,10:00-18:00, 14:00-22:00 również w weekendy Szkolenie na miejscu Miejsce pracy Carrefour Witosa Stawka na rękę dla studenta 20zł
Opis oferty pracyDla naszego klienta firmy działającej w branży zdrowej żywności poszukujemy: Konsultant Biura Obsługi Klienta (praca hybrydowa) Twoje wyzwania: - Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. - Kompleksowa obsługa zamówień i zapytań klientów. - Zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie efektywności. - Zarządzanie obsługą reklamacji. - Wprowadzanie procedur i optymalizacja procesów. - Wyszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w obsłudze klienta. - Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań. - Komunikacja z klientami za pomocą różnych narzędzi. - Bezpośrednia obsługa klienta w formule osobistego kontaktu. - Dbanie o wizerunek firmy i współpraca z innymi działami. Na czym nam zależy? - Szukamy osoby, która ma doświadczenie w obsłudze klienta, - Kreatywność i otwartość w kontaktach z klientami. - Pracowitość, motywacja i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów. - Zainteresowanie i chęć uczenia się o tematyce zdrowia, zdrowego odżywiania
Opis oferty pracyDla naszego klienta firmy działającej w branży zdrowej żywności poszukujemy: Specjalisty/ Konsultanta Biura Obsługi Klienta (praca hybrydowa) Twoje wyzwania: - Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. - Kompleksowa obsługa zamówień i zapytań klientów. - Zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie efektywności. - Zarządzanie obsługą reklamacji. - Wprowadzanie procedur i optymalizacja procesów. - Wyszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w obsłudze klienta. - Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań. - Komunikacja z klientami za pomocą różnych narzędzi. - Bezpośrednia obsługa klienta w formule osobistego kontaktu. - Dbanie o wizerunek firmy i współpraca z innymi działami. Na czym nam zależy? - Szukamy osoby, która ma doświadczenie w obsłudze klienta, - Kreatywność i otwartość w kontaktach z klientami. - Pracowitość, motywacja i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów. - Zainteresowanie i chęć uczenia się o tematyce zdrowia, zdrowego odżywiania
Oferta pracy: Doradca klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) praca zdalna (wymagane miejsce zamieszkania w województwie podkarpackim) rodzaj umowy: umowa o pracę na pełny etat, praca zmianowa Szukamy osób: zainteresowanych pracą z ludźmi gotowych do nauki nowych umiejętności sprawnych w obsłudze komputera mile widziane zainteresowania w zakresie : e-commerce, informatyki, nowoczesnych technologii Oferujemy: umowę o pracę: praca w formie zdalnej lub hybrydowej praca zmianowa ( możliwość dostosowania grafiku) Zapraszamy do aplikacji również absolwentów oraz studentów studiów zaocznych! Istnieje możliwość dopasowania zakresu obowiązku oraz skorzystania z innych ofert pracy i staży. Zapraszamy do kontaktu: 534 - pokaż numer telefonu -
Międzynarodowa firma z siedzibą w Poznaniu poszukuje osób do pracy w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (wymagana bardzo dobra znajomość języka w mowie i piśmie). Na oferowanym stanowisku będziesz używać i doskonalić umiejętności językowe, między innymi: • Komunikować się telefonicznie z międzynarodowym klientem • Rozwiązywać problemy techniczne klienta, który zwraca się do Ciebie z prośbą o pomoc • Codziennie pracować w języku niemieckim • Uczyć się i rozwijać swój profil zawodowy • Zdobywać przydatną wiedzę informatyczną • Brać udział w szkoleniach Praca na podstawie umowy o pracę razem z prywatną opieką medyczną. Możliwa praca na pełen etat, jak i na część etatu. W czasie pandemii jest to praca zdalna, w przyszłości przewidziana praca z biura w Poznaniu - możliwy dodatek relokacyjny dla osób z daleka. W razie pytań zachęcam do kontaktu.
Opis oferty pracyFirma Nieświec z Krasiejowa produkująca okna drewnianych zatrudni pracownika w dziale obsługi klienta. Praca polega na kontakcie z klientem, głównie telefonicznym w języku polskim i niemieckim, profesjonalnej obsłudze klienta poprzez informację na tematy związane z technologią produkcji okien, sporządzeniu oferty cenowej w specjalistycznym programie komputerowym oraz sporządzenia wymaganej dokumentacji (oferta cenowa, umowa, dokumentacja sprzedażowa). Potrzebne kwalifikacje to łatwość nawiązywania kontaktu, chęć zdobycia i poszerzania wiedzy technologicznej, znajomość języka niemieckiego, znajomość podstawowych programów komputerowych Microsoft Office, praca w zespole. Firma oferuje specjalistyczne szkolenia wdrożeniowe, elastyczny system wynagradzania. Kwota wynagrodzenia do ustalenia w zależności od kwalifikacji i doświadczenia.
Opis oferty pracyDla naszego klienta firmy działającej w branży zdrowej żywności poszukujemy: Manager/Managerka Biura Obsługi Klienta (praca hybrydowa) Twoje wyzwania: - Nadzór i zarządzanie pracą zespołu Biura Obsługi Klienta. - Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. - Kompleksowa obsługa zamówień i zapytań klientów. - Zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie efektywności. - Zarządzanie obsługą reklamacji. - Organizacja i optymalizacja pracy zespołu, odpowiedzialność za wyniki. - Wprowadzanie procedur i optymalizacja procesów. - Wyszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w obsłudze klienta. - Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań. - Komunikacja z klientami za pomocą różnych narzędzi. - Bezpośrednia obsługa klienta w formule osobistego kontaktu. - Dbanie o wizerunek firmy i współpraca z innymi działami. Na czym nam zależy? - Szukamy osoby, która ma doświadczenie w obsłudze klienta, - Umiejętnościach samodzielnej pracy oraz organizacji pracy zespołu, - Korzystanie z checklist i systemów do zarządzania projektami takimi jak np. Asana. Zależy nam na świetnej organizacji pracy w dziale. - Kreatywność i otwartość w kontaktach z klientami. - Pracowitość, motywacja i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów. - Zainteresowanie i chęć uczenia się o tematyce zdrowia, zdrowego odżywiania
Opis oferty pracyObowiązki telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych wg standardów Importera praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej budowanie długofalowych relacji z Klientami szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe Wymagania wykształcenie minimum średnie znajomość j. angielskiego -komunikatywna biegłość w obsłudze pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjne ,oraz w telefonicznej obsłudze Klienta Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę okres szkolenia w asyście specjalistów szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń możliwą perspektywę awansu atrakcyjne wynagrodzenie bogaty pakiet benefitów Lokalizacja Warszawa -Białołęka
Opis oferty pracyObowiązki telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych wg standardów Importera praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej budowanie długofalowych relacji z Klientami szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe Wymagania wykształcenie minimum średnie znajomość j. angielskiego -komunikatywna biegłość w obsłudze pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjne ,oraz w telefonicznej obsłudze Klienta Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę okres szkolenia w asyście specjalistów szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń możliwą perspektywę awansu atrakcyjne wynagrodzenie bogaty pakiet benefitów Lokalizacja Łódź-Widzew
Pracownik administracyjny z językiem niemieckim – obsługa klienta Praca zdalna OPIS STANOWISKA Telefoniczna obsługa klienta UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH WSPOŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM WYMAGANIA NA STANOWISKO: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W PIŚMIE (MIN. B1) WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA, UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I EFEKTYWNEJ ORGANIZACJI PRACY OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W OBSZARZE ADMINISTRACJI PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZATRUDNIENIE W RAMACH UMOWY O PRACĘ MIŁĄ ATMOSFERĘ W PRACY
PRACA ZDALNA Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia Praca zmianowa w godzinach: 8-15 11-18 18-1 1-8 OPIS STANOWISKA Telefoniczna obsługa klienta UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH WSPOŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM WYMAGANIA NA STANOWISKO: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W PIŚMIE (MIN. B1) WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA, UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I EFEKTYWNEJ ORGANIZACJI PRACY OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W OBSZARZE ADMINISTRACJI PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZATRUDNIENIE W RAMACH UMOWY O PRACĘ MIŁĄ ATMOSFERĘ W PRACY Jesteś osobą z niepełnosprawnością i poszukujesz pracy? Aplikuj do nas! ️Tel. 795 - pokaż numer telefonu -
Praca dla studentki lub uczennicy w sklepie z odzieżą medyczną w Gdańsku. Praca dodatkowa w soboty w godzinach 9-13 (ewentualnie plus 1-2 dni w miesiącu na zastępstwo w tygodniu w godzinach 8-16). Praca polega na obsłudze klienta, doradzaniu, wydawaniu i przyjmowaniu zamówień, obsługa kasy fiskalnej i terminalu itp. Prowadzimy sklep na terenie szpitala UCK w Gdańsku ul. Smoluchowskiego 17 Wymagamy uśmiechu :D punktualności i chęci do pracy. Reszty można się nauczyć. Zachęcamy do kontaktu pod nr tel 503 - pokaż numer telefonu - lub poprzez wiadomość korzystając z formularza poniżej. Prześlij swoje CV lub napisz kilka słów o sobie. Czekamy na Ciebie!
Opis oferty pracyZapewniamy: - 2 000zł - 2 500zł netto miesięcznie - umowa zlecenie / pół etatu - praca stacjonarna ( Chorzów ) - dni pracy: poniedziałek - piątek - godziny pracy: 9:00 - 13:00 / 13:00 - 17:00 Zadania: - prowadzenie rozmów telefonicznych - umawianie spotkań z klientami - obsługa systemu - raportowanie wyników pracy Oczekiwania: - wykształcenie średnie - niekaralność - doświadczenie w obsłudze klienta - komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu rozmów z klientami - samodyscyplina, dobra organizacja czasu pracy
PRACA ZDALNA Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia 1 raz na 4 tygodnie zmiana nocna (łatwa praca, bez obciążeń w nocy) OPIS STANOWISKA Telefoniczna obsługa klienta UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH WSPOŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM WYMAGANIA NA STANOWISKO: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W PIŚMIE (MIN. B1) WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA, UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I EFEKTYWNEJ ORGANIZACJI PRACY OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W OBSZARZE ADMINISTRACJI PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZATRUDNIENIE W RAMACH UMOWY O PRACĘ MIŁĄ ATMOSFERĘ W PRACY Jesteś osobą z niepełnosprawnością i poszukujesz pracy? Aplikuj do nas! ️Tel. 795 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyDoradca klienta w Punkcie Ratalnym Miejsce pracy: Rybnik ul. Żorska Wymiar pracy: umowa zlecenie, Wynagrodzenie: 23,50 zł/h brutto. Nie mamy gwarancji godzin. Potrzebujemy wsparcia w czasie nieobecności stałych pracowników lub w czasie większych promocji. Praca w godzinach 10-20 lub również w soboty oraz w niedziele handlowe. Nie wymagamy doświadczenia. Przeszkolimy na miejscu. Pracując będziesz odpowiedzialny za: • profesjonalną obsługę klienta, • dbałość o standardy obsługi, • wprowadzanie wniosku do systemu w celu sporządzenia umowy kredytowej, • podpisanie dokumentów z klientem Oferujemy: • Umowę zlecenie, • Stawka 23,50zł/brutto za godzinę, • Praca dorywcza, • Pracę w miłej atmosferze, • Elastyczny grafik (można go pogodzić z innym zatrudnieniem lub nauką) Oczekujemy: • Znajomości obsługi komputera, • Kultury osobistej, • Dyspozycyjności (kilka dni w miesiącu- do ustalenia) • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres @
Na stanowisko Konsultanta/ki ds. obsługi Klienta – praca stacjonarna z językiem ukraińskim W naszym zespole zyskujesz: · umowę o pracę na pełen etat · podstawowe wynagrodzenie + system premii · szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy · benefity: prywatne ubezpieczenia i opieka medyczna Twoja rola: · odbieranie połączeń i obsługa klienta · udzielanie informacji dotyczących faktur, płatności, zasięgu i ofert Twoje mocne strony: · dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie · podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych Szukamy tylko osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Komunikacja z klientami międzynarodowymi przez telefon czat, mail • Prowadzenie codziennych rozmów w języku niemieckim • Zdobywanie wiedzy informatycznej • Praca 100% zdalna WYMAGANIA: • Płynny język niemiecki - C1 • Komunikatywny język angielski - B1/B2 • Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły • Umiejętność obsługi pakietu MS Office • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży IT OFERUJEMY: • Prywatna opieka medyczna • Szkolenia • Stałe wsparcie konsultanta • Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Praca zdalna • Komunikacja z klientami międzynarodowymi przez telefon czat, mail • Prowadzenie codziennych rozmów w języku niemieckim • Zdobywanie wiedzy informatycznej WYMAGANIA: • Płynny język niemiecki - C1 • Komunikatywny język angielski - B1/B2 • Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły • Umiejętność obsługi pakietu MS Office • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży IT OFERUJEMY: • Prywatna opieka medyczna • Szkolenia • Stałe wsparcie konsultanta • Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG
!!! Konsultantka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji !!! Podstawowe obowiązki: *Obsługa infolinii przychodzącej m.in. weryfikacji zamówień * Posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu * Udzielanie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego Oferujemy: * Praca zdalna, wykonywana w domu *Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat * Pakiet profesjonalnych szkoleń rozwojowych Nasze wymagania: *Dobra dykcja *Mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej *Dobra obsługa komputera i programu MS Office *Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu *Dostęp do stałego, stabilnego łącza internetowego *Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności !!!! Oferta do osób posiadające aktualne orzeczenie o niepełnosprawności !!!
Chcesz pracować na nowoczesnej stacji? Nie masz doświadczenia zawodowego? Interesuje Cię elastyczny czas pracy? Uważasz, że praca z ludźmi to przyjemność? Chcesz połączyć pracę z nauką lub innymi obowiązkami? Chcesz w przyszłości samodzielnie zarządzać stacją paliw? Jeżeli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś pozytywnie, skontaktuj się z Kierownikiem Stacji Paliw Orlen w Krapkowicach, ul. Prudnicka 6. Proponujemy: - elastyczne godziny pracy - zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy PKN ORLEN - pracę na nowoczesnej stacji paliw - pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju - rabat na zakupy na stacjach ORLEN - przejrzystą ścieżkę awansu - dla najlepszych samodzielne zarządzanie stacją paliw Praca polega na: - obsłudze klienta przy kasie i w bistro - pozytywnym podejściu do klienta - komunikowaniu aktualnych promocji produktowych - dbaniu o czystość i porządek na terenie obiektu POWODZENIA!
Poszukujemy pracownika od zaraz, praca w Telefonicznej obsłudze klienta. Do obowiązków konsultanta będzie należało przede wszystkim prowadzenie rozmów telefonicznych – obsługa infolinii wychodzącej i sprawne potwierdzanie obecności klienta na spotkaniu. Zakres obowiązków: • Obsługa infolinii – bramka wychodząca • POTWIERDZENIE obecności klienta na spotkaniu • Dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: • łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych, wysoka kultura osobista, miły i ciepły głos • pozytywnie nastawienie i serdeczność • biegła obsługu komputera, • doświadczenie pracy na podobnym stanowisku • dostępność od zaraz, dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w godzinach pomiędzy 9:00 - 15:00 (+ 2 soboty ) • chęć rozwoju i podnoszenia umiejętności • otwartość na szkolenia i naukę Oferujemy: • pełne wdrożenie stanowiskowe • komfortowe warunki pracy –praca stacjonarna w biurze w centrum miasta • pracę na umowę zlecenie • stawkę godzinowa 20zł/ NETTO • przyjazną atmosferę i ciągły rozwój • pomoc liderów na każdym etapie pracy Nie zatrudniamy uczniów/studentów do 26 r.ż. Zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy. Prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z aktualnym CV. Agencja Pracy Tymczasowej Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
Poszukujemy pracownika od zaraz, praca w Telefonicznej obsłudze klienta. Do obowiązków konsultanta będzie należało przede wszystkim prowadzenie rozmów telefonicznych – obsługa infolinii wychodzącej i sprawne potwierdzanie obecności klienta na spotkaniu. Zakres obowiązków: • Obsługa infolinii – bramka wychodząca • POTWIERDZENIE obecności klienta na spotkaniu • Dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: • łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych, wysoka kultura osobista, miły i ciepły głos • pozytywnie nastawienie i serdeczność • biegła obsługa komputera, • doświadczenie pracy na podobnym stanowisku • dostępność od zaraz, dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w godzinach pomiędzy 9:00 - 15:00 (+ 2 soboty ) • chęć rozwoju i podnoszenia umiejętności • otwartość na szkolenia i naukę Oferujemy: • pełne wdrożenie stanowiskowe • komfortowe warunki pracy –praca stacjonarna w biurze w centrum miasta • pracę na umowę zlecenie • stawkę godzinowa 20zł/ NETTO • przyjazną atmosferę i ciągły rozwój • pomoc liderów na każdym etapie pracy Nie zatrudniamy uczniów/studentów do 26 r.ż. Zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy. Prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z aktualnym CV. Agencja Pracy Tymczasowej Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
Poszukujemy pracownika od zaraz, praca w Telefonicznej obsłudze klienta. Do obowiązków konsultanta będzie należało przede wszystkim prowadzenie rozmów telefonicznych – obsługa infolinii wychodzącej i sprawne potwierdzanie obecności klienta na spotkaniu. Zakres obowiązków: • Obsługa infolinii – bramka wychodząca • POTWIERDZENIE obecności klienta na spotkaniu • Dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: • łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych, wysoka kultura osobista, miły i ciepły głos • pozytywnie nastawienie i serdeczność • biegła obsługu komputera, • doświadczenie pracy na podobnym stanowisku • dostępność od zaraz, dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w godzinach pomiędzy 9:00 - 15:00 (+ 2 soboty ) • chęć rozwoju i podnoszenia umiejętności • otwartość na szkolenia i naukę Oferujemy: • pełne wdrożenie stanowiskowe • komfortowe warunki pracy –praca stacjonarna w biurze w centrum miasta • pracę na umowę zlecenie • stawkę godzinowa 20zł/ NETTO • przyjazną atmosferę i ciągły rozwój • pomoc liderów na każdym etapie pracy Nie zatrudniamy uczniów/studentów do 26 r.ż. Zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy. Prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z aktualnym CV. Agencja Pracy Tymczasowej Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
Opis oferty pracy: Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.
Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.
Praca Call Center Poszukujemy komunikatywnych i pomysłowych pracowników Call Center do telefonicznego pozyskiwania Klientow. Oferujemy: elastyczny grafik stawka za umówione spotkanie oraz od sprzedaży profesjonalne szkolenie przygotowujące do roli sprzedawcy umowę zlecenie rozliczenie prowizyjne Jeśli poniższe zagadnienia opisują Ciebie, nie zwlekaj i aplikuj: z łatwością nawiązujesz kontakt, potrafisz przeprowadzać rozmowy telefoniczne, posiadasz dobrą dykcję, potrafisz uargumentować swoje decyzje, angażujesz się w pełnione obowiązki, kreatywnie podchodzisz do nowego zagadnienia, masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (mile widziane ) Brzmi interesująco, prawda? Nie czekaj, aplikuj!
Doradca ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) - oferta skierowana dla osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności Twoja praca będzie polegała na: telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących, pomocy klientom , informowaniu o produktach, usługach, budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami. Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli: jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym, poszukujesz pewnej i stałej pracy, chętnie nabywasz nowe umiejętności, lubisz pracować w zespole, pomaganie innym przynosi Ci satysfakcję, sprawnie posługujesz się pakietem MS Office. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat lub atrakcyjny system premiowy, profesjonalne szkolenie wprowadzające oraz rozwijające umiejętności, dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta sportowa MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).
[Praca w banku w obsłudze klienta - bez doświadczenia] Dzień dobry, szukam Doradcy Klienta w Contact Center do banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia (ul. Legnicka). Tutaj można przesłać CV: https://talentplace.traffit.com/public/form/a/44?uid=K0JGNG5BYm5jY2RQTXdNOEFYOGpJUDFJNlZjVkl3QjBqTFRiakJBRE9BPT0= A tutaj znajduje się więcej informacji: Zakres zadań: • kontakt z klientem poprzez e-mail i telefon z nastawieniem na budowanie z nimi dobrych relacji poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi; • realizowanie operacji bankowych; • praca z systemem bankowym; • możliwe prowadzenie sprzedaży produktów banku w zależności od działu. Wymagania: • wykształcenie średnie (matura nie jest wymagana); • dobra dykcja, komunikatywność; • nastawienie na naukę i poszerzanie wiedzy; • chęć do pracy na cały etat; • otwartość do pracy zmianowej. Firma zapewnia: • szansę na zdobycie doświadczenia w branży bankowej; • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie; • kartę Multisport; • płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy; • umowę o pracę na pełen etat; • możliwość awansów; • możliwość pracy zmianowej oraz pracy w weekendy.
[Praca w banku w obsłudze klienta - bez doświadczenia] Dzień dobry, szukam Doradcy Klienta w Contact Center do banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia (ul. Legnicka) - Crédit Agricole. Tutaj można przesłać CV: talentplace.traffit.com/public/form/a/44?uid=K0JGNG5BYm5jY2RQTXdNOEFYOGpJUDFJNlZjVkl3QjBqTFRiakJBRE9BPT0= A tutaj znajduje się więcej informacji: Zakres zadań: • kontakt z klientem poprzez e-mail i telefon z nastawieniem na budowanie z nimi dobrych relacji poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi; • realizowanie operacji bankowych; • praca z systemem bankowym; • możliwe prowadzenie sprzedaży produktów banku w zależności od działu. Wymagania: • wykształcenie średnie (matura nie jest wymagana); • dobra dykcja, komunikatywność; • nastawienie na naukę i poszerzanie wiedzy; • chęć do pracy na cały etat; • otwartość do pracy zmianowej. Firma zapewnia: • szansę na zdobycie doświadczenia w branży bankowej; • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie; • kartę Multisport; • płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy; • umowę o pracę na pełen etat; • możliwość awansów; • możliwość pracy zmianowej oraz pracy w weekendy.
Obowiązki: • telefoniczna sprzedaż produktów, • budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, • praca w systemie, • realizacja założonych planów sprzedaży. Wymagania: • biegła znajomość w mowie i piśmie języka węgierskiego min. B2, • umiejętność efektywnej organizacji pracy, • umiejętność prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami, • dyspozycyjność, inicjatywa i odpowiedzialność • praktyczna znajomość pakietu MS Office, • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętności rozwiązywania problemów, • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta – mile widziane. Benefity: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju w globalnej firmie oraz międzynarodowym środowisku, • bogaty pakiet świadczeń socjalnych, • możliwość uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez pracodawcę.
Opis oferty pracyJeżeli masz doświadczenie w okazjonalnym odbieraniu rozmów telefonicznych, jesteś miłą osobą, napisz kilka słów o swoim doświadczeniu na maila @ Praca w centrum Bytomia, początkowo zlecenie, później umowa na czas nieokreślony. Praca polega na umawianiu spotkań klientów dzwoniących do biura, a także wykonywaniu telefonów do firm i instytucji w celu ustalenia potrzeb szkoleniowych i zaproszenia do skorzystania z oferty, która dla danej firmy lub instytucji zostanie opracowana w oparciu o ustalenia, których dokonasz. Preferujemy 4-dniowy tydzień pracy w godz.9.00-19.00, jeśli szukasz pracy w niepełnym wymiarze -zaznacz, czy odpowiadają Ci stałe godziny 9-14 czy 14-19. Preferujemy osoby z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży. Preferowany kontakt w sprawie niniejszej oferty - mailowy, jeśli zaproponujemy CI rozmowę kwalifikacyjną - oddzwonimy.
Zakres obowiązków:-praca na rzecz Banku Handlowego w Warszawie S.A.-telefoniczna sprzedaż produktów bankowych -budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami banku-obsługa klientów z zachowaniem standardów bankuOferujemy:-przyjazną atmosferę i życzliwy zespół-komfortowe warunki pracy w nowoczesnej i dobrze wyposażonej przestrzeni-wyczerpujący cykl szkoleń z zakresu produktów bankowych-zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (po 3 miesiącach istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę)-przejrzysty system premiowy-elastyczny grafik -możliwość rozwoju -pakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna)Nasze wymagania:-wykształcenie min. średnie-mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta
Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym wszelkie AKCESORIA ELEKTRYCZNE (peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w biurze w sklepie internetowym (KRAKÓW osiedle Podwawelskie). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro, - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością pakietu MS Office w tym Microsoft Excel (poziom podstawowy) - komunikatywnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości MS Office.
LUBISZ KONTAKT Z LUDŹMI? NIE BOISZ SIĘ WYZWAŃ? TO PRACA IDEALNA DLA CIEBIE ! Szukamy młodych ,energicznych osób do pracy w Telefonicznej obsłudze klienta. Twoim głównym zadaniem będzie potwierdzenie obecności klienta na spotkaniu. Jeśli jesteś osobą komunikatywna, dyspozycyjna i masz doświadczenie na podobnym stanowisku – nie czekaj, APLIKUJ DO NAS! Gwarantujemy: - prace w systemie jednozmianowym: 9.00-15.00 -stabilne zatrudnienie, dłuższa współpracę (praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 i 2 soboty w miesiącu) -gwarantowaną stawkę godzinowa 20 zł netto. -premie za zaangażowanie i sukcesy -pomoc przełożonych na każdym etapie pracy - możliwość zdobycia doświadczenia NIE stawiamy żadnych granic- również wiekowych. (Jedyny wyjątek -to nie zatrudniamy uczniów/ studentów do 26 r.ż. ) Zapraszamy Wszystkich , Którzy Chcą Zarabiać I Pracować W Miłej Atmosferze. Szczegółowe informacje odnośnie zatrudnienia przedstawimy na rozmowie kwalifikacyjnej. NIE CZEKAJ WYŚLIJ DO NAS SWOJE CV . Czekamy właśnie na CIEBIE !. Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
LUBISZ KONTAKT Z LUDŹMI? NIE BOISZ SIĘ WYZWAŃ? TO PRACA IDEALNA DLA CIEBIE ! Szukamy młodych ,energicznych osób do pracy w Telefonicznej obsłudze klienta. Twoim głównym zadaniem będzie potwierdzenie obecności klienta na spotkaniu. Jeśli jesteś osobą komunikatywna, dyspozycyjna i masz doświadczenie na podobnym stanowisku – nie czekaj, APLIKUJ DO NAS! Gwarantujemy: - prace w systemie jednozmianowym: 9.00-15.00 -stabilne zatrudnienie, dłuższa współpracę (praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 i 2 soboty w miesiącu) -gwarantowaną stawkę godzinowa 20 zł netto. -premie za zaangażowanie i sukcesy -pomoc przełożonych na każdym etapie pracy - możliwość zdobycia doświadczenia NIE stawiamy żadnych granic- również wiekowych. (Jedyny wyjątek -to nie zatrudniamy uczniów/ studentów do 26 r.ż. ) Zapraszamy Wszystkich , Którzy Chcą Zarabiać I Pracować W Miłej Atmosferze. Szczegółowe informacje odnośnie zatrudnienia przedstawimy na rozmowie kwalifikacyjnej. NIE CZEKAJ WYŚLIJ DO NAS SWOJE CV . Czekamy właśnie na CIEBIE !. Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
Opis oferty pracyZe względu na misję naszej fundacji, oferta kierowana jest dla osób z niepełnosprawnościami. Czy kiedykolwiek marzyłeś o karierze w dynamicznie rozwijającym się banku, gdzie Twoje umiejętności i zaangażowanie są naprawdę doceniane? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Dla jednego z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, poszukujemy kandydatów/ek na stanowisko Konsultant/ka Contact Center (połączenia przychodzące) Miejsce Pracy: Łódź, dla osób spoza Łodzi praca zdalna Oferujemy: • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę • przewidywane wynagrodzenie: 5 500–6 800 brutto • system benefitów. Zakres Obowiązków: • obsługa klienta w kanałach zdalnych - połączenia przychodzące oraz czat • pomoc oraz wsparcie klientów w korzystaniu z usług Banku • rekomendowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów • budowanie pozytywnych doświadczeń i relacji z klientami • realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych. Wymagania: • posiadasz min. średnie wykształcenie • zdobyłeś/aś pierwsze doświadczenie w obszarze contact center lub obsłudze klienta (np. w sklepie) • jesteś dyspozycyjny/a na pełen etat • masz poprawną dykcję • sprawnie obsługujesz komputer - pracujemy na kilku monitorach oraz na wielu programach i aplikacjach • jesteś empatyczny/a i otwarty/a na potrzeby klientów W momencie zatrudnienia wymagamy zaświadczenia o niekaralności. Potencjalne wyzwania dla pracowników z niepełnosprawnością (lista otwarta): 1) Ruchu Nie występują 2) Wzroku Praca na kilku monitorach oraz na wielu aplikacjach niedostępnych cyfrowo, praca przy komputerze 8h lub 7h (w przypadku osób z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności) dziennie 3) Słuchu Praca na słuchawce 8h lub 7h (w przypadku osób z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności) dziennie 4) Inne Nie występują 5) Niestandardowe Warunki (równoważny czas pracy, praca zmianowa, praca w weekendy, praca mobilna, częste delegacje, praca w porze nocnej) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W związku z rozwojem firmy Wypożyczalnia SamochodówOdkryj - Auto Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta (telefon/e-mail).Podstawowy zakres obowiązków:telefoniczna obsługa klientaplanowanie i koordynacja relokacji pomiędzy oddziałamizarządzanie systemem rezerwacjiprowadzenie korespondencji mailowejOczekiwania wobec kandydatów na stanowisko Agent Wynajmu:- czynne prawa jazdy kategorii B,- dyspozycyjność i komunikatywność- bardzo dobra znajomość języka angielskiego- znajomość branży motoryzacyjnej- wysoka kultura osobista- wiedza z tematyki eksploatowania samochodów- mile widziane doświadczenie w obsłudze klientaCo Oferujemy:- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,- pracę w zespole młodych, energicznych, otwartych ludzi,- zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie-praca zmianowa- elastyczny grafik pracyJeżeli chciałabyś/chciałbyś zostać częścią naszego zespołu, prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą formularza OLX.Adres do wysyłki mailowej: rekrutacja(at)odkryj-auto.plW tytule proszę wpisać "Praca w biurze w Odkryj-Auto"
Firma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie " Bez barier zawodowych!" współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach którego zatrudni Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem ( oferta stażowa) Zakres Obowiązków: - nawiązywanie kontaktów z klientami w obecnej bazie firmy - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - zespołowa organizacja eventów promocyjnych - odbieranie informacji o usterkach technicznych - zgłaszanie problemów do serwisu technicznego - pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długoterminowych relacji - informowanie o ofercie Firmy i aktualnych promocjach Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta- nie jest to warunek konieczny - dobra organizacja pracy własnej - dobra znajomość pakietu Office ( Word, EXCEL) Oferujemy: - umowa stażowa ( 3 miesiące ) z możliwym zatrudnieniem - praca poniedziałek-piątek 8-16, 8-15
Opis oferty pracyObecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Doradca klienta, Konsultant w salonie Play w Rykach. Jeśli to właśnie Ty spełniasz poniższe warunki to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie: • Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta (nie jest to warunek konieczny) • Masz pozytywne nastawienie, lubisz realizować cele, szybko się uczysz • Jesteś osobą energiczną, chętnie współpracujesz w zespole, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów • Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikację (zapewniamy system szkoleń) • Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (praca na pełen etat) • Szukasz stabilnego zatrudnienia Twoja praca będzie polegała na: • Sprzedaży produktów oraz usług Play • Obsłudze klientów zgodnie ze standardami Play • Budowaniu długotrwałych relacji z Klientami • Realizacji celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) • Dbaniu o prawidłowe funkcjonowanie salonu (realizacja zadań administracyjnych porządkowe) W zamian oferujemy: Szkolenie autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu • Umowa o pracę • Grafik dostosowany do Twoich potrzeb • Wynagrodzenie zawsze na czas • Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne (bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej) • Konkursy sprzedażowe • Świetną atmosferę w pracy Cv prosimy składać na adres @ lub osobiście w Salonie Play. DOŁĄCZ DO NAS! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz Ust. Nr 133 poz 883)”
Praca w biurze w Centrum miasta ! Szukamy osób do pracy na dział POTWIERDZEŃ w telefonicznej obsłudze klienta w Radomiu. Jeśli masz DOSWIADCZENIE na podobnym stanowisku, jesteś osobą komunikatywną i nie boisz się wyzwań –APLIKUJ! Gwarantujemy - -dłuższą współpracę - pracę jednozmianowa 9.00-15.00 - stawkę netto 20 zł/h -premie za sukcesy i zaangażowanie - pomoc liderów w każdym etapie pracy -prace w miłym i zgranym zespole Nie stawiamy granic wiekowych ! NIE ZATRUDNIAMY UCZNIÓW I STUDENTÓW DO 26 R.Ż Szczegółowych informacji odnośnie zatrudnienia udzielimy na rozmowie kwalifikacyjnej. Wyślij do nas swoje CV ! Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
Nie wymagamy doświadczenia! :) Obowiązki: * telefoniczne kontaktowanie klientów z bazy * rozpoznawanie potrzeb klienta * doradztwo w zakresie kampanii reklamowych Google Ads Wymagania: * znajomość czeskiego/słowackiego/węgierskiego/rumuńskiego/niemieckiego [C1] * znajomość angielskiego B2 * komunikatywność, otwartość Mile widziane (jednak nie wymagane): * doświadczenie w sprzedaży lub w obsłudze klienta Oferujemy: * kompleksowe szkolenie produktowe oraz sprzedażowe * praca hybrydowa po szkoleniu * elastyczny czas pracy (między 7:00 a 19:00) * wynagrodzenie na podstawie podstawy + premii kwartalnej (bez górnego limitu, sky is the limit ;) ) * Możliwość skorzystania z pakietu relokacyjnego (dla nowo zatrudnionych spoza Polski) * Program częściowej refundacji kosztów kursów językowych i studiów związanych z marketingiem * Prywatną opiekę medyczną z opieką stomatologiczną i okulistyczną * Karta Multisport * W biurze - Catering - kanapki, przekąski, lody * Strefa relaksu - fotel z masażem, gry, stół do piłkarzyków i ping ponga * Różne aktywności typu wellness week
Poszukujemy pracownika do Biura Rachunkowego do działu obsługi Klienta. Szukamy osoby młodej, energicznej, chętnej na rozwój UWAGA: to NIE jest telemarketing ani call center ani nic podobnego. Wymagania: Samodzielność, dokładność, chęć nauki Biegłość w podstawowej obsłudze komputera Mile widziani studenci zaoczni Nie wymagamy żadnego doświadczenia ani wiedzy Oferujemy: Umowa zlecenie Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącą liderem w swojej branży Możliwość nabycia umiejętności i doświadczenia Szybki rozwój Praca od 9 do 17, na prośbę kandydata godziny mogą być trochę elastyczne np. studia w piątek po południu Serdecznie zapraszamy do udziału w rekrutacji Prosimy o nadsyłanie CV przez formularz kontaktowy wraz z zawartą zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
Fundacja Heros w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn.: "Gotowi do pracy II", poszukuję Kandydatów na stanowisko Pracownik sklepu. Zakres Obowiązków: - pomoc w obsłudze klienta - dokładanie towaru - przyjmowanie dostaw - dbanie o czystość i porządek na terenie sklepu - obsługa kolektora Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - znajomość obsługi terminala płatniczego i kasy fiskalnej - mile widziane doświadczenie w pracy kasjerskiej - gotowość do wyrobienia książki do celów epidemiologiczno- sanitarnych Oferujemy: - umowę o pracę na okres próbny - praca poniedziałek – piątek w przedziale czasowym 7-21 Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu bądź kontakt telefoniczny pod numer: 795 - pokaż numer telefonu - . Zapraszamy!
E-MCC od ponad 10 lat działa na rynku szeroko rozumianego outsourcingu Call Center. Dla naszych Klientów jesteśmy skutecznym wsparciem rozwoju biznesu. Przedmiotem naszych działań jest m.in. obsługa klienta, sprzedaż i pozyskiwanie klienta, umawianie spotkań handlowych b2b oraz b2c, utrzymanie klienta. W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży - Platforma Canal+ Nasza oferta to: Stabilne zatrudnienie Praca zmianowa w godzinach 9.00–17.00/13.00-21.00 Stawka od 20-25 zł brutto/h + solidne premie (rozbudowany system motywacyjny - średnio ok. 2000zł) Praca zdalna po okresie wdrożenia Godzinna przerwa w czasie pracy Dofinansowanie do karty Multisport Prywatna opieka medyczna Darmowy dostęp do HBO GO Nagrody rzeczowe (np. odzież, elektronika, bony sodexo, karty podarunkowe, sprzęty kempingowe wiodących producentów, artykuły wyposażenia wnętrz itp.) Udział w szkoleniach mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych organizowanych przez współpracująca firmę zewnętrzną, szkolenia zakończone certyfikatem Biuro blisko Metra Pole Mokotowskie (ul. Rejtana 17) Obowiązki: Obsługa połączeń przychodzących (ok. 70%) i wychodzących Obsługa Live Chatu Sprzedaż nowych umów platformy CANAL+ oraz usług dodatkowych (telefon i internet) Oczekujemy: Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta Dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Rezolutności i umiejętności kreatywnego reagowania Dobrej dykcji Otwartości i poczucia humoru Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez E-MCC Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych oraz koordynacja prawidłowej ich realizacji na każdym etapie, Obsługa posprzedażowa oraz reklamacyjna, Profesjonalna obsługa klienta - również zagranicznego, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Nasze wymagania: Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację – warunek konieczny, Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, Kreatywność i otwartość w podejściu do współpracy z Klientami, Wielozadaniowość i samodzielność przy realizacji powierzonych zadań, Mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie internetowym lub na platformie sprzedażowej oraz znajomości programu Focus Telecom. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin (praca od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00), Niezbędną wiedzę i narzędzia oraz wyjątkowe know-how w tej branży, Brak dress code’u, Zniżki na firmowe produkty, Przyjazne miejsce pracy, do którego chce się przychodzić.
OPIS Nasza firma jest pionierem na rynku usług sprawiających radość najmłodszym. Z uwagi na zbliżający się szczyt sezonu świątecznego, poszukujemy dodatkowej osoby do działu obsługi klienta - KONIECZNIE ze znajomością języka włoskiego. Specjalista ds Obsługi klienta -PRACA ZDALNA- con l'italiano necessario ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Bieżący kontakt z klientami w języku włoskim w celu obsługi zamówień (email, telefon) • Koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień klienta • Odpowiadanie na reklamacje WYMAGANIA PRACODAWCY: • Biegła znajomość języka włoskiego min. C1 - warunek konieczny • Dobra znajomość języka angielskiego min. B2 • Komunikatywność, otwartość • Dyspozycyjność do pracy w pełnym etacie • Doświadczenie w kontakcie z klientem / obsłudze klienta MILE WIDZIANE: • znajomość j. polskiego będzie atutem OFERUJEMY: • Umowę zlecenie na 2 m-ce - kontrakt do 24.12. • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Pracę w międzynarodowym środowisku • Pracę w 100% zdalną, w elastycznym wymiarze czasu • dodatkowe Bonusy za pracę w weekendy Jeżeli zainteresowała Cię oferta, spełniasz wymagania jakich oczekujemy, jesteś osobą kreatywną, dynamiczną, chętną do pracy.... przyślij swoje CV na adres: rekrutacja.elfi (_at_) gmail.com koniecznie z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Poszukujemy ambitnych osób z doświadczeniem w sprzedaży telefonicznej suplementów diety. PRACA CAŁKOWICIE ZDALNA (na cały etat bądź jako dodatkowa) Twoimi zadaniami będą: · Telefoniczna obsługa klientów polegająca na badaniu potrzeb, dopasowaniu oferty do indywidualnych wymagań klienta oraz sprzedaż. ( baza zimna) · Dbanie o najwyższe standardy obsługi oraz budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami Gwarantujemy · Umowę zlecenie ( studenci) bądź B2B · Gwarantowana wysoka prowizja. · Ciągłe wsparcie trenerów sprzedaży · Praca całkowicie zdalna · Elastyczne godziny pracy Jesteś idealnym kandydatem, jeśli: · Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży telefonicznej – w suplementach diety · Płynie posługujesz się komputerem i nie sprawia Ci problemu używanie jego podstawowych funkcji · Lubisz rozmawiać, a pomoc w rozwiązywaniu problemów jest dla Ciebie przyjemnością · Swobodnie budujesz relacje z ludźmi i trafnie identyfikujesz ich potrzeby · Lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów · Jesteś entuzjastą o pogodnym usposobieniu · Chcesz zarabiać godziwe pieniądze za rzetelną pracę To stanowisko przeczy mitom na temat pracy w Call Center ze względu na: · Przyjazne i kompetentne kierownictwo · Możliwość szybkiego rozwoju umiejętności dzięki pakietom profesjonalnych szkoleń · Przejrzysty system prowizyjny pozwalający na duże zarobki Gotowa/y na nową przygodę, solidną dawkę umiejętności i satysfakcjonujące zarobki? DOŁĄCZ DO NAS!
Powiązane wyszukiwania
- Wsparcie w obsłudze klienta z orzeczeniem
- Praca w obsłudze klienta - projekt zdalny
- Praca dodatkowa- obsługa klienta w punkcie ratalnym
- Rejestrator medyczny - praca w przychodni pilne
- Praca zdalna dla osoby z orzeczeniem - obsługa klienta
- Praca w biurze rachunkowym - dział obsługi klienta
- Praca biurowa -specjalista do sprzedaży okien