Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Wsparcie w obsłudze klienta z orzeczeniem
Wsparcie w obsłudze klienta z orzeczeniem
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Wsparcie w obsłudze klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Umiejętność szybkiego uczenia się  Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność  Umiejętność prowadzenia rozmów  Znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania  Mile widziane: o Znajomość Social selling o Doświadczenie w budowaniu baz danych o Biegłość w uzupełnianiu danych w systemach CRM Obowiązki:  Przyjmowanie zgłoszeń Klienta, przekazywanie informacji wewnątrz organizacji  Komunikacja wychodząca do Klienta  Dodatkowo: budowanie baz danych i Social selling (Prospecting Linkedin), uzupełnianie danych w systemach CRM Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy lub w wymiarze 0,5  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Konsultanta ds. obsługi Klienta – Białystok
Konsultanta ds. obsługi Klienta – Białystok
Białystok 30+ kilka dni temu

Na stanowisko Konsultanta/ki ds. obsługi Klienta – praca stacjonarna z językiem ukraińskim W naszym zespole zyskujesz: · umowę o pracę na pełen etat · podstawowe wynagrodzenie + system premii · szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy · benefity: prywatne ubezpieczenia i opieka medyczna Twoja rola: · odbieranie połączeń i obsługa klienta · udzielanie informacji dotyczących faktur, płatności, zasięgu i ofert Twoje mocne strony: · dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie · podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych Szukamy tylko osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Kraków, W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Pracę w systemie zmianowym, • Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie • Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędna na danym stanowisku) • Program szkoleń e-learningowych z zakresu zasad funkcjonowania działalności • Możliwość rozwoju w strukturach firmy • Dodatki motywacyjne do kwoty 800,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Pracy w zespole odpowiedzialnym za wparcie Klienta Biznesowego, • Współpracy oraz wsparcie oddziałów firmy, • Współpracy z innymi działami firmy, • Obsłudze zapytań klientów, • Obsłudze połączeń telefonicznych, • Obsłudze live chat, • Obsłudze mailowa klientów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś komunikatywny, • Umiesz prowadzić rozmowy telefoniczne, • Umiesz pracować w zespole, • Umiesz obsługiwać komputer. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, • Udział w projekcie aktywizującym, w którym przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy od pracodawców i ich przedstawicieli z lokalnego rynku pracy, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Obsłudze zapytań mailowych, • Podstawowej obsłudze reklamacji i zwrotów składanych przez Klientów, • Obsłudze Klientów przez czat, • Obsłudze telefonicznej Klientów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś osobą komunikatywną, dokładną, skrupulatną, • Dobrze organizujesz swoją pracę, • Posiadasz umiejętność pracy w zespole. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Zapraszamy do aplikowania przez poniższy formularz: https://tiny.pl/cb63j Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947 Projekt Postaw na Pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.