Wsparcie w obszarze obsługi klienta medycyny pracy (infolinia)
Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie odpowiedzialna za:obsługę zgłoszeń/zapytań klientów i pacjentów w zakresie medycyny pracy w całej Polsce,zarządzanie skrzynką mailową,kontakt z placówkami medycznymi,umawianie wizyt w kalendarzach on-line,wspieranie klientów w organizacji usług medycznych,zgłaszanie inicjatyw związanych z rozwojem procesów obsługi klientów i narzędzi informatycznych. Od kandydatów oczekujemy:gotowości do pracy w systemie zmianowym (pon.-pt. 8:00-18:00),łatwości w komunikowaniu się i budowaniu relacji,optymistycznego usposobienia, empatii,łatwości w przyswajaniu wiedzy,chęci poszerzania wiedzy i umiejętności,orientacji na Pacjenta,sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,doświadczenia w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta/pacjenta – mile widziane,znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – mile widziane. Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy,możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,szkolenie wdrożeniowe i wsparcie merytoryczne.
Powiązane wyszukiwania
- Wsparcie w obszarze pacjenta (infolinia)
- Wsparcie w obszarze organizacji usług medycznych - grupa neuca
- Stanowiska w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, hr
- Wsparcie w obsłudze klienta z orzeczeniem
- Praca w domu dla młodych studentów (support wsparcie)
- Wsparcie rekrutacji w języku słowackim
- Wsparcie działu it z językiem fińskim