Wsparcie w obszarze pacjenta (infolinia)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:wsparcie przy telefonicznej obsłudze pacjentów: umawianie na wizyty lekarskie, informowanie pacjentów o wszelkich zmianach w umówionych wcześniej wizytach lekarskich,wsparcie akcji zdrowotnych organizowanych na rzecz pacjenta,współpracę z pracownikami placówek medycznych w celu skutecznego rozwiązywania problemów pacjentów oraz świadczenia najwyższej jakości usług,dotrzymywanie wysokiego standardu obsługi pacjenta. Od kandydatów oczekujemy:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, optymistycznego usposobienia, empatii,orientacji na pacjenta,dyspozycyjności w wymiarze 80-120h miesięcznie, między 7:00 a 18:00 od poniedziałku do piątku. Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze 80-120h miesięcznie,możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,szkolenie wdrożeniowe.
Powiązane wyszukiwania
- Wsparcie w obszarze organizacji usług medycznych - grupa neuca
- Wsparcie w obszarze obsługi klienta medycyny pracy (infolinia)
- Stanowiska w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, hr
- Wsparcie w obsłudze klienta z orzeczeniem
- Praca w domu dla młodych studentów (support wsparcie)
- Wsparcie rekrutacji w języku słowackim
- Wsparcie działu it z językiem fińskim