Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała
Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała
nowe Kalisz 30+ kilka dni temu

Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała Opiekun Klienta sklep internetowy Sprzedaż internetowa Biurowa Stała Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik biurowy - obsługa Klienta sklepu internetowego Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą e-commerce, specjalizującą się w sprzedaży produktów z kategorii dom i ogród. Obecnie poszukujemy pracownika do obsługi naszych klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Jeśli jesteś komunikatywny/a i świetnie radzisz sobie w pracy z zamówieniami Klientów oraz dokumentami sprzedażowymi, to ta oferta jest dla Ciebie! APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej / online), - umiejętność budowania długofalowej relacji z Klientami, - podstawowe doświadczenie w pracy z programami do obsługi zamówień i sprzedaży (mile widziana znajomość Subiekt GT), - doświadczenie w pracy z dokumentami sprzedażowymi. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ: - pracę na pełen etat (umowa o pracę), - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz zaangażowania, - stałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku), - dedykowane, komfortowe stanowisko pracy, - wsparcie we wdrożeniu oraz bieżącą pomoc współpracowników, - młodą, sympatyczną kadrę stanowiącą zgrany zespół, - szkolenia produktowe i programowe. JAKIE PRZEKAŻEMY CI OBOWIĄZKI: - obsługę merytoryczną Klientów, - współpracę z Klientami B2B, - przyjmowanie i obsługiwanie zamówień, - tworzenie dokumentów sprzedażowych. Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana naszym ogłoszeniem i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij dokumenty aplikacyjne za pośrednictwem formularza kontaktowego. Uwaga! Nie przyjmujemy aplikacji drogą telefoniczną / osobiście - prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych.

Pracownik biurowy - obsługa Klienta
Pracownik biurowy - obsługa Klienta
Tarnów 29 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Alter poszukuje osoby na stanowisko związane z obsługą Klienta oraz zamawianiem części w branży motoryzacyjnej. Oczekiwania: - odpowiedzialność - precyzyjność - znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office - samodzielność - kreatywność - dobra organizacja pracy - prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie i znajomość branży motoryzacyjnej, doboru części samochodowych Oferujemy: - szkolenie z zagadnień związanych z regeneracją alternatorów i rozruszników, czyszczenia filtrów cząstek stałych - umowę o pracę (pełny etat) na czas nieokreślony, po okresie próbnym - stałe wynagrodzenie - stałe godziny pracy od 8 do 16, weekendy wolne CV prosimy przesyłać mailowo, skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. W ofercie prosimy zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych).”

Pracownik biurowy - obsługa klienta
Pracownik biurowy - obsługa klienta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta Praca stacjonarna w RZESZOWIE Zakres obowiązków: *obsługa połączeń wychodzących i przychodzących *przedstawianie oferty sprzedażowej dotyczącej imprez, wydarzeń itp. *obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej *budowanie baz danych Wymagania: *doświadczenie w sprzedaży/call center lub ukończone szkolenie *aktualne Orzeczenie o niepełnosprawności *chęci do pracy oraz miłe usposobienie *znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym *znajomość Pakietu Office Osoby zaineresowane prosimy o przesłanie CV na adres: re*******a@i*************.pl lub o kontakt telefoniczny : 695 636 994 Zapraszamy również na naszą stronę internetową, gdzie znajdują się inne oferty pracy http********************** iPRACUJZDALNIE - Portal pracy zdalnej i stacjonarnej dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością.

Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku niemieckim
Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku niemieckim
Kalisz 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku niemieckim. Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie! Poszukujemy osoby z Kalisza i okolic, która jako przedstawiciel SAP Renovation na rynku niemieckim będzie odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktu, obsługę klientów współpracujących oraz pozyskiwanie nowych z tego rynku. Praca ma charakter stacjonarny w Kaliszu. Praca na pół lub pełen etat, na umowę o pracę. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Na początek, umowa zlecenie na okres 1-2 miesięcy. Termin podpisania umowy o pracę zależy od Twojego zaangażowania i przyswajania wiedzy dotyczącej naszych usług. Zapewniamy narzędzia pracy takie jak: laptop i telefon służbowy. Dołącz do naszego zespołu! Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie Twój zakres obowiązków: - Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta - Realizacja celów sprzedażowych - Doskonalenie wiedzy produktowej Skontaktuj się z nami, zobacz firmę, porozmawiaj 15 minut, wtedy dowiesz się wszystkiego – co masz do stracenia? Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie swoich CV na nasz główny adres mailowy. Prosimy w temacie maila wpisać: „Opiekun klienta - Niemcy”.

Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku włoskim
Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku włoskim
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku włoskim. Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie! Poszukujemy osoby z Kalisza i okolic, która jako przedstawiciel SAP Renovation na rynku włoskim będzie odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktu, obsługę klientów współpracujących oraz pozyskiwanie nowych z tego rynku. Praca ma charakter stacjonarny w Kaliszu. Praca na pół lub pełen etat, na umowę o pracę. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Okres próbny: umowa zlecenie na okres 1-2 miesięcy. Termin podpisania umowy o pracę zależy od Twojego zaangażowania i przyswajania wiedzy dotyczącej naszych usług. Zapewniamy narzędzia pracy takie jak: laptop i telefon służbowy. Dołącz do naszego zespołu! Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka włoskiego w mowie i piśmie Twój zakres obowiązków: - Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta - Realizacja celów sprzedażowych - Doskonalenie wiedzy produktowej Skontaktuj się z nami, zobacz firmę, porozmawiaj 15 minut, wtedy dowiesz się wszystkiego – co masz do stracenia? Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie swoich CV na nasz główny adres mailowy. Prosimy w temacie maila wpisać: „Opiekun klienta - Włochy”.

Pracownik ds. obsługi klienta/obsługa sekretariatu
Pracownik ds. obsługi klienta/obsługa sekretariatu
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma US DESTELLO, członek Wójcik Group Gwarancja Czystości, który świadczy usługi utrzymania czystości oraz usługi zagospodarowania odpadów od ponad 10 lat, zatrudni na stanowisko: Stanowisko: Pracownik biurowy/specjalista ds. obsługi klienta Miasto: Gliwice Rodzaj umowy: Umowa zlecenie Wymiar etatu: niepełny Wynagrodzenie: 27,70 /h brutto Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2024 Godziny Pracy: 08:00 - 13:00 lub 15:00 - 20:00 Dni Pracy: od poniedziałku do piątku + co druga sobota MILE WIDZIANI STUDENCI LUB UCZNIOWIE Twój zakres obowiązków : przyjmowanie telefoniczne zleceń wycena usług (po przeszkoleniu) organizacja wykonania zlecenia ścisła współpraca z kierowcami wykonującymi zlecenia obsługa systemu - Baza Danych Odpadowych BDO (po przeszkoleniu) doraźna pomoc w obsłudze sekretariatu Nasze wymagania: wykształcenie min. średnie obsługa pakietu Microsoft Office umiejętność obsługi urządzeń biurowych umiejętność przejrzystej komunikacji podejmowanie samodzielnie szybkich decyzji bardzo dobra organizacja pracy umiejętność ustalania priorytetów wykazywanie inicjatywy odporność na stres wysoka kultura osobista Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania swojego CV na adres mailowy Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. ZAPEWNIAMY: - miłą atmosferę w pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń oraz niezbędne przeszkolenie na zajmowanym stanowisku pracy. CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: US DESTELLO W.Wójcik , adres e-mail: biuro(at)us-pgc.pl Podane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: odpowiedzi na otrzymaną od Pani/Pana korespondencję, w tym odpowiedzi na zadane pytania, udzielenie informacji, o które Pani/Pan prosi; dalszej obsługi korespondencji z Panią/Panem prowadzonej oraz załatwienia sprawy, z którą Pani/Pan się do nas zwraca; ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest obsługa prowadzonej z Panią/Panem korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów .