Pracownik działu wsparcia sprzedaży ,umawianie spotkań
Jobllegro dla swojego klienta szukamy pracowników : Opis wymagań Min. roczne doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telefonicznej obsługi klienta (sprzedaż, pozyskiwanie klienta, call-center, contact center) Znajomość podstawowych reguł ofertowania i negocjowania Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Otwartość na nowe wyzwania, pozytywne nastawienie i dobre zorganizowanie Opis stanowiska Telefoniczny kontakt z klientem: informowanie o produktach firmy, pozyskanie zainteresowania, umawianie spotkań dla handlowców na podległym rejonie Zarządzenia kalendarzem Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji Kontakt telefoniczny oparty na istniejącej bazie kontaktów Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych Prowadzenie, uzupełnianie i uaktualnianie istniejącej bazy klientów Podane wynagrodzenie to podstawa ,dodatkowe premie .