Pracownik obsługi klienta z orzeczeniem
Firma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie " Bez barier zawodowych!" współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach którego zatrudni Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem ( oferta stażowa) Zakres Obowiązków: - nawiązywanie kontaktów z klientami w obecnej bazie firmy - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - zespołowa organizacja eventów promocyjnych - odbieranie informacji o usterkach technicznych - zgłaszanie problemów do serwisu technicznego - pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długoterminowych relacji - informowanie o ofercie Firmy i aktualnych promocjach Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta- nie jest to warunek konieczny - dobra organizacja pracy własnej - dobra znajomość pakietu Office ( Word, EXCEL) Oferujemy: - umowa stażowa ( 3 miesiące ) z możliwym zatrudnieniem - praca poniedziałek-piątek 8-16, 8-15
Firma Ipracujzdalnie.pl sp. z o. o. poszukuje osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Rzeszów Praca Stacjonarna w placówce medycznej. Wymagania: - aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - wysokie zdolności komunikacyjne - umiejętność organizacji pracy własnej - dobra obsługa komputera - sumienność i odpowiedzialność - mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym w placówce medycznej lub rejestratora medycznego Zakres obowiązków: - udzielanie informacji w zakresie świadczonych usług - współpraca z personelem - prowadzenie korespondencji z pacjentami, rodzinami oraz urzędami Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu umowy o pracę - pracę w przyjaznym zespole - możliwość rozwoju własnego Prosimy przesyłać CV na mail : re*******a@i************.pl z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer *** *** ***
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Staż Zadania na stanowisku: -Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie - Nowoczesny sprzęt - Praca w miłym i zgranym zespole Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** Lub email : pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Staż Zadania na stanowisku: -Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie - Nowoczesny sprzęt - Praca w miłym i zgranym zespole Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 604 - pokaż numer telefonu - Lub email : @
Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów - WŁOCŁAWEK - praca hybrydowa Oferujemy: -pracę hybrydową -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : @ z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer 795 - pokaż numer telefonu -
Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów Praca zdalna Oferujemy: -pracę zdalną -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy -ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : @ z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer 795 - pokaż numer telefonu -
Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów - WŁOCŁAWEK - praca hybrydowa Oferujemy: -pracę hybrydową -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy -ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : re*******a@i*************.pl z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer *** *** ***
Poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności Oferujemy staż lub pracę w Rzeszowie Zadania na stanowisku: - Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Dokładności, sumienności, - Dobrej obsługi komputera i programu Excel - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów, otwartości na ludzi, miłego usposobienia Oferujemy: - Staż lub umowę o pracę - Nowoczesny sprzęt, szkolenie wstępne - Pracę w miłym i zgranym zespole w godzinach 8:00-16:00 (osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w st. umiarkowanym i znacznym 8:00-15:00) Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 604 - pokaż numer telefonu - lub email : @
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PI-ON, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym osobom niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz w rozwoju kariery zawodowej poszukuje: kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy na stanowisko: Pracownik ds. obsługi Klienta na infolinii Ikea dział reklamacji - praca zdalna WYMAGANIA: Doświadczenie przy procesach reklamacyjnych Płynne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie Nienaganne słownictwo Swobodne prowadzenie rozmów z klientem Doskonała znajomość obsługi komputera Gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 08:00 a 21:00 Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności OBOWIĄZKI: Obsługa połączeń w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon, mail, chat Weryfikacja zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych Wyszukiwanie i proponowanie najkorzystniejszych rozwiązań danych problemów Przyjmowanie, weryfikowanie i utrwalanie przekazanych informacji od klienta w odpowiednich systemach komputerowych GWARANTUJEMY: stałą pracę na podstawie umowy o pracę, gdzie warunki pracy są zgodne z normami obowiązującymi przy zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (bez nadgodzin i pracy w godzinach nocnych) prywatną opiekę medyczną; korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (np. dofinansowanie do leków, OC czy ubezpieczenia indywidualnego itp.); przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku - szkolenie sprzęt niezbędny do wykonywania pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez portal lento Administrator danych: /aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym B2 Umiejętność szybkiego uczenia się Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność, komunikatywność Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel na poziomie podstawowym Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Stały kontakt z klientem w zakresie obsługi zamówień i reklamacji (e-mailowy, telefoniczny). Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku niemieckim, języku polskim Bieżący kontakt z pracownikami innych działów zaangażowanych bezpośrednio w proces obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji Grupowa realizacja zamówień w systemie Xpertis Obsługa systemu magazynowego Cebularis Wsparcie działu sprzedażowego w przygotowaniu, analizie oferty oraz aktualizacji bazy klientów Stała współpraca z działem IT w celu niwelowania usterek, wpływających na nieefektywną obsługę zamówień klienta Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury zaliczkowe, korygujące, faktury końcowe) Bieżące przyjmowanie wpłat PLN i EUR w systemie Xpertis i IAI Oferujemy: Prace zdalną Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Kartę MultiSport Opiekę medyczną Niezbędny sprzęt Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •Wykształcenie wyższe, mile widziane handlowe lub ekonomiczne • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym (program w języku angielskim) • Obsługa pakietu Microsoft Office na poziomie średnim • Motywacja do aktywnego pozyskiwania klientów • Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów • Znajomość technik sprzedaży, obsługi klienta • Komunikatywność i otwartość na zmiany • Umiejętność pracy pod presją czasu • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu • Umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista • Własny komputer • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania • W okresie próbnym odbędzie się wizyta w siedzibie firmy w Warszawie w celu odbycia wdrożeń i szkoleń produktowych Mile widziane: • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów przez telefon • Wcześniejsza znajomość systemów CRM Obowiązki: • Celem tego stanowiska jest zwiększenie przychodu w dziale Inside Sales • Sprzedaż urządzeń nowych oraz urządzeń używanych z portfolio Office • Sprzedaż rozwiązań ITS, w tym m.in.: SafeQ, KSeF, OneClick • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami firmy drogą telefoniczną, e-mailową • Maksymalizacja przychodu ze sprzedaży • Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami • Cross selling, upselling • Obsługa zapytań przychodzących Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. • 3 m-ce okresu próbnego, następnie umowa na 12 m-cy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Premię kwartalną zależną od realizacji zadań głównie działowych • Prowizję miesięczną od każdej sprzedaży • Opiekę medyczną w Enel-Med dla pracownika i członków najbliższej rodziny finansowaną przez pracodawcę. • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na warunkach firmowych oraz ubezpieczenia NNW w na warunkach firmowych, możliwość wykupienia karty sportowej Medicover Sport na warunkach firmowych. Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp. K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odpowiedzialność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna Zakres obowiązków • sprawne weryfikowanie zgłoszeń, analizowanie oraz udzielanie odpowiedzi • obsługa komunikatorów: e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • obsługa Klienta na najwyższym poziomie • współpraca z innymi działami Wymagania • doświadczenie na stanowisku obsługi Klienta • sprawne posługiwanie się komunikatorami : e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • komunikatywność • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie na pełen etat • pracę w formie zdalnej • profesjonalne wdrożenie do pracy i opiekę doświadczonego Zespołu • 7-godzinny czas pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie http**************** Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl
Powiązane wyszukiwania
- Pracownik obsługi klienta
- Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem - rzeszów
- Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem - włocławek
- Pracownik obsługi klienta.
- Pracownik biura obsługi klienta z językiem angielskim
- Pracownik biura obsługi klienta z jęz. francuskim
- Pracownik obsługi klienta z j. francuskim