Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem
Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem
nowe 30+ kilka dni temu

Firma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie " Bez barier zawodowych!" współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach którego zatrudni Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem ( oferta stażowa) Zakres Obowiązków: - nawiązywanie kontaktów z klientami w obecnej bazie firmy - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - zespołowa organizacja eventów promocyjnych - odbieranie informacji o usterkach technicznych - zgłaszanie problemów do serwisu technicznego - pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długoterminowych relacji - informowanie o ofercie Firmy i aktualnych promocjach Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta- nie jest to warunek konieczny - dobra organizacja pracy własnej - dobra znajomość pakietu Office ( Word, EXCEL) Oferujemy: - umowa stażowa ( 3 miesiące ) z możliwym zatrudnieniem - praca poniedziałek-piątek 8-16, 8-15

Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem - Rzeszów
Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem - Rzeszów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Ipracujzdalnie.pl sp. z o. o. poszukuje osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Rzeszów Praca Stacjonarna w placówce medycznej. Wymagania: - aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - wysokie zdolności komunikacyjne - umiejętność organizacji pracy własnej - dobra obsługa komputera - sumienność i odpowiedzialność - mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym w placówce medycznej lub rejestratora medycznego Zakres obowiązków: - udzielanie informacji w zakresie świadczonych usług - współpraca z personelem - prowadzenie korespondencji z pacjentami, rodzinami oraz urzędami Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu umowy o pracę - pracę w przyjaznym zespole - możliwość rozwoju własnego Prosimy przesyłać CV na mail : re*******a@i************.pl z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer *** *** ***

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Staż Zadania na stanowisku: -Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie - Nowoczesny sprzęt - Praca w miłym i zgranym zespole Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** Lub email : pr**a@i*************.pl

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Staż Zadania na stanowisku: -Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie - Nowoczesny sprzęt - Praca w miłym i zgranym zespole Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 604 - pokaż numer telefonu - Lub email : @

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów - WŁOCŁAWEK - praca hybrydowa Oferujemy: -pracę hybrydową -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : @ z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer 795 - pokaż numer telefonu -

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów Praca zdalna Oferujemy: -pracę zdalną -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy -ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : @ z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer 795 - pokaż numer telefonu -

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
1700 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów - WŁOCŁAWEK - praca hybrydowa Oferujemy: -pracę hybrydową -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy -ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : re*******a@i*************.pl z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer *** *** ***

Biuro Obsługi Klienta - praca lub staż Rzeszów z orzeczeniem
Biuro Obsługi Klienta - praca lub staż Rzeszów z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności Oferujemy staż lub pracę w Rzeszowie Zadania na stanowisku: - Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Dokładności, sumienności, - Dobrej obsługi komputera i programu Excel - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów, otwartości na ludzi, miłego usposobienia Oferujemy: - Staż lub umowę o pracę - Nowoczesny sprzęt, szkolenie wstępne - Pracę w miłym i zgranym zespole w godzinach 8:00-16:00 (osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w st. umiarkowanym i znacznym 8:00-15:00) Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 604 - pokaż numer telefonu - lub email : @

Pracownik ds. obsługi Klienta na infolinii IKEA PILNE
Pracownik ds. obsługi Klienta na infolinii IKEA PILNE
30+ kilka dni temu

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PI-ON, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym osobom niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz w rozwoju kariery zawodowej poszukuje: kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy na stanowisko: Pracownik ds. obsługi Klienta na infolinii Ikea dział reklamacji - praca zdalna WYMAGANIA: Doświadczenie przy procesach reklamacyjnych Płynne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie Nienaganne słownictwo Swobodne prowadzenie rozmów z klientem Doskonała znajomość obsługi komputera Gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 08:00 a 21:00 Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności OBOWIĄZKI: Obsługa połączeń w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon, mail, chat Weryfikacja zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych Wyszukiwanie i proponowanie najkorzystniejszych rozwiązań danych problemów Przyjmowanie, weryfikowanie i utrwalanie przekazanych informacji od klienta w odpowiednich systemach komputerowych GWARANTUJEMY: stałą pracę na podstawie umowy o pracę, gdzie warunki pracy są zgodne z normami obowiązującymi przy zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (bez nadgodzin i pracy w godzinach nocnych) prywatną opiekę medyczną; korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (np. dofinansowanie do leków, OC czy ubezpieczenia indywidualnego itp.); przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku - szkolenie sprzęt niezbędny do wykonywania pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez portal lento Administrator danych: /aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym B2  Umiejętność szybkiego uczenia się  Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność, komunikatywność  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel na poziomie podstawowym  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki:  Stały kontakt z klientem w zakresie obsługi zamówień i reklamacji (e-mailowy, telefoniczny). Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku niemieckim, języku polskim  Bieżący kontakt z pracownikami innych działów zaangażowanych bezpośrednio w proces obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji  Grupowa realizacja zamówień w systemie Xpertis  Obsługa systemu magazynowego Cebularis  Wsparcie działu sprzedażowego w przygotowaniu, analizie oferty oraz aktualizacji bazy klientów  Stała współpraca z działem IT w celu niwelowania usterek, wpływających na nieefektywną obsługę zamówień klienta  Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury zaliczkowe, korygujące, faktury końcowe)  Bieżące przyjmowanie wpłat PLN i EUR w systemie Xpertis i IAI Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Kartę MultiSport  Opiekę medyczną  Niezbędny sprzęt Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem zdalnie
Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem zdalnie
3600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •Wykształcenie wyższe, mile widziane handlowe lub ekonomiczne • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym (program w języku angielskim) • Obsługa pakietu Microsoft Office na poziomie średnim • Motywacja do aktywnego pozyskiwania klientów • Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów • Znajomość technik sprzedaży, obsługi klienta • Komunikatywność i otwartość na zmiany • Umiejętność pracy pod presją czasu • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu • Umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista • Własny komputer • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania • W okresie próbnym odbędzie się wizyta w siedzibie firmy w Warszawie w celu odbycia wdrożeń i szkoleń produktowych Mile widziane: • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów przez telefon • Wcześniejsza znajomość systemów CRM Obowiązki: • Celem tego stanowiska jest zwiększenie przychodu w dziale Inside Sales • Sprzedaż urządzeń nowych oraz urządzeń używanych z portfolio Office • Sprzedaż rozwiązań ITS, w tym m.in.: SafeQ, KSeF, OneClick • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami firmy drogą telefoniczną, e-mailową • Maksymalizacja przychodu ze sprzedaży • Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami • Cross selling, upselling • Obsługa zapytań przychodzących Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. • 3 m-ce okresu próbnego, następnie umowa na 12 m-cy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Premię kwartalną zależną od realizacji zadań głównie działowych • Prowizję miesięczną od każdej sprzedaży • Opiekę medyczną w Enel-Med dla pracownika i członków najbliższej rodziny finansowaną przez pracodawcę. • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na warunkach firmowych oraz ubezpieczenia NNW w na warunkach firmowych, możliwość wykupienia karty sportowej Medicover Sport na warunkach firmowych. Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna
Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp. K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odpowiedzialność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna Zakres obowiązków • sprawne weryfikowanie zgłoszeń, analizowanie oraz udzielanie odpowiedzi • obsługa komunikatorów: e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • obsługa Klienta na najwyższym poziomie • współpraca z innymi działami Wymagania • doświadczenie na stanowisku obsługi Klienta • sprawne posługiwanie się komunikatorami : e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • komunikatywność • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie na pełen etat • pracę w formie zdalnej • profesjonalne wdrożenie do pracy i opiekę doświadczonego Zespołu • 7-godzinny czas pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie http**************** Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl