Sortowanie:
Znaleziony: 57 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Pracownik obsługi klienta
Pracownik obsługi klienta
nowe Chwaszczyno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPralnia Albinos zatrudni pracownika do obsługi zewnętrznego punktu klienta. Pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za: - przyjmowanie rzeczy do wyprania oraz wydawanie czystego asortymentu - raportowaniu uszkodzeń/wad podczas przyjmowania rzeczy - obsługę kasy fiskalnej - obsługę monitora ekranowego z dedykowanym systemem sprzedażowym Praca od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku oraz soboty od 09:00 do 15:00. Miejsce wykonywania pracy: Ul. Oliwska 131, Chwaszczyno. Oczekujemy od kandydata dyspozycyjności oraz dobrego stanu zdrowia. Wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane. Zainteresowane pracą osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy podany w ogłoszeniu w temacie wiadomości wpisując Chwaszczyno. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem
Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem
30+ kilka dni temu

Firma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie " Bez barier zawodowych!" współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach którego zatrudni Pracownik Obsługi Klienta z orzeczeniem ( oferta stażowa) Zakres Obowiązków: - nawiązywanie kontaktów z klientami w obecnej bazie firmy - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - zespołowa organizacja eventów promocyjnych - odbieranie informacji o usterkach technicznych - zgłaszanie problemów do serwisu technicznego - pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długoterminowych relacji - informowanie o ofercie Firmy i aktualnych promocjach Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta- nie jest to warunek konieczny - dobra organizacja pracy własnej - dobra znajomość pakietu Office ( Word, EXCEL) Oferujemy: - umowa stażowa ( 3 miesiące ) z możliwym zatrudnieniem - praca poniedziałek-piątek 8-16, 8-15

Pracownik obsługi klienta - stacja paliw
Pracownik obsługi klienta - stacja paliw
Głogów Małopolski 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem stacji poszukuje osoby chętne do pracy na stanowisku Pracownik Obsługi Klienta/ Sprzedwca.Miejsce pracy : Głogów Małopolski Szukamy do pracy w naszym zespole, osób ambitnych lubiących wyzwania, odpowiedzialnych i uczciwych. Oferujemy: - elastyczny grafik, dopasowany do Twoich potrzeb ( praca od pon- do niedzieli, dwuzmianowa od 6:00 do 14:00, 14:00 - 22:00, w niedziele od 10:00 -19:00) - atrakcyjne wynagrodzenie + premie uznaniowa - wynagrodzenie wypłacane na czas -pracę w miłej, przyjaznej atmosferze -jasne zasady zatrudnienia Do Twoich zadań należeć będzie: - obsługa stanowiska kasowego -dbałość o czystość i porządek stacji paliw - budowanie pozytywnych relacji z klientami Wymagania: sumienność punktualność komunikatywność wysoka kultura osobista łatwość nawiązywania kontaktów umiejętność szybkiego uczenia się mile widziana książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia Osoby zainteresowane proszę o składanie CV na adres mailowy @ lub osobiście na stacji Głogów Małopolski, ul. Wygoda 2 Zastrzegam sobie kontakt z wybranymi kandydatami.

Pracownik Obsługi Klienta.
Pracownik Obsługi Klienta.
Pleszew 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy Pracownika Obsługi Klienta. Firma Technix poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Obsługi Klienta na pełny etat (8:00-16:00). Jeśli jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi i chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, zapraszamy do aplikowania! Obowiązki: Obsługa nowych oraz obecnych klientów firmy. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji klientom. Pakowanie towarów do wysyłki zgodnie z standardami firmy. Obsługa reklamacji zgodnie z procedurami firmy. Wsparcie pozostałych działów firmy w zakresie obsługi klienta i innych zadań administracyjnych Wymagania: Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Punktualność. Dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu. Zdolność do obsługi telefonów i komputera. Prawo jazdy kat.B oraz doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na pełen etat w godzinach 8:00-16:00, miejsce pracy-Pleszew. Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń wewnętrznych. Przyjazne środowisko pracy w dynamicznym zespole. Jeśli jesteś zainteresowany/a, prześlij swoje CV na adres email: @ Oczekujemy na Twoją aplikację!

Pracownik Obsługi Klienta
Pracownik Obsługi Klienta
30+ kilka dni temu

JEŚLI: - masz wykształcenie minimum średnie, - lubisz pracę z ludźmi, - czujesz się w roli sprzedawcy i doradcy, - jesteś osobą komunikatywną i nastawioną na sprzedaż, - lubisz się uczyć i zdobywać doświadczenie, - praca przy komputerze nie jest Tobie obca ta praca jest idealna dla Ciebie! Poszukujemy kandydatów i kandydatki na stanowisko DS. OBSŁUGI KLIENTA. Lokalizacja: Urząd Pocztowy Gdańsk 6 przy Al. Grunwaldzkiej 108 Zmiany 8-godzinne mieszczące się w przedziale godzinowym 7:00-21:00 pn-sob w zależności od ułożonego grafiku (1-2 soboty pracujące w miesiącu, za które są dni wolne). -------------------------------------- Pracując u Nas zyskasz: - umowę o pracę na okres próbny (docelowo na czas nieokreślony) lub na czas długotrwałego zastępstwa w wymiarze 1,0 etatu, - terminową wypłatę wynagrodzenia do 10-tego każdego miesiąca, - wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy, - premie motywacyjne, - zniżki u partnerów biznesowych, - trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej, - karty rabatowe na paliwo Orlen Biznestank i Lotos Biznes, - bogaty pakiet świadczeń socjalnych m.in. dofinansowanie do sportu (karty Multisport), do kultury (biletów do kin/teatrów/koncerty/wydarzenia sportowe), do wycieczek, do zimowisk/kolonii dla dzieci, paczki dla dzieci, pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej, - atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie. -------------------------------------- Na Twój dzień pracy będzie się składać: - obsługa klientów w urzędzie pocztowym, - sprzedaż usług i produktów oferowanych przez Pocztę Polską, - rejestracja operacji w systemach informatycznych, - sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań. Czekamy na Twoją aplikację! Zachęcamy do kontaktu telefonicznego (58) 520-20-18 / (58) 346-01-26 oraz do składania CV. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. -------------------------------------- Tak wygląda w skrócie praca Asystenta :) https://www.youtube.com/watch?v=tUElyv8LlGA --------------------------------------- Klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej Poczty Polskiej S.A. pod adresem: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2018/05/Klauzula-informacyjna_RODO.pdf Aplikacja na ogłoszenie wiąże się z koniecznością zapoznania się z klauzulą informacyjną. Jeśli chce Pani/Pan zaaplikować na ogłoszenie oraz podać dane osobowe, informujemy że firma Poczta Polska S.A. będzie mogła je przetwarzać wyłącznie w przypadku uzyskania Pani/Pana dobrowolnej zgody. ----->Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pocztę Polską S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dostępną na stronie internetowej Poczty Polskiej S.A..

Pracownik obsługi klienta z j. francuskim
Pracownik obsługi klienta z j. francuskim
Tarnowskie Góry 30+ kilka dni temu

Jesteśmy producentem jakościowej stolarki otworowej, ogrodów zimowych oraz rolet zewnętrznych. Cechuje nas indywidualne podejście do każdego klienta. Zawsze staramy się zaproponować rozwiązania na miarę potrzeb. Nie boimy się ambitnych wyzwań i skomplikowanych realizacji. Pracownik obsługi klienta z j. francuskim 2 Obowiązki ·pozyskiwanie klientów na terenie Francji/ Belgii i Luksemburga ·obsługa obecnych klientów ·tłumaczenie dokumentów na język Francuski Wymagania ·bardzo dobrej znajomości języka Francuskiego ·wykształcenia min. średniego ·łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów handlowych ·samodzielności, zaangażowania, uczciwości, sumienności. Oferujemy ·atrakcyjny system wynagrodzenia z umową o pracę ·dużą niezależność ·szeroki zakres szkoleń ·ciekawą pracę w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie ·stabilne warunki zatrudnienia ·niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków.

Pracownik Obsługi Klienta - Kasjer
Pracownik Obsługi Klienta - Kasjer
Krapkowice 30+ kilka dni temu

Chcesz pracować na nowoczesnej stacji? Nie masz doświadczenia zawodowego? Interesuje Cię elastyczny czas pracy? Uważasz, że praca z ludźmi to przyjemność? Chcesz połączyć pracę z nauką lub innymi obowiązkami? Chcesz w przyszłości samodzielnie zarządzać stacją paliw? Jeżeli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś pozytywnie, skontaktuj się z Kierownikiem Stacji Paliw Orlen w Krapkowicach, ul. Prudnicka 6. Proponujemy: - elastyczne godziny pracy - zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy PKN ORLEN - pracę na nowoczesnej stacji paliw - pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju - rabat na zakupy na stacjach ORLEN - przejrzystą ścieżkę awansu - dla najlepszych samodzielne zarządzanie stacją paliw Praca polega na: - obsłudze klienta przy kasie i w bistro - pozytywnym podejściu do klienta - komunikowaniu aktualnych promocji produktowych - dbaniu o czystość i porządek na terenie obiektu POWODZENIA!

Osoby Niepełnosprawne - Pracownik obsługi klienta (P.ZDALNA)
Osoby Niepełnosprawne - Pracownik obsługi klienta (P.ZDALNA)
30+ kilka dni temu

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PI-ON.PL, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym Osobom Niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz rozwoju kariery zawodowej poszukuje Kandydatów/-ek na stanowisko: PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (PRACA ZDALNA - telefon, mail, chat) OCZEKIWANIA: - orzeczenie o niepełnosprawności (znaczny lub umiarkowany stopień) – warunek konieczny, - odpowiedzialność i sumienność, - komunikatywność, dobra dykcja i wysoka kultura osobista, - umiejętność obsługi komputera, - minimum 6-miesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, call center, telefonicznej windykacji lub pokrewnych. OBOWIĄZKI: - obsługa kontaktów przychodzących w wybranym przez Klienta kanale - telefon, mail, chat, - analizowanie zgłoszonych reklamacji i proponowanie dopasowanych rozwiązań, - przyjazne nastawienie do Klienta i pomoc w rozwiązywaniu jego problemów, - przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od Klienta w odpowiednich systemach. OFERUJEMY: - umowę o pracę, - wynagrodzenie 3000 zł netto (na rękę), - wszelkie niezbędne do pracy narzędzia - 7 godzinny czas pracy (w tym 0,5h przerwy) / 5 dni w tygodniu, - opiekę Koordynatora, który pomaga załatwić formalności i reprezentuje Pracownika w kontaktach z pracodawcą, - możliwość refundacji kosztów leków, sprzętu rehabilitacyjnego, ubezpieczeń (OC, na życie i inne) ze środków ZFRON, - możliwość wyrobienia karty FitProfit uprawniającej do wejść na siłownie, baseny i inne obiekty sportowe na terenie całej Polski. Prosimy pamiętać, aby CV zawierało klauzulę o ochronie danych osobowych, której wzór znajdą Państwo poniżej. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez „ABA-SERVICE” Sp. z o.o. z siedzibą w Żukowie, adres: Żuków 35B, 05-824 Grodzisk Mazowiecki, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych przez tę Spółkę.” Informujemy, że administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest „ABA-SERVICE” Sp. z o.o. z siedzibą w Żukowie, adres: Żuków 35B, 05-824 Grodzisk Mazowiecki. Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych (w przypadku udzielenia na niniejsze zgody). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz potrzeba oceny zdolności pracownika do pracy (art. 9 ust. 2 lit. h RODO). Odbiorcami danych osobowych kandydatów mogą być organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu i na zlecenie Spółki, w tym dostawca usług rekrutacyjnych – Fundacja Vertrapol Sp. k. z siedzibą w Otrębusach. Dane osobowe kandydatów do pracy będą przechowywane przez okres niezbędny do celów obecnego bądź przyszłych procesów rekrutacyjnych, nie dłużej jednak niż do czasu ewentualnego cofnięcia wyrażonej przez kandydata zgody. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Kandydatom do pracy przysługuje prawo do: (a) dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, (b) sprostowania swoich danych osobowych, (c) usunięcia danych osobowych, (d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, (e) przenoszenia danych osobowych oraz (f) cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Kandydaci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, prosimy o kontakt ze Spółką pod adresem e-mail: sekretariat(at)aba-service.pl lub korespondencyjnie na adres: Otrębusy, 05-805, ul. Kępińska 90 lub z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: aba.iod(at)discretia.pl.

Pracownik obsługi klienta / pomocnik drukarza
Pracownik obsługi klienta / pomocnik drukarza
Zielonka 30+ kilka dni temu

Do drukarni szukamy młodych energicznych osób, na stanowisko: pomocnik drukarza Zadania: • Obsługa klienta • Obsługa maszyn drukarskich • Opanowanie podstawowych procesów poligraficznych • Przygotowanie surowców do produkcji oraz zabezpieczenie wyrobów gotowych • Dbałość o czystość oraz przestrzeganie BHP na swoim stanowisku pracy Wymagania • Status ucznia/studenta • Odpowiedzialność oraz dyspozycyjność • Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • Współpraca w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania • Dwuzmianowy system pracy 7-15 / 14-22 • Pracę w zgranym zespole Okres próbny 3 miesięczny - umowa o pracę lub zlecenie Wymagamy jedynie chęci i zaangażowania, przy braku doświadczenia zapewniamy szkolenia :)

Pracownik obsługi Klienta - Gdańsk Przymorze
Pracownik obsługi Klienta - Gdańsk Przymorze
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Poczta Polska poszukuje pracowników obsługi Klienta. Miejsce pracy: Gdańsk-Przymorze. Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny (docelowo na czas nieokreślony) w wymiarze 0.625 etatu lub umowa na czas określony (na czas zastępstwa) w wymiarze 1 etatu. Twoje zadania: • obsługa klientów w urzędzie pocztowym, • sprzedaż usług i produktów oferowanych przez Pocztę Polską, • rejestracja operacji w systemach informatycznych, • sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań. Dołącz do nas, jeśli: • masz wykształcenie minimum średnie, • potrafisz obsługiwać komputer (w tym MS Office - poziom podstawowy), • jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z klientem, • jesteś odpowiedzialny/a i dokładny/a. Mile widziane: • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży. U nas zyskasz: • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy, • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie, • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych, • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej, • trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej, • możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach, • kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych, • możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych. Aplikuj do nas poprzez stronę www.poczta-polska.pl Bezpośredni link do rekrutacji: https://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=3691395&cfg=993ad47d358f45b1b84493910533445b&fromSkk=1654852206534&ejoId=285532&ejorId=206391&comId=18799200 lub zadzwoń na numer telefonu 502 - pokaż numer telefonu - .

Pracownik Obsługi Klienta z językiem obcymi
Pracownik Obsługi Klienta z językiem obcymi
Warszawa 30+ kilka dni temu

Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Poszukujemy osób chcących podjąć pracę w obszarze obsługi klienta z wykorzystaniem języków obcych Główne obowiązki: - codzienny kontakt z klientami zagranicznymi - wsparcie klientów i rozwiązywanie zgłaszanych problemów - proste prace biurowe, jak wprowadzanie danych, praca z dokumentami Oczekiwania: - znajomość języka angielskiego (min. B2) - znajomość drugiego języka obcego na poziomie min. B2 - otwartość na nowe wyzwania i zaangażowanie w powierzone obowiązki Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - stałe wynagrodzenie - pakiet benefitów - możliwość wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy Prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie

Pracownik obsługi Klienta na podjeździe Orlen Łęczna
Pracownik obsługi Klienta na podjeździe Orlen Łęczna
Łęczna 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Pracownika Obsługi klienta na podjeździe na stacji paliw Orlen w Łęcznej Praca dla mężczyzny w godzinach 11-19 od poniedziałku do piątku Główne obowiązki: obsługa Klientów wg standardów PKN Orlen, dbanie o czystość na podjeździe, aktywna sprzedaż paliwa Verva Zarobki: 3490brutto + premia w zależności od % wyrobienia planów sprzedażowych Szukam tylko poważnych, solidnych osób, lubiących kontakt z Klientem, którym zależy na pracy Umowa o pracę lub umowa zlecenie dla studentów zaocznych Zainteresowanych proszę o wysyłanie CV na maila @ poprzez formularz lento lub dostarczenie CV na Stację

Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem - Rzeszów
Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem - Rzeszów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Ipracujzdalnie.pl sp. z o. o. poszukuje osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Rzeszów Praca Stacjonarna w placówce medycznej. Wymagania: - aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - wysokie zdolności komunikacyjne - umiejętność organizacji pracy własnej - dobra obsługa komputera - sumienność i odpowiedzialność - mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym w placówce medycznej lub rejestratora medycznego Zakres obowiązków: - udzielanie informacji w zakresie świadczonych usług - współpraca z personelem - prowadzenie korespondencji z pacjentami, rodzinami oraz urzędami Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu umowy o pracę - pracę w przyjaznym zespole - możliwość rozwoju własnego Prosimy przesyłać CV na mail : re*******a@i************.pl z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer *** *** ***

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
1700 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów - WŁOCŁAWEK - praca hybrydowa Oferujemy: -pracę hybrydową -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy -ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : re*******a@i*************.pl z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer *** *** ***

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów Praca zdalna Oferujemy: -pracę zdalną -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy -ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : @ z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer 795 - pokaż numer telefonu -

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem - Włocławek
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sklepów - WŁOCŁAWEK - praca hybrydowa Oferujemy: -pracę hybrydową -7-godzinny dzień pracy -umowę o pracę -szkolenie wstępne, udzielania wsparcia, konsultacji czy ustalania priorytetów na dany okres pracy Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta online lub za pośrednictwem systemu call center, telefonu -odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, -przyjmowanie reklamacji klientów jak również pomoc w rozwiązywaniu problemów Wymagania: -aktualne orzeczenie o niepełnosprawności -komunikatywność, umiejętność budowania relacji, -odporność na stres oraz cierpliwość, -Mile widziane doświadczenie w pracy w BOK lub na podobnym stanowisku pracy, jak również bardzo dobra/dobra znajomość pakietu MS Office Prosimy przesyłać CV na mail : @ z dopiskiem ,,Pracownik Biura Obsługi Klienta" lub dzwonić pod numer 795 - pokaż numer telefonu -

Pracownik Biura Obsługi Klienta z językiem angielskim
Pracownik Biura Obsługi Klienta z językiem angielskim
Oława 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z Oławy poszukuje pracownika na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. ANGIELSKIM Zadania na stanowisku: - Obsługa telefoniczna i mailowa klientów angielskojęzycznych, - Prowadzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych, - Uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, Wymagania: - Swobodne porozumiewanie się w języku angielskim (codzienny kontakt w tym języku), - Bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, - Wykształcenie min. średnie, - Doświadczenie w pracy w działach sprzedaży, obsługi klienta mile widziane. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, - Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 - Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. - Dodatkowe benefity.

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. FRANCUSKIM
PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. FRANCUSKIM
Oława 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z Oławy poszukuje pracownika na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. FRANCUSKIM Zadania na stanowisku: - Obsługa telefoniczna i mailowa klientów angielskojęzycznych, - Prowadzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych, - Uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, Wymagania: - Swobodne porozumiewanie się w języku francuskim (codzienny kontakt w tym języku), - Swobodna komunikacja w języku polskim - Bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, - Wykształcenie min. średnie, - Doświadczenie w pracy w działach sprzedaży, obsługi klienta mile widziane. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, - Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 - Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. - Dodatkowe benefity.

Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi
Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi
Szczecin 30+ kilka dni temu

Cpl jest globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych i ekspertem w pozyskiwaniu i rozwoju talentów. Na co dzień pomagamy naszym kandydatom w rozwoju ich kariery oraz wspieramy naszych klientów, na rynku polskim i europejskim, w dotarciu do najlepszych talentów. Dzięki międzynarodowej sieci biur oferujemy kandydatom stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku. Rekrutujemy w szerokim zakresie branż i funkcji: IT, Shared Service/Business Process Outsourcing, Engineering & Logistics, Sales & Marketing, Corporate finance. Zaprojektuj z nami swoją przyszłość! Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko pracownik działu obsługi klienta z językiem: niemieckim/ niderlandzkim/ francuskim/ włoskim/ hiszpańskim/ chińskim/ portugalskim/ norweskim/ fińskim/ szwedzkim/ duńskim/ węgierskim/ rumuńskim. Znasz jeden z powyższych języków na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację? Jesteś komunikatywny/a i lubisz pracę z ludźmi? Nie zwlekaj - aplikuj już teraz! Wykorzystaj swój potencjał i zdobądź stabilne zatrudnienie. Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi Lokalizacja: Szczecin/ Poznań/ Bydgoszcz Zadania na stanowisku: • zarządzanie bazą danych; • uaktualnianie systemów; • współpraca z innymi członkami zespołu; • obsługa klienta zewnętrznego (telefon/email/czat) • kontrola terminowości i jakości powierzonych zadań; Oczekujemy: • znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka obcego (min. B2); • umiejętność obsługi pakietu MS Office; • dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych; • chęci rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku; Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport i inne; • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy; • przyjazne miejsce pracy i niekorporacyjną atmosferę. Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, nie czekaj - zostaw nam swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o szczegółach oferty! Do usłyszenia! :)

Pracownik Biura Obsługi Klienta - praca od zaraz
Pracownik Biura Obsługi Klienta - praca od zaraz
30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: praca w biurze w Warszawie (Ursus- ul. Bodycha 87) Opis stanowiska:  obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa  zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek  dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji  bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania:  mile widziane doświadczenie w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta  mile widziana umiejętność pracy z programem Excel  dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy  dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy:  zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie  praca w luźnej atmosferze  możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie  możliwość awansu w strukturach firmy  nagrody rzeczowe  stawka godzinowa 26 PLN brutto Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres mailowy @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Staż Zadania na stanowisku: -Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie - Nowoczesny sprzęt - Praca w miłym i zgranym zespole Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** Lub email : pr**a@i*************.pl

Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem-Staż
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności – Staż Zadania na stanowisku: -Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie - Nowoczesny sprzęt - Praca w miłym i zgranym zespole Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 604 - pokaż numer telefonu - Lub email : @

Pracownik Działu Obsługi Klienta - odbieranie połączeń
Pracownik Działu Obsługi Klienta - odbieranie połączeń
Poznań 30+ kilka dni temu

MED-POLONIA Sp. z o.o. Powstała w 2008 roku Med-Polonia to zarówno nowoczesne przychodnie, jak i innowacyjny szpital. Med-Polonia to kompetentny personel, wybitni lekarze, wysoki poziom leczenia, sprzęt najwyższej klasy, szeroka oferta medyczna, luksusowy oddział oraz przyjazna atmosfera. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź nas na www.medpolonia.com.pl oraz polub na Facebook’u. Masz talent, lubisz angażować się w swoje zadania i zależy Ci, aby w codziennej pracy otrzymywać różnorodne zadania? Zapraszamy do nas! Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta - odbieranie połączeń przychodzących Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie umawianie pacjentów na konsultacje lekarskie do naszych Placówek oraz udzielanie informacji o aktualnej ofercie. Poszukujemy osoby, która: • posiada wysokie kompetencje komunikacyjne, jest empatyczna i nastawiona na klienta; • potrafi i lubi współpracować z zespołem; • jest dyspozycyjna (mile widziani uczniowie szkół policealnych/studenci studiów zaocznych); • potrafi sprawnie obsługiwać komputer; • komunikuje się w języku angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę z pacjentem (mile widziane); • cechuje się wysokim poziomem kultury osobistej. Oferujemy: • współpracę na podstawie umowy zlecenia; • narzędzia niezbędne do wykonywania zadań; • elastyczne godziny pracy; • pracę w firmie o kulturze organizacyjnej nastawionej na jakość i satysfakcję Pacjenta. Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta prosimy o przesłanie CV na adres: @ Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. https://medpolonia.com.pl/rodo

Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna
Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp. K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odpowiedzialność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna Zakres obowiązków • sprawne weryfikowanie zgłoszeń, analizowanie oraz udzielanie odpowiedzi • obsługa komunikatorów: e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • obsługa Klienta na najwyższym poziomie • współpraca z innymi działami Wymagania • doświadczenie na stanowisku obsługi Klienta • sprawne posługiwanie się komunikatorami : e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • komunikatywność • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie na pełen etat • pracę w formie zdalnej • profesjonalne wdrożenie do pracy i opiekę doświadczonego Zespołu • 7-godzinny czas pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie http**************** Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Pracownik ds. obsługi klienta/obsługa sekretariatu
Pracownik ds. obsługi klienta/obsługa sekretariatu
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma US DESTELLO, członek Wójcik Group Gwarancja Czystości, który świadczy usługi utrzymania czystości oraz usługi zagospodarowania odpadów od ponad 10 lat, zatrudni na stanowisko: Stanowisko: Pracownik biurowy/specjalista ds. obsługi klienta Miasto: Gliwice Rodzaj umowy: Umowa zlecenie Wymiar etatu: niepełny Wynagrodzenie: 27,70 /h brutto Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2024 Godziny Pracy: 08:00 - 13:00 lub 15:00 - 20:00 Dni Pracy: od poniedziałku do piątku + co druga sobota MILE WIDZIANI STUDENCI LUB UCZNIOWIE Twój zakres obowiązków : przyjmowanie telefoniczne zleceń wycena usług (po przeszkoleniu) organizacja wykonania zlecenia ścisła współpraca z kierowcami wykonującymi zlecenia obsługa systemu - Baza Danych Odpadowych BDO (po przeszkoleniu) doraźna pomoc w obsłudze sekretariatu Nasze wymagania: wykształcenie min. średnie obsługa pakietu Microsoft Office umiejętność obsługi urządzeń biurowych umiejętność przejrzystej komunikacji podejmowanie samodzielnie szybkich decyzji bardzo dobra organizacja pracy umiejętność ustalania priorytetów wykazywanie inicjatywy odporność na stres wysoka kultura osobista Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania swojego CV na adres mailowy Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. ZAPEWNIAMY: - miłą atmosferę w pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń oraz niezbędne przeszkolenie na zajmowanym stanowisku pracy. CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: US DESTELLO W.Wójcik , adres e-mail: biuro(at)us-pgc.pl Podane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: odpowiedzi na otrzymaną od Pani/Pana korespondencję, w tym odpowiedzi na zadane pytania, udzielenie informacji, o które Pani/Pan prosi; dalszej obsługi korespondencji z Panią/Panem prowadzonej oraz załatwienia sprawy, z którą Pani/Pan się do nas zwraca; ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest obsługa prowadzonej z Panią/Panem korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów .

Pracownik ds. obsługi Klienta na infolinii IKEA PILNE
Pracownik ds. obsługi Klienta na infolinii IKEA PILNE
30+ kilka dni temu

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PI-ON, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym osobom niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz w rozwoju kariery zawodowej poszukuje: kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy na stanowisko: Pracownik ds. obsługi Klienta na infolinii Ikea dział reklamacji - praca zdalna WYMAGANIA: Doświadczenie przy procesach reklamacyjnych Płynne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie Nienaganne słownictwo Swobodne prowadzenie rozmów z klientem Doskonała znajomość obsługi komputera Gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 08:00 a 21:00 Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności OBOWIĄZKI: Obsługa połączeń w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon, mail, chat Weryfikacja zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych Wyszukiwanie i proponowanie najkorzystniejszych rozwiązań danych problemów Przyjmowanie, weryfikowanie i utrwalanie przekazanych informacji od klienta w odpowiednich systemach komputerowych GWARANTUJEMY: stałą pracę na podstawie umowy o pracę, gdzie warunki pracy są zgodne z normami obowiązującymi przy zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (bez nadgodzin i pracy w godzinach nocnych) prywatną opiekę medyczną; korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (np. dofinansowanie do leków, OC czy ubezpieczenia indywidualnego itp.); przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku - szkolenie sprzęt niezbędny do wykonywania pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez portal lento Administrator danych: /aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
Warszawa 20 dni plecy

Opis oferty pracyJesteśmy Fundacją aktywizującą osoby z niepełnosprawnościami. Obecnie poszukujemy osoby z Warszawy i okolic Do Twoich zadań będzie należało: -Obsługa klientów, -Praca stacjonarna Dołącz do nas, jeśli: -Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - warunek konieczny -Chcesz podjąć zatrudnienie, -Jesteś osobą bezrobotną, -Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z klientem, -Jesteś odpowiedzialny/a i dokładny/a. Projekt Postaw Na Pracę II współfinansowany jest ze środków PFRONj. Jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie wyślij swoje CV. Zastrzegamy prawo do kontaktu w wybranymi osobami.

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Opole 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • telefoniczny kontakt z klientami oraz sprzedaż usług firmy • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta • weryfikacja dokumentów, • analizowanie i raportowanie wyników Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • umiejętność budowania dobre relacje z klientami • otwartość, z dużą łatwością nawiązywania kontaktu • zaangażowanych w wykonywane zadania i zmotywowanych do realizacji planów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • pracę w stałych godzinach i możliwość zachowania balansu między pracą a życiem prywatnym • możliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów • przyjazną atmosferę pracy

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 16-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisku:  Do Twoich obowiązków będzie należało: - Obsługa Klienta korzystającego z programu Symfonia, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji, - bieżąca współpraca z działem kadr i płac, - codzienne wsparcie związane z obsługą i funkcjonowaniem biura. Oczekujemy: - dobrej organizacji czasu pracy, - wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, - umiejętności pracy z Klientem, - umiejętności prowadzenia rozmów, - łatwości w rozwiązywaniu problemów, - umiejętności odnalezienia się w procesach, które zachodzą u Klienta, - doświadczenia w języku SQL, - podstawowej wiedzy o prawie pracy, - chęci pogłębiania wiedzy w IT oraz w działach finansowo-księgowym, - wymagamy doświadczenia w branży IT - warunek konieczny. Mamy do zaoferowania: - umowę o pracę, - pełny etat, - stawkę 6000 zł miesięcznie brutto, - pracę w przedziale godzin między 8.00 a 18.00, - możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej, - profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu, niezbędne narzędzia pracy, - pracę przy ciekawych i pełnych wyzwań projektach, - dużą swobodę przy realizacji zadań.

Pracownik ds. obsługi klienta
Pracownik ds. obsługi klienta
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Polkurier zatrudni Pracownika ds. obsługi klienta. Miejsce pracy: Ostrów Wlkp. Wynagrodzenie: - okres wdrożeniowy: umowa o pracę na okres próbny 5000 zł brutto/miesiąc - po okresie wdrożeniowym: umowa o pracę - podstawa: 5400 zł brutto/miesiąc + premie wynikowe Doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Podstawowe obowiązki: - telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie przesyłek kurierskich, - kontakt z firmami przewozowymi oraz partnerami biznesowymi, - przygotowywanie ofert handlowych oraz aktywne utrzymanie klienta. Warunki zatrudnienia: - pełny etat, - okres wdrożeniowy - umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie umowa o pracę, - praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym 8-16 lub 9-17 - wynagrodzenie: podstawa + premia wynikowa, - oferujemy szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe. Benefity: - karta Multisport, - prywatna opieka medyczna (darmowy dostęp do 20 specjalistów i darmowych badań specjalistycznych), - rabaty dla pracowników na wysyłkę przesyłek kurierskich, - wyjazdy i spotkania integracyjne. Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę poufności: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) Informujemy, że z wybranymi kandydatami będziemy się kontaktować telefonicznie.

Pracownik biura obsługi klienta
Pracownik biura obsługi klienta
75000 zł
30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik biura obsługi klientaNA CO DZIEŃ W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:prowadzić telefoniczną obsługę klienta,przyjmować zamówienia oraz czuwać nad procesem ich realizacji,przyjmować oraz obsługiwać proces reklamacji,wzmacniać sprzedaż poprzez zwiększanie wartości koszyka zakupowego (zachęcanie klienta do zakupu większej ilości lub dodatkowych produktów w pakiecie),przygotowywać dokumenty sprzedażowe (głównie wystawianie faktur),brać czynny udział w targach i wystawach branżowych,aktywnie promować ofertę produktową firmy (newslettery, informacje telefoniczne i mailowe o aktualnych promocjach),realizować cele sprzedażowe, w tym ustalone targety.TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,jesteś osobą ukierunkowaną na cel,masz łatwość nawiązywania relacji, szczególnie w kontaktach z klientem,jesteś otwarty(a) na nowe wyzwania,znasz pakiet MS Office na poziomie podstawowym,jesteś graczem zespołowym,posiadasz znajomość branży pszczelarskiej i/lub programów magazynowych jako dodatkowy atut.CO CHCEMY CI ZOFEROWAĆ:umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,pracę w godzinach 7:30- 17:00 (zmianowo po 8h wg ustalonego grafiku),pracę w młodym ambitnym zespole,stabilność zatrudnienia w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,pakiety szkoleń podnoszących kwalifikacje,atrakcyjny system premiowy,ubezpieczenie grupowe,dostęp do biblioteczki firmowej,pakiet zniżek na nasze produkty firmowe.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV droga elektroniczną.Prosimy o zamieszczenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Uwzględniając Pana/Pani prawo do ochrony danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:1.      Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Łysoń spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kleczy Dolnej, przy ul. Pszczelej 2 (34-124 Klecza Górna), KRS 384597, REGON 121516572 (dalej jako: „Spółka”).2.      Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych – Alicja Taborek-Skubij, rodo[eta]lyson.com.pl3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:a)      w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie w jakim osoba przystępująca do rekrutacji podaje dane wskazane w przepisach prawa w celu uczestnictwa w rekrutacji,b)     w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Pani/Pana żądanie,c)      na podstawie dobrowolnej zgody wyrażonej przez kandydata, w zakresie przetwarzania danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, a także w zakresie udostępnienia danych osobowych, których podanie nie jest wymagane przez przepisy obowiązującego prawa,d)     w zakresie przetwarzania danych do oceny zdolności pracownika do pracy.4.      Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak podania danych wskazanych w art. 221 KP, będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.5.      Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a jeżeli uzna Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.6.      Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 6 miesięcy.7.      Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.8.      Pana/Pani dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: „EOG”). Mając jednak na uwadze świadczenie usług przez naszych podwykonawców przy realizacji wsparcia dla usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Spółka może zlecać wykonywanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG, co może powodować przekazanie Twoich danych poza obszar EOG.Kliknięcie przycisku „APLIKUJ” jest jednoznaczne z akceptacją treścią klauzuli oraz wyrażeniem zgody na udział w procesie rekrutacyjnym.

Pracownik Działu Obsługi Klienta - Opiekun Klienta
Pracownik Działu Obsługi Klienta - Opiekun Klienta
Opole 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami, - budowanie i utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami, - doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów, - przyjmowanie i monitoring realizacji zleceń, - bieżącą koordynację działań między klientem, a pozostałymi działami w firmie, - przygotowywanie ofert i kalkulacji. Nasze wymagania - wyższe wykształcenie, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta B2B, - dobra obsługa komputera (MS Office, Internet), - efektywne planowanie i organizacja pracy własnej, - odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie, - zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem. To oferujemy - pracę na samodzielnym stanowisku, - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), - możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, - pakiet medyczny, - szkolenia dla pracowników, - ubezpieczenie na życie. IPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Firma IPAK Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu to dynamicznie rozwijająca się drukarnia offsetowa specjalizująca się w produkcji opakowań z tektury litej.

Pracownik Punktu Obsługi Klienta - Bydgoszcz
Pracownik Punktu Obsługi Klienta - Bydgoszcz
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKim jesteśmy?Expert Sp. z o.o. - Jesteśmy jednym z liderów dostaw gabarytowych zajmującym się obsługą logistyczną salonów meblowych oraz sklepów z branży RTV/AGD. Nasze usługi świadczymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie całego kraju, każdego dnia dbając o zadowolenie setek klientów. Serdeczność, pomoc i poczucie bezpieczeństwa to wartości, którym hołdujemy nie tylko w relacji z naszymi klientami, ale które stanowią fundament naszej organizacji, dlatego jeśli poszukujesz stabilnej, rozwojowej i dobrze płatnej pracy to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ?  •  W swej codziennej pracy odpowiadać będziesz za całość działań związanych z planowaniem tras i dbaniem, by oczekiwany przez klientów transport docierał na czas.  •  Skoro o klientach mowa - poza ścisłą współpracą z ekipami dystrybucyjnymi Twoja praca obejmować będzie również wsparcie klientów polegające na przyjmowaniu zleceń transportowych.  •  Dbanie o dobre relacje z klientami  •  Poza ścisłą współpracą z ekipami dystrybucyjnymi Twoja praca obejmować będzie również kompleksową obsługę klienta. Co zyskasz pracując w EXPERT?  •  W firmie EXPERT najważniejsi są ludzie i ich zadowolenie, dlatego oferujemy Ci stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.  •  Chcemy byś był zadowolony nie tylko z efektów swojej pracy, ale również z zarobków, dlatego sprawimy, że oferowane przez nas atrakcyjne wynagrodzenie spotka się z Twoimi oczekiwaniami.  •  Na co dzień będziesz potrzebował łączności ze światem, dlatego otrzymasz od nas niezbędne narzędzia pracy takie jak komputer i telefon.  •  Rzecz jasna nie pozostawimy Cię samemu sobie - poza narzędziami, otrzymasz pełne wsparcie całego zespołu, niezbędne szkolenia wprowadzające, które pozwolą Ci na szybkie wdrożenie, a także miłą i przyjazną atmosferę.  •  Uwielbiamy inwestować w ludzi i ich potencjał, dlatego w naszych szeregach zyskujesz realną możliwość rozwoju zawodowego, jeżeli natomiast dodatkowo lubisz pracę w młodym i ambitnym zespole, to praca w EXPERT jest dla Ciebie idealna! Co dajesz od siebie?  •  Cenimy sobie pozytywne nastawienie i zapał do pracy, bardziej od doświadczenia. Wierzymy, że profesjonalizm osiągany jest właśnie dzięki zaangażowaniu, zaś nawet najbogatsze doświadczenie nie zawsze idzie w parze z pracowitością.  •  Obsługa klienta z uśmiechem i niekłamaną serdecznością to dla Ciebie chleb powszedni? Takich osób nam trzeba! Wierzymy, że serdeczność i chęć pomocy to fundament pracy z klientem.  •  Wiemy, że praca na stanowisku Koordynatora / Specjalisty ds. Transportu bywa wymagająca, dlatego dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu to cechy, które pozwolą Ci stawiać czoła każdemu wyzwaniu.  •  Jeśli szybko się uczysz, a znajomość topografii miasta i obsługa komputera nie są Ci straszne to wielce prawdopodobne, że u nas będziesz się czuć jak ryba w wodzie.

Pracownik biura obsługi klienta serwisu mechanicznego
Pracownik biura obsługi klienta serwisu mechanicznego
Oświęcim 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRENAULT WEKTOR to renomowana, prężnie działająca na rynku już od ponad 30 lat firma motoryzacyjna z siedzibą w Bielsku-Białej i oddziałem w Oświęcimiu-Babicach (www.wektor.pl). W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko pracownika biura obsługi klienta serwisu mechanicznego do oddziału firmy w Oświęcimiu-Babicach przy ul. Krakowskiej 19. Wymagania: - zaangażowanie w pracę i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań - wysoka kultura osobista i punktualność - umiejętność pracy w zespole - dbanie o powierzony sprzęt i utrzymanie porządku w miejscu pracy - prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika biura obsługi klienta serwisu mechanicznego Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat - system premiowy uzależniony od wyników - profesjonalne wdrożenie i wsparcie (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - możliwość podnoszenia kwalifikacji - profesjonalne narzędzia i aplikacje niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków - zniżki pracownicze na oferowane produkty i usługi - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego - dofinansowanie do karty MultiSport - parking dla pracowników Oferty prosimy wysyłać na adres mailowy: @ Osoba kontaktowa: Jacek Nowotarski, tel. + 48 532 - pokaż numer telefonu - Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Zgodę tę można wycofać w każdej chwili.

Pracownik Działu Obsługi Klienta- centrala radio-taxi
Pracownik Działu Obsługi Klienta- centrala radio-taxi
30+ kilka dni temu

ELE TAXI POLSKA to największa korporacja radio- taxi w Warszawie. Na rynku działamy od 1994 roku. Poszukujemy pracownika centrali radio-taxi, czyli osoby do przyjmowania i obsługi zamówień na przejazdy naszymi taksówkami. Jest to praca zmianowa w systemie 12-godzinnym- 12/24 Podstawowe zadania pracownika centrali radio-taxi: * bieżąca obsługa klientów korzystających z usług ELE TAXI * przyjmowanie i obsługa rezerwacji na taksówki dokonywanych telefonicznie lub mailowo * udzielanie informacji klientom ELE TAXI w zakresie realizacji świadczonych przez korporacje usług - telefonicznie lub mailowo Oferujemy m.in.: * wstępne szkolenie * stałą i ciekawą pracę w zgranym zespole * indywidualne podejście kadry zarządzającej do każdego pracownika * możliwość rozwoju osobistego w ramach struktury firmy, w tym także zmiany formy zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat Nasze wymagania: * sumienność i miła aparycja * umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja * podstawowa znajomość topografii Warszawy oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będą dodatkowymi atutami Dołącz do nas! Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie nam swojego CV. Zastrzegamy siebie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Praca Stacja Paliw Moya
Praca Stacja Paliw Moya
30+ kilka dni temu

Praca!!! Stacja Paliw Moya w Pawłówku obok Kalisza poszukuje na stanowisko Pracownik Obsługi Klienta. Więcej info pod nr tel. 798 - pokaż numer telefonu -

Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała
Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała
Kalisz 30+ kilka dni temu

Pracownik Biurowy Obsługa Klienta sklep internetowy Stała Opiekun Klienta sklep internetowy Sprzedaż internetowa Biurowa Stała Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik biurowy - obsługa Klienta sklepu internetowego Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą e-commerce, specjalizującą się w sprzedaży produktów z kategorii dom i ogród. Obecnie poszukujemy pracownika do obsługi naszych klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Jeśli jesteś komunikatywny/a i świetnie radzisz sobie w pracy z zamówieniami Klientów oraz dokumentami sprzedażowymi, to ta oferta jest dla Ciebie! APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej / online), - umiejętność budowania długofalowej relacji z Klientami, - podstawowe doświadczenie w pracy z programami do obsługi zamówień i sprzedaży (mile widziana znajomość Subiekt GT), - doświadczenie w pracy z dokumentami sprzedażowymi. CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ: - pracę na pełen etat (umowa o pracę), - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz zaangażowania, - stałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku), - dedykowane, komfortowe stanowisko pracy, - wsparcie we wdrożeniu oraz bieżącą pomoc współpracowników, - młodą, sympatyczną kadrę stanowiącą zgrany zespół, - szkolenia produktowe i programowe. JAKIE PRZEKAŻEMY CI OBOWIĄZKI: - obsługę merytoryczną Klientów, - współpracę z Klientami B2B, - przyjmowanie i obsługiwanie zamówień, - tworzenie dokumentów sprzedażowych. Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana naszym ogłoszeniem i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij dokumenty aplikacyjne za pośrednictwem formularza kontaktowego. Uwaga! Nie przyjmujemy aplikacji drogą telefoniczną / osobiście - prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych.

Praca na Stacji Paliw Orlen Żory PILNE
Praca na Stacji Paliw Orlen Żory PILNE
30+ kilka dni temu

Pracownik obsługi klienta OBOWIĄZKI : °obsługa klienta na sklepie zgodnie ze standardami PKN Orlen SA °dbanie o porządek oraz ekspozycję towaru na sali sprzedaży °przyjmowanie dostaw **także dla osób, które mają więcej wolnego czasu i chcą pracować w większej ilości godzin WYMAGANIA : ° Umiejętność pracy w zespole ° Uśmiech i komunikatywność ° Uczciwość i odpowiedzialność ° Sumienność w wykonywaniu obowiązków ° Wysoka kultura osobista GWARANTUJEMY: °Terminową wypłatę ° Atrakcyjne premie sprzedażowe ° Zniżki pracownicze – karty rabatowe °Stabilność zatrudnienia °Pracę w miłej atmosferze °Zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie °praca w trybie 12h ° elastyczny grafik konsultowany na 3 tygodnie przed rozpoczęciem nowego miesiąca Interesuje Cię oferta i chcesz poznać więcej szczegółów? Prześlij swoje CV i poczekaj na telefon bądź wyślij wiadomość SMS pod wskazany numer

Biuro Obsługi Klienta - praca lub staż Rzeszów z orzeczeniem
Biuro Obsługi Klienta - praca lub staż Rzeszów z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Klienta Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności Oferujemy staż lub pracę w Rzeszowie Zadania na stanowisku: - Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących - Przedstawianie oferty sprzedażowej - Obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej - Budowanie baz danych/aktualizacja baz danych Oczekujemy: - Dokładności, sumienności, - Dobrej obsługi komputera i programu Excel - Odporności na stres - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Umiejętności szybkiego uczenia się - Umiejętności prowadzenia rozmów, otwartości na ludzi, miłego usposobienia Oferujemy: - Staż lub umowę o pracę - Nowoczesny sprzęt, szkolenie wstępne - Pracę w miłym i zgranym zespole w godzinach 8:00-16:00 (osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w st. umiarkowanym i znacznym 8:00-15:00) Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 604 - pokaż numer telefonu - lub email : @

Praca z językiem Szwedzkim , od zaraz,
Praca z językiem Szwedzkim , od zaraz,
30+ kilka dni temu

Opis Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: w biurze w Warszawie Opis stanowiska: • obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa • zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji • bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania: • biegła znajomość języka szwedzkiego w mowie i piśmie • mile widziana umiejętność pracy z programem Excel • dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • praca w luźnej atmosferze • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie • możliwość awansu w strukturach firmy • nagrody rzeczowe . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Praca z językiem Fińskim 47 zł/h PILNE
Praca z językiem Fińskim 47 zł/h PILNE
30+ kilka dni temu

Opis Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: w biurze w Warszawie Opis stanowiska: • obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa • zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji • bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania: • biegła znajomość języka fińskiego w mowie i piśmie • mile widziana umiejętność pracy z programem Excel • dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • praca w luźnej atmosferze • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie • możliwość awansu w strukturach firmy • nagrody rzeczowe . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Praca z językiem Czeskim 40 zł/h od ZARAZ PILNE
Praca z językiem Czeskim 40 zł/h od ZARAZ PILNE
30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: w biurze w Warszawie Opis stanowiska: • obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa • zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji • bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania: • biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie • mile widziana umiejętność pracy z programem Excel • dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę • praca w luźnej atmosferze • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie • możliwość awansu w strukturach firmy • nagrody rzeczowe • stawka godzinowa 40PLN brutto na start Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Pracownik biurowy - obsługa klienta
Pracownik biurowy - obsługa klienta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta Praca stacjonarna w RZESZOWIE Zakres obowiązków: *obsługa połączeń wychodzących i przychodzących *przedstawianie oferty sprzedażowej dotyczącej imprez, wydarzeń itp. *obsługa maili/poczty/przesyłanie informacji handlowej *budowanie baz danych Wymagania: *doświadczenie w sprzedaży/call center lub ukończone szkolenie *aktualne Orzeczenie o niepełnosprawności *chęci do pracy oraz miłe usposobienie *znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym *znajomość Pakietu Office Osoby zaineresowane prosimy o przesłanie CV na adres: re*******a@i*************.pl lub o kontakt telefoniczny : 695 636 994 Zapraszamy również na naszą stronę internetową, gdzie znajdują się inne oferty pracy http********************** iPRACUJZDALNIE - Portal pracy zdalnej i stacjonarnej dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością.

Pracownik sklepu- osoby z orzeczeniem
Pracownik sklepu- osoby z orzeczeniem
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn.: "Gotowi do pracy II", poszukuję Kandydatów na stanowisko Pracownik sklepu. Zakres Obowiązków: - pomoc w obsłudze klienta - dokładanie towaru - przyjmowanie dostaw - dbanie o czystość i porządek na terenie sklepu - obsługa kolektora Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - znajomość obsługi terminala płatniczego i kasy fiskalnej - mile widziane doświadczenie w pracy kasjerskiej - gotowość do wyrobienia książki do celów epidemiologiczno- sanitarnych Oferujemy: - umowę o pracę na okres próbny - praca poniedziałek – piątek w przedziale czasowym 7-21 Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu bądź kontakt telefoniczny pod numer: 795 - pokaż numer telefonu - . Zapraszamy!

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA
PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA
Sieradz 30+ kilka dni temu

Poznaj Nas! Jesteśmy producentem, importerem, dystrybutorem art. BHP dla branży spożywczej. Szczegółowe informacje o firmie znajdziesz na naszej stronie. W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutacje na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Miejsce pracy: Kuśnie 41D Sieradz 98-200 ZAKRES OBOWIĄZKÓW - Bieżąca współpraca z Klientami firmy w zakresie poprawności przebiegu procesu realizacji zamówień (ERP) - Przygotowywanie dokumentacji handlowej w tym faktur sprzedażowych - Przygotowywanie regularnych raportów, analiz i zestawień - Ścisła współpraca z działem logistyki i produkcji - Wsparcie Działu Handlowego w kontaktach z klientem - Współpraca z Opiekunem Klienta WYMAGANIA -Wykształcenie wyższe: preferowane ekonomiczne - Mile widziana znajomość języka angielskiego - Doświadczenie w sprzedaży B2B - Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne - Nastawienie na cel - Umiejętność analitycznego myślenia - Bardzo dobra organizacja pracy własnej - Znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) - Mile widziana znajomość programu COMARCH OFERUJEMY Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Stabilne, długoterminowe zatrudnienie Ciekawą i pełną wyzwań pracę Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji Pakiet MultiSport dla Ciebie i twoich najbliższych Atrakcyjne warunki finansowe Niezbędne narzędzia pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w tytule wpisując imię, nazwisko oraz stanowisko. Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)” Jeśli chcesz, aby twoje CV wzięło udział w kolejnych rekrutacjach, nie zapomnij również o klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)”

Pracownik Działu Sprzedaży
Pracownik Działu Sprzedaży
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma jest jednym z czołowych producentów zawiesi oraz dostawca specjalistycznych lin do maszyn budowlanych. W związku z dalszym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby, do zatrudnienia na stanowisku: Pracownik działu sprzedaży Oddział Gdańsk -ZASPA PRACA 1/2 etatu Wymagania : • Preferowane wykształcenie techniczne • Duża motywacja i zorientowanie na działanie • Łatwość nawiązywanie kontaktów budowania relacji z klientem • Samodzielność, umiejętność planowania i analitycznego myślenia • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta w branży budowlanej lub w hurtowni • Mile widziane umiejętność obsługi programy do fakturowania Comarch Optima Oferujemy: • Stałe zatrudnienie • Szkolenie i opiekę senior sprzedawcy • Pracę w miłej atmosferze , możliwości rozwoju i podwyższanie kwalifikacji, stabilne zatrudnienie . Zakres obowiązków: • Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , • Obsługa zamówień • Bieżąca obsługa klientów • Wystawianie faktur i atestów • Doradztwo techniczne

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym B2  Umiejętność szybkiego uczenia się  Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność, komunikatywność  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel na poziomie podstawowym  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki:  Stały kontakt z klientem w zakresie obsługi zamówień i reklamacji (e-mailowy, telefoniczny). Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku niemieckim, języku polskim  Bieżący kontakt z pracownikami innych działów zaangażowanych bezpośrednio w proces obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji  Grupowa realizacja zamówień w systemie Xpertis  Obsługa systemu magazynowego Cebularis  Wsparcie działu sprzedażowego w przygotowaniu, analizie oferty oraz aktualizacji bazy klientów  Stała współpraca z działem IT w celu niwelowania usterek, wpływających na nieefektywną obsługę zamówień klienta  Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury zaliczkowe, korygujące, faktury końcowe)  Bieżące przyjmowanie wpłat PLN i EUR w systemie Xpertis i IAI Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Kartę MultiSport  Opiekę medyczną  Niezbędny sprzęt Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Trzebinia
Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Trzebinia
Trzebinia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osoby do obsługi kancelaryjnej od zaraz do 31.03.2024r. w przypadku kontynuacji projektu na okres dłuższy: Pracownik Obsługi Kancelaryjnej miejsce pracy: tymczasowa umowa zlecenia od zaraz do 31.03.2024r.r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu. wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 27,70 zł liczba miejsc: 1 Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Trzebinia Miejsce pracy: Trzebinia Zakres czynności: Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbiór korespondencji, pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, mile widziane doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność i otwartość na zmiany, umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: pracę w dużej korporacyjnej firmie, wsparcie w pracach kancelaryjnych, możliwość zdobycia doświadczenia w pracy administracyjno - biurowej, wynagrodzenie 27,70 zł brutto za godzinę pracy, praca w administracji biurowej w tygodniu w godz. 07.00-15.00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych. Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim. W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.' Certyfikat Agencji w KRAZ 10301

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA-Szkolimy od podstaw/ pon-pt
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA-Szkolimy od podstaw/ pon-pt
30+ kilka dni temu

Szukamy pracowników chętnych od zaraz! Nasza firma powstała w 2015 roku i od tego czasu prężnie się rozwijamy. Otworzyliśmy już od tego czasu 11 biur na terenie Polski i w tym roku Nasz plan biznesowy przewiduje kolejne inwestycje. Mamy tysiące zadowolonych klientów i z każdym rokiem ta liczba rośnie ze względu na utrzymanie profesjonalnej obsługi posprzedażowej klientów. Oczekujemy od Ciebie przede wszystkim zaangażowania, umiejętności budowania relacji z Klientem i chęci do rozwoju. Dzięki naszemu szkoleniu oraz wsparciu liderów, wyposażymy Cię w niezbędną wiedzę merytoryczną. Prowadzimy kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz wsparcie na każdym etapie współpracy (nie musisz posiadać doświadczenia!). Jako pracownik naszej organizacji będziesz odpowiedzialny za: -profesjonalne doradztwo i wsparcie dla Klienta w zakresie wyboru najlepszej oferty produktowej -uzupełnianie raportów i dokumentów -utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami Szukamy: -osoby ambitnej i chcącej rozwijać się w obszarze sprzedaży oraz wsparcia Klienta -łatwo nawiązującej kontakty z innymi ludźmi -zmotywowanej na osiąganie coraz lepszych wyników -posiadającej pozytywne nastawienie do pracy Nasze benefity: -prywatna opieka medyczna -spotkania integracyjne -biuro w centrum Gdańska -kawa/herbata -karta multisport finansowane przez firmę wyjazdy szkoleniowe organizowane w innych miastach, w których również mamy swoje biura, między innymi we: Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Opolu. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą to wyślij swoje CV za pomocą portalu OLX. Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy o załączenie klauzuli RODO. Zobacz kandydatów

Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem zdalnie
Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem zdalnie
3600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •Wykształcenie wyższe, mile widziane handlowe lub ekonomiczne • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym (program w języku angielskim) • Obsługa pakietu Microsoft Office na poziomie średnim • Motywacja do aktywnego pozyskiwania klientów • Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów • Znajomość technik sprzedaży, obsługi klienta • Komunikatywność i otwartość na zmiany • Umiejętność pracy pod presją czasu • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu • Umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista • Własny komputer • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania • W okresie próbnym odbędzie się wizyta w siedzibie firmy w Warszawie w celu odbycia wdrożeń i szkoleń produktowych Mile widziane: • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów przez telefon • Wcześniejsza znajomość systemów CRM Obowiązki: • Celem tego stanowiska jest zwiększenie przychodu w dziale Inside Sales • Sprzedaż urządzeń nowych oraz urządzeń używanych z portfolio Office • Sprzedaż rozwiązań ITS, w tym m.in.: SafeQ, KSeF, OneClick • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami firmy drogą telefoniczną, e-mailową • Maksymalizacja przychodu ze sprzedaży • Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami • Cross selling, upselling • Obsługa zapytań przychodzących Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. • 3 m-ce okresu próbnego, następnie umowa na 12 m-cy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Premię kwartalną zależną od realizacji zadań głównie działowych • Prowizję miesięczną od każdej sprzedaży • Opiekę medyczną w Enel-Med dla pracownika i członków najbliższej rodziny finansowaną przez pracodawcę. • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na warunkach firmowych oraz ubezpieczenia NNW w na warunkach firmowych, możliwość wykupienia karty sportowej Medicover Sport na warunkach firmowych. Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami