Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds obsługi klienta, infolinia w firmie telekom
Specjalista ds obsługi klienta, infolinia w firmie telekom
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w obsłudze klienta na ul. Migdałowej 4 w firmie CrossMobile Sp. z o.o. Jesteśmy dynamicznie rozwijający się operator telekomunikacyjny w Polsce. Usługi GSM powiązaliśmy z naszymi własnymi produktami cyberbezpieczeństwa oraz sztucznej inteligencji, oferując najbardziej zawansowane rozwiązania na świecie. W związku z naszym dynamicznym rozwojem i przeprowadzkę na Ursynów, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Jesteśmy pracodawcą równych szans, gdzie możliwości rozwoju i dalszej kariery są determinowane na podstawie Twoich kompetencji i efektów Twojej pracy. Nasza firma otwiera wiele możliwości osobom zorientowanym na osiąganie celów. Twój zakres obowiązków Zapewnienie profesjonalnej obsługa klienta poprzez telefoniczny i mailowy kontakt. Udzielanie klientom podstawowego wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów związanych z usługami telekomunikacyjnymi oraz jak aplikować o kartę, podpisać umowę itd. Rozwiązywanie skarg i reklamacji w sposób rzetelny i efektywny. Udzielanie informacji na temat naszych produktów i usług. Nasze wymagania Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i empatia w kontaktach z klientami. Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków. Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów. Dobra organizacja pracy, proaktywne podejście do pracy i pozytywne nastawienie do ludzi. Dostępność 5 dni w tygodniu w godzinach pracy. Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office.