Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Eksportu - język włoski
Specjalista ds. Eksportu - język włoski
nowe 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Eksportu - język włoski Innowacyjność, jakość i nieustanny rozwój to wartości, na których budujemy nasz rynkowy sukces. Stawiamy na energicznych i ukierunkowanych na sukces ludzi, budując pełen pasji zespół profesjonalistów. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie osoby do pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. EKSPORTU (język włoski) Miejsce pracy: Siedziba Firmy PAGEN Sp. z o.o. Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi, obsługa posprzedażowa, • Kompleksowa obsługa procesu realizacji ofert i zamówień, • Realizacja założonych planów sprzedażowych, • Współpraca z innymi działami firmy, • Prowadzenie dokumentacji handlowej, • Przygotowywanie raportów i analiz, Nasze oczekiwania: • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (wymagany poziom co najmniej B2), • Umiejętność pracy w zespole, • Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów, • Umiejętność ustalania priorytetów oraz dążenie do realizacji celów, • Doświadczenie w zakresie obsługi klientów, • Umiejętność dobrej organizacji pracy, • Odporność na stres, • Wiedza w zakresie stolarki otworowej nie wymagana natomiast byłby to dodatkowy atut w procesie rekrutacji. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w renomowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie, • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym, • Szkolenia produktowe, • Możliwość rozwoju zawodowego. PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Nasze produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie. Wyślij swoją aplikację poprzez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=416280496ba248499c392a15099876a0

Specjalista ds. Eksportu z językiem włoskim
Specjalista ds. Eksportu z językiem włoskim
30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Eksportu z językiem włoskim. Innowacyjność, jakość i nieustanny rozwój to wartości, na których budujemy nasz rynkowy sukces. Stawiamy na energicznych i ukierunkowanych na sukces ludzi, budując pełen pasji zespół profesjonalistów. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie osoby do pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. EKSPORTU (język włoski) Miejsce pracy: Siedziba Firmy PAGEN Sp. z o.o. Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi, obsługa posprzedażowa. • Kompleksowa obsługa procesu realizacji ofert i zamówień. • Realizacja założonych planów sprzedażowych. • Współpraca z innymi działami firmy. • Prowadzenie dokumentacji handlowej. • Przygotowywanie raportów i analiz. Nasze oczekiwania: • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (wymagany poziom co najmniej B2). • Umiejętność pracy w zespole. • Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów. • Umiejętność ustalania priorytetów oraz dążenie do realizacji celów. • Doświadczenie w zakresie obsługi klientów. • Umiejętność dobrej organizacji pracy • Odporność na stres. • Wiedza w zakresie stolarki otworowej nie wymagana natomiast byłby to dodatkowy atut w procesie rekrutacji. Oferujemy: • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym. • Szkolenia produktowe • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole. • Możliwość rozwoju zawodowego. • Udział w imprezach integracyjnych oraz wspólnych inicjatywach, • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkach. PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Nasze produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.

specjalista ds. eksportu
specjalista ds. eksportu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby: - z biegłą znajomością języka niemieckiego, angielskiego lub innego języka obcego - obsługującej komputer w zakresie pakietu MS-office, W TYM EXCEL - entuzjastycznej, zaangażowanej, otwartej - kulturalnej, samodzielnej, punktualnej, ceniącej pracę w zespole - gwarancja zatrudnienia po zrealizowaniu programu stażu Oczekujemy: - kontaktów telefonicznych, mailowych z klientami z zagranicy - przygotowania ofert, obsługi transakcji eksportowych - kontaktów z dostawcami - pracy z bazą klientów oraz z programem wspomagającym sprzedaż. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy lub o kontakt telefoniczny.

Specjalista ds. eksportu staż płatny
Specjalista ds. eksportu staż płatny
Lublin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby: - z biegłą znajomością języka niemieckiego, angielskiego lub innego języka obcego - obsługującej komputer w zakresie pakietu MS-office - entuzjastycznej, zaangażowanej, otwartej - kulturalnej, samodzielnej, punktualnej, ceniącej pracę w zespole - forma zatrudnienia staż z urzędu pracy Oczekujemy: - kontaktów telefonicznych, mailowych z klientami z zagranicy - przygotowania ofert, obsługi transakcji eksportowych - kontaktów z dostawcami - pracy z bazą klientów oraz z programem wspomagającym sprzedaż. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy lub o kontakt telefoniczny.

Specjalista ds. sprzedaży w dziale eksportu
Specjalista ds. sprzedaży w dziale eksportu
Toruń 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - aktywne prowadzenie sprzedaży na rynkach zagranicznych – przede wszystkim niemieckojęzycznych - realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych - przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy - monitorowanie przebiegu realizacji zamówień - reprezentowanie firmy na targach międzynarodowych Nasze wymagania - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem - co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży - nastawienie na realizację celów - odpowiedzialność, samodzielność w działaniu i zaangażowanie - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych - biegłej znajomości obsługi komputera - prawo jazdy kat. B z doświadczeniem To oferujemy - zatrudnienie na umowę o pracę - pensja podstawowa plus prowizyjny system wynagrodzeń - możliwość rozwoju osobistego i zawodowego - karta Multisport - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku O nas Lider w branży elektronicznych zabezpieczeń antykradzieżowych dla sklepów w Polsce. Naszą podstawową aktywnością jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa towarów w sklepie. Integrujemy różne technologicznie systemy – od bramek antykradzieżowych, rozwiązań softwarowych, systemów kabelkowych, po rozwiązania szyte na miarę.

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBALNEO jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą konsekwentnie budującą swoją markę i pozycję w branży sanitarnej. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna bezpośrednio za obsługę sprzedaży krajowej (kluczowi klienci) oraz eksportowej. Opis stanowiska: • kompleksowa obsługa klientów krajowych oraz zagranicznych (oferty, faktury, reklamacje) • obsługa klientów sieciowych Bricoman, Leroy Merlin, OBI • współpraca z firmami kurierskimi oraz agencjami celnymi • nadawanie kodów EAN • współpraca z działem marketing odnośnie tworzenia katalogów, ulotek, newsletterów • wysyłanie newsletterów do klientów • planowanie i nadzorowanie nowych propozycji/inicjatyw marketingowych • pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych • przygotowywanie i uczestnictwo w targach branżowych • przygotowywanie dokumentów do księgowości • raportowanie wyników wykonanej pracy Oferujemy: • ciekawą i różnorodną pracę w zgranym zespole kreatywnych ludzi • możliwość rozwoju stosunkowo nowej gałęzi firmy (dział eksportu) • umowę o pracę • praca stacjonarna w biurze w Sokołowie k/Pruszkowa • praca w systemie jednozmianowym, poniedziałek-piątek • stałe wynagrodzenie Wymagania: • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku sprzedażowym • posiadanie wysokich umiejętności handlowych • język angielski na poziomie komunikatywnym • znajomość programów pakietu Office • odpowiedzialność i dobra organizacja czasu pracy, • dynamizm i inicjatywa w działaniu. • wykształcenie wyższe mile widziane Zainteresowane osoby proszę o przesłanie życiorysu na adres email – @

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
55006000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Numer ref. 0061153 Miejsce pracy: Łódź Obowiązki: • codzienna realizacja zamówień w programie SAP i e-commerce; • koordynacja zamówień w SAPie - dane podstawowe, wycena, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty; • zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z innymi placówkami firmy w Europie; • zarządzanie fakturami; • utrzymywanie danych dotyczących cen; • obliczanie premii i prowizji; • reagowanie na zapytania związane z zarządzaniem zamówieniami oraz pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów; • budowanie długotrwałych relacji z klientami. Oczekiwania: • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego; • doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów; • umiejętność pracy w dynamicznych warunkach; • predyspozycje do pracy zespołowej; • nastawienie proklienckie; • znajomość pakietu MS Office; • znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem (aczkolwiek nie jest wymagana); • wiedza z zakresu eksportu morskiego będzie dodatkowym atutem (aczkolwiek nie jest wymagana). Oferta: • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę; • praca hybrydowa i elastyczne godziny pracy; • wolne weekendy; • udział w tworzeniu się nowych struktur solidnej, prężnie rozwijającej się firmy; • biuro znajdujące się w centrum Łodzi; • liczne szkolenia wewnętrzne; • ciekawe spotkania integracyjne; • opieka medyczna i karta multisport; • dodatkowe ubezpieczenie na życie; • dofinansowanie do nauki języków obcych. Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania poprzez formularz aplikacyjny, znajdujący się pod adresem: http***************** Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570