Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – producenta z branży komunikacji wizualnej – osoby do pracy na stanowisku: Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki) Miejsce pracy: Kraków Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -kontakt z klientem biznesowym/indywidualnym (telefoniczny oraz mailowy), -obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych, -realizowanie zamówień w systemach księgowych, -bezpośredni kontakt z zagranicznym magazynem, -tłumaczenie ofert produktowych na język niemiecki. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -posiadasz biegłą znajomość języka francuskiego, -szybko się uczysz i zdobywasz nowe umiejętności – doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, -interesujesz się branżą e-commerce, -cechują Cię: ciekawość, inicjatywa w działaniu i umiejętność analitycznego myślenia, -atuty mile widziane: znajomość języka angielskiego, znajomość pakietu MS Office. Pracodawca oferuje: -elastyczną formę zatrudnienia wg preferencji Kandydata, -możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie i w -środowisku międzynarodowym, -szkolenia związane z objęciem stanowiska pracy, -samodzielność w działaniu oraz swobodę we wdrażaniu kreatywnych rozwiązań. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta-lo4zzjezyk-niemieckilo41z/10726-9614-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Specjalista ds. obsługi klienta ! Język niemiecki
Specjalista ds. obsługi klienta ! Język niemiecki
Słupsk 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta z językiem obcym. Umowa zawierana jest bezpośrednio z klientem. Lokalizacja: Kobylnica okolice Słupska Zakres obowiązków: Obsługa zleceń przewozowych Kontakt z klientami obcojęzycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej Przyjmowanie zleceń, weryfikacja i wprowadzanie do systemu TMS Rezerwacja okien czasowych na magazynach kontrahentów Wprowadzanie danych dotyczących realizacji przesyłek do systemów informatycznych odbiorców towarów Koordynacja pracy taboru własnego oraz podwykonawców Współpraca z Działem Planowania Transportu w ramach Control Tower Oczekujemy: Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej Znajomość języka niemieckiego lub włoskiego bądź francuskiego na poziomie C2 Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi do obsługi klientów Znajomość pakietu MS Office – Outlook, Excel Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia oraz zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne) Pracę w systemie jednozmianowym Możliwość rozwoju zawodowego Benefity pozapłacowe - ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny Więcej informacji pod telefonem *********

Contact Center + j. niemiecki! 100% zdalnie!
Contact Center + j. niemiecki! 100% zdalnie!
Toruń 30+ kilka dni temu

Jeśli marzy Ci się praca dzięki której przyczynisz się do rosnącego zadowolenia klientów to stanowisko specjalista ds. sprzedaży w naszej międzynarodowej firmie jest właśnie dla Ciebie! Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim! Zapraszamy do aplikowania :) Wraz z rozwojem firmy będziesz uczestniczyć w szkoleniach mających na celu poprawie procesów sprzedażowych! W ramach bonusu dorzucimy także przyjemną atmosferę, pracę w różnorodnym i dynamicznym zespole oraz kilka innych atrakcji ! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • język niemiecki na poziomie C1 • realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta – WSZYSTKIEGO CIE NAUCZYMY! • aktywne słuchanie, które przełoży się na twoje wyniki ;) • samodzielna i efektywna organizacja pracy • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin • doświadczenie w pracy Call Center będzie dodatkowym atutem ;) OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • Cenimy różnorodność – NIE WAŻNE W JAKIM WIEKU JESTEŚ – to my dajemy ci szansę na rozwój • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia • większość naszej kadry to osoby, które zaczynały na twoim stanowisku – MOŻESZ BYĆ NASTĘPNY! • szkolenia wdrożeniowe – dążymy do najlepszej jakości obsługi klienta oraz zależy nam na swobodzie twojej rozmowy • prace między godziną 8:00-16:00 oraz jedna zmiana między godz. 12:00-20:00 Jeśli powyższe zagadnienia opisują Ciebie, nie zwlekaj i aplikuj ;)

Call Center =>NIEMIECKI => zarabiaj 7000 zł NETTO!
Call Center =>NIEMIECKI => zarabiaj 7000 zł NETTO!
Opole 30+ kilka dni temu

Jeśli marzy Ci się praca dzięki której przyczynisz się do rosnącego zadowolenia klientów to stanowisko specjalista ds. sprzedaży w naszej międzynarodowej firmie jest właśnie dla Ciebie! Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim! Zapraszamy do aplikowania :) Wraz z rozwojem firmy będziesz uczestniczyć w szkoleniach mających na celu poprawie procesów sprzedażowych! W ramach bonusu dorzucimy także przyjemną atmosferę, pracę różnorodnym i dynamicznym zespole oraz kilka innych atrakcji ! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • język niemiecki na poziomie C1 • realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta – WSZYSTKIEGO CIE NAUCZYMY! • aktywne słuchanie, które przełoży się na twoje wyniki ;) • samodzielna i efektywna organizacja pracy • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin • doświadczenie w pracy Call Center będzie dodatkowym atutem ;) OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • Cenimy różnorodność – NIE WAŻNE W JAKIM WIEKU JESTEŚ – to my dajemy ci szansę na rozwój • ponadprzeciętne wynagrodzenie solidna podstawa + premia każdego miesiąca dadzą ci wynagrodzenie ok. 7000 zł brutto bądź i więcej • większość naszej kadry to osoby, które zaczynały na twoim stanowisku – MOŻESZ BYĆ NASTĘPNY! • szkolenia wdrożeniowe – dążymy do najlepszej jakości obsługi klienta oraz zależy nam na swobodzie twojej rozmowy • prace między godziną 8:00-16:00 oraz jedna zmiana między godz. 12:00-20:00 Jeśli powyższe zagadnienia opisują Ciebie, nie zwlekaj i aplikuj ;)

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Szczecin 30+ kilka dni temu

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim Lokalizacja Szczecin- praca stacjonarna Start OD ZARAZ Znajomość angielskiego nie jest wymagana! Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego- klient oferuje profesjonalne szkolenie! Jako specjalista ds. wsparcia klienta: Będziesz zajmować się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.) Będziesz identyfikować problemy i proaktywnie eliminował błędy Będziesz dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami Nasze wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie min.B2- wymóg konieczny Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w centrum Szczecina (wygodne biuro, nowoczesny biurowiec) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Komunikatywność Pozytywne nastawienie i sumienne podejście do pracy Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 8000 pln brutto + bonus Praca od poniedziałku do niedzieli- elastyczne zmiany Profesjonalne szkolenia wdrażające i rozwojowe Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników) Pakiet relokacyjny dla kandydatów chętnych do przeprowadzki do Szczecina Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV. Jeśli znasz język niemiecki lub niemiecki i angielski i szukasz pracy w pełni zdalnej wyślij nam swoje cv zaznaczając taką informację w treści emaila. Znajdziemy ofertę dla Ciebie! Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. #pracazjęzykiemniemieckim #niemieckiszczecin #pracazjęzykiemniemieckimszczecin #jobofferwithgermanlanguage #jobofferwithGermaninSzczecin

Specjalista ds. sprzedaży NIEMIECKI => 8000 zł BRUTTO remote
Specjalista ds. sprzedaży NIEMIECKI => 8000 zł BRUTTO remote
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jeżeli czytasz to ogłoszenie, to na pewno jest ono aktualne. Zachęcamy do aplikacji :) Specjalista ds. sprzedaży z językiem Niemieckim! Miejsce pracy: praca zdalna Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów ;) NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • język niemiecki na poziomie C1 • realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta – WSZYSTKIEGO CIE NAUCZYMY! • aktywne słuchanie, które przełoży się na twoje wyniki ;) • samodzielna i efektywna organizacja pracy • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin • doświadczenie w pracy Call Center będzie dodatkowym atutem ;) OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • Cenimy różnorodność – NIE WAŻNE W JAKIM WIEKU JESTEŚ • ponadprzeciętne wynagrodzenie solidna podstawa + premia każdego miesiąca dadzą ci wynagrodzenie ok. 8000 zł brutto bądź i więcej • większość naszej kadry to osoby, które zaczynały na twoim stanowisku – MOŻESZ BYĆ NASTĘPNY! • szkolenia wdrożeniowe – dążymy do najlepszej jakości obsługi klienta oraz zależy nam na swobodzie twojej rozmowy • prace między godziną 8:00-16:00 oraz jedna zmiana między godz. 12:00-20:00 Jeśli powyższe zagadnienia opisują Ciebie, aplikuj ;)

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim STYCZEŃ
Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim STYCZEŃ
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim Lokalizacja Szczecin- praca stacjonarna Start STYCZEŃ 2024 Znajomość angielskiego nie jest wymagana! Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego- klient oferuje profesjonalne szkolenie! Jako specjalista ds. wsparcia klienta: Będziesz zajmować się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.) Będziesz identyfikować problemy i proaktywnie eliminował błędy Będziesz dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami Nasze wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie min.B2- wymóg konieczny Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w centrum Szczecina (wygodne biuro, nowoczesny biurowiec) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Komunikatywność Pozytywne nastawienie i sumienne podejście do pracy Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 8000 pln brutto + bonus Praca od poniedziałku do niedzieli- elastyczne zmiany Profesjonalne szkolenia wdrażające i rozwojowe Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników) Pakiet relokacyjny dla kandydatów chętnych do przeprowadzki do Szczecina Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV. Jeśli znasz język niemiecki lub niemiecki i angielski i szukasz pracy w pełni zdalnej wyślij nam swoje cv zaznaczając taką informację w treści emaila. Znajdziemy ofertę dla Ciebie! Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. #pracazjęzykiemniemieckim #niemieckiszczecin #pracazjęzykiemniemieckimszczecin #jobofferwithgermanlanguage #jobofferwithGermaninSzczecin

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Szczecin 30+ kilka dni temu

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego z językiem niemieckim Lokalizacja: Szczecin/Centrum Czego od Ciebie wymagamy: - Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego min.B2 - Sprawnej obsługi komputera - Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi - Dokładności i dobrej organizacji pracy Co będziesz robić na co dzień: - Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych - Wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego Oferujemy: - Wynagrodzenie 6.500 - 8.000 PLN Brutto - Atrakcyjny pakiet relokacyjny -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy o ugruntowanej pozycji na rynku - Bogaty pakiet szkoleń wdrażających do pracy na stanowisku - Benefity pozapłacowe Jeżeli język niemiecki jest Twoją pasją i chcesz używać go na co dzień prześlij CV. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. http**************************************************

Praca z językiem niemieckim
Praca z językiem niemieckim
12 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów z Lublina, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - doświadczenie nie jest wymagane Miejsce pracy: Lublin/ praca stacjonarna Weź udział w rekrutacji, jeśli... • Znasz dobrze język niemiecki, który będziesz wykorzystywać na co dzień w swojej pracy pisząc e-maile, odbierając telefony, korzystając z czata (preferowany poziom min. B2) • Obsługa systemów i praca na nich nie stanowią dla Ciebie problemu • Lubisz uczyć się i poznawać nowe rzeczy • Lubisz pracować w zespole Poszukujemy właśnie kogoś takiego jak Ty! Oferujemy: • - Wynagrodzenie 5.500 - 6.000 PLN Brutto • Umowa o pracę na pełen etat • Pakiet relokacyjny przez okres 18-miesięcy • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy • Specjalne szkolenia dostosowane do twoich potrzeb i celów zawodowych • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy Jeśli jesteś zainteresowany/na powyższą ofertą wyślij nam swoje CV. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. http**************************************************

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zator 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Bibp Sp. z o.o. w Zatorze jest wiodącym producentem nowoczesnych opakowań typu bag in box. Nasze produkty dostarczamy do liczących się producentów w kraju i na świecie. Skupiamy się na dostarczaniu niezawodnych opakowań i dbamy o jak najlepsze relacje z naszymi partnerami. Działamy z dużym zaangażowaniem i poczuciem obowiązku. Budujemy silne relacje, aby sprostać każdemu wyzwaniu. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Na co dzień w naszym zespole będziesz: obsługiwać międzynarodowych klientów z zachowaniem najwyższej jakości obsługi wspierać handlowców działających na rynkach zagranicznych doradzać w zakresie wyboru odpowiedniego produktu lub usługi pracować z korespondencją biznesową i przygotowywać dokumenty sprzedażowe przetwarzać zamówienia przy współpracy z innymi działami w firmie budować trwałe relacje z naszymi międzynarodowymi partnerami dbać o wizerunek firmy To stanowisko może być Twoje, jeśli: bardzo dobrze znasz język angielski swobodnie posługujesz się narzędziami pakietu MS Office posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne podejmujesz działania zorientowane na klienta, zapewniając mu obsługę wysokiej jakości jesteś samodzielny(a), proaktywny(a) oraz twórczy(a) w myśleniu dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej masz zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, a także rozwiązywania problemów posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta posiadasz prawo jazdy kat. B posługujesz się dodatkowym językiem obcym- j. niemiecki (mile widziane) masz wykształcenie wyższe (mile widziane) Co chcemy Ci zaoferować: ciekawą pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowej firmy (praca od zaraz) zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę) konkurencyjne wynagrodzenie możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń) przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją elastyczne godziny pracy ( do ustalenia- pomiędzy 7:00 a 17:00) niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon służbowy spotkania i wyjazdy integracyjne owocowe poniedziałki wspólne celebrowanie sukcesów W nadsyłanych ofertach prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Bibp Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Informujemy, że Administratorem danych jest Bibp Sp. z o.o. ul. S. Staszica 19, 32-640 Zator. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Wrocław 30+ kilka dni temu

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży opieki zdrowotnej – szukamy osób do pracy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego Miejsce pracy: Wrocław Na tym stanowisku zajmiesz się: • bieżącym kontaktem oraz obsługą klientów indywidualnych w języku niemieckim (kontakt mailowy i telefoniczny), • udzielaniem odpowiedzi na zapytania potencjalnych klientów oraz przygotowywaniem ofert, • długofalowym utrzymywaniem relacji z klientami, • przygotowywaniem raportów z wyników swojej pracy, • ścisłą współpracą z wewnętrznymi działami firmy. To praca dla Ciebie, jeśli: • masz wykształcenie min. średnie, • znasz język niemiecki na poziomie min. B2 (komunikatywny w mowie i piśmie), • posiadasz min. roczne doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym, • cechują Cię: lojalność, zaangażowanie, wytrwałość, a także komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, • potrafisz dobrze obsługiwać MS Office oraz urządzenia biurowe, • jesteś osobą, która potrafi pracować pod presją czasu, zorientowaną na wyniki oraz wykazujesz chęć ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji dotyczących obsługi klienta. Co otrzymasz w zamian: • stałe wynagrodzenie + premie uznaniowe, • pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę w trybie stacjonarnym, • szkolenia wstępne i okresowe związane ze stanowiskiem pracy i podnoszeniem Twoich kompetencji zawodowych, • stały kontakt z językiem niemieckim, • pakiet benefitów (opieka medyczna, karta multisport). Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strzegomskiej 42AB, 53-611 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Strzegomskiej 42AB. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Strzegomska 42AB, 53-611 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.