Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. pozyskiwania klientów - targi pracy eventy
Specjalista ds. pozyskiwania klientów - targi pracy eventy
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalistka / Specjalista ds. sprzedaży i relacji z klientami – organizacja wydarzeń/sprzedaż stoisk targowych Praca stacjonarna: Rzeszów Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów • umiejętności sprzedażowe / negocjacyjne - minimum 1 rok doświadczenia • gotowość do pracy od zaraz • wysoka kultura osobista • komunikatywność, otwartość, zaangażowanie • umiejętność pracy pod presją i samodzielność • pozytywne nastawienie do pracy • prawo jazdy kat. B • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Twój zakres obowiązków: • pozyskiwanie wystawców na targi pracy, wydarzenia i eventy • pozyskiwanie partnerów i sponsorów na organizawane wydarzenia • pozyskiwanie patronów medialnych i merytorycznych • budowanie bazy klientów, poszukiwanie i pozyskanie nowych klientów • budowanie pozytywnych relacji z klientami • aktywna sprzedaż, w tym delegacje sprzedażowe do siedzib firm na terenie podkarpacia • realizacja celów sprzedażowych • rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami • opieka przedsprzedażowa i posprzedażowa nad klientami oraz podczas wydarzeń - nadzór nad wykonaniem stoiska, umowami, fakturami, realizacja zamówień konkretnych klientów • aktywny udział w organizowanych wydarzeniach. To oferujemy: • stabilne zatrudnienie • umowę o pracę na pełny etat • możliwość rozwoju zawodowego • atrakcyjne wynagrodzenie Zapraszamy do aplikowania