Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta
Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta
nowe Warszawa 14 dnia plecy

Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)Carsmile to rynkowy lider w zdalnej sprzedaży samochodów. Sprzedaliśmy tysiące pojazdów w formule wirtualnego salonu, w 100% zdalnie jako pierwsi w Polsce! Nasza firma to pionier calltech’u w Polsce i wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań.Aktualnie do Zespołu Pozyskiwania Klienta poszukujemy osoby na stanowiskoSpecjalisty ds. Pozyskiwania Klienta.Co będzie należało do Twoich obowiązków:Kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami w celu potwierdzenia zainteresowaniem produktami firmy;Dostarczanie bazy Klientów do Działu Sprzedaży;Bieżące raportowanie swoich wyników;Wsparcie działu sprzedaży;Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku:Nastawienie na realizację celów i zadań wyznaczanych przez przełożonego;Umiejętność organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów;Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;Gotowość do podjęcia pracy w siedzibie firmy – praca stacjonarna;Biegła znajomość języka polskiego.Co my możemy zaoferować Tobie:Szkolenie wdrażające do pracy w naszym zespole;Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;Stabilne godziny pracy (pracujemy w godzinach 8:00-16:00);Wynagrodzenie podstawowe: 5000 zł brutto oraz atrakcyjne premie miesięczne;Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna oraz karta MultiSport);Nieformalną atmosferę pracy i sporo wyzwań zawodowych!Jeżeli czujesz, że ta rola jest dla Ciebie interesująca, aplikuj!Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto i Obido. Więcej informacji znajdziesz na:  www.olxgroup.comChcesz wiedzieć co się u nas dzieje i jak się tu pracuje? Sprawdź nas na Facebooku: PracujwGrupieOLX *Wszystkie określenia wyrażone w formie męskiej odnoszą się w jednakowym stopniu do pozostałych płci i nie mają na celu jakiejkolwiek dyskryminacji.

Specjalista ds. telefonicznego pozyskiwania Klienta
Specjalista ds. telefonicznego pozyskiwania Klienta
Andrychów wczoraj

Cześć!Przeczytaj nasze ogłoszenie i bądź częścią #DONEteam!Wszystkiego nauczymy Cię w trakcie 6-miesięcznego szkolenia (w pełni płatnego). Na początek wystarczy, byś mówił/a w języku angielskim na poziomie min. B1.To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery,Pakiet benefitów - MultiSport, ubezpieczenie grupowe i medyczne, Świętujemy sukcesy - bierz udział w tematycznych imprezach integracyjnych czy eventach wyjazdowych,Elastyczność - po okresie onboardingu możesz pracować w modelu hybrydowym, dostosowując harmonogram do swoich potrzeb. Zakres obowiązków:Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy,Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych planów sprzedażowych,Prowadzenie negocjacji z Klientem.Spróbuj swoich sił! Do zobaczenia na rozmowie!

Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
Kostrzyn 30+ kilka dni temu

Dla swojego klienta - firmy, która pomaga klientom indywidualnym i flotowym z całej Polski w znalezieniu najkorzystniejszych dla nich ubezpieczeń komunikacyjnych - poszukuję osoby na stanowisko Specjalisty ds. pozyskiwania i obsługi klienta. Obecną rekrutację prowadzimy w związku z rozwojem nowego projektu związanego z obszarem likwidacji szkód komunikacyjnych. Na tym stanowisku powierzymy Tobie zadania związane z: - pozyskiwaniem Partnerów Biznesowych (agentów ubezpieczeniowych) poprzez kontakt telefoniczny i mailowy – prezentowanie im zasad współpracy, odpowiadanie na ich oczekiwania czy wątpliwości; - nawiązywaniem współpracy z Partnerami Biznesowymi – przygotowywanie i podpisywanie z nimi umów o współpracę za pośrednictwem narzędzi elektronicznych; - budowaniem i utrzymywaniem relacji z obecnymi jak i pozyskanymi Partnerami Biznesowymi – zależy nam na partnerskiej, długofalowej współpracy, opartej na wzajemnym wspieraniu swoich celów biznesowych; - pozyskiwaniem informacji zwrotnej od naszych Partnerów Biznesowych o współpracy z nami – po to, żeby zmienić to, co wymaga poprawy i podtrzymywać te działania, które robimy dobrze; - tworzeniem i doskonaleniem naszych standardów sprzedaży i obsługi klienta, procesów – chcemy, żebyś miał wpływ na to, jaką firmą jesteśmy i w jaki sposób działamy. Tego poszukujemy u Ciebie: W przyszłym pracowniku będą dla nas ważne: - wcześniejsze doświadczenia w obszarze sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta, preferowane w sektorze bankowości, ubezpieczeń lub w podobnych branżach – znajomość standardów obsługi klienta, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem, w tym rozmów sprzedażowych będą dla nas olbrzymim atutem; - wysokie kompetencje interpersonalne – komunikatywność, umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi (klientami, w zespole) - umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki; - wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; - dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, praca w systemach CRM (mile widziane); - gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 w naszym biurze w Kostrzynie (praca stacjonarna) Dlaczego warto do nas dołączyć? Oferujemy Tobie: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę; - stałe wynagrodzenie podstawowe oraz premie miesięczne uzależnione od wyników Twojej pracy; - bonusy półroczne dla osób osiągających najlepsze efekty w swojej pracy; - nowoczesne, klimatyzowane i w pełni wyposażone biuro (telefon, komputer, dodatkowy monitor, dobra kawa :-) oraz parking dostępny bezpłatnie dla pracowników; - ubezpieczenie na życie; - przygotowanie do nowej roli w naszej firmie poprzez wdrożenie do pracy (przy udziale osób z zespołu i bezpośredniego przełożonego). Jak pracujemy: - ważne jest dla nas partnerskie podejście – tym kierujemy się w relacjach z naszymi klientami jak i pracownikami. Oznacza to dla nas to, że innych ludzi traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być w danej sytuacji traktowani. Słuchamy siebie, dajemy i przyjmujemy informację zwrotną. - jesteśmy nastawieni na rozwój – w momencie, w którym jest nasza organizacja ważne jest dla nas tworzenie i rozwijanie standardów naszej pracy i procesów. Chętnie Ciebie do tego zaprosimy! Możesz tworzyć z nami tę firmę, dzielić się swoim doświadczeniem, pomysłami – jesteśmy otwarci na ich wysłuchanie i wdrożenie, z Tobą. - w pracy z klientem nie mamy sztywnych formułek czy scenariuszy rozmów – w tym obszarze stawiamy na naturalną komunikację, zaufanie Twoim kompetencjom i tym, że potrafisz ocenić i dobrać dobrą strategię rozmowy do konkretnej osoby. - jako zespół lubimy ze sobą pracować, spotykamy się na imprezach integracyjnych, wspieramy. Nasz proces rekrutacji Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco: - spotkasz się na rozmowie online z rekruterem (45-60min.) - spotkasz się stacjonarnie w biurze firmy w Kostrzynie na drugiej rozmowie z przyszłym przełożonym (45-60min.) - otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia :-) Taki jest plan. Jeśli masz do niego pytania – napisz! Zapraszamy! Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion, nr KRAZ 19367, www.skillsinmotion.pl

Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
5500 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Dla swojego klienta - firmy, która pomaga klientom indywidualnym i flotowym z całej Polski w znalezieniu najkorzystniejszych dla nich ubezpieczeń komunikacyjnych - poszukuję osoby na stanowisko Specjalisty ds. pozyskiwania i obsługi klienta. Obecną rekrutację prowadzimy w związku z rozwojem nowego projektu związanego z obszarem likwidacji szkód komunikacyjnych. Na tym stanowisku powierzymy Tobie zadania związane z: - pozyskiwaniem Partnerów Biznesowych (agentów ubezpieczeniowych) poprzez kontakt telefoniczny i mailowy – prezentowanie im zasad współpracy, odpowiadanie na ich oczekiwania czy wątpliwości; - nawiązywaniem współpracy z Partnerami Biznesowymi – przygotowywanie i podpisywanie z nimi umów o współpracę za pośrednictwem narzędzi elektronicznych; - budowaniem i utrzymywaniem relacji z obecnymi jak i pozyskanymi Partnerami Biznesowymi – zależy nam na partnerskiej, długofalowej współpracy, opartej na wzajemnym wspieraniu swoich celów biznesowych; - pozyskiwaniem informacji zwrotnej od naszych Partnerów Biznesowych o współpracy z nami – po to, żeby zmienić to, co wymaga poprawy i podtrzymywać te działania, które robimy dobrze; - tworzeniem i doskonaleniem naszych standardów sprzedaży i obsługi klienta, procesów – chcemy, żebyś miał wpływ na to, jaką firmą jesteśmy i w jaki sposób działamy. Tego poszukujemy u Ciebie: W przyszłym pracowniku będą dla nas ważne: - wcześniejsze doświadczenia w obszarze sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta, preferowane w sektorze bankowości, ubezpieczeń lub w podobnych branżach – znajomość standardów obsługi klienta, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem, w tym rozmów sprzedażowych będą dla nas olbrzymim atutem; - wysokie kompetencje interpersonalne – komunikatywność, umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi (klientami, w zespole) - umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki; - wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; - dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, praca w systemach CRM (mile widziane); - gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 w naszym biurze w Kostrzynie (praca stacjonarna) Dlaczego warto do nas dołączyć? Oferujemy Tobie: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę; - stałe wynagrodzenie podstawowe oraz premie miesięczne uzależnione od wyników Twojej pracy; - bonusy półroczne dla osób osiągających najlepsze efekty w swojej pracy; - nowoczesne, klimatyzowane i w pełni wyposażone biuro (telefon, komputer, dodatkowy monitor, dobra kawa :-) oraz parking dostępny bezpłatnie dla pracowników; - ubezpieczenie na życie; - przygotowanie do nowej roli w naszej firmie poprzez wdrożenie do pracy (przy udziale osób z zespołu i bezpośredniego przełożonego). Jak pracujemy: - ważne jest dla nas partnerskie podejście – tym kierujemy się w relacjach z naszymi klientami jak i pracownikami. Oznacza to dla nas to, że innych ludzi traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być w danej sytuacji traktowani. Słuchamy siebie, dajemy i przyjmujemy informację zwrotną. - jesteśmy nastawieni na rozwój – w momencie, w którym jest nasza organizacja ważne jest dla nas tworzenie i rozwijanie standardów naszej pracy i procesów. Chętnie Ciebie do tego zaprosimy! Możesz tworzyć z nami tę firmę, dzielić się swoim doświadczeniem, pomysłami – jesteśmy otwarci na ich wysłuchanie i wdrożenie, z Tobą. - w pracy z klientem nie mamy sztywnych formułek czy scenariuszy rozmów – w tym obszarze stawiamy na naturalną komunikację, zaufanie Twoim kompetencjom i tym, że potrafisz ocenić i dobrać dobrą strategię rozmowy do konkretnej osoby. - jako zespół lubimy ze sobą pracować, spotykamy się na imprezach integracyjnych, wspieramy. Nasz proces rekrutacji Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco: - spotkasz się na rozmowie online z rekruterem (45-60min.) - spotkasz się stacjonarnie w biurze firmy w Kostrzynie na drugiej rozmowie z przyszłym przełożonym (45-60min.) - otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia :-) Taki jest plan. Jeśli masz do niego pytania – napisz! Zapraszamy! Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion, nr KRAZ 19367, www.*****************

Specjalista ds. Sprzedaży - Zdalna
Specjalista ds. Sprzedaży - Zdalna
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma #WirtualnyAsystent to usługa, która w ostatnich latach dynamicznie zyskuje na popularności. Przenosząc swój #biznes do sieci powoduje, że coraz więcej Osób Indywidualnych oraz #Firm, decyduje się na #współpracę. Oferujemy pomoc jako Asystent dla Osoby Prywatnej oraz Firmy, które potrzebują wsparcia przy takich czynnościach administracyjno-biurowych (obsługa e-mail, call center, dział reklamacji, reklama Google Ads oraz Meta Ads). Poszukiwane są osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Tryb Pracy: Home Office Wymiar Pracy: Dodatkowy lub Stały Moment rozpoczęcia: Od zaraz Zakres obowiązków: - pozyskiwanie Jednoosobowych Działalności Gospodarczych jak i MiŚP - przedstawienie oferty współpracy - realizacja planów sprzedażowych - delegowany konkretny segment do obsługi - utrzymanie współpracy Rozliczenie za pracę: - umowa zlecenie lub umowa o dzieło - tryb wypłaty miesięczny - stawka prowizyjna: 100 zł netto od pozyskanego Klienta + 50 zł za każdy odnowiony miesiąc współpracy Wsparcie dla Pracownika: - gotowy segment dla pozyskiwania klientów - gotowe schematy rozmów  - wsparcie przełożonego w negocjacjach - gotowe ścieżki dotarcia do Klientów Zależy nam bardzo na czasie. Osoby dysponujące wolnym czasem Zapraszam do Aplikowania!

Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem zdalnie
Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem zdalnie
3600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •Wykształcenie wyższe, mile widziane handlowe lub ekonomiczne • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym (program w języku angielskim) • Obsługa pakietu Microsoft Office na poziomie średnim • Motywacja do aktywnego pozyskiwania klientów • Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów • Znajomość technik sprzedaży, obsługi klienta • Komunikatywność i otwartość na zmiany • Umiejętność pracy pod presją czasu • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu • Umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista • Własny komputer • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania • W okresie próbnym odbędzie się wizyta w siedzibie firmy w Warszawie w celu odbycia wdrożeń i szkoleń produktowych Mile widziane: • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów przez telefon • Wcześniejsza znajomość systemów CRM Obowiązki: • Celem tego stanowiska jest zwiększenie przychodu w dziale Inside Sales • Sprzedaż urządzeń nowych oraz urządzeń używanych z portfolio Office • Sprzedaż rozwiązań ITS, w tym m.in.: SafeQ, KSeF, OneClick • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami firmy drogą telefoniczną, e-mailową • Maksymalizacja przychodu ze sprzedaży • Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami • Cross selling, upselling • Obsługa zapytań przychodzących Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. • 3 m-ce okresu próbnego, następnie umowa na 12 m-cy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Premię kwartalną zależną od realizacji zadań głównie działowych • Prowizję miesięczną od każdej sprzedaży • Opiekę medyczną w Enel-Med dla pracownika i członków najbliższej rodziny finansowaną przez pracodawcę. • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na warunkach firmowych oraz ubezpieczenia NNW w na warunkach firmowych, możliwość wykupienia karty sportowej Medicover Sport na warunkach firmowych. Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich
Opole 30+ kilka dni temu

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi finansowo-doradcze - szukamy osób do pracy na stanowisku: Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich Miejsce pracy: Opole/hybryda Na tym stanowisku zajmiesz się: przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie wraz z pełną wymaganą dokumentacją aplikacyjną do naborów krajowych oraz regionalnych, sporządzaniem koncepcji projektów w oparciu o współpracę z Klientami, przygotowywaniem załączników niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie. To praca dla Ciebie, jeśli: masz wykształcenie wyższe (Ekonomia, Socjologia, Finanse i Rachunkowość, Administracja lub Zarządzanie itp.), posiadasz min. 3-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku, masz bardzo dobrą znajomość wytycznych w zakresie wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Funduszu Spójności na lata 2021-2027, masz doświadczenie w opracowywaniu kompletu dokumentacji aplikacyjnej w procesie pozyskiwania dotacji (sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami w zakresie innowacyjnych projektów inwestycyjnych, projektów badawczo-rozwojowych, projektów w zakresie ochrony środowiska m.in. projektów związanych z termomodernizacją oraz OZE), posiadasz udokumentowane sukcesami doświadczenie w opracowywaniu kompletnych wniosków o dofinansowanie wraz z niezbędną dokumentacją do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i/lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju i Instytucji Pośredniczących w ramach RPO i/lub Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, masz umiejętności biznesowego/analitycznego myślenia oraz zorientowanie na potrzeby Klientów, cechują Cię: dyspozycyjność, skrupulatność, a także bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość oraz umiejętność zarządzania projektami, potrafisz pracować pod presją czasu. Co zyskasz pracując na tym stanowisku: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie pomiędzy 5000 a 6000 PLN netto + prowizja od każdego przyznanego dofinansowania, niezbędne narzędzia pracy, stanowisko pracy umożliwiające rozwój zdobytych kompetencji zawodowych, możliwość ciągłego rozwoju - uczestniczenie w wielu innowacyjnych projektach, udział w ciekawych projektach przy współpracy z przedsiębiorstwami wywodzącymi się z różnych sektorów w tym z kapitałem międzynarodowym, przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole. Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strzegomskiej 42AB, 53-611 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Strzegomskiej 42AB. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Strzegomska 42AB, 53-611 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.