Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. rozwoju rynku B2B
Specjalista ds. rozwoju rynku B2B
nowe Katowice 30+ kilka dni temu

W obecnych czasach koszty działalności gospodarczej rosną z dnia na dzień. Remedium na to jesteśmy My. Od lat specjalizujemy się w generowaniu oszczędności dla naszych klientów w kilku obszarach ich działalności. Zajmujemy się szeroko rozumianymi zagadnieniami energetycznymi, ubezpieczeniami oraz tematami kadrowo-płacowymi. Nasze wieloletnie doświadczenie w tych branżach pozwala nam wypracować dla naszych klientów oszczędności sięgające nawet kilkunastu procent ich kosztów. Jeśli chcesz: - Pracować w branży, którą kryzys napędza? - Mieć wsparcie własnego Back Office? - mieć dostęp do najlepszych ofert produktowych na rynku? - mieć możliwość rozwoju swojej kariery? Jeśli masz: - doświadczenie w sprzedaży produktów/usług dla klienta biznesowego i/lub detalicznego, - umiejętności negocjacyjne - wiedzę z zakresu sprzedaży i obsługi klienta - łatwość nawiązywania kontaktów i budowania zaufania Oferujemy Ci: - wysokie wynagrodzenie prowizyjne, którego wysokość ogranicza tylko i wyłącznie Twój czas i zaangażowanie - stabilną pracę w branży, której w przeciwieństwie do innych firm kryzys napędza a nie ogranicza - bardzo dobre rozwiązania produktowo – usługowe, niejako skrojone na obecne warunki rynkowe - szkolenia produktowe/techniczne oraz szkolenia miękkie z zakresu technik sprzedaży Dostęp do bazy unikalnych produktów i naszego know-how w połączeniu z Twoim dotychczasowym doświadczeniem zawodowym i pozytywną energią wytworzy synergię, której efektem będzie satysfakcja klienta, która przełoży się na wysokie przelewy na Twoje konto. Czekamy na Twoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Retencji
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Retencji
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do naszej firmy DUNEKO poszukujemy ambitnej osoby, która nie boi się wyzwań i pragnie rozwoju w najszybciej rozwijającej się branży w Polsce. Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Retencji Jakie będą Twoje zadania? -opieka posprzedażowa nad klientami, -zawieranie nowych umów sprzedaży i montażu z dotychczasowymi klientami, -utrzymanie dotychczasowych klientów, -przywracanie umów z byłymi klientami, -sprzedaż usług związanych z pozyskiwaniem dofinansowania, -zawieranie nowych umów sprzedaży i montażu z klientami zaofertowanymi. Nasze wymagania: -umiejętność nawiązywania relacji z klientem, -mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta przez telefon, -dobra organizacja pracy, pozytywna energia, odpowiedzialność. Oferujemy: -pracę w najszybciej rozwijającej się branży na rynku, -pracę w wyjątkowej Spółce, nastawionej na klienta i rozwój Swoich kompetencji, która już osiągnęła status lidera instalacji dla domów jednorodzinnych w Polsce, -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/ zlecenie/ B2B, -możliwość rozwoju i awansu w strukturach Duneko Pompy Ciepła, -przyjazną atmosferę w pracy z doświadczonym oraz ambitnym zespołem.

Praca z językiem Niemieckim - stacjonarna -Kraków
Praca z językiem Niemieckim - stacjonarna -Kraków
30+ kilka dni temu

BUSINESS CONTACT MANAGEMENT Ltd - ODDZIAŁ W POLSCE Jesteśmy brytyjską firmą z oddziałem w Polsce i działamy na międzynarodowym rynku usług B2B. Specjalizujemy się w działalności marketingowej i pozyskiwaniu kontrahentów zainteresowanych usługami naszych partnerów w zakresie HR, marketingu i reklamy, działamy w bardzo wielu branżach, stale rozbudowując sieć kontaktów i współpracowników. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, do naszego biura w Krakowie poszukujemy pracowników na stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU SIECI KONTAKTÓW Lokalizacja: Kraków Opis stanowiska:  Pozyskiwanie leadów i potencjalnych kontrahentów na terenie Niemiec  Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zainteresowanymi ewentualną współpracą  Negocjowanie warunków współpracy i współtworzenie ofert  Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego Wymagania:  Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie  Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się i pracy zespołowej  Komunikatywność, reaktywność, otwartość i kreatywność  Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu Oferujemy:  Możliwość rozwoju kompetencji i ciągłe doskonalenie umiejętności językowych  Motywujący system wynagrodzeń, adekwatny do zaangażowania i umiejętności  Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy  Różne modele współpracy (zatrudnienie, kontrakt B2B) Prosimy o wpisanie klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).."

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Canal+ - praca od zaraz!
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Canal+ - praca od zaraz!
Góra Kalwaria 30+ kilka dni temu

E-MCC od ponad 10 lat działa na rynku szeroko rozumianego outsourcingu Call Center. Dla naszych Klientów jesteśmy skutecznym wsparciem rozwoju biznesu. Przedmiotem naszych działań jest m.in. obsługa klienta, sprzedaż i pozyskiwanie klienta, umawianie spotkań handlowych b2b oraz b2c, utrzymanie klienta. W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży - Platforma Canal+ Nasza oferta to: Stabilne zatrudnienie Praca zmianowa w godzinach 9.00–17.00/13.00-21.00 Stawka od 20-25 zł brutto/h + solidne premie (rozbudowany system motywacyjny - średnio ok. 2000zł) Praca zdalna po okresie wdrożenia Godzinna przerwa w czasie pracy Dofinansowanie do karty Multisport Prywatna opieka medyczna Darmowy dostęp do HBO GO Nagrody rzeczowe (np. odzież, elektronika, bony sodexo, karty podarunkowe, sprzęty kempingowe wiodących producentów, artykuły wyposażenia wnętrz itp.) Udział w szkoleniach mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych organizowanych przez współpracująca firmę zewnętrzną, szkolenia zakończone certyfikatem Biuro blisko Metra Pole Mokotowskie (ul. Rejtana 17) Obowiązki: Obsługa połączeń przychodzących (ok. 70%) i wychodzących Obsługa Live Chatu Sprzedaż nowych umów platformy CANAL+ oraz usług dodatkowych (telefon i internet) Oczekujemy: Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta Dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Rezolutności i umiejętności kreatywnego reagowania Dobrej dykcji Otwartości i poczucia humoru Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez E-MCC Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Konsultant infolinni sprzedażowej ( połączenia wychodzące)
Konsultant infolinni sprzedażowej ( połączenia wychodzące)
Warszawa 23 dnia plecy

Opis oferty pracyE-MCC od ponad 10 lat działa na rynku szeroko rozumianego outsourcingu Call Center. Dla naszych Klientów jesteśmy skutecznym wsparciem rozwoju biznesu. Przedmiotem naszych działań jest m.in. obsługa klienta, sprzedaż i pozyskiwanie klienta, umawianie spotkań handlowych b2b oraz b2c, utrzymanie klienta. W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży - Platforma Canal+ (Połączenia przychodzące) Nasza oferta to: Stabilne zatrudnienie Praca zmianowa w godzinach 9.00–17.00/13.00-21.00 Stawka od 27,70-29 zł brutto/h + solidne premie (rozbudowany system motywacyjny - średnio ok. 2500zł) Praca zdalna po okresie wdrożenia ( średnio po 3-4 tygodniach) Godzinna przerwa w czasie pracy Dofinansowanie do karty Multisport Prywatna opieka medyczna Nagrody rzeczowe (np. odzież, elektronika, bony sodexo, karty podarunkowe, sprzęty kempingowe wiodących producentów, artykuły wyposażenia wnętrz itp.) Udział w szkoleniach mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych organizowanych przez współpracująca firmę zewnętrzną, szkolenia zakończone certyfikatem Biuro blisko Metra Pole Mokotowskie (ul. Rejtana 17) Obowiązki: Obsługa połączeń przychodzących (ok. 80%) i wychodzących Obsługa Live Chatu Sprzedaż nowych umów platformy CANAL+ oraz usług dodatkowych (telefon i internet) Oczekujemy: Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta / sprzedaży Dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Rezolutności i umiejętności kreatywnego reagowania Dobrej dykcji Otwartości i poczucia humoru Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy lub na @ wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danychosobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji przez E-MCC Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r