Sortowanie:
Znaleziony: 20 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
nowe Sanok 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy, w której docenia się Twoją inicjatywę? A może szukasz miejsca, gdzie możesz wreszcie w pełni swój potencjał? W każdym przypadku - dobrze trafiłaś. Właśnie teraz poszukujemy: Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta Miejsce pracy: Sanok Ilość wolnych wakatów: 5 Opis stanowiska: - telefoniczna obsługa klienta - umawianie spotkań z obecnymi i nowymi klientami - zarządzanie terminarzem spotkań - raportowanie swoich działań i postępów w pracy Wymagania: - dobra organizacja pracy własnej, - samodzielność w działaniu - umiejętność łatwego nawiązywania relacji z klientami - pozytywne nastawienie oraz zaangażowanie w powierzone zadania - wysoki poziom kultury osobistej i komunikacji - doświadczenie w obsłudze klienta i telemarketingu będzie dodatkowym atutem Szkolenia wstępne: od pierwszego dnia pracy przystąpisz z nami do programu wdrożeniowego dla nowych pracowników. Nauczymy Cię jak krok po kroku realizować postawione zadania, a z czasem wypracujesz swoje własne podejście do pracy, które będziesz z czasem udoskonalać. Atmosfera: Pracę zaczniesz w kilkuosobowym zespole gdzie będziesz mógł się spokojnie realizować. Klimat w pracy jest dla nas najważniejszy a tworzą go bardzo młode i energiczne osoby. Forma zatrudnienia: Jako firma z bardzo dużym potencjałem akceptujemy w naszych strukturach tylko jedną formę zatrudnienia – umowę o pracę, jeżeli jednak masz ochotę i zacięcie by zarabiać większe pieniądze możesz przystąpić do naszego programu partnerskiego gdzie potrzebne Ci będzie samozatrudnienie. Trudno go opisać - musisz sam/a sprawdzić! Wynagrodzenie: (podstawowa stawka + premia ) Dodatki: Finansujemy wypoczynek po pracy w postaci kart Multi Sport oraz wieczornych wypadów do kina. Doceniamy Twój wysiłek oraz zaangażowanie. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV wraz z aktualnym zdjęciem Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji na potrzeby procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883) Ważne. Cv bez zamieszczonej klauzuli nie mogą zostać rozpatrzone.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: - nawiązanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów), - udzielanie informacji o ofertach/produktach/usługach oraz ich sprzedaż, - analiza potrzeb klientów, - opieka nad posiadanym już portfelem klientów, - raportowanie w CRM, aktualizowanie baz danych klientów. Nasze wymagania: - rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista, - pewność siebie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, - pozytywne nastawienie na realizację celu, - dobra organizacja i samodzielność w działaniu, - posiadanie doświadczenia przy telefonicznej obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Radom 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy? Zapraszamy do nas!!! Poszukujemy osób na stanowisko specjalista ds.sprzedaży! OFERUJEMY: - stabilne godziny pracy 8-16 / elastyczne godziny pracy - wysokie wynagrodzenie + prowizja - atrakcyjny system motywacyjny - pełne wsparcie szkoleniowe - praca w młodym i dynamicznym zespole - przyjazną i otwartą atmosferę pracy - 9 minut przerwy na każdą godzinę pracy Czekamy na Twoje zgłoszenie! Zadzwoń i umów się na spotkanie: tel.660 - pokaż numer telefonu - lub wyślij swoje CV: @

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klientów podczas zamówień telefonicznych, mailowych oraz chat, Obsługa posprzedażowa oraz reklamacyjna, Doradzanie oraz udzielanie wszelkich informacji w zakresie sprzedawanych produktów i usług, Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy, Aktywna współpraca z zespołem oraz pozostałymi działami w ramach organizacji. Nasze wymagania Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta e-commerce lub platformie sprzedażowej min. 2 lata, Znajomość j. angielskiego na poziomie C1 – warunek konieczny, Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem, Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, Kreatywność i otwartość w podejściu do współpracy z Klientami, Wielozadaniowość i samodzielność przy realizacji powierzonych zadań. To oferujemy Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin, Benefity pozapłacowe, Zniżki na produkty firmowe, Przyjazne miejsce pracy, do którego chce się przychodzić, W pełni wyposażone stanowisko pracy, w oparciu o własne preferencje.

Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
30+ kilka dni temu

Drogi maturzysto, usłyszałeś ostatni dzwonek i wkraczasz w nowy etap dorosłości? A może Drogi uczniu- chcesz się realizować, a nie wiesz gdzie? Jesteś pełen optymizmu, chcesz brać życie za rogi i skorzystać z tegorocznych wakacji? Ale jest pewien szkopuł?- Brak funduszy? MAMY DLA CIEBIE IDEALNĄ OFERTĘ! Miejsce pracy: Ruda Śląska Zakres obowiązków: · telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym zgodnie z najwyższymi standardami, · diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta. Czego oczekujemy? · umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, oraz aktywnego słuchania, · motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem, · dobrej znajomości obsługi komputera, · entuzjazmu. Oferujemy: · gwarantowaną podstawę + system motywacyjny (premia), · poszerzanie swoich kompetencji w zakresie obsługi Klienta, · wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty, · grupowe ubezpieczenie, · Corporate wellness: Medicover Sport, · konkursy, · realne możliwości rozwoju w strukturach firmy (możliwość awansu). Śmiało aplikuj do naszej firmy i zdobądź swoje pierwsze doświadczenia. Wystarczą twoje chęci i zapał do pracy, resztą się nie przejmuj. Pomożemy Ci stawiać pierwsze kroki w branży Contact Center! Jeżeli jesteś zainteresowana/y ofertą skontaktuj się z nami pod nr tel. 50*******35 lub wyślij swoją aplikację przez portal OLX. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. - Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta poszukiwany
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta poszukiwany
Radom 30+ kilka dni temu

Fajni ludzie powinni trzymać się razem. U Nas tak właśnie jest! Nie ukrywamy, że do Naszego zespołu potrzebujemy ludzi otwartych, uśmiechniętych, którzy lubią kontakt z drugim człowiekiem. Jeśli masz również doświadczenie w obsłudze Klienta – dodatkowy plus dla Ciebie! Szkolenie startuje: 05.12.2022 Miejsce : Radom, Centrum Twoim głównym zadaniem będzie – POTWIERDZENIE obecności klienta na spotkaniu. Nie podpisujesz umów, nie pobierasz danych a co najważniejsze NIC NIE SPRZEDAJESZ ! Rozmawiasz – tylko tyle ! Jeśli masz DOŚWIADCZENIE na podobnym stanowisku – nie czekaj, aplikuj! Gwarantujemy : • Prace w zgranym, młodym zespole • System jednozmianowy 9-15 + 2 soboty • Stawkę godzinową 20zł/ NETTO • Umowę zlecenie • Prace stacjonarną w biurze w Centrum miasta • Pomoc liderów na każdym etapie pracy Nie zatrudniamy uczniów/ studentów do 26 r.ż.. Wyślij do nas swoje CV lub skontaktuj się pod numerem podanym w ogłoszeniu. ! Agencja Pracy Tymczasowej Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).

Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta
Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie numer: 6988776, z dnia 2022-05-11 Depilacja.pl to sieć salonów depilacji laserowej na terenie całej Polski. Naszym priorytetem jest wysoka jakość oferowanych zabiegów, dlatego wykonywane są na najnowocześniejszych laserach diodowych z serii LightSheer firmy Lumenis oraz autorskim laserze SPEC-3 Hybrid, które są uznawane za sprzęt medyczny i posiadają certyfikaty bezpieczeństwa FDA. Jesteśmy już w ponad 50 lokalizacjach w Polsce! Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i interesujesz się branżą beauty to Depilacja.pl szuka właśnie Ciebie do obsługi klienta na infolinii przychodzącej (sprzedażowej) oraz wychodzącej (opieka klienta)! Jeśli lubisz rozmawiać i sprzedawać przez telefon, dodatkowo interesujesz się branżą beauty to Depilacja.pl szuka właśnie Ciebie do obsługi klienta na infolinii wychodzącej sprzedażowej) oraz przychodzącej (opieka klienta)! Jako Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej będziesz odpowiedzialna za sprzedaż i obsługę klientów drogą telefoniczną. Do głównych obowiązków pracownika należy, m.in.: telefoniczna prezentacja oraz sprzedaż usług, realizacja ustalonego planu sprzedaży, obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy. Zadania: - telefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientów - aktywne pozyskiwanie klientów – głównie będziesz pracować na HL - terminowość wykonania zadań - realizacja miesięcznych planów sprzedaży - dbanie o jak najwyższą jakość obsługi Klienta Wymagania - minimum półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem w branży beauty) - zainteresowanie pracą na dłuższy czas - komunikatywności i umiejętności pracy w zespole - pozytywnego nastawienia - musisz lubić rozmawiać z ludźmi - dobrej znajomość obsługi komputera - nastawienia na realizację celów - dyspozycyjność do pracy zmianowej - mile widziana znajomość języka angielskiego - doświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutem - nienaganna dykcja, miły ton głosu Oferujemy - stabilne zatrudnienie - atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa stała + premie i bonus miesięczny za efektywność w sprzedaży - zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - możliwość zdobycia doświadczenia w branży beauty: depilacja laserowa oraz medycyna estetyczna - pakiet medyczny po 3 miesięcznym okresie próbnym - elastyczne godziny pracy - dogodna lokalizacja – Metro Wilanowska - spotkania integracyjne - program rekomendacji pracowników - możliwość korzystania z naszych zabiegów w formie szkoleń, żeby dobrze zrozumieć specyfikę biznesu i zrozumieć potrzeby Klienta. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zacznij pracę już od poniedziałku! Call Center
Zacznij pracę już od poniedziałku! Call Center
Radom 30+ kilka dni temu

Zaczynamy nowy projekt nie sprzedażowy, jeśli pracowałeś już kiedyś na słuchawce, masz doświadczenie i lubisz rozmawiać z ludźmi – nie czekaj APLIKUJ. Obecnie dla naszego nowego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko : Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta- dział potwierdzeń. Nic nie sprzedajemy, nie podpisujemy umów z klientami i co ważne nie pobieramy żadnych danych !!- Fajni brzmi –prawda? Przekonaj się i dołącz do naszego zespołu już dziś! Oferujemy : • - prace stacjonarna w biurze w Centrum miasta • - system jednozmianowy (pon-pt 9-15 +2sob). • -szkolenie przygotowujące do pracy z nami • - pomoc liderów na każdym etapie pracy • - miłą atmosferę i bezpieczne stanowisko -Stawkę godzinową 20zł/ NETTO !! Wymagamy tylko doświadczenia na podobnym stanowisku !! – reszty nauczymy Cię sami. Nie stawiamy żadnych granic nawet wiekowych, jedyny wyjątek- nie przyjmujemy uczniów i studentów do 26 r.ż. Dołącz do najlepszego w mieście Teamu ! Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, • Udział w projekcie aktywizującym, w którym przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy od pracodawców i ich przedstawicieli z lokalnego rynku pracy, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Obsłudze zapytań mailowych, • Podstawowej obsłudze reklamacji i zwrotów składanych przez Klientów, • Obsłudze Klientów przez czat, • Obsłudze telefonicznej Klientów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś osobą komunikatywną, dokładną, skrupulatną, • Dobrze organizujesz swoją pracę, • Posiadasz umiejętność pracy w zespole. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Zapraszamy do aplikowania przez poniższy formularz: https://tiny.pl/cb63j Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947 Projekt Postaw na Pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa 23 dnia plecy

Opis oferty pracyNaszym klientem jest międzynarodowy vendor oferujący kompleksowe rozwiązania sieciowe, zawierające końcowe urządzenia DSL, wyposażenie centrali, rozwiązania do zabezpieczenia sieci, produkty WLAN, przełączniki, rozwiązania do bezpiecznego magazynowania danych i systemy scentralizowanego zarządzania siecią. W wyniku dynamicznego rozwoju i dużego potencjału na rynku poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Warszawa Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -Telefoniczny kontakt z klientami firmy (praca nie ma charakteru call center), -Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, -Aktualizację bazy CRM, Wymagania: -Status studenta, -Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta, -Dobra znajomość języka angielskiego, -Wysokie umiejętności interpersonalne, -Motywacja do pracy. Oferujemy: -Stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie, -Elastyczny czas pracy, -Możliwość awansu w strukturach całej firmy, -Dobrą atmosferę pracy. *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Kraków, W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Pracę w systemie zmianowym, • Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie • Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędna na danym stanowisku) • Program szkoleń e-learningowych z zakresu zasad funkcjonowania działalności • Możliwość rozwoju w strukturach firmy • Dodatki motywacyjne do kwoty 800,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Pracy w zespole odpowiedzialnym za wparcie Klienta Biznesowego, • Współpracy oraz wsparcie oddziałów firmy, • Współpracy z innymi działami firmy, • Obsłudze zapytań klientów, • Obsłudze połączeń telefonicznych, • Obsłudze live chat, • Obsłudze mailowa klientów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś komunikatywny, • Umiesz prowadzić rozmowy telefoniczne, • Umiesz pracować w zespole, • Umiesz obsługiwać komputer. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

PRACA ZDALNA call center, podstawa 4000PLN + prowizja!
PRACA ZDALNA call center, podstawa 4000PLN + prowizja!
379 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

FIRMA FASTCALL Jesteśmy nowoczesnym Call Center ceniącym wygodę pracy. Nieustannie rozwijamy się, oferując pracę nie tylko na pełen etat, ale także w wymiarze weekendowym. Każdemu zapewniamy pakiet profesjonalnych szkoleń i stały rozwój! Współpraca odbywa się: 100% zdalnie, Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: - Specjalista ds. Sprzedaży - Telemarketer generowanie leadów Twoimi zadaniami będą: Telefoniczna obsługa klientów polegająca na badaniu potrzeb, dopasowaniu oferty do indywidualnych wymagań klienta. Dbanie o najwyższe standardy obsługi oraz budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami Nieustanny rozwój umiejętności na szkoleniach, które poprowadzą Cię do wysokich zarobków! Gwarantujemy: Umowę zlecenie Minimalne wynagrodzenie w wysokości 4 000 zł (za przepracowany etat + prowizja od każdej sprzedaży) Przejrzysty system prowizyjny: bez skomplikowanych wskaźników, celów niemożliwych do zrealizowania ani niepewności, ile zarobisz. Ciągłe wsparcie trenerów sprzedaży oraz regularne coachingi. DODATKOWO: Dofinansowanie karty Multisport. Świetny zespół oraz fantastyczną atmosferę współpracy! Jesteś idealnym kandydatem, jeśli: Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży telefonicznej – nie jest to warunek konieczny! Jeżeli nie masz doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy, Płynie posługujesz się komputerem i nie sprawia Ci problemu używanie jego podstawowych funkcji Lubisz rozmawiać, a pomoc w rozwiązywaniu problemów jest dla Ciebie przyjemnością Swobodnie budujesz relacje z ludźmi i trafnie identyfikujesz ich potrzeby Lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów Jesteś entuzjastą o pogodnym usposobieniu Chcesz zarabiać godziwe pieniądze za rzetelną pracę To stanowisko przeczy mitom na temat pracy w Call Center ze względu na: Przyjazne i kompetentne kierownictwo Możliwość szybkiego rozwoju umiejętności dzięki pakietom profesjonalnych szkoleń Przejrzysty system prowizyjny pozwalający na bardzo duże zarobki Gotowa/y na nową przygodę, solidną dawkę umiejętności i satysfakcjonujące zarobki? CV PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES: fa****************a@g*****com

obsługa klienta z niemieckim - dobra stawka !
obsługa klienta z niemieckim - dobra stawka !
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. mailowej i telefonicznej obsługi klienta – j. niemiecki m/k Miejsce pracy: Praca zdalna z domu (tylko z terenu Polski ) W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać osoby na projekcie diabetycznym Praca od 13.02.2023 Praca jest zdalna i polega na odpowiadaniu na zapytania klientów mailowo i telefonicznie Wymagamy języka niemieckiego na poziomie B2/C1 Bardzo atrakcyjna stawka - 43 zł/brutto / h Godziny pracy – pn-pt 8-20 i sob 10-20. Oferujemy: Profesjonalne szkolenie ( zdalne ) - odpłatne Sprzęt firmowy zapewniony , przesyłany przez kuriera Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2/C1 Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Sprzęt do wykonywania pracy Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Turkowskiego 17/9, 10-691 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Turkowskiego 17/9, 10-691 Olsztyn, e-mail: @ Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Praca zdalna - obsługa klienta niemieckiego - dobra stawka
Praca zdalna - obsługa klienta niemieckiego - dobra stawka
Opole 30+ kilka dni temu

Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. mailowej i telefonicznej obsługi klienta – j. niemiecki m/k Miejsce pracy: Praca zdalna z domu (tylko z terenu Polski ) W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać osoby korzystające z glukometrów Praca jest zdalna i polega na odpowiadaniu na zapytania klientów,którzy używają firmowych glukometrów Wymagamy języka niemieckiego na poziomie B2/C1 Bardzo atrakcyjna stawka - 43 zł/brutto / h Praca od pon do piątku w godzinach biurowych Oferujemy: Profesjonalne szkolenie ( zdalne ) przygotowujące do pracy ( 2 tygodnie ) - odpłatne Sprzęt firmowy zapewniony , przesyłany przez kuriera Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1 Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Sprzęt do wykonywania pracy Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , e-mail: @ Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Zdalnie - obsługa klienta po niemiecku i angielsku !!
Zdalnie - obsługa klienta po niemiecku i angielsku !!
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. mailowej i telefonicznej obsługi klienta – j. niemiecki i j.angielski m/k Miejsce pracy: home office, zdalnie W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać osoby indywidualne i biznesowe odnośnie technicznych zapytań komputerowych, tematyka to dyski SSD Praca od pon do piątku w godzinach biurowych Wymagamy języka niemieckiego i angielskiego na poziomie B2/C1 Bardzo atrakcyjna stawka - 45 zł/brutto / h głównie zdalnie, jedna część szkolenia może odbywa się w Warszawie Oferujemy: Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy - odpłatne Umowę o pracę, stawka 45 zł brutto/h Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. C1 Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , e-mail: info(at)astawork.pl. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Specjalista ds. telefonicznej kontroli jakości
Specjalista ds. telefonicznej kontroli jakości
Kalisz dzisiaj

 Specjalista ds. telefonicznej kontroli jakościMiejsce pracy: Kalisz, ul. Dobrzecka 95 Twój zakres obowiązków·       Przeprowadzanie telefonicznie ankiet wśród Klientów·       Gromadzenie i raportowanie uzyskanych odpowiedzi podczas rozmów z Respondentami·       Tworzenie programów i usprawnień w celu poprawy satysfakcji Klientów·       Realizacja zakładanych celów ilościowych i jakościowych·       Tworzenie raportów i prezentacji z realizowanych aktywności i osiąganych wyników·       Aktywny udział w szkoleniach i spotkaniach Nasze wymagania·       Min. roczne doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem czy Respondentem·       Odporność na stres i odmowę Klienta·       Zaangażowanie i nastawienie na realizację postawionych celów·       Łatwość w nawiązaniu kontaktu·       Dobra dykcja, sympatyczny głos·       Dobra znajomość MS Excel, MS Power Point, MS Word·       Chęć rozwoju i ciągłej nauki·       Wykształcenie min. średnieOferujemy·       Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę (lub umowę zlecenie pełen ZUS + urlopy)·       Wynagrodzenie od 4450 do 5000 zł brutto – podstawa + bonusy za realizację celów·       Pracę w rozwijającej się i przyszłościowej branży·       Szkolenia i cykliczne imprezy integracyjne·       Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy·       Godziny pracy: 8-16 lub 9-17 (poniedziałek-piątek)Meringer jest pierwszą wielomarkową hurtownią w Polsce zajmującą się zaopatrzeniem medycznym placówek medycznych od małych gabinetów po kliniki i szpitale wielospecjalistyczne.Rozmawiamy z osobami odpowiedzialnymi za zaopatrzenie danego podmiotu; najczęściej są to Osoby pracujące w recepcji, sekretariacie lub zarządzający całością lub wybraną częścią danej placówki.Nasza misja: Dostarczamy szybko i wygodnie wszystko to czego potrzebuje każda placówka medyczna, po to aby ludzie w niej pracujący mogli się skupić na tym co najważniejsze.Najważniejsza jest dla nas satysfakcja naszych Klientów ze współpracy z nami. Chcemy zapewnić Klientom najwyższy poziom obsługi i zaspokajać ich oczekiwania i potrzeby. Poszukujemy osoby, która będzie telefonicznie badać satysfakcję naszych Klientów.Zobacz jak pracujemy - odwiedź nasz profil na www.meringer.pl i social media: Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn.Dla nas liczy się Twój zapał do pracy i pozytywna energia.Wyślij CV teraz!

Młodszy specjalista ds. telesprzedaży
Młodszy specjalista ds. telesprzedaży
45000 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Młodszy Specjalista ds.telefonicznej sprzedaży - oferta dla osób bez doświadczenia  - wynagrodzenie: podstawa 30pln brutto + premia od sprzedaży bez limituTo znaczy, że w drugim miesiącu realnie możesz osiągnąć stawkę 50pln/h, a w kolejnych wypracować o wiele więcej;  - forma zatrudnienia: umowa zlecenie, a dla osób z pełną dyspozycyjnością i świetnymi wynikami sprzedaży i obsługi klienta możliwa umowa o pracę;  - oczekiwane zaangażowanie: minimum 100h    Jeśli:chcesz zacząć pracować, ale obawiasz się wielkich korporacji, brakuje Ci doświadczenia,nie czujesz się pewnie w środowisku garniturów i garsonek,chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży,z pasją słuchasz swoich znajomych opowiadając o sukcesach w sprzedaży i nieprzeciętnych rozmowach telefonicznych,masz osobowość która przyciąga ludzi, a zaufanie budujesz w ciągu kilku sekund,uwielbiasz nowe wyzwania i nie boisz się brać na siebie odpowiedzialności,od życia oczekujesz więcej niż inni i nie boisz się po to sięgnąć, masz odwagę stosować nieszablonowe rozwiązania, a przy tym zachować profesjonalizm,cenisz sobie otwartość w komunikacji, szczerość i pracę w atmosferze wzajemnej życzliwościrozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,  …to być może jesteś osobą, której szukamy i chętnie Cię poznamy! Szukamy bowiem absolutnie ponadprzeciętnego kandydata do roli Młodszego Specjalisty ds telefonicznej sprzedaży   Kilka słów o nasNoyo Pharm powstało z połączenia pasji do piękna i zdrowia. Od kilkunastu lat zajmujemy się suplementami diety, a całe zebrane doświadczenie zaowocowało unikatową linią produktów.Nasze suplementy diety zostały oparte na naturalnych i opatentowanych składnikach, których działanie zostało poparte w badaniach klinicznych.  Na czym polega praca Młodszego Specjalisty ds telefonicznej sprzedaży?Naszym działem sprzedaży zarządzamy metodycznie, przy użyciu metodyki Lean: poznajemy procesy, produkty a na końcu techniki sprzedaży.Od pierwszego dnia otrzymasz od nas szkolenia, które pozwolą Ci efektywnie sprzedawać już w pierwszym miesiącu pracy a w drugim miesiącu masz możliwość powiększać swoje wynagrodzenie, bez limitu.W odróżnieniu od firm, które traktują sprzedawców jak “wolne elektrony”, u nas wszystko jest zorganizowane procesowo i systemowo.  Za co będziesz opowiadać?Za osiągnięcie wyniku sprzedażowego.Za sprzedaż wyłącznie na bazach klientów Noyo Pharm.Za profesjonalną obsługę klienta.Za monitorowanie opłacalności zamówień ze swojej sprzedaży.Za dosprzedaż produktów na swoich klientach.  Dla pewności wyjaśnijmy też, czego na pewno NIE BĘDZIESZ ROBIĆ:nie będziesz obdzwaniać zimnych baz,nie będziesz sprzedawać nic, co jest wątpliwej jakości, nieprzebadane, ma skutki uboczne,W strukturze organizacyjnej będziesz podlegać bezpośrednio pod Kierownika Call Center  Oferowane warunki:  zespół wolny od rywalizacji (ścigasz się wyłącznie ze sobą) i praca wśród ludzi, którzy chcą od życia czegoś więcej, mają pasję i chęci do działania,widełki wynagrodzenia: podstawa 30 pln brutto / h + premia bez ograniczeń zależna od sprzedaży (średnio pięciocyfrowe wynagrodzenie przy pełnym zaangażowaniu godzinowym),forma umowy: umowa zlecenie lub umowa o pracę dla osób z pełną dyspozycyjnością i świetnymi wynikami sprzedaży i obsługi klienta przypieczętowane minimum kilkumiesięcznym okresem udanej współpracy,praca stała od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-20.00, według Twojej dyspozycyjności, możliwości i chęci do pracy,praca całkowicie na miejscu,a po kilku miesiącach możliwy model hybrydowy wyłącznie przy osiąganiu wyników sprzedaży,biuro na Mokotowie: nowoczesne, przyjazne, ma dobrą energię i jest kameralnewszystkie narzędzia potrzebne do pracy dostaniesz od nas: laptop, dodatkowe monitory, super słuchawki, potrzebne oprogramowanie – wszelkie tego typu koszty bierzemy na siebie,  Wymagania:Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:  odpowiedziałeś TAK na wszystkie punkty z początku ogłoszenia,  bliski jest Ci temat zdrowego stylu życia: odżywiania , wysiłku fizycznego czy suplementacji

Praca zdalna - obsługa klienta z niem i ang - dobra stawka
Praca zdalna - obsługa klienta z niem i ang - dobra stawka
Szczecin 30+ kilka dni temu

Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. mailowej i telefonicznej obsługi klienta – j. niemiecki i j.angielski m/k Miejsce pracy: praca zdalna W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać osoby indywidualne i biznesowe odnośnie technicznych zapytań komputerowych, tematyka to dyski SSD Praca od pon do piątku w godzinach biurowych Wymagamy języka niemieckiego i angielskiego na poziomie B2/C1 Bardzo atrakcyjna stawka - 45 zł/brutto / h - szkolenie odbywa się w j. angielskim - praca w godz. 8 – 17:30 - telefon+email+czat - sprzęt dostarcza firma - stawka 45 zł/h brutto Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy - odpłatne Umowę o pracę Możliwość zdobycia doświadczenia dobry początek jako praca i pierwsze kroki w IT Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. C1 Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , e-mail: info(at)astawork.pl. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

PRACA ZDALNA - obsługa klienta z niem i ang - dobra stawka !
PRACA ZDALNA - obsługa klienta z niem i ang - dobra stawka !
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. mailowej i telefonicznej obsługi klienta – j. niemiecki i j.angielski m/k Miejsce pracy: praca zdalna W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać osoby indywidualne i biznesowe odnośnie technicznych zapytań komputerowych, tematyka to dyski SSD Praca od pon do piątku w godzinach biurowych Wymagamy języka niemieckiego i angielskiego na poziomie B2/C1 Bardzo atrakcyjna stawka - 45 zł/brutto / h - szkolenie odbywa się w j. angielskim - praca w godz. 8 – 17:30 - telefon+email+czat - sprzęt dostarcza firma - stawka 45 zł/h brutto Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy - odpłatne Umowę o pracę Możliwość zdobycia doświadczenia dobry początek jako praca i pierwsze kroki w IT Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. C1 Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , e-mail: info(at)astawork.pl. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Konsultant ds. Obsługi Klienta w biurze!
Konsultant ds. Obsługi Klienta w biurze!
Stalowa Wola 30+ kilka dni temu

Chcesz być częścią zespołu, który nie tylko rozmawia, ale także tworzy niesamowite doświadczenia? Mamy dla Ciebie ofertę, której nie będziesz w stanie się oprzeć!Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego Orange!Szkolenie startuje: 15.02- 21.02 (5 DNI ROBOCZYCH, za które płacimy).Co zyskasz?Elastyczny grafik dostosowany do Twojego życia (bo życie to nie tylko praca, prawda?)Wynagrodzenie godzinowe, które pozwoli Ci spełniać marzeniaPremie, premie, premie! Za każdy uśmiech, za każde "Dzięki, super pomogłeś!" - gotówka leci do Ciebie!Czego od Ciebie oczekujemy?Żarliwości i pozytywnej energii (jeśli masz więcej energii niż bateria Duracell - to oznaka, że szukamy właśnie Ciebie!)Znajomości Orange to dodatkowy plus, ale jeśli kochasz smartfony, akcesoria i nowinki technologiczne, to już jesteś na dobrej drodze.Chęci do nauki - bo u nas każdy dzień to nowe odkrycia!Twój Dzień w Naszym Zespole:Zaczniemy od szkolenia, abyś poznał/ła bliżej produkty Orange, zwłaszcza smartfony i akcesoria, posłuchał/a rozmów agentów oraz poznał/a zespół i system.Rozmowy z klientami Orange - i tu masz luz, humor i pełen zakres od słuchania po wspólne śmiechy!Aktywna sprzedaż smartfonów i akcesoriów - dzięki temu zaspokoisz potrzeby klientów i osiągniesz satysfakcję ze sprzedaży innowacyjnych produktów.Praca w elastycznym grafiku - tu jesteśmy elastyczni jak guma do żucia!Świętowanie sukcesów i zdobywanie premii - bo u nas sukcesy są jak skarb, a my mamy mapę!Czy czujesz, że to dla Ciebie? Jeśli tak, to daj znaćNie czekaj! Przyłącz się do zespołu, w którym praca to nie tylko zadania, ale przede wszystkim przygoda!Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/