Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży-praca zdalna
Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży-praca zdalna
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma EDUKA CENTER, świadcząca usługi szkoleń pedagogicznych, szuka kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży - klient biznesowy Zakres obowiązków: - sprzedaż kursów kwalifikacyjnych niezbędnych do podjęcia pracy w żłobku, - podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami, - tworzenie i rozwój bazy klientów, - praca w systemie CRM. Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata, - miły głos i nienaganna dykcja, - zaangażowanie i determinacja w działaniu, - biegła znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: - możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie o mocnej pozycji na rynku, - wynagrodzenie podstawowe plus prowizja, - pracę na umowę zlecenie, - szkolenia wdrożeniowe, - możliwość pracy zdalnej bezpośrednio z domu. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej zgodę na przetwarzanie danych na adres @

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej - praca zdalna
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej - praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Specjalisty ds. sprzedaży telefonicznej, który wesprze sprzedaż naszych produktów i obsługę klienta. Niepełny wymiar czasu / praca zdalna / tylko B2B Dotyczy obsługi kursantów www.opiekunwzlobku.pl Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym telefony zimne i ciepłe min 2 lata - wiedza z zakresu sprzedaży - miły głos i nienaganna dykcja, - zaangażowanie i determinacja w działaniu, - biegła znajomość pakietu MS Office. - praca w godzinach 10-16 w dni powszednie. * praca dotyczy stanowiska dla opiekunwzlobku.pl Warunki pracy: - możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie o mocnej pozycji na rynku, - szkolenia wdrożeniowe, - możliwość pracy zdalnej bezpośrednio z domu. Obowiązki: - sprzedaż kursów kwalifikacyjnych niezbędnych do podjęcia pracy w żłobku, - podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami, - tworzenie i rozwój bazy klientów, - obsługa klienta indywidualnego i biznesowego (dyrektorzy żłobków). - praca w systemie CRM. - telefony ciepłe i zimne BARDZO WAŻNE: - Wysyłając ofertę określ swoje oczekiwania finansowe (jesteśmy elastyczni i otwarci na propozycje) oraz dostępność. My pracujemy 8-16 w dni powszednie, a Ty? - Jeśli posiadasz - załącz referencje. Jak wygląda dalsza ścieżka rekrutacyjna? 1. Zbieramy zgłoszenia, przeglądamy i odzywamy się do wybranych osób. 2. Dostaniesz od nas zadanie próbne (płatne). 3. Jeśli spodoba nam się efekt Twojej pracy - podpisujemy umowę na okres próbny. 4. Zaprosimy Cię do wypełnienia testu kompetencji. 5. Jak wszystko przebiegnie dobrze, podpiszemy umowę na dłużej. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewDi1MuaVFwXCaGKf7nX7FH98MeiV0NN4Ugz7ULmNUwxq1aQ/viewform

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Canal+ - praca od zaraz!
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Canal+ - praca od zaraz!
Góra Kalwaria 30+ kilka dni temu

E-MCC od ponad 10 lat działa na rynku szeroko rozumianego outsourcingu Call Center. Dla naszych Klientów jesteśmy skutecznym wsparciem rozwoju biznesu. Przedmiotem naszych działań jest m.in. obsługa klienta, sprzedaż i pozyskiwanie klienta, umawianie spotkań handlowych b2b oraz b2c, utrzymanie klienta. W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży - Platforma Canal+ Nasza oferta to: Stabilne zatrudnienie Praca zmianowa w godzinach 9.00–17.00/13.00-21.00 Stawka od 20-25 zł brutto/h + solidne premie (rozbudowany system motywacyjny - średnio ok. 2000zł) Praca zdalna po okresie wdrożenia Godzinna przerwa w czasie pracy Dofinansowanie do karty Multisport Prywatna opieka medyczna Darmowy dostęp do HBO GO Nagrody rzeczowe (np. odzież, elektronika, bony sodexo, karty podarunkowe, sprzęty kempingowe wiodących producentów, artykuły wyposażenia wnętrz itp.) Udział w szkoleniach mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych organizowanych przez współpracująca firmę zewnętrzną, szkolenia zakończone certyfikatem Biuro blisko Metra Pole Mokotowskie (ul. Rejtana 17) Obowiązki: Obsługa połączeń przychodzących (ok. 70%) i wychodzących Obsługa Live Chatu Sprzedaż nowych umów platformy CANAL+ oraz usług dodatkowych (telefon i internet) Oczekujemy: Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta Dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Rezolutności i umiejętności kreatywnego reagowania Dobrej dykcji Otwartości i poczucia humoru Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez E-MCC Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Konsultant infolinni sprzedażowej ( połączenia wychodzące)
Konsultant infolinni sprzedażowej ( połączenia wychodzące)
Warszawa 24 dnia plecy

Opis oferty pracyE-MCC od ponad 10 lat działa na rynku szeroko rozumianego outsourcingu Call Center. Dla naszych Klientów jesteśmy skutecznym wsparciem rozwoju biznesu. Przedmiotem naszych działań jest m.in. obsługa klienta, sprzedaż i pozyskiwanie klienta, umawianie spotkań handlowych b2b oraz b2c, utrzymanie klienta. W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży - Platforma Canal+ (Połączenia przychodzące) Nasza oferta to: Stabilne zatrudnienie Praca zmianowa w godzinach 9.00–17.00/13.00-21.00 Stawka od 27,70-29 zł brutto/h + solidne premie (rozbudowany system motywacyjny - średnio ok. 2500zł) Praca zdalna po okresie wdrożenia ( średnio po 3-4 tygodniach) Godzinna przerwa w czasie pracy Dofinansowanie do karty Multisport Prywatna opieka medyczna Nagrody rzeczowe (np. odzież, elektronika, bony sodexo, karty podarunkowe, sprzęty kempingowe wiodących producentów, artykuły wyposażenia wnętrz itp.) Udział w szkoleniach mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych organizowanych przez współpracująca firmę zewnętrzną, szkolenia zakończone certyfikatem Biuro blisko Metra Pole Mokotowskie (ul. Rejtana 17) Obowiązki: Obsługa połączeń przychodzących (ok. 80%) i wychodzących Obsługa Live Chatu Sprzedaż nowych umów platformy CANAL+ oraz usług dodatkowych (telefon i internet) Oczekujemy: Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta / sprzedaży Dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Rezolutności i umiejętności kreatywnego reagowania Dobrej dykcji Otwartości i poczucia humoru Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy lub na @ wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danychosobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji przez E-MCC Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r