Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. współpracy B2B
Specjalista ds. współpracy B2B
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Simplic sp. z o.o. - firma z doświadczeniem w branży OZE, poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. współpracy B2B.Sprawdź, czy to praca dla Ciebie :)Do Twoich obowiązków należeć będzie:kontakt telefoniczny z potencjalnymi partnerami firmyprzedstawianie propozycji dot. współpracyprzesyłanie materiałów marketingowych drogą mailowązawieranie umów (online) na współpracę, przy czym firmy nic od nas nie kupują, więc nie jest to sprzedażOd Ciebie oczekujemy:komunikatywności i zaangażowaniadoświadczenia w rozmowach z klientamidyspozycyjności min. 20 h tygodniowomile widziana znajomość branży odnawialnych źródeł energiiOferujemy:wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wynikibenefity (karta sportowa, pakiet medyczny)elastyczny czas pracypracę w biurze w dobrej lokalizacji oraz bezpłatny parkingintegracje pracownicześwietną atmosferęJeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, zostaw nam swoje CV - skontaktujemy się z TobąProsimy o zamieszczenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych.

Specjalista ds. kontaktu z klientem - home office
Specjalista ds. kontaktu z klientem - home office
Garwolin 30+ kilka dni temu

Cześć! Do naszego zdalnego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontaktu z klientem Zadania na tym stanowisku: - telefoniczny kontakt z Klientami - sprzedaż i dosprzedaż produktów z branży Health&Beauty (wyłącznie ciepła baza = Klienci zainteresowani) Aplikuj jeżeli: - posiadasz aktualny status studenta (lub interesuje Cię rozliczenie B2B/umowa o dzieło) - chcesz pracować zdalnie - masz stały dostęp do komputera i internetu - interesuje Cię udział w projekcie sprzedażowym - możesz zacząć pracę "od zaraz" Z naszej strony zapewniamy: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie dla studentów do 26. r.ż. lub B2B/umowa o dzieło - możliwość pracy zdalnej niezależnie od miejsca Twojego zamieszkania - możesz pracować skąd chcesz! - elastyczne godziny pracy - sam/a układasz sobie grafik - możliwość pracy dorywczej - nawet kilka godzin w tygodniu - partnerską atmosferę współpracy - stałe wsparcie Lidera zespołu - możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz Wszystkich zainteresowanych Kandydatów oraz Kandydatki zapraszamy do aplikowania poprzez przycisk poniżej "Aplikuj na ofertę pracy". Do usłyszenia!:)

Praca z językiem Niemieckim - stacjonarna -Kraków
Praca z językiem Niemieckim - stacjonarna -Kraków
30+ kilka dni temu

BUSINESS CONTACT MANAGEMENT Ltd - ODDZIAŁ W POLSCE Jesteśmy brytyjską firmą z oddziałem w Polsce i działamy na międzynarodowym rynku usług B2B. Specjalizujemy się w działalności marketingowej i pozyskiwaniu kontrahentów zainteresowanych usługami naszych partnerów w zakresie HR, marketingu i reklamy, działamy w bardzo wielu branżach, stale rozbudowując sieć kontaktów i współpracowników. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, do naszego biura w Krakowie poszukujemy pracowników na stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU SIECI KONTAKTÓW Lokalizacja: Kraków Opis stanowiska:  Pozyskiwanie leadów i potencjalnych kontrahentów na terenie Niemiec  Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zainteresowanymi ewentualną współpracą  Negocjowanie warunków współpracy i współtworzenie ofert  Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego Wymagania:  Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie  Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się i pracy zespołowej  Komunikatywność, reaktywność, otwartość i kreatywność  Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu Oferujemy:  Możliwość rozwoju kompetencji i ciągłe doskonalenie umiejętności językowych  Motywujący system wynagrodzeń, adekwatny do zaangażowania i umiejętności  Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy  Różne modele współpracy (zatrudnienie, kontrakt B2B) Prosimy o wpisanie klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).."

Specjalista ds. sprzedaży usług HR
Specjalista ds. sprzedaży usług HR
Warszawa 30+ kilka dni temu

Agencja Rekrutacyjna w związku z zwiększeniem wewnętrznych struktur, poszukuje kandydatów do zespołu w Warszawie, na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży usług HR Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację celów poprzez pozyskiwanie klientów B2B, sprzedaż usług rekrutacyjnych oraz koordynację realizacji zamówień przez dedykowanych rekruterów. Wymagania: -doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług dla klienta biznesowego -umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem oraz powierzonymi zadaniami Oferujemy: -stałe zatrudnienie na pełny etat ( elastyczne formy współpracy do wyboru) -wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy -niezbędne na tym stanowisku narzędzia pracy Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obecnych i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

!! praca z językiem francuskim od zaraz - zdalnie
!! praca z językiem francuskim od zaraz - zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. francuskiego! Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Twoje obowiązki: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku francuskiego • doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Liczymy, że: ·      biegle posługujesz się językiem francuskim (poziom C1) masz proaktywną postawę zależy Ci na bud​owaniu długofalowej współpracy jesteś osobą asertywną sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać Dlaczego warto z Nami pracować? ·       udostępniamy możliwość współpracy CAŁKOWICIE zdalnej (z dowolnego miejsca w Polsce z dostępem do Internetu), ·       niezależność – nasi Team Liderzy przygotowują grafiki na miesiąc z góry, tak aby każdy mógł rozwijać swoje pasje (praca 8:00-20:00), ·       rozwijasz się – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, ·       masz wpływ na każdy z naszych projektów – naszą firmę tworzą ludzie, to dzięki każdej z osób, każdego dnia się rozwijamy, ·       płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, ·       możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), ·       oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami przesyłając swoją aplikację. Kto wie, być może to właśnie nam pisana jest ta współpraca :)

*Praca z językiem portugalskim od zaraz - zdalnie
*Praca z językiem portugalskim od zaraz - zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. porugalskim Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. portugalskiego! Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Twoje obowiązki: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku portugalskiego, • doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Liczymy, że: ·      biegle posługujesz się językiem portugalskim (poziom C1) masz proaktywną postawę zależy Ci na bud​owaniu długofalowej współpracy jesteś osobą asertywną sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać Dlaczego warto z Nami pracować? ·       udostępniamy możliwość współpracy CAŁKOWICIE zdalnej (z dowolnego miejsca w Polsce z dostępem do Internetu), ·       niezależność – nasi Team Liderzy przygotowują grafiki na miesiąc z góry, tak aby każdy mógł rozwijać swoje pasje (praca 8:00-20:00), ·       rozwijasz się – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, ·       masz wpływ na każdy z naszych projektów – naszą firmę tworzą ludzie, to dzięki każdej z osób, każdego dnia się rozwijamy, ·       płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, ·       możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), ·       oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami przesyłając swoją aplikację. Kto wie, być może to właśnie nam pisana jest ta współpraca :)

Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży
Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteś solidnym wsparciem działu sprzedaży? Dopilnujesz realizacji zamówień, sprawdzisz stan zapasów, zadbasz o dobre relacje z klientami? Wyślij CV i dołącz do zespołu już dziś – praca od zaraz! Dla naszego klienta – firmy produkującej sprzęt AGD marki premium rekrutujemy na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa (Ursynów, Puławska) Wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity Zadania: • obsługa klienta (B2B) za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio (w tym obsługa klienta wewnętrznego) • budowanie pozytywnych relacji z klientami zgodnie ze standardami firmy • kompleksowa obsługa procesów sprzedaży i reklamacji • wystawianie faktur i pozostałych dokumentów sprzedażowych • tworzenie i wysyłka raportów sprzedaży i dostępności towarowej (Excel, Business Central) • obsługa procesów magazynowych związanych z zakupem i alokacją towarów • współpraca przy monitorowaniu stanu zapasów towarów oraz wyjaśnianiu niezgodności w stanach • zakładanie i wprowadzanie zmian w kartotekach nabywców i zapasów zgodnie z otrzymanymi informacjami • ścisła współpraca z handlowcami • ochrona przetwarzanych danych • dbanie o pozytywny wizerunek firmy • inne zadania zlecone przez przełożonego Oczekiwania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta, wsparcie sprzedaży) • wykształcenie średnie • rozumienie procesu obsługi klienta, sprzedaży i realizacji zamówień • podstawowa znajomość dokumentów sprzedażowych (FV, korekty, WZ, PZ) • praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Outlook) • dojrzała postawa życiowa i zawodowa, profesjonalizm • dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie • osoba dokładna, analityczna • umiejętność współpracy zespołowej • dyskrecja i umiejętność zachowania poufności (praca z danymi handlowymi) • mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Oferujemy: • umowę o pracę na zastępstwo (1 rok i 8 miesięcy) • pracę stacjonarną w biurze w godzinach 9.00–17.00 • pełny etat • wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity • benefity: prywatna opieka medyczna, 50% dofinansowania karty sportowej • premię roczną wypłacaną w grudniu, nagrody za zaangażowanie i innowacje • najlepszą kawę w mieście • pracę w kameralnym, zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze Kontakt: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Specjalista ds. administracji sprzedaży
Specjalista ds. administracji sprzedaży
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteś solidnym wsparciem działu sprzedaży? Dopilnujesz realizacji zamówień, sprawdzisz stan zapasów, zadbasz o dobre relacje z klientami? Szukamy kogoś takiego jak Ty – wyślij CV i dołącz do zespołu już dziś! Dla naszego klienta – szwajcarskiej firmy produkującej sprzęt AGD marki premium rekrutujemy na stanowisko Specjalista ds. administracji sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa (Ursynów) Wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity Zadania: – przestrzeganie wyznaczonych standardów obsługi klienta – budowanie pozytywnych relacji z klientami (B2B) – zapoznanie się i aktualizacja wiedzy na temat oferowanych towarów i produktów – obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio (w tym obsługa klienta wewnętrznego) – kompleksowa obsługa procesów sprzedaży i reklamacji – tworzenie i wysyłka raportów sprzedaży i dostępności towarowej (Excel, Business Central) – obsługa procesów magazynowych związanych z zakupem i alokacją towarów – współpraca przy monitorowaniu stanu zapasów towarów oraz wyjaśnianiu niezgodności w stanach – zakładanie i wprowadzanie zmian w kartotekach nabywców i zapasów zgodnie z otrzymanymi informacjami – ścisła współpraca z handlowcami – ochrona przetwarzanych danych – dbanie o pozytywny wizerunek firmy – inne zadania zlecone przez przełożonego Oczekiwania: – doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta, wsparcie sprzedaży) – wykształcenie średnie – rozumienie procesu obsługi klienta, sprzedaży i realizacji zamówień – podstawowa znajomość dokumentów sprzedażowych (FV, korekty, WZ, PZ) – praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Outlook) – dojrzała postawa życiowa i zawodowa, profesjonalizm – dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie – osoba dokładna, analityczna – umiejętność współpracy zespołowej – dyskrecja i umiejętność zachowania poufności (praca z danymi handlowymi) – mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Oferujemy: – umowę o pracę na zastępstwo (1 rok i 8 miesięcy) – pracę stacjonarną w biurze w godzinach 9.00–17.00 – pełny etat – wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity – benefity: prywatna opieka medyczna, 50% dofinansowania karty sportowej – premię roczną wypłacaną w grudniu, nagrody za zaangażowanie i innowacje – najlepszą kawę w mieście – pracę w kameralnym, zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze Kontakt: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. +48 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Zdalny Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Zdalny Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Lublin 30+ kilka dni temu

Cześć! Szukasz pracy, która zapewni Ci możliwość rozwoju w sprzedaży, będziesz mógł/mogła wykonywać ją w zaciszu domowym, a dodatkowo chcesz mieć czas na życie prywatne po pracy? Jeżeli odpowiedziałeś/odpowiedziałaś „TAK!”, świetnie że czytasz to ogłoszenie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: pccpoland.pl oraz stronę na Facebooku. Kim jesteśmy? Jesteśmy PCC Poland, ponad 12 lat zajmujemy się tworzeniem oraz dystrybucją szkoleń skierowanych do urzędników państwowych między innymi w takich placówkach jak: Urzędy Miast i Gmin, Ośrodkach Pomocy Społecznej, Urzędach Stanu Cywilnego, Szkołach czy Powiatowych Urzędach Pracy. Naszą misją jest organizacja szkoleń na podstawie potrzeb naszych potencjalnych uczestników, aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania oraz podniesienia poziomu jakości usług w polskich urzędach. Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży szkoleń Miejsce pracy: Twój dom! Poszukujemy chętnych osób do pracy na stanowisku Specjalisty ds. sprzedaży szkoleń. Niezależnie od tego czy już masz doświadczenie w sprzedaży czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą zapewnimy Ci płatne szkolenie wdrażające, które potrwa 10 dni roboczych. Podczas szkolenia, a także w trakcie pracy nasi Trenerzy zrobią wszystko, aby pomóc Ci w osiąganiu założonych celów. W każdej sytuacji możesz liczyć na Ich wsparcie. Co więcej, na Twoją prośbę nadamy Ci dostęp do naszej wewnętrznej platformy edukacyjnej – Akademia Telemarketera, gdzie będziesz mógł/mogła między innymi poznać podstawowe techniki sprzedaży. Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć: • Aktywna sprzedaż szkoleń dla administracji publicznej szczebla samorządowego • Obsługa systemu ABEON CMS • Obsługa poczty służbowej • Profesjonalna obsługa sprzedażowa urzędników • Przygotowanie dziennych raportów z Twojej pracy Czego wymagamy? • Dyspozycyjności w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00 • Komputera z systemem operacyjnym Windows 8 lub nowszy, stabilnego połączenia internetowego, mikrofonu oraz słuchawek • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych • Pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki • Chęci do nauki i ciągłego rozwoju Co będzie dodatkowym atutem? • Doświadczenie w pracy z klientami (kontakt bezpośredni lub pośredni) Co zyskasz w zamian: • 10 dniowy, płatny okres wdrożeniowy, który przygotuje Cię do pracy w naszej firmie • Możliwość pracy zdalnej w godzinach, które zapewniają work&life balance • Ciągły rozwój i poszerzanie kompetencji pod skrzydłami naszych wykwalifikowanych Trenerów oraz dostęp do Akademii Telemarketera, w której na własną rękę możesz zapoznać się między innymi z podstawowymi technikami sprzedaży, czy jak zbijać obiekcje klientów • Umowę zlecenie z pełnymi składkami w ZUS, możliwością zgłoszenia składki chorobowej lub umowę B2B (wiąże się z założeniem działalności gospodarczej) • Stałe wynagrodzenie uwarunkowane przepracowanymi godzinami, prowizje sprzedażowe oraz premie i bonusy • Możliwość rozszerzenia stanowiska o kolejne, dodatkowo płatne zadania Proces rekrutacji Zarówno sama praca jak i proces rekrutacyjny odbywa się w pełni zdalnie. W takim razie, czego możesz się spodziewać po zaaplikowaniu na oferowane stanowisko? • W pierwszym etapie, jeden z naszych Rekruterów zapozna się z Twoim CV. Następnie zadzwoni do Ciebie z zaproszeniem do procesu rekrutacyjnego oraz poprosi o wypełnienie krótkiej ankiety • Po wypełnieniu oraz odesłaniu ankiety zostanie ona przeanalizowana. Kolejnym etapem w procesie rekrutacyjnym jest około 20 minutowa rozmowa, podczas której poznasz wszystkie szczegóły współpracy z Nami. Następnie zostaniesz zaproszony/zaproszona na test aplikacji, z której wykonywane są połączenia • Ostatnim etapem jest kilku minutowy test aplikacji, który ma na celu sprawdzenie podstawowych umiejętności związanych z pracą na komputerze, a także praktyczne wymagania takie jak: stabilność łącza internetowego oraz jakość mikrofonu i słuchawek Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą serwisu. Do usłyszenia w procesie rekrutacyjnym! :) Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody; 3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. 5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy 6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.