Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Team Leader Customer Service
Team Leader Customer Service
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!

Customer Service Associate with English (order management)
Customer Service Associate with English (order management)
Kraków 30+ kilka dni temu

Job Overview TE Connectivity's Customer Service Teams interact with customers, company sales and/or service representatives to handle a variety of pre-sales or post-sales service functions. They take and process transactions via phone, internet and correspondence from customers and representatives and respond to inquiries about TE’s products or services. They may promote and sell our company's products or services as well as investigate and resolve customer complaints. A key area of focus is to develop strong business relationships via TE's Extraordinary Customer Experience strategy. RESPONSIBILITIES Be the primary interface on a day-to-day basis with direct account responsibility for customers Carry out contract reviews on orders/schedules and process in the SAP system Progress/expedite orders as requested Process request for quotations Process customer returns Investigate credit and debit requests and queries to issue credit/debit as necessary Have regular reviews with your account base to discuss OTD, backlog and other general support issues Review, action and issue all relevant order related reports Answer technical queries from customers as required using the intranet technical reference and to offer alternatives using available resources Proactively perform quote follow up What your background should look like: Customer Care experience minimum 2-3 years Fluency in English (at least B2 level) Very good knowledge of SAP and MS Office package, Salesforce.com and supply chain or logistic knowledge will be an advantage Good time management and ability to prioritize tasks A passionate team player with Customer Focus and organizational agility, who can work under pressure and provide timely follow up as well as resolution of issues and inquiries Multitasking out of the box thinker with a positive attitude, able to listen and being patient Problem solving skills as well as negotiating skills are necessary to succeed Success-oriented, open-minded, organized, resilient even in stressful situations Ability to work on a hybrid model (office is located in Kraków) Competencies Values: Integrity, Accountability,Teamwork, Innovation What we can offer: Work in a team where a good atmosphere and team spirit is one of greatest values Private medical healthcare including dentist for you and your family Attractive package of extra benefits of your choosing in My Benefit Platform Multi-sport card in 3 options Delicious coffee and fresh squeezed juice Flexible working hours Possibility to work from home or working from the office Modern and comfortable office About TE Connectivity TE Connectivity is a $12 billion global industrial technology leader creating a safer, sustainable, productive and connected future. Our broad range of connectivity and sensor solutions, proven in the harshest environments, enable advancements in transportation, industrial applications, medical technology, energy, data communications and the home. With approximately 80,000 employees, including more than 7,500 engineers, working alongside customers in approximately 140 countries, TE ensures that EVERY CONNECTION COUNTS. Learn more at www.te.com and on LinkedIn, Facebook, WeChat and Twitter. What TE Connectivity offers: We offer competitive rewards & compensation. Our commitment to our employees includes offering benefit programs that are comprehensive, competitive and will meet the needs of our employees. • Competitive Salary Package • Performance-Based Bonus Plans • Health and Wellness Incentives • Employee Stock Purchase Program • Community Outreach Programs / Charity Events • Employee Resource Groups

Lider Działu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Lider Działu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!

Lider Zespołu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Lider Zespołu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Przeworsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!