Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Team Leader (Umowa o pracę)
Team Leader (Umowa o pracę)
nowe Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Firma fotowoltaiczna poszukuje Kandydatów na stanowisko: Team Leader w biurze sprzedaży. Miejsce pracy : Ostrowiec Świętokrzyski Do zadań zadań zatrudnionej Osoby będzie należeć: - nadzór w biurze sprzedaży nad grupą konsultantów telefonicznych. - raportowanie wyników biura do centrali. - pozyskiwanie klientów indywidualnych, biznesowych oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami zainteresowanymi instalacjami fotowoltaicznymi ( kontakt telefoniczny, oraz inne metody pozyskiwania Klienta. - odpowiedzialność za wynik indywidualny, oraz zespołu. - dbanie o dobry wizerunek firmy. Wymagania: - Komunikatywność, - rzeczywiste chęci do pracy, - dobra organizacja czasu pracy, - znajomość obsługi komputera, - mile widziane doświadczenie w branży sprzedaży lub Call Center. Oferujemy: - umowa o pracę, - premia za podpisane umowy. - przejrzysty prowizyjny system wynagrodzeń. - szkolenie przygotowujące do pracy, oraz opiekę doświadczonego trenera sprzedaży na każdym etapie współpracy. - auto służbowe, oraz niezbędna narzędzia do wykonywania pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Team Leader Customer Service
Team Leader Customer Service
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!

Lider Działu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Lider Działu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!

Lider Zespołu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Lider Zespołu Obsługi Klienta - firma produkcyjna
Przeworsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim. Zadania na stanowisku: - Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta - Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki - Regularne raportowanie do Dyrektora - Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów - Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi - Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń - Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi - Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów - Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji - Aktywna współpraca z innymi działami w firmie - Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta - Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu Oczekiwania względem Kandydatów: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat - Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową - Znajomość MS Office, chętnie także SAPa - Asertywność, konkretność, komunikatywność Oferta Klienta: - Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy - Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie - Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office - Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria - Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)! - Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym - Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego Aplikuj, porozmawiajmy!