Sortowanie:
Znaleziony: 171 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Telefoniczna obsługa klienta Canal+
Telefoniczna obsługa klienta Canal+
nowe Olsztyn 11 dni plecy

Telefoniczna obsługa klienta - infolinia wychodząca/przychodząca.Oferujemy:- atrakcyjna stawka godzinowa- premia do 3000zł- płatne szkolenie- zatrudnienie w oparciu umowy zlecenie/umowy o pracę- karta Multi Sport- grupowe ubezpieczenieWymagamy:- podstawowej obsługi komputera- dyspozycyjnościCV proszę kierować przez OLX "aplikuj teraz".

Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczna obsługa klienta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma GastroInvest Group, która mieści się na ul. Targowej 3 w Rzeszowie, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy - obsługa bazy danych w CRM - prace administracyjne - ścisła współpraca z działem dofinansowań - uczestnictwo w wydarzeniach branżowych OFERUJEMY: - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja od klienta ) - umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące ) - umowę o pracę po okresie próbnym - szkolenia sprzedażowe - certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0 - program socjalny dla pracowników - godziny pracy od 10.00 do 17.00 - tygodniowe szkolenie stanowiskowe - laptop, telefon NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE: - minimum roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - bardzo wysoka kultura osobista - bardzo duża motywacja do pracy - umiejętność pracy na targetach sprzedażowych - umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami - mile widziane doświadczenie w branży HoReCa Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju. Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group wprosimy wysyłać na adres mail wskazany w ogłoszeniu. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Telefoniczna obsługa Klienta
Telefoniczna obsługa Klienta
Chełm 4 kilka dni temu

Firma CONTACT.PL zatrudni osoby na stanowisko: Doradca KlientaMiejsce pracy: Chełm, ul. Okszowska 41, 22-100Jeżeli Jesteś osobą:·        Lubiącą rozmowy z innymi ludźmi i mającą dobrą dykcję·        Pozytywnie nastawioną do życia·       Charakteryzującą się silną motywacją do osiągania wyznaczonych celów·       Szukającą stałego zatrudnieniaNie czekaj - dołącz do naszego Zespołu już teraz!Oferujemy:·       Stałe miejsce pracy·       Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym·       Stałą stawkę godzinową oraz atrakcyjne prowizje·       Szkolenie przygotowujące do pracy, za które również otrzymasz wynagrodzenie·       Świetną atmosferę, którą tworzą ludzie w różnym wieku i są z nami od samego początku,·       Wypłatę zawsze na czas·       Możliwość rozwoju zawodowegoWymagane wykształcenie co najmniej średnie.Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę CONTACT.PL SP. Z O.O., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”. Niniejsza informacja przekazywana jest zgodnie z postanowieniami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz.U.UE.L.2016.119.1), w skrócie RODO

Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczna obsługa klienta
Warszawa 21 dni plecy

Opis oferty pracyOpis stanowiska: - Wsparcie w monitorowaniu portfela klientów z przeterminowanymi należnościami, - Kontakt z dłużnikami telefoniczny i mailowy, - Obsługa korespondencji oraz raportowanie w systemie COMOTEL. Wymagania: -Stopień niepełnosprawności -Wysoka komunikatywność (brak lęku rozmowy telefonicznej) -Umiejętność dynamicznej rozmowy -Dobra organizacja pracy własnej -Pewność siebie -Umiejętność pracy w zespole -Umiejętność obsługi komputera Oferujemy: -Praca zdalna po tygodniowym wdrożeniu w biurze w Rawie Mazowieckiej -Umowa o pracę -Po 3 miesięcznym okresie próbnym – możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, -Multisport (50/50), LUXMED Zapraszamy do aplikowania :)

Telefoniczna obsługa klienta/ Konsultant - od zaraz!
Telefoniczna obsługa klienta/ Konsultant - od zaraz!
30+ kilka dni temu

Telefoniczna obsługa klienta/ Konsultant - umawianie spotkań doradcom oraz zarządzanie ich kalendarzem. Zapewniamy: stałą i pewną podstawę oraz wysokie prowizje (łącznie nawet 7000zł/miesięcznie), umowę zlecenie, szkolenia wprowadzające. Praca wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Zachęcamy do aplikowania.

Telefoniczna obsługa klienta (również z orzeczeniem)
Telefoniczna obsługa klienta (również z orzeczeniem)
Poznań 12 dnia plecy

Opis oferty pracyZadania: - Obsługa telefoniczna klientów infolinii wychodzącej - Raportowanie przełożonemu wyników pracy Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Wymagania: - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta - Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, szczególnie programu Excel - Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji - Poprawna dykcja i miły głos, umiejętność poprawnego pisania w języku polskim - Sumienność, odporność na stres, wysoka kultura osobista Oferta: - Umowa o pracę wraz z miesięcznym wynagrodzeniem (po okresie próbnym 5100 zł brutto) oraz premie świąteczne i kwartalne - Praca mająca charakter hybrydowy (2 dni z biura, 3 zdalnie) po początkowym szkoleniu stanowiskowym w biurze od poniedziałku do piątku w stałych godzinach - Bogaty pakiet benefitów: ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji - Praca w świetnej atmosferze, pomocnym i zgranym zespole! :) Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Telefoniczna Obsługa Klienta - PROJEKT ZDALNY
Telefoniczna Obsługa Klienta - PROJEKT ZDALNY
Wrocław 30+ kilka dni temu

Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży lub chcesz spróbować swoich sił w tym kierunku? A do tego chciałbyś/chciałabyś pracować w systemie home-office? Świetnie! Dołącz do naszego Zespołu i zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy! Aktualnie poszukujemy Kandydatów do Zdalnego Zespołu Obsługi Klienta. Czym się zajmujemy? Sprzedażą oraz obsługą telefoniczną Klientów, którzy są zainteresowani kupnem konkretnych produktów (połączenia przychodzące oraz wychodzące). Kogo szukamy? - Osób odpowiedzialnych i zdecydowanych do podjęcia pracy. - Chcących mieć możliwość pracy z domu (home office) - Nie bojących się kontaktu z Klientem - Posiadających dostęp do komputera oraz stałego łącza internetowego. Co zapewniamy: - Pracę zdalną - możesz pracować z każdego miejsca, niezależnie od tego gdzie mieszkasz! - Wynagrodzenie podstawowe, które jest GWARANTOWANE (nie mają na niego wpływu wyniki sprzedażowe) - Dodatkową PREMIĘ od sprzedaży - Możliwość wypłaty raz w tygodniu - Rekrutacje w formie online - Szkolenia w formie online (również to przygotowujące do rozpoczęcia pracy) - Elastyczny grafik, który układasz raz w tygodniu - Dobrą atmosferę współpracy Zainteresowany/a? Aplikuj poprzez formularz Lento. Nie zapomnij dołączyć zgody na przetwarzanie danych osobowych :-)

Telefoniczna obsługa klienta (pon-pt 8-16) zapraszamy
Telefoniczna obsługa klienta (pon-pt 8-16) zapraszamy
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

opis stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta Firfma De France poszukuje do swojego młodego zespołu osób ceniących sobie telefoniczny kontakt z klientem. Twój zakres obowiązków: aktywna sprzedaż oraz realizacja założonych planów sprzedażowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii nie musisz nigdzie jeździć, praca w biurze obsługa klienta zgodna z naszymi standardami Nasze wymagania: bardzo dobra znajomość języka polskiego umiejętności prowadzenia rozmów, poprawnej wymowy umiejętności obsługi komputera - podstawy mile widziane będzie doświadczenie w sprzedaży, choć nie jest to wymagane wszystkiego Cię nauczymy :) motywacji do osiągania sukcesów Oferujemy: umowa zlecenie na okres próbny po okresie próbnym, umowa o pracę na pełen etat! szkolenia przygotowujące do pracy Praca w biurze w Nowym Sączu Konkursy z nagrodami i wiele innych konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół realny wpływ na wysokość zarobków dzięki rozbudowanemu systemowi premiowemu System wynagrodzeń: stała podstawa + premia za wyniki Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz 8-16, plus jedna sobota w miesiącu. Dla studentów zaocznych lub osób, które nie mogą podjąć pracy na cały etat, możemy dostosować grafik:) Zastanawiasz się? Napisz! Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie informujemy, że wysyłając aplikację z portalu lento.pl wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie przekazanych przez Państwa danych w celach rekrutacyjnych przez De France Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu.

Praca w biurze - telefoniczna obsługa klienta.
Praca w biurze - telefoniczna obsługa klienta.
240 zł
Tczew 30+ kilka dni temu

Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko konsultanta telefonicznego w Media System. To stanowisko może być Twoje, jeśli:- Możesz pracować od poniedziałku do piątku,- Chcesz zdobyć doświadczenie- Chcesz się rozwijać- Lubisz ludzi, a kontakt z nimi jest dla ciebie przyjemnością,- Podchodzisz entuzjastycznie do pracy i masz satysfakcję z osiąganych celów,- Posiadasz nienaganną dykcję, Jako nowy pracownik naszej firmy:- Przejdziesz szkolenie, które przygotuje cię do pracy,- Masz kontakt z klientami zapewniając im kompleksową obsługę,- Jesteś profesjonalny i budujesz przyjazne relacje z klientami- Będziesz pracować w nowoczesnym biurze w Tczewie Dołączając do nas otrzymasz:- Wynagrodzenie dwuskładnikowe pensja + wynagrodzenie prowizyjne,- Wsparcie koordynatora, który sprawnie i skutecznie przeprowadzi cię przez proces adaptacji,- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego już od 1 dnia pracy,- Dofinansowanie do pakietu medycznego LUXmed po roku pracy,- Czasoumilacze, brak dress code’u, cykle tematyczne, konkursy - u nas zawsze coś się dzieje,- Nasz autorski program benefitowy MediaKiosk polegający na zbieraniu punktów i wymianie ich na nagrody (bony, vouchery, gadżety firmowe, dzień wolny od pracy),- System poleceń znajomych do pracy.Sprawdź nasz kanał na YouTube: Biznes na słuchawkachAPLIKUJ! Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych wobec otrzymanej aplikacji kandydata.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w procesie prowadzonej rekrutacji jest Media System Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz); 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod(at)mediasystem.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji; 4. Podane dane będą przetwarzane: a. na podstawie art. 22 ze zn.1 §1 Kodeks pracy – w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę bądź; b. wobec konieczności ustalania warunków umowy w zw. z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Podanie danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej oceny aplikacji i wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe w pozostałym zakresie całkowicie dobrowolne – niemniej ich podanie może być niezbędne do właściwej oceny kwalifikacji i doświadczenia; 6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym poza przypadkami wskazanymi w przepisach prawa; 7. Dane przechowywane będą do czasu podjęcia decyzji o zatrudnieniu, a w przypadku zatrudnienia lub zawarcia umowy do czasu wskazanego przez przepisy prawa; 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Więcej informacji na www.mediasystem.pl w zakładce „Polityka Prywatności”Aplikuj

Telefoniczna obsługa klienta w agencji nieruchomości
Telefoniczna obsługa klienta w agencji nieruchomości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Nieruchomości z siedzibą w Warszawie (dzielnica Ursynów) poszukuje osoby, która wesprze zespół agentów w pozyskiwaniu nieruchomości do sprzedaży. Praca polegać będzie na wykonywaniu telefonów oraz wysłaniu maili do właścicieli nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż i oferowaniu współpracy z naszą agencją. Oferujemy pracę od poniedziałku do piątku w biurze na Ursynowie. Po okresie próbnym, możliwa praca w systemie hybrydowym. Zakres obowiązków: ·        Aktywne pozyskiwanie nowych ofert sprzedaży nieruchomości poprzez zaproszenia do współpracy podczas rozmowy telefonicznej ·        Uzupełnianie na bieżąco oraz weryfikowanie danych w systemach ·        Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami Nasze wymagania: ·           Doświadczenie w pracy w call center lub telesprzedaży - warunek konieczny! Osobom bez doświadczenia dziękujemy ·        Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji z Klientami ·        Poprawna polszczyzna ·        Biegła obsługa komputera; MS office ·        Umiejętność pracy w zespole ·        Wysoka kultura osobista Co oferujemy: ·        Podstawę oraz premię za pozyskanie oferty ·        Zgrany, sympatyczny zespół ·        Realne możliwości awansu .        Narzędzia pracy (laptop, telefon) .        Szkolenie i wsparcie agentów agencji Zainteresowanych zapraszamy do wysłania CV

Telefoniczna Obsługa Klienta - umawianie spotkań_NIE SPRZEDA
Telefoniczna Obsługa Klienta - umawianie spotkań_NIE SPRZEDA
Kraków 30+ kilka dni temu

Nie boisz się nowych wyzwań? Kontakt z ludźmi napędza Cię do działania? Jeżeli TAK - mamy dla Ciebie ofertę! Twoje obowiązki: - telefoniczna obsługa klientów według standardów firmy - przekazywanie istotnych informacji klientom - umawianie spotkań dla działu handlowego Nasze oczekiwania: - poprawna dykcja - komunikatywność i zapał do pracy - dyspozycyjność od poniedziałku do piątku i w jedną sobotę w miesiącu Otrzymasz: - podstawę 18,30 netto/godzinę - niezależnie czy posiadasz status studenta czy nie - dodatkowe premie - doceniamy osoby zaangażowane w wykonywane obowiązki! - szkolenie, które przygotuje Cię do pracy - pracę w młodym zespole osób Aplikuj już dziś - kontaktujemy się z wybranymi osobami i omawiamy szczegóły pracy ;)

VECTRA - telefoniczna obsługa klienta biuro/zdalnie
VECTRA - telefoniczna obsługa klienta biuro/zdalnie
30+ kilka dni temu

Vectra - jeden z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej oraz dostawca Internetu otwiera w Nowym Sączu oddział telefonicznej obsługi klienta! Oferujemy: * Pracę w stałych godzinach 9-17 * Możliwość pracy w pełni zdalnej (zapewniamy sprzęt) * Stawkę godzinową 20 zł + prowizje za każdą aktywację + premie! (średnio 26 zł/h) * Szkolenie wstępne w pełni przygotowujące do pracy na projekcie * Komfortowe biuro, kawa, herbata i owoce do woli:) Twoim zadaniem będzie: Telefoniczny kontakt z Klientami Vectra- pracujemy TYLKO z aktualnymi klientami Vectra Zmiany w aktualnie posiadanych przez abonenta usługach Mile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku oraz studenci:)

Telefoniczna obsługa klienta, praca od zaraz
Telefoniczna obsługa klienta, praca od zaraz
Radom 30+ kilka dni temu

LUBISZ KONTAKT Z LUDŹMI? NIE BOISZ SIĘ WYZWAŃ? TO PRACA IDEALNA DLA CIEBIE ! Szukamy młodych ,energicznych osób do pracy w Telefonicznej obsłudze klienta. Twoim głównym zadaniem będzie potwierdzenie obecności klienta na spotkaniu. Jeśli jesteś osobą komunikatywna, dyspozycyjna i masz doświadczenie na podobnym stanowisku – nie czekaj, APLIKUJ DO NAS! Gwarantujemy: - prace w systemie jednozmianowym: 9.00-15.00 -stabilne zatrudnienie, dłuższa współpracę (praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 i 2 soboty w miesiącu) -gwarantowaną stawkę godzinowa 20 zł netto. -premie za zaangażowanie i sukcesy -pomoc przełożonych na każdym etapie pracy - możliwość zdobycia doświadczenia NIE stawiamy żadnych granic- również wiekowych. (Jedyny wyjątek -to nie zatrudniamy uczniów/ studentów do 26 r.ż. ) Zapraszamy Wszystkich , Którzy Chcą Zarabiać I Pracować W Miłej Atmosferze. Szczegółowe informacje odnośnie zatrudnienia przedstawimy na rozmowie kwalifikacyjnej. NIE CZEKAJ WYŚLIJ DO NAS SWOJE CV . Czekamy właśnie na CIEBIE !. Agencja Pracy Tymczasowe Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).

VECTRA - telefoniczna obsługa klienta biuro/zdalnie
VECTRA - telefoniczna obsługa klienta biuro/zdalnie
30+ kilka dni temu

Vectra - jeden z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej oraz dostawca Internetu otwiera w Nowym Sączu oddział telefonicznej obsługi klienta! Oferujemy: * Pracę w stałych godzinach 9-17 * Możliwość pracy w pełni zdalnej (zapewniamy sprzęt) * Stawkę godzinową 20 zł + prowizje za każdą aktywację + premie! (średnio 24 zł/h) * Szkolenie wstępne w pełni przygotowujące do pracy na projekcie * Komfortowe biuro, imprezy integracyjne, konkursy Twoim zadaniem będzie: Telefoniczny kontakt z Klientami Vectra- pracujemy TYLKO z aktualnymi klientami Vectra Zmiany w aktualnie posiadanych przez abonenta usługach Mile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku oraz studenci:)

Telefoniczna Obsługa Klienta- PRACA Call Center PILNE
Telefoniczna Obsługa Klienta- PRACA Call Center PILNE
30+ kilka dni temu

Korporacja radio-taxi poszukuje pracowników do telefonicznej obsługi klienta. Podstawowe obowiązki: • przyjmowanie i obsługa zamówień telefonicznych • udzielanie informacji klientom w zakresie realizacji usług przez ELE TAXI • koordynowanie płynnej realizacji przyjętych rezerwacji Gwarantujemy: • Umowę o pracę • Szkolenie przygotowujące • Stabilną pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole • Wsparcie przełożonych • Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym Wymagamy • umiejętności pracy w zespole • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 • dobrych umiejętności komunikacyjnych • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

TELEMARKETER obsługa telefoniczna klientów praca dla KOBIET.
TELEMARKETER obsługa telefoniczna klientów praca dla KOBIET.
30+ kilka dni temu

TELEMARKETER obsługa telefoniczna klientów praca dla KOBIET call center (telefoniczna obsługa klienta) Praca polega na przyjmowaniu zamówień drogą telefoniczną, sporządzanie wyceny na dany towar i informowanie potencjalnych Kupujących o cechach i właściwościach oferowanych w firmie produktów. Praca bardzo lekka, bezstresowa, wypłaty każdego dnia gotówką. NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA Preferowane kobiety ze względu na wyższą skuteczność w branży call center. Zapewniamy materiały szkoleniowe i inne rzeczy niezbędne do pracy. Informacje pod telefonem 535855403

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim
Pracownik administracyjny z językiem niemieckim
Konin 30+ kilka dni temu

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim – obsługa klienta Praca zdalna OPIS STANOWISKA Telefoniczna obsługa klienta UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH WSPOŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM WYMAGANIA NA STANOWISKO: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W PIŚMIE (MIN. B1) WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA, UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I EFEKTYWNEJ ORGANIZACJI PRACY OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W OBSZARZE ADMINISTRACJI PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZATRUDNIENIE W RAMACH UMOWY O PRACĘ MIŁĄ ATMOSFERĘ W PRACY

Obsługa klienta na recepcji
Obsługa klienta na recepcji
28 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI DO PRACY ! Firma Lavoro sp. z o.o. poszukuje na stanowisko: Telefoniczna obsługa klienta Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta - dobra znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie - mile widziany status studenta Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (tylko połączenia przychodzące) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - system premiowy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas ! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Pracownik Call Center Warszawa
Pracownik Call Center Warszawa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki  telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym  telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych wg standardów Importera  praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej  budowanie długofalowych relacji z Klientami  szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe Wymagania  wykształcenie minimum średnie znajomość j. angielskiego -komunikatywna biegłość w obsłudze pakietu MS Office Mile widziane  doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjne ,oraz w telefonicznej obsłudze Klienta Oferujemy  zatrudnienie na umowę o pracę  okres szkolenia w asyście specjalistów  szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń  możliwą perspektywę awansu  atrakcyjne wynagrodzenie  bogaty pakiet benefitów Lokalizacja Warszawa -Białołęka

Pracownik Call Center Łódź
Pracownik Call Center Łódź
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki  telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym  telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych wg standardów Importera  praca nad zgłoszeniami z systemu CRM oraz ze skrzynki mailowej  budowanie długofalowych relacji z Klientami  szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe Wymagania  wykształcenie minimum średnie znajomość j. angielskiego -komunikatywna biegłość w obsłudze pakietu MS Office Mile widziane  doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjne ,oraz w telefonicznej obsłudze Klienta Oferujemy  zatrudnienie na umowę o pracę  okres szkolenia w asyście specjalistów  szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń  możliwą perspektywę awansu  atrakcyjne wynagrodzenie  bogaty pakiet benefitów Lokalizacja Łódź-Widzew

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Pruszków 22 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma produkcyjna z branży papierniczej poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta . Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, obsługa reklamacji, wprowadzania nowych zamówień do systemu. Oferujemy: * zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę * atrakcyjne wynagrodzenie * możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy Pruszków.

Konsultant telefoniczny – praca z orzeczeniem
Konsultant telefoniczny – praca z orzeczeniem
30+ kilka dni temu

Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Konsultant Telefoniczny. Zadania: - telefoniczna obsługa klientów, - obsługa reklamacji, - uzupełnianie bazy danych. Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności, - doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, - motywacja do podjęcia zatrudnienia, - zdolności komunikacyjne. W ramach działań zaplanowanych w Projekcie wszystkie osoby niepełnosprawne otrzymają wsparcie: w postaci zaplanowania kariery. Zapraszamy do aplikowania.

Obsługa sklepu internetowego, klientów , zamówień.
Obsługa sklepu internetowego, klientów , zamówień.
Gdynia 30+ kilka dni temu

Renomowana Firma działająca w branży nowych technologii / E-Commerce z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko obsługa klienta sklepu E-Commerce. Zakres obowiązków: -Obsługa emailowa i telefoniczna klientów sklepu. - Monitorowanie i aktualizacja stanu zamówień -Odbiór i pakowanie paczek do klientów -Obsługa transakcji finansowych (przelewy, zwroty). Wynagrodzenie 40zł-50/h w okresie próbnym, następnie 60 zł/h pracy. Praca zdalna z domu w wymiarze 2-4h dziennie. Minimalna stawka gwarantowana stawka 3.000 zł miesiecznie netto. Umowa zlecenie.

Obsługa klientów sklepu internetowego
Obsługa klientów sklepu internetowego
150 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Renomowana Firma działająca w branży nowych technologii / E-Commerce z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko obsługa klienta sklepu E-Commerce. Zakres obowiązków: -Obsługa emailowa i telefoniczna klientów sklepu. - Monitorowanie i aktualizacja stanu zamówień -Odbiór i pakowanie paczek do klientów -Obsługa transakcji finansowych (przelewy, zwroty). Wynagrodzenie 40zł-50/h w okresie próbnym, następnie 60 zł/h pracy. Praca zdalna z domu w wymiarze 2-4h dziennie. Minimalna stawka gwarantowana stawka 3.000 zł miesiecznie netto. Umowa zlecenie.

Konsultant telefoniczny
Konsultant telefoniczny
Zamość 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Konsultantów do telefonicznej obsługi Klienta. Nieważne, czy masz doświadczenie, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową. U nas każdy ma szansę! Wymagania: - Punktualność, obowiązkowość, pracowitość, rzetelność - Komunikatywność - Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta Obowiązki: - Telefoniczna obsługa Naszych Klientów - Udzielanie informacji o promowanych produktach i usługach - Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Oferujemy: - Szkolenie wdrażające do pracy - Wynagrodzenie podstawowe + premie - Miłą atmosferę w zespole młodych pracowników - Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu -Wynagrodzenie zawsze na czas, umowa o pracę po okresie próbnym Proces rekrutacji składa się z 3 części: aplikacja CV rozmowa telefoniczna rozmowa on-line lub w biurze z bezpośrednim przełożonym podpisanie umowy i pełne szkolenie

Specjalistka ds. klienta w Saturn Fitness / Recepcjonistka
Specjalistka ds. klienta w Saturn Fitness / Recepcjonistka
30+ kilka dni temu

SATURN FITNESS poszukuje kandydatek na stanowisko Recepcjonistka/Specjalista ds. obsługi klienta! Obowiązki: -bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta -️aktywna sprzedaż usług oraz produktów -️utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami, -dbanie o estetykę i wizerunek klubu, Wymagania: -️status studenta / ucznia -️komunikatywność, otwartość, wysoka kultura osobista -️umiejętność pracy w zespole ️-mile widziana znajomość j. angielskiego -️dobra organizacja pracy i zaangażowanie -️obsługa komputera oraz znajomość pakietu office. Oferujemy: -️pakiet szkolenia -️pracę w zgranym zespole -️atrakcyjne dodatki do wynagrodzenia -️możliwość korzystania z usług klubu. Zainteresowane osoby prosimy o telefon pod wskazany numer oraz przesłanie CV.

Recepcjonistka w klubie Saturn Fitness Łódź
Recepcjonistka w klubie Saturn Fitness Łódź
30+ kilka dni temu

SATURN FITNESS poszukuje kandydatek na stanowisko Recepcjonistka/Specjalista ds. obsługi klienta! Obowiązki: -bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta -️aktywna sprzedaż usług oraz produktów -️utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami, -dbanie o estetykę i wizerunek klubu, Wymagania: -️status studenta / ucznia -️komunikatywność, otwartość, wysoka kultura osobista -️umiejętność pracy w zespole ️-mile widziana znajomość j. angielskiego -️dobra organizacja pracy i zaangażowanie -️obsługa komputera oraz znajomość pakietu office. Oferujemy: -️pakiet szkolenia -️pracę w zgranym zespole -️atrakcyjne dodatki do wynagrodzenia -️możliwość korzystania z usług klubu. Zainteresowane osoby prosimy o telefon pod wskazany numer oraz przesłanie CV.

Recepcjonistka w klubie Saturn Fitness Gdynia
Recepcjonistka w klubie Saturn Fitness Gdynia
30+ kilka dni temu

SATURN FITNESS poszukuje kandydatek na stanowisko Recepcjonistka/Specjalista ds. obsługi klienta! Obowiązki: -bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta -️aktywna sprzedaż usług oraz produktów -️utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami, -dbanie o estetykę i wizerunek klubu, Wymagania: -️status studenta / ucznia -️komunikatywność, otwartość, wysoka kultura osobista -️umiejętność pracy w zespole ️-mile widziana znajomość j. angielskiego -️dobra organizacja pracy i zaangażowanie -️obsługa komputera oraz znajomość pakietu office. Oferujemy: -️pakiet szkolenia -️pracę w zgranym zespole -️atrakcyjne dodatki do wynagrodzenia -️możliwość korzystania z usług klubu. Zainteresowane osoby prosimy o telefon pod wskazany numer oraz przesłanie CV.

Infolinia szuka pracownika - osoba z orzeczeniem
Infolinia szuka pracownika - osoba z orzeczeniem
30+ kilka dni temu

Spójrz, jakie będziesz mieć zadania: Telefoniczna obsługa Klienta Realizacja indywidualnych zadań Przestrzeganie określonych parametrów jakościowych i ilościowych Call Center Udział w procesie oceny jakości rozmów/maili/chatów Dla nas ważne są: Wykształcenie minimum średnie Otwartość w komunikacji oraz nastawienie na cel Doświadczenie w obsłudze klienta Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem Otwartość na różnorodność zapewniamy: Pracę w dobrej lokalizacji Umowę o pracę Pracę zmianową Brak oficjalnego dress code’u Środowisko pracy wspierające różnorodność

Obsługa klienta/sklepu- sklep internetowy
Obsługa klienta/sklepu- sklep internetowy
30+ kilka dni temu

Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym wszelkie AKCESORIA ELEKTRYCZNE (peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w biurze w sklepie internetowym (KRAKÓW osiedle Podwawelskie). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro, - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością pakietu MS Office w tym Microsoft Excel (poziom podstawowy) - komunikatywnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości MS Office.

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia
Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia
Lublin 30+ kilka dni temu

PRACA ZDALNA Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia Praca zmianowa w godzinach: 8-15 11-18 18-1 1-8 OPIS STANOWISKA Telefoniczna obsługa klienta UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH WSPOŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM WYMAGANIA NA STANOWISKO: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W PIŚMIE (MIN. B1) WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA, UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I EFEKTYWNEJ ORGANIZACJI PRACY OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W OBSZARZE ADMINISTRACJI PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZATRUDNIENIE W RAMACH UMOWY O PRACĘ MIŁĄ ATMOSFERĘ W PRACY Jesteś osobą z niepełnosprawnością i poszukujesz pracy? Aplikuj do nas! ️Tel. 795 - pokaż numer telefonu -

Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie i staż
Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie i staż
Lublin 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie pn. „Profesjonalna obsługa klienta” . Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. Umiejętności jakie uzyskasz podczas szkolenia to m.in.: • telefoniczna i mailowa obsługa klienta, • relacje i wizerunek klienta, • techniki sprzedaży w obsłudze klienta, • telemarketing, sprzedaż doradcza, techniki negocjacyjne, • aktywne słuchanie. Zapewniamy: • stypendium szkoleniowe w wysokości 15,31 zł brutto/h, • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość odbycia stażu zawodowego po odbytym szkoleniu ( stypendium stażowe 2294,99 zł brutto/msc) • wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, • wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - .

Młodszy Doradca Klienta
Młodszy Doradca Klienta
30+ kilka dni temu

Do placówki partnerskich Alior Banku w Wejherowie zatrudnimy Młodszego Doradcę Klienta. Zakres obowiązków: • sprzedaż produktów bankowych; konta, lokaty, kredyty, • bieżąca obsługa klienta również telefoniczna, • obsługa punktu kasowego, • pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z klientami stałych dobrych relacji. Oferujemy : • umowę o pracę na pełen etat, • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku, • system wynagradzania oparty na wynagrodzeniu podstawowym , premiach za sprzedaż , premiach uznaniowych, • pakiet profesjonalnych szkoleń, w tym szkolenie przygotowawcze, • awans na stanowisko Doradca Klienta, • pracę w przyjaznej atmosferze. Aplikuj na stanowisko, jeśli: • potrafisz nawiązywać i budować długofalowe relacje z klientami, • posiadasz umiejętności sprzedażowe i czujesz się sprzedawcą, • jesteś osobą ambitną i chcesz się dalej rozwijać, • jesteś osobą pozytywną i energiczną w działaniu, • posiadasz minimum średnie wykształcenie. Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na @

TELEMARKETER obsługa telefoniczna klientów praca dla KOBIET
TELEMARKETER obsługa telefoniczna klientów praca dla KOBIET
30+ kilka dni temu

call center (telefoniczna obsługa klienta) Praca polega na przyjmowaniu zamówień drogą telefoniczną, sporządzanie wyceny na dany towar i informowanie potencjalnych Kupujących o cechach i właściwościach oferowanych w firmie produktów. Praca bardzo lekka, bezstresowa, wypłaty każdego dnia gotówką. NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA Preferowane kobiety ze względu na wyższą skuteczność w branży call center. Zapewniamy materiały szkoleniowe i inne rzeczy niezbędne do pracy. Informacje pod telefonem 725 - pokaż numer telefonu -

Rejestrator Medyczny - Praca w Przychodni PILNE
Rejestrator Medyczny - Praca w Przychodni PILNE
30+ kilka dni temu

CM Woronicza Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko rejestrator/ka medyczny/a. Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym, z możliwością dopasowania grafiku. Oferujemy pracę na pełen etat w oparciu o umowę zlecenie w młodym zespole, szkolenia. Poszukujemy kandydata posiadającego status studenta (preferowani studenci studiów zaocznych), wyróżniającego się sumiennością, empatią i wysoką kulturą osobistą. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz doświadczenie w obsłudze klienta. Do obowiązków rejestratora medycznego należy: kompleksowa obsługa pacjenta, w tym obsługa osobista, komunikacja telefoniczna i mailowa obsługa pacjentów zgłaszających się na szczepienia współpraca z personelem medycznym obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego udzielanie informacji o ofercie placówki dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia
Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia
Łódź 30+ kilka dni temu

PRACA ZDALNA Pracownik administracyjny z językiem niemieckim - infolinia 1 raz na 4 tygodnie zmiana nocna (łatwa praca, bez obciążeń w nocy) OPIS STANOWISKA Telefoniczna obsługa klienta UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH WSPOŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM WYMAGANIA NA STANOWISKO: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W PIŚMIE (MIN. B1) WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA, UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I EFEKTYWNEJ ORGANIZACJI PRACY OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W OBSZARZE ADMINISTRACJI PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZATRUDNIENIE W RAMACH UMOWY O PRACĘ MIŁĄ ATMOSFERĘ W PRACY Jesteś osobą z niepełnosprawnością i poszukujesz pracy? Aplikuj do nas! ️Tel. 795 - pokaż numer telefonu -

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem. Nasze wymagania: Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie. Umiejętność budowania pozytywnych relacji. Dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność pracy w zespole. To oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy. Pakiet benefitów: Język angielski, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, Program Multilife. Możliwości rozwoju i awansu w strukturach Firmy.

Praca dla studenta - Pomoc Przedstawiciela Handlowego
Praca dla studenta - Pomoc Przedstawiciela Handlowego
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Firma MARGONET poszukuje osoby na stanowisko pomocnika przedstawiciela handlowego. Poszukujemy energicznej osoby lubiącej pracę zadaniową. Możliwość pracy dwa dni w tygodniu lub więcej - sam decydujesz! Zakres obowiązków: - prowadzenie zapisów na przyłączenie do sieci światłowodowej - przedłużanie umów obecnych klientów - telefoniczna obsługa klienta Zapewniamy: - Stabilne zatrudnienie. - ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE WYPŁACANE CO 2 TYGODNIE. - Motywujące premie. - Szkolenie wdrożeniowe. Preferowani mężczyźni gdyż jest to praca w terenie. Osoby zainteresowane proszone o przesłanie CV na adres @

Handlowiec wewnętrzny - Specjalista ds. sprzedaży
Handlowiec wewnętrzny - Specjalista ds. sprzedaży
Kraków 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - kompleksowa obsługa klientów firmy, - obsługa biura handlowego, - realizacja procesów sprzedażowych, fakturowanie, wystawianie dokumentów magazynowych, itp., - prowadzenie kasy i wystawianie dokumentów księgowych, - współpraca z klientami (telefoniczna, mailowa), - współpraca z handlowcami zewnętrznymi oraz działem logistyki i importu, - realizowanie planów sprzedażowych w oparciu o budżet, - wsparcie magazynu - realizacja wysyłek, obsługa dostaw. Nasze wymagania - doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie obsługi klienta, - wykształcenie minimum średnie, - znajomość zasad rachunkowych związanych z fakturowaniem, - znajomość podstawowych zasad związanych z gospodarką magazynową, - aktywna sprzedaż towarów telefoniczna a także mailowa i osobista - opracowywanie ofert sprzedaży, - łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami, - samodzielność i odpowiedzialność, - obsługa programów pakietu Microsoft Office. Mile widziane - aktualne uprawnienia na wózki widłowe będą dodatkowy atutem, - znajomość programu Comarch CDN/OPTIMA będzie dodatkowym atutem, - znajomość branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem. To oferujemy - umowę o pracę po okresie próbnym, - system szkoleń produktowych i sprzedażowych, - pracę w stabilnej firmie w zespole sympatycznych i kompetentnych osób, - pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16, - benefity: Multisport. Benefity - dofinansowanie zajęć sportowych Dodatkowe informacje Prosimy o wskazanie oczekiwań finansowych. SICO POLSKA Sp. z o.o. Firma handlowa, branży poligraficznej poszukuje pracownika do Działu Handlowego na stanowisko: Handlowiec wewnętrzny - Specjalista ds. sprzedaży. Miejsce pracy: Warszawa/Kraków

CALL CENTER
CALL CENTER
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKonsultant ds. Obsługi Klienta Contact Center – sprzedaż. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów wychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - profesjonalna obsługa klienta; - telefoniczna sprzedaż produktów szkolnych do placówek edukacyjnych; - rzetelne przedstawianie oferty; - posprzedażowa obsługa klienta; - telefoniczna windykacja należności. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - stawka godzinowa w wysokości 27,70 zł brutto; - miejsce pracy: Poznań, ul. Bałtycka 33a; - praca w godzinach 07:30-15:30; - atrakcyjny system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych; - pełne wdrożenie w obowiązki; - wsparcie koordynatorów oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Pracownik sklepu internetowego obsługa klienta
Pracownik sklepu internetowego obsługa klienta
256 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy: Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.

Pracownik sklepu internetowego (obsługa klienta)
Pracownik sklepu internetowego (obsługa klienta)
30+ kilka dni temu

Jesteśmy młodym sklepem internetowym oferującym akcesoria elektryczne do elektryki mieszkaniowej. Poszukujemy pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych - obsługa zwrotów i reklamacji - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem SZUKAMY OSOBY: - komunikatywnej - otwartej na wyzwania i chętnej do nauki - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy - ze znajomością pakietu MS Office (poziom podstawowy) OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta Wiedza dot. instalacji elektrycznych również będzie mile widziana :) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego w odpowiedzi na ogłoszenie. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia ale chętne do nauki.

Opiekun Klienta -Wloski - Wrocław
Opiekun Klienta -Wloski - Wrocław
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opiekun Klienta dla LINII LOTNICZYCH – WŁOSKI + ANGIELSKI Umowa o pracę lub zlecenie Praca tylko w biurze we WROCŁAWIU Możliwość pracy w pełnym lub mniejszym wymiarze czasu Poszukujemy kandydatów z językiem włoskim na poziomie C1 i angielskim min. B2 Zadania na tym stanowisku to: Obsługa telefoniczna (telefony przychodzące) infolinii Modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie transportu lotniczego Odpowiadanie na zapytania klientów linii lotniczych,rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV @ w tytule prosimy napisać WŁOSKI – WROCŁAW

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Wypożyczalnia samochodów Inter Fleet poszukuje do centrali w Warszawie kandydata na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta Obowiązki - nadzór nad procesem realizacji zamówień - obsługa rezerwacji telefonicznych jak i mailowych - obsługa telefoniczna kontrahentów - weryfikacja kompletności dokumentacji - stała współpraca z firmami assistance w zakresie obsługi klientów Wymagania - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) - komunikatywna znajomość języka angielskiego - zdolność analitycznego myślenia - skuteczność w działaniu i odporność na stres - samodzielność w planowaniu i wykonywaniu powierzonych zadań - umiejętność pracy w zespole - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy - pełną wyzwań pracę w młodym zespole i miłej atmosferze - atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników - szkolenia i przygotowanie merytoryczne z zakresu wynajmu i obsługi klienta - możliwość rozwoju - niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon) Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie aplikacji ze zdjęciem poprzez formularz zgłoszeniowy.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Obowiązki - Mailowa i telefoniczna obsługa klientów - Sprzedaż i prowadzenie negocjacji telefonicznych (nie call center) - Praca w 90% ze stałymi Klientami - Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturowanie - Kontrola płatności i windykacja - Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wymagania - Wykształcenie minimum średnie - Swoboda prowadzenia rozmów i kultura języka - Dobra obsługa komputera oraz pakietu Office - Łatwość poruszania się w zasobach Internetu - Umiejętność organizowania czasu pracy - Rzetelność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie Oferujemy - Umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku - Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej - Dofinansowanie do pakietu sportowego - Multisport - Atrakcyjne wynagrodzenie - Przyjazną atmosferę - Dobrą kawę

Specjalista ds. obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi Klienta
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPolska marka biżuterii Minty dot działająca w branży e-commerce poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie (Wilanów). Podstawowe obowiązki: bieżąca obsługa platformy sprzedażowej e-commerce; mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta; obsługa zamówień i kontakt z klientami (tutaj konieczne zdolności manualne i DIY); kontakt z dostawcami firmy w bieżących sprawach; obsługa zwrotów, wymian i reklamacji; wprowadzanie produktów na stan magazynowy, okresowa inwentaryzacja; wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepu oraz tworzenie opisów tych produktów; udział w targach branżowych; obsługa kasy fiskalnej i wystawianie dokumentów potwierdzających zakup (paragony, faktury); administracyjne zarządzanie biurem, tj.: dbanie o estetyczny wygląd biura i jego porządek; realizacja zakupów niezbędnych do bieżącego funkcjonowania biura takich jak materiały biurowe itp.; obsługa gości firmy. Jeśli jesteś osobą energiczną, o zaangażowanej postawie, masz poczucie estetyki, a porządek wokół to dla Ciebie ważna rzecz, z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole. Oczekujemy: • doświadczenia w obsłudze klienta; • gotowości do współpracy w niektóre soboty podczas targów branżowych; • energiczności; • skrupulatności i uporządkowania; • znajomości prawidłowej polszczyzny (ortografii, interpunkcji, składni); • pozytywnego nastawienia i chęci do rozwoju; Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B Oferujemy: pracę w fascynującej branży:) dużą samodzielność w działaniu; pracę w naszym kameralnym i przestronnym biurze w Wilanowie; realny wpływ na rozwój firmy; zniżki pracownicze; współpracę w ramach b2b lub umowy zlecenie; szkolenie z zakresu obsługi systemów w sklepie; miłą atmosferę pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
30+ kilka dni temu

Twoje najważniejsze zdanie oto aktywna telefoniczna sprzedaż, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji oraz kompleksowa opieka nad bazą Twoich klientów. Jeśli: - posiadasz umiejętności i predyspozycje sprzedażowe; -masz bardzo dobra dykcje i miły tembr głosu; - łatwo nawiązujesz kontakty z innymi; - jesteś zmotywowany do realizacji wyznaczonych celów; - jesteś gotowy do pracy na pełny etat; - posiadasz doświadczenie na stanowisko związanym ze sprzedażą lub obsługa klienta; Ta oferta jest dla Ciebie! Osoby zainteresowane prosimy o przesalanie cv wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres @

Operator Linii Lotniczych HISZPAŃSKI i ANGIELSKI
Operator Linii Lotniczych HISZPAŃSKI i ANGIELSKI
Wrocław 30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatów z językiem hiszpańskiego na poziomie C1 i angielskim min. B2 Opiekun Klienta dla LINII LOTNICZYCH – HISZPAŃSKI+ ANGIELSKI Wrocław Obowiązki - obsługa telefoniczna infolinii (telefony przychodzące); - modyfikacja, uaktualnianie zgłoszeń w systemie transportu lotniczego; - odpowiadanie na zapytania klientów linii lotniczych,rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników. Wymagania - znajomości języka hiszpańskiego oraz angielskiego; - chęci do pracy stacjonarnej. Oferujemy - umowa o pracę lub zlecenie; - pracę stacjonarną; - możliwość pracy w pełnym lub mniejszym wymiarze czasu. Proszę nie powielać aplikacji. Kandydatów zainteresowanych proszę o przesłanie CV na adres mailowy: @

Opiekun Klienta dla LINII LOTNICZYCH – FRANCUSKI+ ANGIELSKI
Opiekun Klienta dla LINII LOTNICZYCH – FRANCUSKI+ ANGIELSKI
30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatów z językiem francuskim na poziomie C1 i angielskim min. B2 Opiekun Klienta dla LINII LOTNICZYCH – FRANCUSKI+ ANGIELSKI Wrocław Obowiązki - obsługa telefoniczna infolinii (telefony przychodzące); - modyfikacja, uaktualnianie zgłoszeń w systemie transportu lotniczego; - odpowiadanie na zapytania klientów linii lotniczych,rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników. Wymagania - znajomości języka francuskiego oraz angielskiego; - chęci do pracy stacjonarnej. Oferujemy - umowa o pracę lub zlecenie; - pracę stacjonarną; - możliwość pracy w pełnym lub mniejszym wymiarze czasu. Proszę nie powielać aplikacji. Kandydatów zainteresowanych proszę o przesłanie CV na adres mailowy: @

Pracownik Biura Obsługi Klienta z językiem angielskim
Pracownik Biura Obsługi Klienta z językiem angielskim
Oława 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z Oławy poszukuje pracownika na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. ANGIELSKIM Zadania na stanowisku: - Obsługa telefoniczna i mailowa klientów angielskojęzycznych, - Prowadzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych, - Uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, Wymagania: - Swobodne porozumiewanie się w języku angielskim (codzienny kontakt w tym języku), - Bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, - Wykształcenie min. średnie, - Doświadczenie w pracy w działach sprzedaży, obsługi klienta mile widziane. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, - Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 - Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. - Dodatkowe benefity.