Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystent/ -ka ds. Administracji
Asystent/ -ka ds. Administracji
nowe Katowice 30+ kilka dni temu

Elbud Katowice Sp. z o.o. działa w sektorze budownictwa elektroenergetycznego, zajmującym się generalnym wykonawstwem projektów w zakresie budowania, modernizacji, remontowania i uruchamiania obiektów energetycznych wysokich i najwyższych napięć. Przez okres swojego istnienia wybudował lub zmodernizował kilkanaście tysięcy kilometrów linii oraz kilkaset stacji o napięciu 110 kV, 220 kV i 400 kV zlokalizowanych na terenie całej Polski. Ponad 75-letnie doświadczenie gwarantuje najwyższą jakość wykonywanych usług w branży elektroenergetycznej na rynku polskim i zagranicznym. Elbud Sp. z o.o. to również ludzie – osoby z pasją, dążące do rozwoju zarówno firmy, jak i pracujące nad rozwojem osobistym. Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka ds. Administracji Miejsce pracy: Katowice Opis stanowiska: • Rejestracja dokumentów w systemie elektronicznym i koordynowanie obiegu korespondencji pocztowej, przegotowywanie korespondencji wychodzącej, • Współpraca z kurierami (rejestracja, dystrybuowanie, przygotowanie paczek, zamawianie kuriera), • Przygotowywanie pism, zestawień i statystyk, • Profesjonalna obsługa Klientów, Kontrahentów oraz Najemców, • Obsługa sekretariatu Zarządu w ramach zastępstwa, • Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych, • Współpraca z serwisem sprzątającym oraz ochroną obiektu, • Dbanie o estetykę biura i wizerunek firmy, • Łączenie rozmów telefonicznych i udzielanie niezbędnych informacji, • Przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych, • Wystawianie faktur za najem oraz za zużycie mediów dla Najemców. Wymagania: • Minimum 12-miesięczne doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich lub administracyjnych (warunek konieczny), • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - Outlook, Word, Excel, Power Point (warunek konieczny), • Znajomość elektronicznego obiegu dokumentów oraz systemów elektronicznego nadawania przesyłek (warunek konieczny), • Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe), • Komunikatywność, • Skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale, • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów, • Znajomość jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym. Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Możliwość rozwoju zawodowego, • Udział w szkoleniach merytorycznych, • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, pakietu sportowego, • Przyjazne środowisko pracy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Elbud Katowice Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ks. bpa H. Bednorza 19, 40-384 Katowice, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Elbud Katowice Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ks. bpa H. Bednorza 19, 40-384 Katowice. Dane osobowe podawane są przez kandydatów dobrowolnie, niemniej ich pozyskanie jest konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podstawę prawną żądania przekazania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 22(1) §1 Kodeksu pracy (Dz.U.2018.917 tj.). Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres Administratora lub elektronicznej na adres mailowy @ Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb rekrutacji, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy od ich otrzymania. A w przypadku zgody na przetwarzane danych osobowym również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku, po czym zostaną trwale usunięte.

Asystent/ka ds. Administracji
Asystent/ka ds. Administracji
2200000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Item map to firma zajmująca się projektami badawczo-rozwojowymi w branży IT.Szukamy osoby na stanowisko: Asystent/ka ds. AdministracjiNasza oferta pracy jest dla Ciebie, jeżeli:Jesteś osobą odpowiedzialną i poukładaną, potrafisz dobrze zorganizować swój czas pracy, szukasz możliwości rozwoju.Zapewnimy Ci:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,praca w młodym, dynamicznym zespole,możliwość rozwoju,elastyczne godziny pracy,po okresie próbnym możliwość częściowej pracy zdalnej (1 dzień w tygodniu),wyjścia integracyjne, program partnerski CDV,biuro w centrum miasta (ul. Garbary).Co będziesz robić?administracyjne wsparcie dla HR i księgowości,przygotowanie dokumentacji projektowej,wsparcie administracyjne firmy consultingowej obsługującą naszą spółkę,prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej,zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, w tym obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.Wymagania:doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem biurem i administracją (masz podstawową wiedzę z zakresu kadr i rachunkowości),dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin (40h/tygodniowo)silne zdolności organizacyjne, samodzielność w pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,komunikacyjność oraz wysoka kultura osobista.Rozpoczęcie pracy nastąpi 1 marca 2024 roku.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Asystent/ka ds. Administracji
Asystent/ka ds. Administracji
Warszawa 7 dni plecy

Stanowisko: Asystent Działu Obsługi Klienta.Lokalizacja: Warszawa, WolaO nas:ASM Sales Force Agency świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży. Specjalizujemy się w merchandisingu, outsourcingu sił sprzedaży, field marketingu oraz badaniach marketingowych.Opis stanowiska:Poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta Pracowników Działu Obsługi Klienta, który będzie odpowiedzialny za efektywną pomoc i wsparcie dla zespołu zajmującego się obsługą klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę w utrzymaniu wysokiego standardu obsługi klienta oraz wspieraniu pracowników działu w codziennych zadaniach.Zakres obowiązków:·       Wspieranie pracowników działu obsługi klienta w codziennych zadaniach.·       Opracowywanie oraz przygotowanie baz danych.·       Komplementowanie danych oraz plików w programie Excel.·       Koordynacja tworzenia oraz przygotowanie plików z programie Excel.·       Wsparcie działu obsługi klienta w zakresie wprowadzania danych do systemów. Czego wymagamy:·       Doskonała znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel.·       Duża dokładność oraz skrupulatność·       Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.·       Zaangażowania oraz chęci do szukania rozwiązań·       Zdolności logicznego myślenia. Co oferujemy:·       Narzędzia pracy (Laptop telefon)·       Umowa zlecenie·       Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej pionierem na rynku·       Praca nad rozwojowymi projektami·       Opieka Medyczna, Karta Multisport Kontakt:Zainteresowane osoby, które posiadają wyżej wymienione kwalifikacje prosimy o przesłanie aplikacji (CV) wraz z poniższą klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez ASM Sales Force Agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Plac Małachowskiego 2, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Zostałem/am poinformowany/a, iż w każdej chwili mogę cofnąć zgody na przetwarzanie moich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Jednocześnie informujemy, iż:1. Administrator Danych: Administratorem Twoich danych osobowych jest ASM Sales Force Agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Plac Małachowskiego 2, telefon: 224 - pokaż numer telefonu - , strona internetowa: www.asmsalesforce.pl (dalej: „my”).2. Cel i podstawa przetwarzania: Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie wyrażonej przez Ciebie dobrowolnej zgody ( podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO).3. Odbiorcy danych: Twoje dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.4. Okres przechowywania danych: Twoje dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.5. Twoje Uprawnienia: Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Twoje dane będą przetwarzane na podstawie zgody, masz również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzana, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Powyższe uprawnienia możesz zrealizować korzystając z danych kontaktowych wskazanych powyżej. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.6. Dobrowolność podania danych: Podanie prze Ciebie danych jest dobrowolne i wymaga Twojej wyraźnej zgody, jednak konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. 

Asystent/ka ds. administracji  Zakład Mięsny Karol
Asystent/ka ds. administracji Zakład Mięsny Karol
dzisiaj

Zakład Mięsny KAROL, to silna marka obecna na rynku branży mięsnej od ponad 20 lat. Firma zajmuje się obróbką mięsa drobiowego i wieprzowego, ale przede wszystkim tworzy wspaniałe w smaku i jakości wędliny. Siedziba znajduje się w miejscowości Strzakły w województwie Lubelskim. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent/ka ds. administracjiGłówne zadania:    Wsparcie administracyjne,    Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji,    Realizacja bieżących zadań wyznaczonych przez Dyrektora,    Współpraca z innymi działami. Kontrola prawidłowości przebiegu zamówień - dostaw do klienta,  Telefoniczna obsługa Klientów, Obsługa i weryfikacja korespondencji biurowej, Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz z dostawcami usług.Wymagania:    Chęci do pracy i dbałość o standardy poufności informacji,    Dobra organizacja pracy, otwartość na wyzwania i komunikatywność,    Samodzielność w działaniach,    Znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych,    Wysoka kultura osobista,    Kreatywność i odpowiedzialność. Oferujemy:    Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych, Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy, Możliwość zdobycia doświadczenia w intensywnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na polskim rynku oraz 100% polskim rodzinnym kapitale, Możliwość korzystania z firmowej stołówki, Paczki świąteczne, Pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji.

Asystent/ka ds. administracji i obsługi klienta
Asystent/ka ds. administracji i obsługi klienta
nowe Warszawa 10 dni plecy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej instytucji finansowej oferujacej Klientom usługi z zakresu bankowości, poszukujemy osoby, która dołączy do Zespołu Strategii na stanowisko Asystenta/ki ds. administracji i obsługi klienta.OczekiwaniaPierwsze doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane),Znajomość pakietu MS Office,Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1,Komunikatywność, zaangażowanie, chęć rozwojuDokładność oraz skrupulatność.ObowiązkiRejestracja korespondencji w systemie,Kontakt telefoniczny i elektroniczny z klientem,Weryfikacja danych w ogólnodostępnych źródłach,Aktualizacja danych w systemach,Uzupełnianie raportów i prowadzenie ewidencji wykonywanych zadań,Szukanie usprawnień w obsługiwanym procesie.OfertaBardzo dobrą lokalizację biura (Rondo ONZ),Praca hybrydowa,Elastyczny czas pracy (9/10-17/18),Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenie,Współpracę w międzynarodowym środowisku i realne możliwości rozwoju. 

Asystent/ka ds. Obsługi Klienta i Administracji
Asystent/ka ds. Obsługi Klienta i Administracji
449000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla szkoły językowej poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko:    Asystent/ka ds. Obsługi Klienta i Administracji (Warszawa-Śródmieście)    Obowiązki:  Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie kursów językowych  Bieżące wsparcie oraz obsługa klienta (podpisywanie umów, konsultacje)  Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych  Udział w tworzeniu grafików na zajęcia z lektorami  Administrowanie systemu CRM  Dbanie o porządek i czystość w salach wykładowych    Wymagania  Doświadczenie w pracy z klientem – wymagane Wielozadaniowość oraz zaangażowanie  Umiejętności komunikacji, wysoka kultura osobista  Mile widziani studenci   Oferujemy:  Konkurencyjną postawę oraz atrakcyjny system premiowy  Stabilną, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole  Możliwość rozwoju zawodowego  Pracę w trybie zmianowym: 9.00-17.00 oraz 11.00-19.00      Zapraszamy do aplikowania!    CV prosimy przesyłać drogą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Aplikacje bez CV nie będą rozpatrywane.  Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ArtTime Outsourcing Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 

Specjalista ds. administracji - Asystent/ka
Specjalista ds. administracji - Asystent/ka
Warszawa 30+ kilka dni temu

ADN Akademia (dawniej MDDP Akademia Biznesu).Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych  działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.Od prawie 15 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.Specjalista ds. administracji - Asystent/kaMiejsce pracy: WarszawaDo obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:Obsługa recepcyjna GościOpieka nad Gośćmi, Klientami i Zarządem spółki (parzenie kawy, herbaty)Łączenie rozmów telefonicznych i obsługa sekretariatuObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejNadzór nad obiegiem dokumentów w firmie ( w wersji papierowej i elektronicznej) Przygotowanie zestawień i analiz na życzenie Office ManageraRealizowanie bieżących prac administracyjnychWsparcie administracyjne wszystkich działów w firmieRealizowanie zadań zleconych przez przełożonegoDbanie o pozytywny wizerunek firmyJesteś idealnym kandydatem, jeśli:Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjnePosługujesz się sprawnie pakietem Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Wykazujesz się inicjatywą i potrafisz działać samodzielnieJesteś osobą dynamiczną i elastycznie dopasowujesz się do zmianDziałasz systematycznie i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do zrealizowaniaŁatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje ze współpracownikamiJesteś skuteczna/y dokładna/y, odpowiedzialna/yWymagania:Wysoka kultura osobistaKomunikatywność i pozytywne nastawienieUmiejętność pracy w zespoleZaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadaniaMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuKomunikatywność, uśmiech i otwartość do ludziWykształcenie minimum średnieOferujemy:Stałe godziny pracyPracę w przyjaznej atmosferze w nowoczesnym biurze w atrakcyjnej lokalizacji - Browary WarszawskieWszelkie niezbędne narzędzia do pracy Dużą samodzielność na stanowisku oraz silne wsparcie w okresie wdrożenia. Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Junior HR Administration Specialist/Asystent/ka ds. HR i Administracji
Junior HR Administration Specialist/Asystent/ka ds. HR i Administracji
529000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: 4.300 – 5.300 brutto (w zależności od umowy)Rodzaj umowy: umowa zlecenie, B2BTryb pracy: stacjonarna, pełny etatMiejsce pracy: WarszawaPraca od zaraz Connectmedica jest agencją marketingową działającą w obszarze digital. Dostarczamy autorskie, innowacyjne produkty technologiczne, które zmieniają obraz komunikacji marketingowej firm farmaceutycznych na całym świecie. Realizujemy digitalowe kampanie marketingowe które poruszają odbiorców i przynoszą korzyść biznesową naszym klientom. Twoje obowiązki:·         Wsparcie w bieżących obowiązkach Office Managera·         Administracja biurowa - zamawianie materiałów, obsługa korespondencji, telefonów·         Archiwizacja dokumentów·         Wprowadzanie faktur sprzedażowych·         Dbałość nad organizacją pracy biura i przygotowanie salek na spotkania·         Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z wymogami przepisów·         Przygotowywanie dokumentów związanych z rozpoczęciem i zakończeniem pracy·         Wsparcie rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników (onboarding i offboarding)·         Monitorowanie urlopów, absencji chorobowych·         Udział w realizacji projektów i procesów HR·         Bieżące wsparcie kierowników i pracowników w sprawach personalnych·         Współpraca z wewnętrznym działem finansowym·         Tworzenie umów o dzieło·         Zarządzanie benefitami·         Planowanie i zarządzanie rekrutacjami oraz redagowanie ogłoszeń i zamieszczenie ich na portalach ogłoszeniowychNasze wymagania:·         Doświadczenie na podobnym stanowisku·         Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy·         Język angielski - komunikatywny w mowie i piśmie·         Proaktywność w działaniu·         Dokładność i dobra organizacja pracy·         Umiejętne ustalanie priorytetówMile widziane:·         Status studenta To oferujemy:·         Pracę w stałych godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku·         Pracę dla topowych, globalnych firm farmaceutycznych (współpraca zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi klientami)·         Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku     Abyś mógł wykonywać zadania efektywnie:·         Będziesz pracować z największymi firmami z branży farmaceutycznej z całego świata·         Realizujemy projekty wybierając najbardziej skuteczne technologie, nie bojąc się wchodzić w nowe i innowacyjne rozwiązania·         Mamy program onboardingowy, który szybko pozwoli Ci się zaaklimatyzować i poznać specyfikę naszej pracy·         Lubisz aktywnie spędzać czas po pracy? Świetnie, oferujemy dofinansowanie do karty Multisport·         Masz pytania? Zaaplikuj - spotkajmy się aby porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach