Sortowanie:
Znaleziony: 242 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka
Asystentka
nowe Pruszków 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z branży papierniczej poszukuje osoby na stanowisko Asystentka. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamacji, wprowadzania nowych zamówień do systemu. Oczekiwania: * dobra organizacja pracy * doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy: * zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin * atrakcyjne wynagrodzenie * możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy Pruszków.

Sekretarka/Asystentka
Sekretarka/Asystentka
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane przeszkolenie w dniu 15.01.2022 r. w formie online (szkolenie jest identycznie akceptowane jak szkolenie stacjonarne) ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Uczestnik przeszkolenia nie musi posiadać żadnego doświadczenia, tylko wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe(nie musi być zakończone maturą).Każdy Uczestnik przeszkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikaty: dla ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Jest to przeszkolenie którego koszt wynosi 200 zł. Rejestracja na szkolenie trwa do 14.01.2022 r.

Asystentka biurowa
Asystentka biurowa
Rzgów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy dynamiczną firmą poszukującą doświadczonej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko asystentki. Poszukujemy kandydata/kandydatki, który będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla naszego Zarządu. **Obowiązki:** - Organizacja i koordynacja spotkań i podróży - Zarządzanie kalendarzem i planowanie spotkań - Przygotowywanie dokumentów, prezentacji i raportów - Zarządzanie korespondencją i komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną - Wsparcie organizacyjne przy różnego rodzaju wydarzeniach i spotkaniach - Inne zadania zlecone przez zarząd firmy **Wymagania:** - Doświadczenie w pracy jako asystentka prezesa lub asystentka zarządu - Znajomość pakietu MS Office - Umiejętność organizacji pracy i samodzielności w działaniu - Komunikatywność i dobra organizacja czasu - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem - znajomość prowadzenia kanałów social media i podstawy marketingu **Oferujemy:** - Pracę w dynamicznym zespole - Elastyczne godziny pracy - Możliwość rozwoju zawodowego - Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą w charakterze asystentki, prześlij swoje CV.

Asystentka zarządu
Asystentka zarządu
Kłodawa 30+ kilka dni temu

Firma budowlana poszukuje osoby na stanowisko asystentka zarządu. Konieczne są: bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, znajomość specyfiki prowadzenia biura oraz biegłość w posługiwaniu się angielskim lub innym dodatkowym językiem, dobra organizacja pracy, otwartość, komunikatywność i odpowiedzialność. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, ekonomia, budownictwo. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 63 27 31 788 lub bezpośredniego w siedzibie firmy przy ul. Cegielnianej 1, 62-650 Kłodawa.

Asystentka Biurowa
Asystentka Biurowa
637000 zł
Kąty Wrocławskie 30+ kilka dni temu

C&M Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko- Asystentka BiurowaMiejsce pracy: Kąty WrocławskieObowiązki:Zapewnienie efektywnego wsparcia administracyjnego dla Zarządu,Obsługa sekretariatu,Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu,Koordynacja projektów specjalnych i inicjatyw na zlecenie Zarządu.Wymagania:Wyższe wykształcenie- WARUNEK KONIECZNY,Znajomość języka angielskiego,Wysoka kultura osobista,Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem,Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,Znajomość pakietu MS Office.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Asystentka
Asystentka
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAsystentka Opis stanowiska Forma zatrudnienia Umowa zlecenie / Umowa o współpracy Pełny opis stanowiska Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest E-MA Władysław Czekaj, ul. Adama Mickiewicza 30A/9 43-300 Bielsko-Biała, NIP 5472083007 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - URZĘDU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami Asystentka Opis stanowiska: Przygotowywanie do księgowania dokumentów firmowych i projektowych Skanowanie dokumentów firmowych i projektowych Obsługa korespondencji firmowej będącej korespondencją listowną - odbiór i nadawanie przesyłek Bieżący kontakt z klientem i zespołem Wymagania: Znajomość pakietu MS Office umiejętności sprzedażowe będą dodatkowym atutem odpowiedzialność, sumienność, dbałość o powierzone mienie obywatelstwo polskie Oferujemy: umowę zlecenie / umowę o współpracy - obejmująca pakiet zdrowotny stawkę do uzgodnienia lub prowizja od wykonanego zlecenia każdorazowo CV prosimy przesyłać na adres mailowy: @ Więcej informacji pod numerem +48 506 - pokaż numer telefonu -

Asystentka biura
Asystentka biura
Łęczyca 30+ kilka dni temu

SCHRANER Polska nowoczesna kuźnia matrycowa poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko: Asystentka biura Miejsce pracy: Łęczyca Zakres obowiązków: • bieżąca obsługa administracyjno – organizacyjna biura, , • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,, • sporządzanie pism, prowadzenie korespondencji, • organizacja i obsługa spotkań biznesowych, • współpraca administracyjna i merytoryczna ze wszystkimi działami spółki oraz z partnerami biznesowymi, • dbanie o wizerunek firmy oraz pomieszczeń biurowych. Wymagania: • wykształcenie min. średnie, • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programu MS Office) oraz urządzeń biurowych, • dobra organizacja pracy i zdolność sprawnego działania, również pod presja czasu, • doskonałe umiejętności komunikacyjne, • sumienność, lojalność, skrupulatność, dynamizm w działaniu, • motywacja do pracy, optymizm, poczucie humoru, • wysoki poziom kultury osobistej, • mile widziana znajomość języka angielskiego, • prawo jazdy kat. B. Oferujemy: • pracę w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, • przyjazną atmosferę pracy. Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word wraz z zaznaczeniem nazwy stanowiska w tytule maila na adres: @

Asystentka do biura
Asystentka do biura
Łódź 30+ kilka dni temu

Asystentka szefa, do biura. Na tym stanowisku do zadań będzie należeć dbanie o marketing i obsługę internetowych procesów promujących. Obsługa mediów społecznościowych. Wymagania: Dobra prezencja, duża otwartość w komunikacji, łatwość w wykonywaniu poleceń, zaangażowanie, dbanie o dobrą relacje we współpracy. Praca w miłej dobrej atmosferze. Miejsce pracy Łódź firma Atut. Telefon: 510 - pokaż numer telefonu -

Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa Zarządu. Zakres obowiązków: - planowanie czasu pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań, wspomaganie w wykonywaniu obowiązków; - dbanie o sprawne funkcjonowanie biura; - organizacja zebrań, spotkań, szkoleń itp.; - koordynowanie współpracy z klientami firmy; - odbieranie telefonu, monitorowanie firmowej skrzynki mailowej i podejmowanie działań - pomoc w zarządzaniu projektami; - koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca z działami; - Inne prace zlecone przez Prezesa. Wymagania: - minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystentka, recepcja lub administracja biurowa); - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - dobra obsługa komputera; - umiejętności planowania i organizacji; - dynamika w działaniu; - logiczne myślenie; - umiejętność wyszukiwania informacji; - umiejętność pracy w zespole, ale również zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów; - wysoka komunikatywność; - mile widziane wykształcenie kierunkowe: ekonomiczne, obszar finansów i rachunkowości. Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia; - Stabilne zatrudnienie (współpraca długofalowa); - Niezbędne narzędzia pracy (tj. komputer, telefon); - Rozwój zawodowy; - Praca stacjonarna w biurze. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Asystentka Prezes Zarządu
Asystentka Prezes Zarządu
Pruszków 18 dni plecy

Opis oferty pracyMiędzynarodowa firma poszukuje osoby na stanowisko Asystentka Prezes Zarządu. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamacji, wprowadzania nowych zamówień do systemu. Oczekiwania: * dobra organizacja pracy * doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy: * zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin * atrakcyjne wynagrodzenie * możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy Pruszków.

Asystentka - Powiernik
Asystentka - Powiernik
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyEmeryt ze znacznym stopniem niepełnosprawności, na oczy, da pracę dziewczynie, kobiecie na stanowisko Asystentki- Powiernika, która zajmie się biznesem emeryta. Jestem emerytem, ale jeszcze spełniam się zawodowo, uruchomiłem kilka projektów, które dadzą milionowe zyski i dlatego potrzebna jest asystentka, która zajmie się wdrożeniem tych projektów w biznes ( przygotowanie biznes planu, przesyłanie wniosków do Urzędu Patentowego oraz wniosku o nadanie certyfikatu), a potem po Mojej śmierci przejmie cały majątek, bo jestem samotny, a wcześniej spiszemy akt notarialny o przyjęciu Powiernika zasobów majątkowych. Oczekuję od asystentki: - prawo jazdy kat. B - elokwencji - pełnej dyspozycyjności, nawet z zamieszkaniem - miłej aparycji - umiejętności takich jak: - perswazja, - dobra znajomość programów komputerowych, szybkie pisanie na klawiaturze, - dobra obsługa urządzeń biurowych, - dobra pisownia, konstrukcja zdań, - dobra praca na wyszukiwarkach, - zakładanie domen i ich pozycjonowanie Oferuję: - wysokie zarobki, premie i nagrody za rzetelnie wykonywaną pracę, - narzędzia do pracy, - miłą atmosferę w pracy - możliwość zakwaterowania - nadanie statusu powiernika z umową notarialną - elastyczny czas pracy Osoby zainteresowane poproszę o aplikację ( CV ze zdjęciem całej sylwetki, list motywacyjny) poprzez formularz Lento. Jeśli masz pytania, to poproszę sms-em, gdyż jestem na badaniach w szpitalu -

Asystentka biura
Asystentka biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAsystentka Biura Miejsce pracy: Warszawa - biuro w centrum W-wy Godziny pracy: 9-17 pon-pt. Wynagrodzenie podstawowe: 7 000 - 8 000 PLN Forma zatrudnienia: UoP lub B2B Opis stanowiska: Asystentka Biura będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną biura, Zarządu i pracowników. Do jej obowiązków będzie należeć: · Profesjonalna i kompleksowa obsługa recepcji · Obsługa klienta, w tym powitanie i pokierowanie gości, udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania, przygotowanie kawy/herbaty na spotkania z gośćmi · Dbałość o estetykę biura · Odbieranie i wysyłanie korespondencji · Prowadzenie rejestru gości i odwiedzających · Zarządzanie kalendarzem, spotkaniami i rezerwacją sal konferencyjnych · Prowadzenie innych zadań administracyjnych, takich jak obsługa biurowa, zamawianie materiałów biurowych, przygotowywanie raportów i prowadzenie dokumentacji · Obsługa logistyczno-organizacyjna eventową, spotkań, szkoleń oraz podróży służbowych Wymagania: · Wykształcenie minimum średnie · Pogodne usposobienie i wysoka kultura osobista · Doświadczenie w pracy biurowej · Dyskretność w odniesieniu do powierzanych informacji poufnych · Terminowość i sumienność · Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 · Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne · Umiejętności organizacyjne i administracyjne · Umiejętność pracy w zespole · Wysoki poziom osobistej prezencji · Dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w pełnym wymiarze godzin · Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o mocnej pozycji na rynku · Możliwości rozwoju zawodowego · Pracę w przyjaznej atmosferze · Zajęcia z najlepszym trenerem personalnym · Dofinansowanie do karty Multisport · Prywatną opiekę medyczną

Asystentka Biura
Asystentka Biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAsystentka Biura Miejsce pracy: Warszawa - biuro w centrum W-wy Godziny pracy: 9-17 pon-pt. Wynagrodzenie podstawowe: 7 000 - 8 000 PLN Forma zatrudnienia: UoP lub B2B Opis stanowiska: Asystentka Biura będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną biura, Zarządu i pracowników. Do jej obowiązków będzie należeć: · Profesjonalna i kompleksowa obsługa recepcji · Obsługa klienta, w tym powitanie i pokierowanie gości, udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania, przygotowanie kawy/herbaty na spotkania z gośćmi · Dbałość o estetykę biura · Odbieranie i wysyłanie korespondencji · Prowadzenie rejestru gości i odwiedzających · Zarządzanie kalendarzem, spotkaniami i rezerwacją sal konferencyjnych · Prowadzenie innych zadań administracyjnych, takich jak obsługa biurowa, zamawianie materiałów biurowych, przygotowywanie raportów i prowadzenie dokumentacji · Obsługa logistyczno-organizacyjna eventową, spotkań, szkoleń oraz podróży służbowych Wymagania: · Wykształcenie minimum średnie · Pogodne usposobienie i wysoka kultura osobista · Doświadczenie w pracy biurowej · Dyskretność w odniesieniu do powierzanych informacji poufnych · Terminowość i sumienność · Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 · Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne · Umiejętności organizacyjne i administracyjne · Umiejętność pracy w zespole · Wysoki poziom osobistej prezencji · Dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w pełnym wymiarze godzin · Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o mocnej pozycji na rynku · Możliwości rozwoju zawodowego · Pracę w przyjaznej atmosferze · Zajęcia z najlepszym trenerem personalnym · Dofinansowanie do karty Multisport · Prywatną opiekę medyczną

Praca dodatkowa - asystentka
Praca dodatkowa - asystentka
2950000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Dam pracę jako asystentka / asystent - głównie mail, tel, wystawianie faktur, sprawdzanie wpłat. Zdalnie ale czasem też trzeba by było załatwić coś w mieście. Dlatego osoba musi być z Białegostoku.Jest to zajęcie zajmujące kilka godzin tygodniowo + (nie koniecznie) dobrze bo było żeby była osoba, która ma dużo czasu wolnego w sierpniu i wrześniu - jest wtedy dużo do załatwiania w mieście.Konieczne cechy:dobra organizacja,asertywność,umiejętność rozwiązywania problemów,odpowiedzialność, obowiązkowość,sumienność, słowność,dobra znajomość excela;Kwota do uzgodnienia. Preferuje rozliczenia przez useme.com lub podobną platformę.Godziny pracy elastyczne.Zamiast CV może być opis doświadczenia i powodu dla którego się zgłaszasz.

Asystentka zarządu
Asystentka zarządu
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPROMOS sp. z o.o. - duża firma z Krakowa, działająca od 1994 roku w obszarze zarządzania i administrowania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych, poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Asystentka zarządu Miejsce pracy: Kraków Opis stanowiska: - Rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących. - Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji firmowej przychodzącej i wychodzącej. - Organizacja i obsługa spotkań firmowych wewnętrznych i zewnętrznych. - Zaopatrywanie i dystrybucja materiałów biurowych i spożywczych w firmie. - Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: - Staranność i odpowiedzialność za powierzone zadania. - Wysokie zdolności interpersonalne, samodzielność oraz dobra organizacja pracy. - Umiejętność rozwiązywania problemów i zarządzania zmieniającymi się priorytetami. - Wysoka kultura osobista, dyskrecja, profesjonalna prezencja. - Znajomość obsługi programów z pakietu MS Office. - Znajomość języka angielskiego. Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie - Niezbędne szkolenia z zakresu wiedzy technicznej - Pracę przy ciekawych i ambitnych projektach w młodym i ambitnym zespole - Niezbędne narzędzia pracy, - Świadczenia socjalne, pakiety medyczne - Zatrudnienie na umowę o pracę. Prosimy o przesyłanie CV przez formularz z następującą klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku umieszczonego w tekście CV w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w trakcie bieżącego ogłoszenia rekrutacyjnego.”.

Asystentka, pracownik biurowy
Asystentka, pracownik biurowy
Ostrołęka 30+ kilka dni temu

Firma poszukuje kobiety na stanowisko : asystentka, pracownik biurowy - praca na 1 etatWymagania:kobieta w wieku 25-45 latdyspozycyjność chęci do pracyodpowiedzialność za powierzone zadaniaprawo jazdy kat B - doświadczenie w prowadzeniu samochodumile widziane doświadczenie w pracy biurowej i znajomość tematów kadrowychodporność na stresPraca wielozadaniowa, reprezentacja firmy, praca w biurze , czasami sprawy w urzędach, wyjazdy w teren.Praca od poniedziałku do piątku - w godzinach do uzgodnienia (pracujemy od 7 - 18, lub w wybrane dni tygodnia)Wynagrodzenie ok 3300 netto (możliwość zwiększenia wynagrodzenia za dodatkowe zadania)Praca dla zdecydowanej osoby.CV za zdjęciem proszę wysyłać poprzez serwis OLX.Odezwiemy się do wybranych osób i umówimy spotkanie rekrutacyjne.

Asystent/asystentka biura
Asystent/asystentka biura
Legnica 30+ kilka dni temu

Asystent/asystentka biuraDynamicznie rozwijająca się firma elektroinstalacyjna poszukuje osoby do pracy w biurze na terenie Legnicy.Mile widziane osoby uczące się. Rozpatrzymy każdą aplikację natomiast skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Zadania:wspieranie zespołu w wykonywaniu bieżących, prostych prac z zakresu obsługi biura i zarządzania firmąobsługa telefonu i mailaWymagania:komunikatywność i umiejętność pracy w zespoledokładność, zaangażowanie, odpowiedzialne i profesjonalne podejście do powierzonych zadańdobra obsługa komputera, Worda i znajomość podstaw Excela posiadanie czynnego prawa jazdy kat. BProponujemy:atrakcyjne wynagrodzeniewdrożenie na stanowisku pracypracę w miłej atmosferze z młodym zespołemniezbędne wyposażenie i narzędzia pracyzachowanie niezależności i samodzielności w działaniumożliwość rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji w obszarze administracji

Asystentka Właściciela
Asystentka Właściciela
899000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

OPISUwaga - adres siedziby Kazimiery Iłłakowiczówny 14B - Wojszyce/Oltaszyn.Firma IBCG jest międzynarodowym sprzedawcą akcesoriów gamingowych i innych z kategorii elektroniki użytkowej. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku i wciąż dynamicznie się rozwijającą.Wspólnie tworzymy markę FroggieX, przez którą promujemy ideę zdrowej rywalizacji i rodzinnej, wspólnej zabawy. Nasze produkty możecie znaleźć na wielu platformach online oraz na półkach polskich elektromarketów.Pomimo dużej skali działalności utrzymujemy domową i przyjazną atmosferę w codziennej pracy. Cały zespół dba o to, by wykonywana praca poza efektami w działalności handlowej przynosiła również wewnętrzną satysfakcję i spełnienie osobistych ambicji.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Asystentka Właściciela.Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Przygotowanie i organizowanie dokumentacji z obszarów księgowości i finansówPrzygotowanie, agregowanie i archiwizowanie umówPrzygotowanie analiz oraz raportowanie kluczowych obszarówZarządzanie biurem oraz obszarami administracyjno-kadrowymiKontakty z podmiotami zewnętrznymi, w tym z biurem rachunkowym, bankami i innymi instytucjami finansowymiOczekiwania wobec kandydata :Wiedza z zakresu księgowości i finansów, będzie atutemChęć nauki i zdobywania doświadczenia,Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań,Komunikatywność i wysoka kultura osobista,Pozytywne nastawienie do pracy i ludzi,Samodzielność, poczucie odpowiedzialności za swoje stanowisko,Umiejętności i zdolności analityczne.Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymZnajomość narzędzi MS Office na poziomie bardzo dobrymDodatkowym atutem będzie:Znajomość obsługi programów księgowych Subiekt, OptimaOferujemy:Stałą i stabilną pracę,Pełny etat (pon-pt, 8-16),Stanowisko stacjonarne w biurze,Pracę w małym, zgranym zespole,Domową atmosferę, daleko nam do podejścia korporacyjnego,Wstępne szkolenie i opiekę pracownika z wieloletnim doświadczeniem,Możliwość rozwoju, poszerzania kompetencji,*Brak możliwości pracy zdalnej.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z danymi kontaktowymi i poniższą klauzulą przez formularz kontaktowy."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystentka Zarządu
Asystentka Zarządu
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySilcare sp. z o.o. sp. k. to polska firma specjalizująca się w produktach światłoutwardzalnych oraz kosmetykach. Działamy na światowym rynku kosmetycznym od 2004 roku. Nasze produkty sprzedajemy w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Wszystkie produkty - od pomysłu aż po efekt końcowy - powstają w siedzibie firmy, w Gorzowie Wielkopolskim. Dysponujemy najnowszą technologią, doświadczonym zespołem oraz komfortowymi warunkami pracy. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski Zadania Zarządzanie sekretariatem Zarządu Organizacja spotkań, konferencji, podróży służbowych itp. Aktywne uczestniczenie w spotkaniach - przygotowywanie notatek, zestawień i raportów Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w relacjach z biznesowymi partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi Skuteczna współpraca ze wszystkimi działami w firmie Oczekiwania Pełne zrozumienie roli i doświadczenie na podobnym stanowisku Wykształcenie wyższe Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – min. B2 Prawo jazdy kat. B / gotowość do podróży służbowych Biegła znajomość pakietu MS Office Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja i umiejętne zarządzanie sobą w czasie Umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość Umiejętność zachowania poufności w sprawach firmowych Oferujemy Nowoczesne narzędzia i miejsce pracy Szkolenia, konkursy, programy motywacyjne Możliwość rozwoju kompetencji, realizowania pasji, awansu Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” Jeśli zgoda ma dotyczyć również udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Asystentka / pomoc Księgowej
Asystentka / pomoc Księgowej
845000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Sprint Bakoniuk Sp. K.Stanowisko: Asystentka / pomoc KsięgowejFirma sprint-rowery.pl, dynamicznie rozwijająca się w branży rowerowej, poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko wewnętrznej księgowej. Szukamy kandydata z minimum 3-letnim doświadczeniem w księgowości, który dołączy do naszego zespołu.Główne obowiązki:Ścisła współpraca z biurem księgowym.Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu.Przygotowywanie przelewów bankowych.Pilnowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych, w tym dokumentów PZ (Przyjęcie Zewnętrzne), WZ (Wydanie Zewnętrzne), RW (Rozchód Wewnętrzny), PW (Przyjęcie Wewnętrzne).Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji miesięcznej.Monitorowanie środków finansowych.Wymagania:Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Znajomość przepisów księgowych i podatkowych.Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu.Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność.Mile widziana znajomość systemu EnovaOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Przyjazną atmosferę w pracy.Ubezpieczenie prywatneKarty multisportZastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.Aplikacje prosimy składać do 21.01.2024

Asystentka/ Asystent biura
Asystentka/ Asystent biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteśmy agencją public relations o ugruntowanej pozycji na rynku. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka/ Asystent biura. W zakresie Twoich zadań będzie:prowadzenie recepcji, w tym odbieranie maili i telefonówkoordynacja pracy stałych dostawców i zamówień (m.in. kurierzy, abonament medyczny, taksówki)dbanie o zaopatrzenie biuradbanie o zieleń w biurzeobsługa spotkańkoordynacja obiegu firmowych dokumentów (księgowych oraz HR)zarządzanie kalendarzem Prezeski Zarząduwsparcie Zarządu w sprawach administracyjno-biurowychOczekujemy:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (chociaż nie jest to warunek konieczny)dobra znajomość programów MsOffice (w szczególności outlook, xls, word, MsTeams)znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymotwartość na nowe rozwiązania (np. korzystanie z aplikacji)Oferujemy:1/2 etatu umowę o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia)abonament medycznytelefon służbowybezpieczne stanowisko pracymiłą atmosferęJeżeli zainteresowała Cię nasza propozycja, wyślij do nas swoje CV.

Asystent / Asystentka zarządu
Asystent / Asystentka zarządu
940000 zł
Puszczykowo 30+ kilka dni temu

Grupa EMAS Polska poszukuje pracownika na stanowisko Asystentka prezesaTwój zakres obowiązkówplanowanie czasu pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań, wspomaganie w wykonywaniu obowiązków;administracyjne wsparcie prezesa;organizacja zebrań, spotkań, szkoleń itp.;kordynowanie współpracy z klientami firmy;analiza rynku i konkurencji, wyszukiwanie niezbędnej informacji;pomoc w zarządzaniu projektami;koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca z działami.Nasze wymaganiaznajomość języka polskiego na poziomie C1;znajomość języka angielskiego na poziomie C1;prawo jazdy kategorii Bdobra obsługa komputera;umiejętności planowania i organizacji;logiczne myślenie;umiejętność wyszukiwania informacji;umiejętność pracy w zespole, ale również zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów;mile widziane wykształcenie kierunkowe: handlowe, ekonomiczne, obszar finansów i rachunkowości.To oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę , jesteśmy również otwarci na różne formy zatrudnienia: zlecenia B2B i inne;stabilne zatrudnienie (współpraca długofalowa);atrakcyjne warunki finansowe (adekwatne do doświadczenia) oraz systempremiowy;rozwój zawodowyniezbędne narzędzia pracy (tj. komputer, telefon, samochód służbowy).

Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu
Warszawa 30+ kilka dni temu

*Asystentka Prezesa – Warszawa* Firma Thai Bali Spa, dynamicznie rozwijająca się organizacja z siedzibą w sercu Warszawy, poszukuje eleganckiej i wyjątkowej osoby na stanowisko Asystentki Prezesa. Jeśli oprócz doświadczenia w obszarze administracyjnym i organizacyjnym, cenisz również estetykę oraz reprezentacyjny wygląd, zapraszamy do aplikowania! *Wymagania:*- Wykształcenie: absolwentka renomowanego Liceum ogólnokształcącego w Warszawie- Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office- Dobra znajomość języka angielskiego- Osoba o otwartym umyśle, gotowa do nauki i rozwoju zawodowego *Oferujemy:*- Bardzo dobre warunki finansowe- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Możliwość udziału w interesujących projektach i szkoleniach- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie koleżeńskiego zespołu Jeśli jesteś zainteresowana, prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem. Dołącz do naszego zespołu, gdzie każdy szczegół ma znaczenie, i razem twórzmy sukces!

Asystentka/asystent biura
Asystentka/asystent biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Asystentka/asystent biura Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Opis stanowiska: • Koordynacja prac biura • Odbieranie połączeń przychodzących • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Wsparcie Zarządu oraz kadry managerskiej. • Planowanie i organizacja zaopatrzenia biura w niezbędny asortyment, w tym przyjmowanie zgłoszeń pracowników w sprawie zakupów na potrzeby firmy • Przyjmowanie i delegacja wysyłek biurowych • Dbałość o estetykę biura Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych • Komunikatywność • Wysokie umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne • Umiejętność efektywnego i samodzielnego rozwiązywania problemów, dokładność i precyzja w działania • Umiejętność wyznaczania priorytetów • Bardzo dobra organizacja czasu pracy • Wysoka kultura osobista • Czynne prawo jazdy kat. B • Dyspozycyjność i zaangażowanie Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia • Praca na pełen etat (pon. – pt. stałe godziny pracy) • Możliwość rozwoju w kierunku rachunkowości lub zarządzania projektami • Miła i przyjazna atmosfera pracy • Lokalizacja: Warszawa Wawer, ul. Widoczna W zgłoszeniu proszę o określenie swoich preferencji finansowych.

Asystentka - sekretarka - wymagane języki
Asystentka - sekretarka - wymagane języki
Poznań 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Panią do pracy jako sekretarka / asystentka. Praca w centrum Poznania. Praca nie wymaga siedzenia w biurze - może być wykonywana zdalnie. Główne zadanie to odbieranie telefonów i umawianie spotkań w godzinach 10-22 od poniedziałku do niedzieli. Wymagania : - miły głos - znajomość języków obcych : koniecznie angielski stopień komunikatywny, mile widzany rosyjski, niemiecki. - rzetelność - dobra organizacja pracy własnej - dyskrecja - podpisanie umowy o zachowaniu poufności. Zapraszamy do składania aplikacji.

Asystent / Asystentka biura
Asystent / Asystentka biura
dzisiaj

Asystentka/Asystent biura     Zakres obowiązków:Kompleksowa organizacja pracy biura,Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja zapewnienie sprawnego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów księgowych,Prowadzenie prac administracyjno-biurowych,Organizacja spotkań, przyjmowanie gości i Klientów,Bieżące wsparcie zarządu w codziennych zadaniachKontakt z dostawcami,Zaopatrywanie biur w niezbędne artykuły spożywcze, biurowe, sprzęt,Wsparcie dla wszystkich działów firmy w kwestiach administracyjnych i organizacyjnychInne prace zlecone przez zarząd Nasze wymaganiaDoskonała organizacja pracy i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęćPełna samodzielność i kreatywność, werwa w realizacji zadańBardzo wysokie umiejętności interpersonalne zapewniające dobry kontakt ze wszystkimi pracownikami / klientamiWysoka kultura osobistaKomunikatywna znajomość języka angielskiego / niemieckiegoCzynne prawo jazdy kat. BMile widzianeZnajomość biurowej rutyny, organizacji i procedur pozwalających sprawnie pracować w biurzeMile widziany status studentaTo oferujemyStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracyDuża dynamika działaniaPracę w rozwijającej się  firmie o zasięgu transgranicznymCiągły rozwój zawodowyPraca jednozmianowa - poniedziałek – piątekPracę w kreatywnym i dynamicznym zespole w przyjaznej i rodzinnej atmosferze   

Asystentka / Asystent Zarządu
Asystentka / Asystent Zarządu
589000 zł
nowe 30+ kilka dni temu

WstępZignago Vetro Polska S.A. Jesteśmy ważną częścią włoskiego holdingu. Zajmujemy się produkcją i zdobieniem opakowań szklanych dla naszych klientów - przemysłu spożywczego i kosmetycznego. Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko Asystentka / Asystent Zarządu.Osoba na tym stawisku będzie odpowiedzialna za:prowadzenie sekretariatuprowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gościprzyjmowanie i wysyłanie korespondencji i fakturkoordynowanie przepływu dokumentacji i informacjiprowadzenie kalendarza i obsługę spotkańorganizowanie i obsługę podróży służbowychCzego oczekujemy od kandydatów?dyspozycyjności i zaangażowaniaznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymbiegłej obsługi komputera, bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officeumiejętności budowania dobrych relacji, wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności za wykonywane zadania i dobrej organizacji pracywyższego wykształceniaDodatkowymi atutami będądoświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość języka włoskiegoCo oferujemy naszym pracownikom?pracę w międzynarodowym środowiskumożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmiestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępremię za frekwencję i premię rocznąrodzinną i przyjazną atmosferę pracydofinansowanie szkoleń i kursów językowychPPKprywatną opiekę medycznąatrakcyjne dofinansowanie wypoczynku, wydatków świątecznych i mieszkaniowychdodatkowe świadczenia socjalnemożliwość dodatkowego ubezpieczenia oraz wykupienia karty sportowejBenefityprywatna opieka medycznadofinansowanie szkoleń i kursówdofinansowanie wypoczynkuprogram poleceń pracownikówdofinansowanie nauki języków

Asystent/Asystentka biura
Asystent/Asystentka biura
420000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szukamy Asystenta/Asystentkę biura dla naszego Klienta, firmy handlowej z branży mleczarskiej.Harmonogram: poniedziałek-piątek | od 09:00 do 17:00 (możliwy elastyczny harmonogram w mniejszym wymiarze)Stawka brutto: 4500-6000 zł/mieśObowiązkiBieżące wsparcie Zarządu oraz Działu HandlowegoPrzygotowywanie dokumentacji handlowejWspółpraca z kontrahentami spółkiZarządzanie korespondencją przychodzą i wychodzącąDbanie o prawidłowy obieg dokumentówWymaganiaWykształcenie wyższe (preferowani studenci 4-5 roku)Doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku)Bardzo dobra znajomość pakietu OfficeBardzo dobra organizacja pracy (skrupulatność, obowiązkowość, terminowość)Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalneUmiejętność pracy pod presją czasuUmiejętność pracy w zespoleZnajomość języka polskiego oraz rosyjskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymUmiejętność obsługi urządzeń biurowych OferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź umowę cywilno-prawnąAtrakcyjne wynagrodzeniePrzyjazną atmosferę pracyKomfortową przestrzeń biurowąZapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Asystent/Asystentka biura. Przesyłaj CV i za pośrednictwem OLX. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie i zrozumienie. Dołącz do naszego zespołu!

Sekretarka/ Asystentka biura
Sekretarka/ Asystentka biura
230000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

OPISFirma Voss specjalizuje się w montażu konstrukcji stalowych regałów magazynowych typu AKL, OPM, DPS, SILO, FLEXY, CUBY. Dziesięć lat doświadczenia w branży ugruntowało pozycję firmy na rynku przez co zapewnia ona stałe i stabilne zatrudnienie swoim pracownikom.Wraz z dynamicznym rozwojem oraz rozpoczęciem nowych projektów w Europie i Ameryce Północnej zatrudnimy pracowników na stanowiskoSekretarka/ Asystentka biuraTwój zakres obowiązków·         bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu·         obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej),·         bieżące wsparcie administracyjne pracowników firmy oraz kontakt z innymi oddziałami,·         nadzór nad dokumentacją związaną z projektami .Nasze wymagania·         znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie  - warunek konieczny,·         dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych - pakiet MS Office, w szczególności narzędzi Excel i Word,·         samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,·         komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,·         sumienność, rzetelność, skrupulatność i terminowość.Mile widziane·         doświadczenie w pracy w dziale administracji. To oferujemy:·         umowa o pracę na pełen etat,·         niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon·         ubezpieczenie grupoweZapraszam do kontaktu

Sekretarka, Asystentka Biura
Sekretarka, Asystentka Biura
790000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

ASYSTENTKA BIURADołącz do naszego zespołuPraca stacjonarna w Warszawie OPIS STANOWISKAdbanie o codzienne funkcjonowanie biuraobsługa telefonu firmowego, rezerwacyjnegoobsługa poczty e-mailowej, poczty firmowej oraz przesyłek kurierskichkoordynowanie kalendarza Zarządudbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy oraz współpraca z innymi działamizaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i środki pierwszej pomocy medycznejdbanie o prządek oraz koordynowanie pracy serwisu sprzątającego biuro CZEGO OCZEKUJEMYbardzo dobra organizacja czasu pracyskrupulatność, dokładność, terminowośćzaangażowanie, komunikatywność i energia w działaniudobra znajomość urządzeń biurowych i podstawowych programów MC Officesamodzielność w działaniuprawo jazdy kat. B – mile widzianedoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianeznajomość języka angielskiego, programów graficznych będzie dodatkowym atutem CO ZAPEWNIAMYstałe wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie lub B2Bpracę w miłym zespoleposiłek regeneracyjny - pracowniczyelastyczny grafik pracy (np. dostosowany do zajęć szkolnych) Proszę o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Poszukiwana -asystentka Prezesa Zarządu
Poszukiwana -asystentka Prezesa Zarządu
550000 zł
Koło 30+ kilka dni temu

PPH"AGRONAS" Sp. z o.o w Kole poszukuje pracownika na stanowisko -asystentka Prezesa Zarządu .Zakres obowiązków: zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy zarządem , a podległymi działami, kompleksowa organizacji spotkań biznesowych i podróży służbowych,obsługa kurierów, poczt przychodzącej i wychodzącej, odbieranie rozmów telef., obsługa BDO, Wymagania: wykształcenie wyższe administracyjne, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, prawo jazdy kat.B.Oferujemy: praca od 7:00 do 15:00, umowa o pracę na czas określony

Asystent/asystentka wydawcy
Asystent/asystentka wydawcy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta z branży wydawniczej poszukujemy asystenta/asystentki wydawcy. Szukasz pracy, w której będziesz wykorzystywać swoje umiejętności organizacyjne? Studiujesz prawo lub administrację i chcesz się uczyć w praktyce? Zapraszamy do aplikowania. Asystent/asystentka wydawcy Miejsce pracy: Warszawa Do Twoich zadań będzie należało: • pomoc w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wydawniczych oraz redagowaniu tekstów, • śledzenie bieżących zmian aktów prawnych i planowanych nowelizacji ustaw, • sprawdzanie poprawności powoływanych przez autorów aktów prawnych, orzeczeń, glos i komentarzy, • bieżące prace biurowo-organizacyjne. Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli: • studiujesz na I, II lub III roku prawa lub administracji (dziennie, wieczorowo lub zaocznie), • jesteś dyspozycyjna/y od poniedziałku do piątku, min. 30h tygodniowo, • cechuje Cię sumienność, dokładność, dociekliwość, spostrzegawczość i bardzo dobra organizacja pracy, • obsługujesz komputer na poziomie średniozaawansowanym (Word, Excel). Mile widziane: • znajomość Systemów Informacji Prawnej (Legalis, Lex), • orzeczenie o niepełnosprawności. Co mamy do zaoferowania? • zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej lub umowy o pracę, • możliwość pracy w modelu hybrydowym/ całkowicie zdalnie, • dofinansowanie karnetu sportowego MultiSport, • pakiet medyczny Luxmed, • wsparcie w rozwoju i podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, • dostęp do produktów firmy na preferencyjnych warunkach, • wsparcie merytoryczne oraz niezbędne narzędzia pracy, • pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze. http**************************************************************************************

Asystentka salonu kosmetycznego
Asystentka salonu kosmetycznego
530000 zł
Tarnowskie Góry 30+ kilka dni temu

Poszukiwana asystentka do salonu kosmetycznego.Czy ta praca jest dla Ciebie? Potrzebujemy osoby, która zorganizuje pracę w salonie, dodatkowo jest komunikatywna i pozytywnie nastawiona do życia. Dlaczego HOLO? Nasz salon pracuje w sposób niestandardowy- stawiamy na pracę bez presji, w gronie naszych klientów. Kładziemy nacisk na długotrwałą współpracę z klientami, z którymi dobrze się współpracuje. Co będziesz robił?Kontakt i obsługa klienta, Organizacja działania salonu np. grafik, zapisywanie klientów, przygotowanie stanowisk pracy stylistkom, Tworzenie i prowadzenie mediów społecznościowych (Instagram)Co oferujemy?Umowa o pracę/zlecenie, Wymiar czasu pracy to: 4 dni w tygodniu, po 8 godzin,Możliwość doboru dodatkowych godzin zdalnie, Godziny pracy 10-18 lub 9-17, PON - CZW lub WT-PTNarzędzia pracy: kompletne stanowisko oraz programy, komputer, telefon Czego wymagamy?Wysokiej kultury osobistej, Umiejętności komunikacji z klientami i zespołem,Samodzielności i zaangażowania w działaniu,Umiejętności obsługi aplikacji Instagram, Osobowości zorganizowanej, umiejącej zarządzać czasem,Osoby mieszkającej w promieniu około 5km od centrum Tarnowskich GórJak Do Nas Dołączyć?Wyślij swoje CV przez OLX i nie zapomnij wypełnić ankiety,Musisz spełniać wymagania (czego wymagamy?), w innym wypadku Twoje zgłoszenie będzie odrzucone.WARUNEK KONIECZNY - PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA Z LINKU !

Asystentka
Asystentka
20 dni plecy

Opis oferty pracyPilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego

ASYSTENTKA
ASYSTENTKA
Bytom 30+ kilka dni temu

Przedstawicielstwo firmy zagranicznej poszukuje do swojego biura w Bytomiu -1 panią (chętnie studentka zaoczna) z podstawową umiejętnością obsługi komputera oraz języka angielskiego. Praca pon-piątek od godziny 8,00 - 17,00 (1h przerwy na lunch). Druga pani będzie pracować od godz.13,00 - 21,00 ze względu na kontakt telefoniczny z kontrahentami firmy z USA. Wymagana znajomość angielskiego oraz obsługa komputera, . Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy biurowej oraz nieprzeciętnych zarobków. Wymagania w stosunku do obu pań to zaangażowanie w wykonywaną pracę, chęć zdobywania wiedzy i doświadczenia. WYNAGRODZENIE POWYŻEJ PRZECIĘTNEJ!

Asystentka ds. administracyjnych
Asystentka ds. administracyjnych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakład budowlany Ryszard Miszczak przedstawia ofertę pracy: Lokalizacja: Wrocław Stanowisko: Asystentka ds. administracyjnych Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura, • kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z klientami oraz pracownikami firmy, • prowadzenie rejestrów, sporządzanie pism, • organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i podróży służbowych, • zarządzanie kalendarzem biura, • wsparcie przełożonych w codziennych obowiązkach, • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentacji, • przygotowanie raportów, • przygotowanie dokumentów dla działu księgowego, • składanie zamówień u podwykonawców, • obsługa urządzeń biurowych, • wsparcie zespołu w bieżących projektach, • inne prace logistyczne i biurowe. Nasze wymagania: • znajomość obsługi komputera, • znajomość pakietów MS Office, • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner itp.), • zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, • skrupulatność, precyzja i dokładność, • umiejętność organizacji swojej pracy, samodzielność, • kultura osobista i komunikatywność (obsługa klientów w formie mailowej lub telefonicznej), • umiejętność pracy w zespole i przyjmowania poleceń od przełożonych, • umiejętność szybkiego reagowania na problemy, • zaangażowanie w naukę nowych umiejętności i dodatkowych kompetencji. Mile widziane: • Prawo jazdy kat B, • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Znajomość branży ochrony oraz utrzymania czystości. OFERUJEMY - wynagrodzenie 3300 - 4200 Netto w zależności od doświadczenia - umowę o pracę lub umowę zlecenie - niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon służbowy, wsparcie innych działów oraz współpracowników) CV proszę wysyłać na adres: @ Kontakt telefoniczny: 602 - pokaż numer telefonu -

Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria WP Law zatrudni osobę do stałej współpracy. Stanowisko: Asystent/Asystentka ds. administracyjnych ze znajomością języka angielskiego Wymagania: - doświadczenie na stanowisku administracyjnym (praca w kancelarii będzie dodatkowym atutem) - wysoka kultura osobista, komunikatywność, skrupulatność - dyspozycyjność w godzinach 9:00- 17:00 - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - status studenta (studenci zaoczni na kierunkach: administracja, socjologia, zarządzanie i pokrewnych) Do Twoich obowiązków będzie należało m.in : - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - kompletowanie dokumentacji, w tym wysyłanie pism oraz archiwizacja - monitorowanie spraw sądowych - prowadzenie kancelaryjnego kalendarza - wsparcie administracyjne współpracowników Zgłoszenia CV wraz z klauzulą można kierować na adres: rekrutacja[at]wplaw.pl

Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria WP Law zatrudni osobę do stałej współpracy. Stanowisko: Asystent/Asystentka ds. administracyjnych ze znajomością języka angielskiego Wymagania: - doświadczenie na stanowisku administracyjnym (praca w kancelarii będzie dodatkowym atutem) - wysoka kultura osobista, komunikatywność, skrupulatność - dyspozycyjność w godzinach 9:00- 17:00 - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - status studenta (chętnie studenci zaoczni na kierunkach: administracja, socjologia, zarządzanie i pokrewnych) Do Twoich obowiązków będzie należało m.in : - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - kompletowanie dokumentacji, w tym wysyłanie pism oraz archiwizacja - monitorowanie spraw sądowych - prowadzenie kancelaryjnego kalendarza - wsparcie administracyjne współpracowników Zgłoszenia CV wraz z klauzulą można kierować na adres: rekrutacja[at]wplaw.pl

Sekretarka - Asystentka Biura
Sekretarka - Asystentka Biura
Lublin 30+ kilka dni temu

Sekretarka - Asystentka Biura Zakres obowiązków: • Koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Tworzenie pism, zestawień oraz raportów • Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów • Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnych informacji oraz dokumentacji przed spotkaniami • Bieżące prace biurowe, dbałość o właściwy wizerunek firmy • Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu • Ścisła współpraca z innymi działami firmy Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych • Dobra znajomość języka angielskiego • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • Dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres • Zdolności analityczne, samodzielność i inicjatywa w działaniu • Rzetelność i skrupulatność Oferujemy: • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Elastyczne godziny pracy - możliwość pracy zdalnej • Możliwość negocjacji wynagrodzenia • Przyjazną atmosferę • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania obowiązków Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)”. Administratorem danych jest ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. z siedzibą w w Lublinie przy ul. Prostej 19/3, 20-135 Lublin, NIP 8971792491, REGON 02225077. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich usunięcia/poprawiania. Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

Asystentka w prywatnej szkole
Asystentka w prywatnej szkole
3900000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Jupi Art School to prywatna szkoła artystyczna przeznaczona dla dzieci w Kielcach.Szukamy osoby na stanowisko asystentka, prawa ręka.Praca od zaraz.Obowiązki:Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,Podpisywanie umów,Wykonywanie zamówień,Drukowanie, skanowanie, sortowanie materiałów oraz dokumentów,Zaopatrywanie pracowni artystycznych w centrum oraz na Ślichowicach w materiały do pracy,Kontrola pracy pracowników,Wykonywanie drobnych zakupów,Dbanie o porządek w biurze, kuchni,Odbieranie i wysyłanie paczek,Szukamy osoby:Pozytywnie nastawionej do ludzi, codziennych zadań (nawet tych powtarzalnych),Posiadającej doskonałe umiejętności organizacyjne, potrafiącej rozwiązywać problemy,Zaangażowanej i terminowej,Systematycznej,Zorganizowanej,Z umiejętnością koordynowania kilku zadań jednocześnie,Chętnej do uczenia się nowych rzeczy,Osoby gotowej do pracy w sobotę w sytuacjach wyjątkowych,Gotowej do pracy również poza biurem podczas załatwiania zaopatrzenia,Co oferujemy?Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00,Pracę stacjonarną,Pracę w młodym zespole,Umowę zlecenie,Zainteresowane osoby prosimy przesyłanie o CV

Asystentka Biura / Asystent biura
Asystentka Biura / Asystent biura
Kraków 30+ kilka dni temu

TRWA REKRUTACJA, ZAPRASZAMY! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystentka Biura / Asystent biura Praca od zaraz Podejmij się wyzwań!! O nas znajdziesz: www.chillispaces.com Codzienne aktywności obejmować będą m.in.: Obsługa gości odwiedzających siedzibę firmy; Nadzór nad obiegiem korespondencji firmowej, dokumentacji i faktur; Wsparcie przy organizowaniu eventów marketingowych oraz eventów dla Pracowników; Kontakty z dostawcami usług (administrator Budynku, firmy cateringowe, hotele, itp) Koordynacja przesyłek kurierskich. Aplikuj, jeśli: Masz doświadczenie na analogicznym stanowisku; Masz proaktywne podejście do obowiązków oraz odpowiedzialność za powierzone zadania; Znasz język angielski (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z gośćmi albo klientami i anglojęzycznymi); Posiadasz dobrą znajomość pakietu Ms Office (w tym Excel). Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi profesjonalnej kawiarki :) Na co możesz liczyć? Realne możliwości rozwoju swoich kompetencji. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Elastyczny i zadaniowy czas pracy. Wyjątkową atmosferę pracy.

Asystentka ds. administracji
Asystentka ds. administracji
538722 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Best Hunters – jesteśmy dynamiczne rozwijającą się firmą rodzinną. Na przestrzeni lat wypracowaliśmy sobie pozycję jednej z największych w Polsce firm importujących i dystrybuujących broń, amunicję i akcesoria dla strzelców i myśliwych. Wiemy jak duży udział w tym ma nasz zespół. W związku  z dalszym rozwojem, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:Asystentka ds. administracji Miejsce pracy: WarszawaCo możemy Ci zaoferować:· możesz liczyć na stabilne miejsce pracy, kulturę organizacyjną, która wspiera i rozwija· możliwość rozwoju w firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku i stale rośnie w siłę;· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;· wsparcie przełożonego, nas interesuje Twoja motywacja i podejście do pracy, całą resztę możesz nauczyć się od nas, i my chętnie Ci tą wiedzą przekażemy; Jaki będzie Twój zakres obowiązków:· Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura/firmy od strony administracyjno-organizacyjnej;· Prowadzenie ewidencji sprzedaży produktów koncesjonowanych;· Wspieranie zespołu w procesie sprzedaży;· Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;· Przygotowywanie dokumentacji do kontroli;· Przygotowywanie dokumentacji do inwentaryzacji; Czego od Ciebie oczekujemy:· Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;· Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;· Niekonfliktowość;· Niekaralność,· Wysoka motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,· Bardzo dobra organizacja pracy własnej;· Zainteresowania oraz wiedza z zakresu militariów i strzelectwa będą dodatkowym atutem.Forma kontaktu:  Dokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać na e-mail z dopiskiem "Asystentka ds. administracji”.Aby dokumenty mogły wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, proszę do aplikacji dołączyć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych o treści:  "Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w bazie danych Best Hunters z siedzibą w Warszawie przy ul.Jutrzenki 91 oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 r. (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."  Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.  Przesłanych aplikacji nie zwracamy.

Asystentka Zarządu - pół etatu
Asystentka Zarządu - pół etatu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę Asystentka Zarządu - pół etatu Fundusz Obsługi Należności FENUS Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Asystentki Zarządu. Oferujemy pracę na pół etatu z bardzo elastycznymi godzinami, idealną dla osób ceniących sobie równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. **Lokalizacja:** Biuro handlowe ul. Siemońska 2, Będzin **Wynagrodzenie:** 25 zł brutto za godzinę **Zakres obowiązków:** - Wsparcie w codziennej pracy sekretariatu - Organizacja spotkań i zarządzanie kalendarzem zarządu - Przygotowywanie dokumentów i prezentacji - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej **Wymagania:** - Znajomość pakietu Microsoft Office - Prawo jazdy kategorii B - Umiejętność organizacji pracy własnej i dobra komunikacja - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku **Preferujemy kandydatów z:** - Będzin, Dąbrowa Górnicza, Czeladź, Sosnowiec i okolic **Aplikacja:** Prosimy o przesyłanie CV wyłącznie w formacie PDF na adres e-mail: @ Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami w przyjaznej atmosferze. Czekamy na Twoje aplikacje! Fundusz Obsługi Należności FENUS Sp. z o.o. Orląt Lwowskich 23, 41-208 Sosnowiec NIP: 625-230-08-39, Regon: 240 - pokaż numer telefonu -

ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umiesz dobrze organizować pracę biura, skutecznie administrować i efektywnie zarządzać czasem?  Jeżeli dodatkowo dobrze znasz język angielski,  jesteś osobą operatywną i pewną siebie - właśnie Ciebie szukamy. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy handlowej zajmującej się dystrybucją sprzętu elektronicznego, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa/Sekretarka Miejsce pracy: Warszawa, Al. Krakowska Umowa o pracę Pełny etat Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej; - Komunikatywna znajomość języka angielskiego – praca w międzynarodowym środowisku; - Umiejętność ustalania priorytetów i realizowania wielu zadań równocześnie; - Praktyczna znajomość MS Office; - Chęć do nauki i rozwijania kompetencji; - Komunikatywność, sumienność, dokładność; - Wysoka kultura osobista. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - Organizacja i kompleksowa obsługa biura; - Zarządzanie terminarzem; - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - Nadzór nad obiegiem dokumentów (przygotowywanie dokumentów oraz archiwizacja); - Obsługa spotkań oraz przygotowanie sal konferencyjnych; - Bliska współpraca i codzienne wsparcie Kadry Kierowniczej oraz pozostałych pracowników; - Przygotowywanie potrzebnych zestawień, raportów w Excelu; - Organizacja podróży służbowych; - Dbałość o estetyczny wygląd recepcji oraz biura.  Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie; - Atrakcyjne wynagrodzenie; - Pracę w zgranym zespole, w międzynarodowym środowisku; - Możliwość rozwoju; - Miłą atmosferę pracy we wspierającym się zespole. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą, z pozytywnym nastawieniem, a do tego lubisz realizować zadania organizacyjne i zarządzania biurem, zapraszamy Cię do złożenia cv i aplikowania na naszą ofertę pracy. Prosimy o zapisanie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji." Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda. Odbiorcami danych mogą być pracodawca, na rzecz którego prowadzony jest proces rekrutacji oraz podmioty zajmujące się obsługą hostingowi i elektroniczną administratora danych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub do ewentualnego odwołania zgody. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie https://arfahr.pl

Recepcja osoby z orzeczeniem sekretarka-asystentka
Recepcja osoby z orzeczeniem sekretarka-asystentka
Niepołomice 30+ kilka dni temu

Praca na stanowisku pracownika biurowego. Praca polega na obsłudze klienta w biurze, i na recepcji. Obsłudze połączeń telefonicznych i korespondencji mail. W twoim obszarze obowiązków będzie też dbanie o prawidłowy obieg dokumentów Praca typowo jako sekretarka czy asystentka.

Asystent/Asystentka biura - j.angielski
Asystent/Asystentka biura - j.angielski
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do naszego zespołu jako Asystent / Asystentka Biura! Zakres obowiązków: • Wprowadzanie danych do systemu; • Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca; • Sprawdzanie poprawności danych; • Przygotowywanie raportów i zestawień; • Pomoc w bieżących sprawach dotyczących firmy; • Współpraca z dostawcami i kurierami; • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Czego oczekujemy od Ciebie: • Doświadczenia w pracy biurowej; • Dokładności, dbałości o szczegóły; • Zrozumienia potrzeby utrzymania porządku w biurze i efektywnego zarządzania dokumentacją; • Umiejętności organizacyjnych, dzięki którym wesprzesz nas w codziennych zadaniach administracyjnych; • Pozytywnego podejścia i zdolności do pracy w zespole; • Administracyjnego wsparcia działu handlowego, księgowego oraz kadrowego; • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1; • Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point). Co możemy Ci zaoferować: • Przestrzeń do wyrażania swoich pomysłów i aktywnego uczestnictwa w projektach; • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku; • Umowę o pracę; • Stałe godziny pracy od poniedziałku od piątku; • Pracę w zgranym i wspierającym zespole. Lokalizacja biura: Nowe Trzepowo. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie. *Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami/kandydatami. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach rekrutacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

Asystentka / Recepcjonistka ZAZUMI
Asystentka / Recepcjonistka ZAZUMI
869000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Asystentka ZAZUMIJeśli..Uwielbiasz pomagać, a ułatwianie życia innym daje Ci autentyczną radość;Chcesz, aby Twoja praca miała sens, czujesz misję edukacji i pomagania dzieciom;Bierzesz pełną odpowiedzialność za podjęte zadania i można na Tobie zawsze polegać;Uwielbiasz "ogarniać" różne sprawy, jednocześnie zachowując ład i porządek;Jesteś znana jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią);W swojej pracy jesteś bardzo dokładna i potrafisz wychwycić, gdy coś się nie zgadza;Jesteś systematyczna i uparcie dążysz do kończenia rozpoczętych zadań;Lubisz pracę przy komputerze i nie zniechęcają Cię powtarzalne czynności;Czujesz się komfortowo, wspierając innych w ich codziennych wyzwaniach... to być może jesteś osobą, której szukamy.Szukamy bowiem świetnie zorganizowanej osoby.Kim jesteśmy?ZAZUMI powstało, bo wierzymy, że inna edukacja jest możliwa. Nie mamy wpływu na szkolnictwo, ale możemy pomóc rodzicom i uczniom odnaleźć się w tym chaosie, jakim jest obecnie szkoła. Chcemy tworzyć bezpieczną przystań, gdzie każdy może być sobą taki jaki jest, uczyć się tak jak potrzebuje i osiągać własne sukcesy.Na czym będzie polegała Twoja praca?Szybko się rozwijamy, nasz zespół się powiększa oraz rośnie liczba klientów, dlatego potrzebujemy Twoich talentów organizacyjno-ogarniających, aby wesprzeć nas w codziennej pracy i ogarnięciu naszego biura.Korepetytorzy będą potrzebowali Twojego wsparcia w odnalezieniu i drukowaniu materiałów na zajęcia.Klienci będą chcieli, abyś udzieliła im informacji lub rozwiązała ich wątpliwości.Managerowie będą potrzebowali, abyś rzetelnie i sprawnie przekazywała informacje.Oferujemy:Zgrany i wspierający się zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji,Praca stacjonarna w Warszawie na Ursynowie (metro Stokłosy),Elastyczny grafik, możliwość pracy popołudniami i w wybrane dni tygodnia łącznie z sobotami,Wynagrodzenie początkowe: 29 zł/h netto,Umowa zlecenie.Wymagamy:Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki:Masz naturalne predyspozycje i cechy osobowości potrzebne do takiej pracy, czyli odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia (sprawdzimy je przy użyciu profesjonalnych narzędzi w trakcie procesu rekrutacji),Jesteś w trakcie studiów lub masz wyższe wykształcenie,Doskonale radzisz sobie z komputerem i obsługą programów komputerowych,Pasujesz do naszego Zespołu i "stylu bycia".Chcesz aplikować?Nie chcemy Twoich dokumentów aplikacyjnych w wersji WORD czy PDF, ponieważ na co dzień pracujemy na Dokumentach Google'a. Przygotuj zatem swoje dokumenty aplikacyjne w Dokumentach Google'a.Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać:Życiorys z Twoimi danymi kontaktowymi,Odpowiedzi na poniższe pytania:Jakie zadania na co dzień sprawiają Ci przyjemność?Na podstawie jakich doświadczeń uważasz, że praca w roli asystentki jest dla Ciebie odpowiednia? Skąd wiesz, że ta praca da Ci satysfakcję i będziesz w niej dobra?Dlaczego chcesz aplikować do ZAZUMI?Zgłoś swoją kandydaturę, wysyłając wiadomość z linkiem do dokumentów aplikacyjnych na adres. Udostępnij dokumenty z możliwością pobrania plików przez każdą osobę, która będzie miała link.UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje udostępnione w formie Dokumentów Google'a. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na napisanie odpowiedzi na ważne dla nas pytania. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.

Staż - asystentka prezesa/pracownik biurowy
Staż - asystentka prezesa/pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Fundacja Sama Mama poszukuje osoby na stanowisko asystentka Prezesa do realizacji zadań administracyjnych. Mile widziana osoba: - komunikatywna - otwarta -uśmiechnięta o pozytywnym nastawieniu - szybko ucząca si nowych rzeczy - z wysoką kulturą osobistą - obsługująca pakiet MS Office (word, excel) Zakres zadań: - obsługa skrzynki mailowej - redagowanie pism i dokumentów - prowadzenie kalendarza Fundacji - utrzymywanie kontaktu z instytucjami, urzędami i grantodawcami - wykonywanie telefonów - tworzenie bazy danych - obsługa social media fundacji Narzędzia do pracy: laptop i telefon służbowe Oferujemy udział w szkoleniach, kursach doszkalających, opiekę mentora Staż odbywać się będzie w Płazie (pow. chrzanowski) lub w sytuacji pandemicznej staż 100% zdalny. Staż może trwać od 3 do 6 miesięcy do uzgodnienia. *Fundacja Sama Mama wspiera kobiety i dzieci w sytuacji okołorozwodowej. Działamy od maja 2021 roku.

Asystent/Asystentka działu Administracji
Asystent/Asystentka działu Administracji
520000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

CadXpert jest Autoryzowanym Resellerem produktów czołowych światowych producentów systemów do druku 3D. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętych technologiach 3D związanych z projektowaniem, prototypowaniem, inżynierią odwrotną, produkcją i prezentacją produktów. Jesteśmy profesjonalistami również w obszarze wdrożeń systemów 3D CAD/CAM/CAE oraz skanerów 3D. Naszym klientom zapewniamy kompleksową obsługę: opieka gwarancyjna i pogwarancyjna, wsparcie techniczne, wdrożenia, uruchomienia oraz szkolenia. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent/Asystentka działu AdministracjiZakres obowiązków:- Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur krajowych i eksportowych)- Weryfikacja finansowa zobowiązań klientów-  Zamawianie środków czystości oraz mat. biurowych- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,- Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu administracji Wymagania:- status studenta- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole- Zaangażowanie i samodzielność w działaniu, chęć rozwoju zawodowego- Dobra znajomość pakietu MS Office- Dobra organizacja czasu pracy- Sumienność, dokładność- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego Ze swojej strony oferujemy:- umowa zlecenie- Prywatna opieka zdrowotna- Karta multisport- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku biznesowym- Możliwość wdrażania własnych pomysłów- Pracę w młodym, energicznym zespoleProsimy o przesłanie CV  wraz z zawartą klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95

Asystentka biura
Asystentka biura
Koszalin dzisiaj

Cześć,nazywam się Adrian Pakulski i jestem właścicielem Paq Studio z silnymi kompetencjami w zakresie SEO w e-commerce i technicznego SEO. Obsługujemy przede wszystkim małe i średnie sklepy internetowe. Dostarczamy im treści, design, UX oraz indywidualne rozwiązania SEO dla WooCommerce i PrestaShop.Szukamy osoby, która wyręczy nas w codziennych operacjach związanych z funkcjonowaniem firmy i biura.Liczymy, że zajmiesz się:kompletowaniem dokumentów dla księgowości/kadr (wydruk, skatalogowanie),obsługą telefonu biura (odbieranie i wykonywanie telefonów),umawianiem spotkań z klientami,wysyłaniem umów do klientów,dostarczaniem raportów i faktur do klientów,sporządzaniem notatek ze spotkań,utrzymaniem biura, tj. zakup materiałów biurowych/higienicznych.Korzyści dla Ciebie:umowa o pracę na pełen etat z kwotą początkową 3900 zł netto,premię 150 zł netto za wysoką frekwencję,długie wolne od pracy popołudnia, bo swoje obowiązki kończymy o godz. 15.00 :),stabilne zatrudnienie w wyspecjalizowanej agencji SEO,wynagrodzenie jest progresywne wraz z rozwojem w agencji,przyjazne warunki pracy - brak nadgodzin, "zielone biuro" (kochamy kwiaty!).Szukamy osoby na pełny wymiar godzinowy do biura w Koszalinie. Nie ma możliwości pracy zdalnej. Nie szukamy też współpracy innymi agencjami, freelancerami B2B - będziemy wdzięczni za oszczędzenie nam wszystkim czasuRekrutacja potrwa 2-3 tygodnie, a na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy wybrane osoby.Dołącz swoje CV do załącznika, a w treści wiadomości napisz 2 zdania o sobie.Na wiadomości z domyślnym, OLX'owym: "Szanowni Państwo, w odpowiedzi na ogłoszenie załączam..." co do zasady nie odpowiadamy.Serio.Wystarczą dwa zdania, nawet nie list motywacyjny. Napisz, ile kobiet pracuje w Paq Studio (informację znajdziesz na naszej stronie paq-studio.com), co robisz popołudniami i dlaczego odpowiadasz na to ogłoszenie.

Filtr