Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka/Asystent sprzedaży
Asystentka/Asystent sprzedaży
nowe Katowice 14 dnia plecy

W związku z rozwojem naszego klienta poszukuję osoby na stanowisko: Asystent/ Asystentka działu sprzedaży.Wymagania:Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży materiałów hutniczych lub w podobnym segmencie rynku,Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych, pozytywnych relacji z klientami,Samodyscyplina i umiejętność organizacji pracy,Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,Wykształcenie minimum średnie.Obowiązki:Sprawdzanie dostępności towarów w systemie magazynowym,Przygotowanie ofert dla klientów,Przygotowanie dokumentów handlowych,Utrzymywanie kontaktów z klientami (głównie kontakty telefoniczne, emaliowe),Wspieranie działu w realizacji zadań sprzedażowych,Organizowanie transportów.Oferta:Pierwsza umowa na 3 miesiące,Praca z biura w Katowicach,Benefisy: opieka medyczna, karta sportowa, premie po okresie próbnym.Jeśli jesteś zainteresowany tą rolą, kliknij „aplikuj teraz”, aby przesłać CV, lub zadzwoń do nas już teraz.Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Asystentka/Asystent Działu Sprzedaży
Asystentka/Asystent Działu Sprzedaży
30+ kilka dni temu

Jesteś zainteresowany/zainteresowana pracą w młodym dynamicznym zespole? Jeśli tak to ta praca jest dla Ciebie. Producent i właściciel marki Colorissimo zajmuje się produkcją oryginalnych i wyjątkowych produktów przeznaczonych dla firm. Większość sprzedaży Lava Group realizuję na rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do działu sprzedaży na rynkach eksportowych i w Polsce. Poszukujemy studentów od teraz do końca roku. Stanowisko : Asystent/Asystentka w dziale sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów Zakres obowiązków: • obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych • przygotowywanie wizualizacji z logo klienta • budowanie baz i ich weryfikacja • współpraca z innymi działami firmy Oczekujemy: • status studenta • chęci do rozwoju • sprawnej obsługi komputera • zaangażowania w wykonywanych zadaniach • znajomość języka angielskiego Oferujemy: • gwarancję pracy w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika • umowę zlecenie - stawka 20 zł netto. • regularny czas pracy 8:30 - 16:30 pon.-pt. • intensywne szkolenia, • wsparcie młodego zespołu • szansę na rozwój kariery w sprzedaży . Administratorem Danych Osobowych jest Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Romera 4b, 02-784 Warszawa). 2. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). 3. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 4. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 5. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. 6. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. 7. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. 8. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. 9. Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.”

Asystent / Asystentka sprzedaży
Asystent / Asystentka sprzedaży
Tomaszów Mazowiecki 9 dni plecy

Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby rozwijać swoje umiejętności w branży handlowej i aspiruje do zostania profesjonalnym handlowcem, to jest to idealna pozycja dla Ciebie.Dołącz do naszego zespołu jako Asystent Sprzedaży!Szukamy odpowiedzialnego człowieka z motywacją do pracy, który ma otwartą głowę na nowe wyzwania i nie boi się podejmować ryzyka. Pracujemy w dobrym i życzliwym gronie: cenimy sumienność, szczerość i pozytywne nastawienie.Twój zakres obowiązkówWsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach.Przygotowywanie ofert handlowych.Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i zarządzanie danymi klientów.Monitorowanie stanów magazynowych oraz zamówień.Pomoc w analizie rynku.Nasze wymaganiaWysoka dokładność i sprawczość w realizacji powierzonych zadań.Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.Zainteresowanie branżą handlową i aspiracje do dalszego rozwoju w tej dziedzinie.Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.Wykształcenie minimum średnie.Nie wymagamy doświadczenia zawodowego. To oferujemyMożliwości rozwoju zawodowego, szkolenia branżowe oraz warsztaty, które pozwolą zdobywać doświadczenie.Cykliczne szkolenia z zakresu nowoczesnej sprzedaży oraz wewnętrzne szkolenia dotyczące asortymentu i obsługi wewnętrznych aplikacji.Pracę w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Korzystny system wynagrodzeń.Przyjazne środowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-16.Siedziba firmy: Zawada 144, 97-200 Tomaszów MazowieckiPracujemy w trybie stacjonarnym z biura. W naszej firmie zajmujemy się sprzedażą artykułów metalowych: profili, rur, kształtowników, paneli ogrodzeniowych i systemów montażowych do fotowoltaiki. Dołączając do nas, masz okazję zdobyć ciekawą i praktyczną wiedzę!Struktura naszej firmy obejmuje 4 działy: stal czarną, stal nierdzewną i aluminium, stal ocynkowaną i systemy montażowe do fotowoltaiki. Nasi Handlowcy to doświadczeni specjaliści, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.Jeżeli czujesz, że trafia to do Ciebie – nie czekaj. Podejmij wyzwanie i pokaż nam w rozmowie, że to właśnie Ty dołączysz do naszego Zespołu.ULAMEX to ugruntowana na rynku hurtownia stali. Działamy od 35 lat i wciąż się rozwijamy, sukcesywnie powiększając ofertę produktową. Jesteśmy zgranym zespołem specjalistów, którzy każdego dnia szlifują swoje kompetencje i powiększają wiedzę.

asystent asystentka działu sprzedaży
asystent asystentka działu sprzedaży
599000 zł
Milanówek 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy pełnej nowych wyzwań? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży w branży modowej? Jeśli szybko się uczysz, jesteś zorganizowany i cenisz sobie wielozadaniowość to dołącz do naszego zespołu!  OFERTA PRACYSTANOWISKO: ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGOWymagania:- komunikatywność i pozytywne nastawienie- sumienność, dokładność i zaangażowanie- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy- dobra organizacja pracy- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) Zakres obowiązków:- wsparcie procesu sprzedaży detalicznej i B2B  oraz obsługi Klientów- przygotowywanie zamówień do wysyłki- bieżąca obsługa zamówień- inwentaryzacja produktów- pozyskiwanie klientów B2B (telemarketing)- pomoc w obsłudze klientów- realizacja zadań zgodnie z poleceniami przełożonego- dbanie o dobry wizerunek firmy Oferujemy:- forma zatrudnienia: umowa zlecenie (praca stacjonarna w godzinach 8-16)- możliwość budowy działu handlowego firmy- niezbędne narzędzia do pracy- pracę pełną wyzwań w młodym zespole w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie

Asystentka/Asystent Działu Sprzedaży
Asystentka/Asystent Działu Sprzedaży
Warszawa 10 dni plecy

Lava Group S.C jest producentem i dystrybutorem upominków reklamowych o ustabilizowanej pozycji rynkowej w Polsce, specjalizującym się w produktach wysokiej jakości. Prowadzimy również z sukcesem projekt rozwoju sprzedaży eksportowej.Firma poszukuje osoby, która wesprze Dział Sprzedaży w bieżących zadaniach administracyjnych i biurowych.Zakres obowiązków obejmuje: obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowychwprowadzanie danych i zamówień do systemówkontakt mailowy i telefoniczny z klientemwspółpraca z innymi działami firmWymagania :znajomość pakietu Officedobra organizacja pracy i samodzielnośćzaangażowanie i odpowiedzialnośćstatus studentaOferujemy :gwarancja pracy w stabilne firmieregularny czas pacy 8:00-1600intensywne szkoleniaprace w młodym i dynamicznym zespoleSzanse na rozwój kariery w sprzedaży

Asystent/Asystentka biura i działu sprzedaży
Asystent/Asystentka biura i działu sprzedaży
683000 zł
Otwock 30+ kilka dni temu

Agencja Reklamowa Regalo Gifts obecna na rynku gadżetów reklamowych od ponad 10 lat zatrudni na stanowisko Asystenta/Asystentki biura i działu sprzedaży.Wymagania:- Znajomość programu graficznego Corel Draw/Adobe Photoshop - podstawowy zakres - Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów- Dobra organizacja czasu pracy- Sumienność i dokładność- Doświadczenie w sprzedaży- Znajomość MS Office- Prawo jazdy kat. B- Wysoka kultura osobistaZakres obowiązków:- Nawiązywanie kontaktów i budowa długofalowej relacji z klientami / dostawcami- Rozpoznawanie potrzeb klienta i przygotowywanie ofert handlowych- Negocjowanie warunków realizacji zamówień- Dbanie o obieg dokumentacji księgowej- Nadzór oraz pomoc przy realizacji zamówień- Raportowanie wyników pracyMile widziane:- Doświadczenie w sprzedaży dla klienta biznesowego- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji- Znajomość branży gadżetów reklamowych- Znajomość języka angielskiegoOferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie - Wynagrodzenie : stała pensja- Stałe godziny pracy 8:00-16:00 – praca stacjonarna w biurze- Telefon służbowy i laptop- Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań- Przyjazną, partnerską atmosferę w pracyPortal Olx.pl wynagrodzenie podaje w kwocie brutto.Aplikacje ( CV ze zdjęciem ) prosimy przesyłać za pośrednictwem Olx.plProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez REGALO Gifts z siedzibą w Otwocku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Asystent/ Asystentka Dyrektora Sprzedaży - Praca Biurowa
Asystent/ Asystentka Dyrektora Sprzedaży - Praca Biurowa
Kraków 14 dnia plecy

Firma Easy Eko działa od 2018 roku. Uczciwe przedstawianie warunków i profesjonalne podejście do współpracy z ludźmi pozwala nam na niesamowity rozwój. W związku z nim poszukujemy osób na stanowisko: Asystenta/ Asystentki Dyrektora SprzedażyDołączając teraz do naszego zespołu masz szansę na dynamiczny rozwój kariery i nabycie nowych umiejętności cennych na rynku pracyZakres obowiązków:wsparcie administracyjne działu sprzedażyweryfikacja umów sprzedażowych i ich kompletnościnadzorowanie poszczególnych etapów realizacji umówprzeprowadzenie rozmów handlowych z klientamiwspółpraca z działem back-officeprowadzenie dokumentacji sprzedażowejuczestnictwo w szkoleniachOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - szukamy stałych pracownikówpodstawę miesięczną wynagrodzenia - gwarantowaną, niezależną od wyników (od początku współpracy)comiesięczny system prowizyjny oraz premieszkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia, przygotujemy Cię w 100 procentach do pracy!narzędzia do pracy - od pierwszego dnia pracy zapewniamy telefon oraz laptopbieżąca pomoc ze strony zespołu i przełożonegoTo oferta dla Ciebie jeślijesteś silnie zmotywowany/a do pracyjesteś biegły/a w pracach biurowychpotrafisz pracować pod presją czasujesteś bardzo komunikatywny/a i masz dużą siłę perswazji potrafisz rozmawiać, ale i też słuchaćjesteś zaangażowany/a, energiczny/a i nastawiony/a na sukcesnie boisz się kontaktu z klientamijesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątkuposiadasz prawo jazdy kat. Bdoświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemChcesz poznać więcej szczegółów? APLIKUJ!

Asystent/Asystentka biura i Działu Sprzedaży
Asystent/Asystentka biura i Działu Sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

O firmie:Intracare sp. z o. o to integrator najważniejszych światowych dostawców w zakresie bezpieczeństwa oraz optymalizacji systemów IT. Jako integrator Innowacyjnych systemów informatyczny świadczymy swoje usługi w obszarach: ITSM, IT Security, Monitoring IT, Active Directory. Posiadamy akredytacje największych światowych dostawców rozwiązań IT. Zajmujemy się m. in projektowaniem i implementacją infrastruktury w tym: infrastruktury konwergentnej (HCI), rozwiązań do przechowywania danych (storage), systemów do automatyzacji kopii zapasowych, rozwiązań do optymalizacji i bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych, kompleksowych rozwiązań do wykrywania zagrożeń typu anty malware, wirtualizacja storage, sieci oraz sprzętu, jak i szeroko pojętym zarządzaniem usługami IT. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce zrealizowaliśmy projekt z zakresu hiperkonwergencji. Przez ponad 10 lat obsłużyliśmy już ponad 1000 klientów w 190 krajach na całym świecie. Jako jedyny dystrybutor w Europie posiadamy wewnętrzny dział R&D dla rozwiązań ManageEngine.Kogo poszukujemy?Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizowanie prac administracyjno-koordynacyjnych wspomagających bieżące funkcjonowanie firmy oraz będzie pełnić kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania biura poprzez obsługę administracyjną, organizacyjną i komunikacyjną a w szczególności: Wsparcie administracyjne - pomoc w organizacji czasu pracy, zarządzanie harmonogramem zarządu, koordynacja obiegu korespondencji w firmieKontakt z klientami i partnerami- utrzymywanie kontaktu z klientami i partnerami biznesowymi firmy, w tym obsługa zapytania klientów i koordynowanie działań związanych z obsługą klientaWspółpraca z działem księgowości - współpraca z zewnętrznym działem księgowym,przygotowywanie, porządkowanie i archiwizowanie fakturTworzenie analiz- przygotowywanie zestawień, pism oraz dokumentów sprzedażowych na potrzeby zarządu,Zarządzanie dokumentacją- dbanie o prawidłowe przechowywanie dokumentów i ich archiwizacjęOrganizacja spotkań i podróży- planowanie i organizacja spotkań biznesowych, konferencji oraz podróży służbowych w tym:, koordynowanie terminów spotkań, przygotowywanie dokumentacji, zarządzanie kalendarzem zarząduCzego oczekujemy ?Minimum roku doświadczenia na stanowisku administracyjnymZnajomości pakietu MS Office a w szczególności Excela, w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacjiUmiejętności komunikacyjnych w tym efektywnej komunikacji zarówno w formie pisemnej jak i ustnej zarówno w kontaktach wewnętrznych, jak i zewnętrznychDobrej organizacji pracy i dokładności: efektywnego zarządzania czasem, priorytetami i wieloma zadaniami jednocześnieWysokiej kultury osobistejMile widziane doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymiZnajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym komunikację z klientemMile widziana podstawowa znajomość zagadnień ze środowiska ITCo oferujemy ?Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowany rodzaj zatrudnienie: UoP/ B2B / umowa zlecenieNiezbędne narzędzia do wykonywania pracy - komputer, telefonMożliwość pracy hybrydowej lub zdalnejSzkolenia rozwojowe w czasie pracyMożliwość rozwoju w branży IT

Asystent/ Asystentka ds Obsługi Klienta i sprzedaży
Asystent/ Asystentka ds Obsługi Klienta i sprzedaży
499000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Akademia Fotografii to największa w Polsce szkoła fotografii, w której każdy wykładowca wykonuje zawód fotografa z pasji i przekazuje dalej nie tylko swoją wiedzę, ale także entuzjazm i zamiłowanie do tworzenia zdjęć.Akademia Fotografii to wyjątkowe miejsce, które daje słuchaczom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód, jak i hobby. Nasi absolwenci funkcjonują na rynku fotograficznym jako samodzielni twórcy, działający w przestrzeni artystycznej i komercyjnej. Zapewniamy nowoczesną edukację przyszłym i obecnym profesjonalnym fotografom oraz świadczymy najwyższej jakości usługi związane z fotografią.Do naszego biura w Warszawie, które mieści się na 17 piętrze Pałacu Kultury i Nauki poszukujemy osoby do obsługi Klienta i sprzedaży.STANOWISKOAsystent/ Asystentka ds Obsługi Klienta i sprzedażyUMOWAzlecenieOPIS STANOWISKAGłówne zadania realizowane na stanowisku pracy:reprezentowanie i kreowanie profesjonalnego wizerunku w każdym kanale kontaktu z Klientemdbanie o najwyższe standardy obsługi Klienta, zgodnie z wytycznymitelefoniczna i internetowa obsługa Klientaweryfikacja potrzeb Klientainformowanie Klientów o aktualnych ofertach firmykształtowanie i dbanie o wizerunek Akademii Fotografiizapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatudbałość o wizerunek biura oraz estetykę ogólnodostępnych pomieszczeń biurowychkoordynowanie zaopatrzenia biuraadministracyjne wsparcie współpracowników w codziennych zadaniachudział w bieżących projektach Akademiipraca w systemie CRMobsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej i telefonów w biurze, obsługa klientów i zapewnienie pozytywnego wrażenia z ich wizytywsparcie w tworzeniu, edytowaniu oraz archiwizowaniu dokumentacji firmowej, w tym w wystawianiu fakturwsparcie w zakresie tworzenia i edycji zestawień / Excel, Arkusze GoogleWYMAGANIAumiejętność aktywnego prowadzenia rozmów telefonicznychdoświadczenie na podobnym stanowiskusamodzielność i umiejętność podejmowania decyzjikomunikatywność i umiejętność budowania relacji w miejscu pracy oraz wysoka kultura osobistaodpowiedzialnośćumiejętność zarządzania czasem oraz bardzo dobra organizacja pracy własnejumiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetówelastyczność w działaniu oraz chęć rozwojudobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowychzdolności interpersonalne, umiejętność współpracy zespołowejznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymwykształcenie średnie lub wyższeMile widziane doświadczenie w instytucjach edukacyjnych lub kulturalnych. Dodatkowym atutem będzie wiedza fotograficzna i doświadczenie w branżyOFERUJEMYpracę w firmie, która od 20 lat uczy i szkoli fotografówmożliwość współpracy z najlepszymi fotografami z Polski i z zagranicyklimatyczne miejsce pracy w samym centrum miasta (17 piętro PKiN)kulturalne i przyjazne środowisko pracydługofalową współpracęniekorporacyjną, swobodną atmosferęzniżki pracownicze na kursy i szkolenia w ramach Akademii wynagrodzenie na poziomie 4500 tys zł  

Asystent/Asystentka Zarządu ds. Szkoleń
Asystent/Asystentka Zarządu ds. Szkoleń
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyEuropejska Federacja Doradców Finansowych EFFP Polska z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko Asystent/Asystentka Zarządu ds. Szkoleń w niepełnym wymiarze czasu pracy Od kandydatów/kandydatek oczekujemy: • Wykształcenia wyższe licencjat lub magister, ew. studenci ostatnich lat, preferowane z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości • Wiedzy z zakresu dydaktyki i budowy programów szkoleń będzie dużym atutem • Wiedzy z zakresu edukacji online oraz szkoleń online w kontekście ich organizacji • Znajomości programów dofinansowań szkoleń m.in. KFS, Urząd Pracy, programy UE • Doświadczenia w ofertowaniu i sprzedaży szkoleń (lub inne podobne doświadczenia sprzedażowe ofertowe) • Umiejętności identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń • Zainteresowania obszarem finansów mile widziane • Znajomości MS Office, w szczególności Word, PowerPoint, Excel Obowiązki: • Współpraca i kontakt z wykładowcami • Wsparcie wykładowców w bieżących sprawach • Ustalanie i potwierdzanie harmonogramu kursów • Organizacja sal szkoleniowych • Przydzielanie wykładowców do grup szkoleniowych • Ewaluacja jakości prowadzonych szkoleń • Aktywna sprzedaż szkoleń, aktualizacja oferty szkoleniowej • Aktualizacja materiałów szkoleniowych • Współpraca z zarządem organizacji • Obsługa wydarzeń (w wersji on – line i/lub stacjonarnie) w dniu ich realizacji Co oferujemy? • podstawa + premiowy system wynagradzania • prace hybrydową • perspektywy w kierunku stanowiska dyrektora działu firmy szkoleniowej CV i list motywacyjny z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 15.11.2023 r. Europejska Federacja Doradców Finansowych Polska (EFFP Polska) to niezależne Stowarzyszenie działające na rzecz rozpowszechniania i potwierdzania wysokich standardów wykonywania zawodu Doradcy Finansowego w Polsce. EFFP Polska jest organizacją całkowicie niezależną, powstałą w 2007 r. Federacja edukuje i egzaminuje kandydatów na Doradców Finansowych, a także zrzesza Członków, którzy zdali międzynarodowy egzamin i uzyskali Certyfikat, wydawany przez EFFP Polska. Do tej pory Stowarzyszenie wydało ok. 2500 Certyfikatów EFG i EFC.

Asystent / Asystentka Działu Eksportu z językiem angielskim
Asystent / Asystentka Działu Eksportu z językiem angielskim
Warszawa 14 dnia plecy

OPISJesteś zainteresowany/zainteresowana pracą w młodym dynamicznym zespole? Jeśli tak to ta praca jest dla Ciebie.Producent i właściciel marki Colorissimo zajmuje się produkcją oryginalnych i wyjątkowych produktów przeznaczonych dla firm.Większość sprzedaży Lava Group realizuję na rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do działu sprzedaży na rynkach eksportowych i w Polsce.Stanowisko : Asystent/Asystentka działu eksportu z językiem angielskimZakres obowiązków:• obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych• przygotowywanie wizualizacji z logo klienta• współpraca z partnerami zagranicznymi• budowanie baz i ich weryfikacja• współpraca z innymi działami firmOczekujemy:• status studenta• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2• chęci do rozwoju• sprawnej obsługi komputera• zaangażowania w wykonywanych zadaniachOferujemy:• gwarancję pracy w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika• umowę zlecenie - stawka 27,70 zł netto.• regularny czas pracy 8:30 - 16:30 pon.-pt.• intensywne szkolenia,• wsparcie młodego zespołu• szansę na rozwój kariery w sprzedażyAdministratorem Danych Osobowych jest Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Romera 4b, 02-784 Warszawa).2. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).3. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.4. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.5. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.6. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.7. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.8. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.9. Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Lava Group S.C. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.”

Filtr