Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Kierownik ds. logistyki
Kierownik ds. logistyki
nowe Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma CONTENUR POLSKA z siedzibą w Mielcu poszukuje osoby chętnej do podjęcia pracy na stanowisku: Kierownik ds. logistyki Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, - umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na okres próbny 3 miesiące, potem na czas określony, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, - pracę na I zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00, - system benefitów (dofinansowanie Multisport, bony świąteczne, imprezy integracyjne), - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenie na życie – wspieramy naszych pracowników w trudnych sytuacjach życiowych (możliwość dofinansowania), - przyjazną atmosferę w międzynarodowym zespole – codziennie prowadzimy rozmowy, z naszymi hiszpańskimi kolegami z zakładu w Getafe, - możliwość rozwoju zawodowego – dla pracowników, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe organizujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Co będzie należało do Twoich zadań? - codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży, - obsługa systemu MRP, - zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów, - opracowywanie harmonogramu dostaw, - nadzór nad terminowością dostaw, - nadzór nad poprawną realizacją zamówień, - nadzór i zarządzanie magazynem (zapasy i kontrola zapasów, utrzymanie porządku na placu z wyrobem gotowym), - planowanie załadunków i kontraktacja transportu oraz wydawanie dokumentów załadunkowych, - zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności, - utrzymywanie i aktualizacja cen w katalogu dostawców, - przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards, - sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów, - budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami, - bieżący kontakt z dostawcami, - udział w przeprowadzaniu miesięcznych inwentaryzacji, - współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym, - nadzór nad 4 osobowym zespołem: 2 osoby administracyjne ds. logistyki i 2 operatorów wózka widłowego (jako osoby obsługujące plac do załadunku, rozładunku). Idealny kandydat powinien posiadać: - wykształcenie wyższe, atutem będą studia o specjalności logistyka i zakupy, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny), - minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie w kontroli stanów magazynowych oraz w zarządzaniu zamówieniami od dostawców) - biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, - mile widziane doświadczenie w korzystaniu z programów do zarządzania typu ERP, - wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, - umiejętność pracy w zespole, - dobrą organizację czasu pracy, - umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, - umiejętność rozwiązywania problemów. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.