Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Koordynator ds. obsługi klienta - j. niemiecki
Koordynator ds. obsługi klienta - j. niemiecki
nowe Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - wspieranie przydzielonej grupy kluczowych niemieckich klientów firmy Timken - w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu - przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy - ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym w Niemczech w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem - współpraca z innymi działami firmy Timken na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja - analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień - uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach Nasze wymagania - biegła znajomość języka niemieckiego - dobra znajomość języka angielskiego - wykształcenie licencjackie/magisterskie - umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność - umiejętność pracy w zespole To oferujemy - ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi - intensywne szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty - przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu - elastyczny system czasu pracy - możliwość pracy zdalnej w ramach regulacji wewnętrznych Timken Polska Sp. z o.o. Firma Timken jest jednym z największych na świecie producentów łożysk oraz produktów i usług pokrewnych. Timken zatrudnia niemal 20,000 pracowników w fabrykach i biurach zlokalizowanych w 27 krajach na całym świecie.