Koordynator ds. obsługi klienta mediamarkt toruń
Czym będziesz się zajmować? Wsparciem Kierownika Zespołu Obsługi Klienta w koordynowaniu wszystkich procesów w obszarze Działu Obsługi Klienta, Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy, Dbaniem o wysoki poziom satysfakcji klientów, Utrzymaniem ciągłości procesów biznesowych w celu osiągnięcia określonych celów (KPI). Jakie mamy wymagania? Umiejętności organizowania pracy własnej i innych, Kreatywne i zadaniowe podejście do powierzonych obowiązków, Sposób działania zgodny z wartościami #MediaMarkt , Łatwość i chęć uczenia się nowych rzeczy. O nasJesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 25 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.
Powiązane wyszukiwania
- Koordynator ds. obsługi oddziałów
- Koordynator ds. kontraktu
- Specjalista ds. administracji koordynator projektów – rynek
- Koordynator technicznej obsługi nieruchomości
- Specjalista koordynator ds. obsługi i kontroli telemarketingu
- Koordynator ds. sprzątania
- Koordynator ds. obsługi klienta - j. niemiecki