Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Młodszy referent ds. administracji
Młodszy referent ds. administracji
nowe Szczecin 30+ kilka dni temu

Młodszy referent ds. administracji Poszukujemy dla naszego klienta z Enea serwis S.A pracownika na stanowisko:Młodszego referenta ds. administracyjno-biurowych. Wymagania: Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok Wykształcenie średnie (wyższe w branży administracyjnej będzie dodatkowym atutem) Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word Prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży Prowadzenie rejestrów i wymaganej dokumentacji Rozliczenie powierzonych zadań Przygotowanie materiałów informacyjnych Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie zgodnym z wytycznymi Archiwizacja dokumentów Przygotowanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy Oferujemy: Pracę na pełen etat Pracę biurową Przyjemne godziny pracy – 7-15 Atrakcyjne wynagrodzenie, nawet 4500 zł brutto Dobrą atmosfera w miejscu pracy Dodatek do karty Multi Sport Udział w szkoleniach poszerza poszerzających wiedzę i umiejętności.

Młodszy referent ds. administracji
Młodszy referent ds. administracji
Szczecin 30+ kilka dni temu

Praca szuka człowieka! Poszukujemy zainteresowanych kandydatów do pracy w Szczecinie, w przedsiębiorstwie o kapitale państwowym ENEA. Stanowisko - Młodszy referent ds. administracji Oferujemy: 1. Pracę na pełen etat 2. Pracę biurową 3. Przyjemne godziny pracy – 7-15 4. Atrakcyjne wynagrodzenie, nawet 4500 zł brutto 5. Dobrą atmosfera w miejscu pracy 6. Dodatek do karty Multi Sport 7. Udział w szkoleniach poszerza poszerzających wiedzę i umiejętności. Zakres obowiązków: 1. Wystawianie faktur sprzedaży 2. Prowadzenie rejestrów i wymaganej dokumentacji 3. Rozliczenie powierzonych zadań 4. Przygotowanie materiałów informacyjnych 5. Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie zgodnym z wytycznymi 6. Archiwizacja dokumentów 7. Przygotowanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń 8. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy Wymagania: 1. Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok 2. Wykształcenie średnie (wyższe w branży administracyjnej będzie dodatkowym atutem) 3. Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word 4. Prawo jazdy kat. B Zainteresowanych prosimy o składanie CV na adres e-mail: adrian intemporis.net W razie pytań proszę dzwonić: +48 517 - pokaż numer telefonu -

Filtr