Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
referent ds. sprzedaży
referent ds. sprzedaży
nowe 30+ kilka dni temu

Zakład Produkcji Kruszyw Rupińscy Sp.J. w Żyrwinach (okolice Szypliszk) poszukuje pracownika na stanowisko referent ds. sprzedaży. Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentów sprzedaży (WZ, WZUE, CMR), współpraca z kierowcami. Praca zmianowa ( 06:00-14:00, 10:00-18:00). Oferujemy długoterminowe zatrudnienie w stabilnej firmie z umową o pracę na cały etat. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mail - @

Referent ds. sprzedaży
Referent ds. sprzedaży
985500 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

FUH "MEKA" poszukuje pracownika na stanowisko Referent ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- bieżąca obsługa klientów firmy, w tym doradztwo, wyceny towarów i realizacja zamówień,- ewidencjonowanie zakupu towarów w systemie, w tym wystawianie dokumentów PZ, WZ, FV, RW, ZW,- ewidencjonowanie sprzedaży,- współpraca z dostawcami towarów w zakresie składania i realizacji zamówień,- prowadzenie strony internetowej firmy,- przygotowywanie ofert przetargowych,- administracja biurowa,- inne czynność zlecone przez pracodawcę Oczekiwania:- wykształcenie średnie,- mile widziane doświadczenie sprzedaży towarów z branży budowlanej,- znajomość programu Subiekt GT, będzie dodatkowym atutem,- sumienność,- dobra organizacja pracy własnej,- komunikatywność,- kreatywność Oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat,- pracę w miłej atmosferze,- wsparcie przy wdrożeniu do pracy.CV prosimy składać przez portal OLX lub bezpośrednio na adres e-mail firmy do dnia 31.01.2024r.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma Usługowo-Handlowa "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak z siedzibą 97-300 Piotrków Trybunalski przy ul. Sulejowskiej 56.2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.3.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest wyłącznie Firma Usługowo-Handlowa "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak z siedzibą 97-300 Piotrków Trybunalski przy ul. Sulejowskiej 56.4.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.5.Pani/Pana dane osobowe po zakończonym procesie rekrutacji zostaną trwale i bezpiecznie usunięte zgodnie z polityką RODO obowiązującą w firmie.

REFERENT DS. SPRZEDAŻY RYNKU ZAGRANICZNEGO
REFERENT DS. SPRZEDAŻY RYNKU ZAGRANICZNEGO
Skarbimierz 30+ kilka dni temu

Pinus to rodzinna firma z 30-letnim doświadczeniem na rynku. Produkujemy okna i drzwi drewniane dla najbardziej wymagających klientów. Nasz zespół to kadra wykwalifikowanych pracowników. www.pinus-okna.pl www.totalglass.pl Facebook: Pinus Windows Instagram: Pinus_windows oraz totalglass_official Opis stanowiska Poszukujemy odpowiedzialnej i rzetelnej osoby z biegłą znajomością języka angielskiego. Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY RYNKU ZAGRANICZNEGO *wycena okien i drzwi w języku angielskim i polskim *kontakt i opieka nad powierzonymi klientami *poszukiwanie nowych klientów, *doradztwo techniczne dla klientów *przygotowywanie ofert i umów handlowych *praca stacjonarna (Skarbimierz-Osiedle, woj.opolskie) Wymagania Czego oczekujemy? *biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2+) *biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office *zaangażowanie w realizację powierzonych celów i zadań *gotowość do podróży służbowych (w tym zagranicznych) *samodzielne rozwiązywanie problemów *mile widziane wykształcenie techniczne(min.średnie) lub znajomość zagadnień technicznych z zakresu stolarki budowlanej *dyspozycyjność, kreatywność, odporność na stres Oferujemy *zatrudnienie na pełny etat *atrakcyjne wynagrodzenie oraz premia *możliwość podróży służbowych *możliwość awansu Jesteś zainteresowana/zainteresowany? Prześlij nam swoje CV (w tytule wpisz swoje imię i nazwisko) i list motywacyjny. Nie zapomnij umieścić poniższą klauzulę dot. przetwarzania danych osobowych: Wyrażam zgodę się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (CV, list motywacyjny) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez firmę PPUH PINUS S.J. z siedzibą w Skarbimierzu-Osiedlu (49-318), ul. Topolowa 15, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Informujemy, że Administratorem danych jest PPUH PINUS Spółka Jawna z siedzibą w Skarbimierzu-Osiedlu (49-318), ul. Topolowa 15. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Referent ds. sprzedaży/fakturzysta
Referent ds. sprzedaży/fakturzysta
Wyszków 15 dni plecy

Pomel Sp. z o.o.,firma produkcyjna o zasięgu międzynarodowym, dostawca części dla przemysłu motoryzacyjnego, budowlanego i rolniczego zatrudni : REFERENTA DS. SPRZEDAŻY/ FAKTURZYSTĘ Miejsce pracy: Wyszków 07-200 Wymagania:-obsługa komputera: pakiet MS Office (arkusze kalkulacyjne Excel), poczta elektroniczna,-znajomość programu Xpertis będzie dodatkowym atutem kandydata,-znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,-doświadczenie w dziale handlowym, obsługi klienta,-wykształcenie minimum średnie,- cechy osobowe: systematyczność, dokładność, motywacja i pozytywne nastawienie do pracy biurowej, odporność na stres związany z pracą pod presją czasu.  Zakres obowiązków:- wpisywanie jednorazowych zamówień dla wybranych  klientów do rejestru oraz do planu produkcji i potwierdzanie realizacji (system MRP),- wpisywanie do rejestru zapytań ofertowych  zapytań klientów (Excel),- tworzenie dokumentów do nowych zapytań (Word),- kontrola i uzupełnianie danych w pliku rejestru zapytań ofertowych (Excel),- wysyłanie do klientów upomnienia  odnośnie brakujących płatności i  wymaganych faktur (system+ e-maile), Oferujemy:- podwyższanie swoich kwalifikacji i doskonalenie umiejętności,- pracę w międzynarodowym środowisku,- pakiet socjalny,- premie motywacyjne.  W CV proszę zawrzeć klauzulę:”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko …………………… prowadzonej przez firmę POMEL Sp. z o.o. z siedzibą w Wyszkowie zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.).Ponadto wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę POMEL Sp. z o.o.”

Referent ds. administracji sprzedaży
Referent ds. administracji sprzedaży
Konin 30+ kilka dni temu

Cześć! Jesteśmy Biomasa Partner Group – lider w branży drzewnej oraz OZEDo naszego zespołu w Modle Królewskiej poszukujemy: referenta ds. administracji sprzedażyJeśli jesteś otwarty/a na nowe wyzwania, kontakt z ludźmi napędza Cię do działania, a wielkie korporacje to nie Twoja bajka – pasujesz do naszego zespołu.                           Szukamy pozytywnej osoby, nie idealnego cvZa co będziesz odpowiedzialny/a na tym stanowisku:·         nadzór nad procesem realizacji zamówień·         dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych·         kontakt z klientami·         realizację zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu·         przygotowywanie notatek, prezentacji, raportów, analiz i sprawozdańCzego od Ciebie oczekujemy:komunikatywności i otwartości na pracę z klientemsamodzielności, umiejętności analitycznego myśleniawysokiej kultury osobistejdodatkowym atutem będzie Twoje dotychczasowe doświadczenie na podobnym stanowiskuMile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego  Czekają na Ciebie:stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracęprzyjazna, partnerska atmosferapakiet świadczeń socjalnychciekawa dynamiczna praca i realny wpływ na rozwój firmy Prosimy załączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji do działu sprzedaży przez Biomasa Partner Group S.A. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Biomasa Partner Group S.A.” 

SPOŁEM WSS WOLA zatrudni
SPOŁEM WSS WOLA zatrudni
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWSS Wola- Dział Handlowy poszukuje do pracy kandydatki/kandydatów do pracy biurowej na stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA ds. ZAKUPÓW. - Oczekujemy doświadczenia handlowego w dziale sprzedaży lub zakupów, - podstawowej znajomości arkuszy kalkulacyjnych typu Excel, - znajomość warszawskiego rynku detalicznego będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, - wynagrodzenie podstawowe plus premię stałą plus premię od osiągniętych wyników . - pracę w świetnym zespole w dobrej atmosferze. Oferty prosimy kierować na adres @

Młodszy referent ds. administracji
Młodszy referent ds. administracji
Szczecin 30+ kilka dni temu

Młodszy referent ds. administracji Poszukujemy dla naszego klienta z Enea serwis S.A pracownika na stanowisko:Młodszego referenta ds. administracyjno-biurowych. Wymagania: Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok Wykształcenie średnie (wyższe w branży administracyjnej będzie dodatkowym atutem) Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word Prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży Prowadzenie rejestrów i wymaganej dokumentacji Rozliczenie powierzonych zadań Przygotowanie materiałów informacyjnych Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie zgodnym z wytycznymi Archiwizacja dokumentów Przygotowanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy Oferujemy: Pracę na pełen etat Pracę biurową Przyjemne godziny pracy – 7-15 Atrakcyjne wynagrodzenie, nawet 4500 zł brutto Dobrą atmosfera w miejscu pracy Dodatek do karty Multi Sport Udział w szkoleniach poszerza poszerzających wiedzę i umiejętności.

Młodszy referent ds. administracji
Młodszy referent ds. administracji
Szczecin 30+ kilka dni temu

Praca szuka człowieka! Poszukujemy zainteresowanych kandydatów do pracy w Szczecinie, w przedsiębiorstwie o kapitale państwowym ENEA. Stanowisko - Młodszy referent ds. administracji Oferujemy: 1. Pracę na pełen etat 2. Pracę biurową 3. Przyjemne godziny pracy – 7-15 4. Atrakcyjne wynagrodzenie, nawet 4500 zł brutto 5. Dobrą atmosfera w miejscu pracy 6. Dodatek do karty Multi Sport 7. Udział w szkoleniach poszerza poszerzających wiedzę i umiejętności. Zakres obowiązków: 1. Wystawianie faktur sprzedaży 2. Prowadzenie rejestrów i wymaganej dokumentacji 3. Rozliczenie powierzonych zadań 4. Przygotowanie materiałów informacyjnych 5. Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie zgodnym z wytycznymi 6. Archiwizacja dokumentów 7. Przygotowanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń 8. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy Wymagania: 1. Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok 2. Wykształcenie średnie (wyższe w branży administracyjnej będzie dodatkowym atutem) 3. Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word 4. Prawo jazdy kat. B Zainteresowanych prosimy o składanie CV na adres e-mail: adrian intemporis.net W razie pytań proszę dzwonić: +48 517 - pokaż numer telefonu -

Referent ds. księgowości
Referent ds. księgowości
Warszawa 8 dni plecy

WZSO S.A. to firma zajmująca się protetyką ortopedyczną oraz rehabilitacją.Zatrudnimy na stanowisko: Referent ds. księgowościMiejsce pracy: Warszawa, al. Bohaterów Września 9Poszukujemy osoby energicznej i komunikatywnej do pracy na cały etat w dziale księgowości.Zakres obowiązków:Księgowanie faktur zakupu/sprzedaży towarów;Okresowo rozliczanie rozrachunków należności kontrahentów;Kompletowanie dokumentacji;Prace archiwalne.Oczekiwania:Wykształcenie wyższe;Bardzo dobra organizacja pracy i systematyczność;Nienaganna aparycja;Zaangażowanie, sumienność i empatia;Odpowiedzialności za powierzone zadania oraz wysokich zdolności komunikacji interpersonalnej;Obsługa komputera i pakietu MS Office;Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi systemu COMARCH;Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Oferujemy:Ciekawą pracę na cały etat w doświadczonym zespole.Zatrudnienie w formie umowy o pracę;Współtworzenie sukcesu polskiej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy zajmującej się protetyką ortopedyczną i rehabilitacją;Szerokie możliwości rozwoju zawodowegoSzkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;Niezbędne narzędzia pracyZainteresowanych kandydatów prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Warszawskie Zakłady Sprzętu Ortopedycznego S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji”.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Filtr