Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Referent ds. Administracji
Referent ds. Administracji
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Konimpex poszukuje kandydatów do pracy w magazynie w Łodzi na stanowisko: Referent ds. Administracji GŁÓWNE ZADANIA: • prowadzenie dokumentacji magazynowej. • przygotowanie dokumentacji transportowej. • raportowanie wydań/przyjęć. • komunikacja z Działem Logistyki WYMAGANIA: • praktyczna znajomość pakietu MS Office • wysoki stopień komunikatywności • bardzo dobra organizacja pracy własnej • sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracy. • wykształcenie w zakresie logistyki będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji • niezbędne narzędzia pracy • prywatną opiekę medyczną • dofinansowanie do zajęć sportowych Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV https://e-recruiter.konimpex.com/jobs/99?lg=pl lub za pomocą naszej strony internetowej www.konimpex.pl, zakładka MENU – OFERTY PRACY

Młodszy referent ds. administracji
Młodszy referent ds. administracji
Szczecin 30+ kilka dni temu

Młodszy referent ds. administracji Poszukujemy dla naszego klienta z Enea serwis S.A pracownika na stanowisko:Młodszego referenta ds. administracyjno-biurowych. Wymagania: Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok Wykształcenie średnie (wyższe w branży administracyjnej będzie dodatkowym atutem) Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word Prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży Prowadzenie rejestrów i wymaganej dokumentacji Rozliczenie powierzonych zadań Przygotowanie materiałów informacyjnych Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie zgodnym z wytycznymi Archiwizacja dokumentów Przygotowanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy Oferujemy: Pracę na pełen etat Pracę biurową Przyjemne godziny pracy – 7-15 Atrakcyjne wynagrodzenie, nawet 4500 zł brutto Dobrą atmosfera w miejscu pracy Dodatek do karty Multi Sport Udział w szkoleniach poszerza poszerzających wiedzę i umiejętności.

Młodszy referent ds. administracji
Młodszy referent ds. administracji
Szczecin 30+ kilka dni temu

Praca szuka człowieka! Poszukujemy zainteresowanych kandydatów do pracy w Szczecinie, w przedsiębiorstwie o kapitale państwowym ENEA. Stanowisko - Młodszy referent ds. administracji Oferujemy: 1. Pracę na pełen etat 2. Pracę biurową 3. Przyjemne godziny pracy – 7-15 4. Atrakcyjne wynagrodzenie, nawet 4500 zł brutto 5. Dobrą atmosfera w miejscu pracy 6. Dodatek do karty Multi Sport 7. Udział w szkoleniach poszerza poszerzających wiedzę i umiejętności. Zakres obowiązków: 1. Wystawianie faktur sprzedaży 2. Prowadzenie rejestrów i wymaganej dokumentacji 3. Rozliczenie powierzonych zadań 4. Przygotowanie materiałów informacyjnych 5. Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie zgodnym z wytycznymi 6. Archiwizacja dokumentów 7. Przygotowanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń 8. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy Wymagania: 1. Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok 2. Wykształcenie średnie (wyższe w branży administracyjnej będzie dodatkowym atutem) 3. Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word 4. Prawo jazdy kat. B Zainteresowanych prosimy o składanie CV na adres e-mail: adrian intemporis.net W razie pytań proszę dzwonić: +48 517 - pokaż numer telefonu -

Referent ds. administracji i rozliczeń finansowych
Referent ds. administracji i rozliczeń finansowych
30+ kilka dni temu

Referent ds. administracji i rozliczeń finansowych Obowiązki - ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej - wystawianie faktur - przyjmowanie i kompletowanie dokumentów transportowych - rozliczenie kierowców z wydatków poniesionych podczas podróży służbowych - przygotowywanie wniosków o wydanie zaświadczeń A1 i kart EKUZ - weryfikacja i rozliczanie mandatów - współpraca z pozostałymi działami firmy Wymagania - wykształcenie minimum średnie - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - umięjętność obsługi pakietu MS Office - umiejętności organizacyjne - dokładność, sumienność Oferujemy - umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - pracę w dynamicznym zespole - mozliwość rozwoju

Referent ds. administracji
Referent ds. administracji
380000 zł
Chojnów 30+ kilka dni temu

RMA Polska sp. z o.o. to znana marka w branży gazownictwa w kraju i na świecie. Jesteśmy spółką z kapitałem zagranicznym z siedzibą w Chojnowie, zajmującą się produkcją urządzeń ciśnieniowych i usługami produkcyjnymi. RMA Polska jako wiodący producent komponentów urządzeń do przesyłu gazu poszukuje:Referent ds. administracjiOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:• Odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa poczty elektronicznej firmy.• Przyjmowanie interesantów.• Sortowanie i przekierowywanie korespondencji odbiorcom w ramach firmy.• Ewidencjonowanie zapisów w programie do rejestracji dokumentów przychodzących/wychodzących, w tym faktur dostaw – Sekretarz MADAR.• Weryfikacja faktur przychodzących pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich skanowanie.• Wydawanie zleceń delegacji służbowych oraz rozliczanie kosztów podróży służbowych (delegacje krajowe i zagraniczne) zgodnie z obowiązującymi przepisami.• Uzupełnianie dokumentów dotyczących sprzedaży zagranicznej oraz krajowej (uzupełnianie kursu wymiany walut i przesyłanie zapytań w celu potwierdzenia numeru identyfikacji podatkowej, kontakt mailowy z kontrahentami w przypadku braków formalnych w dokumentach).• Przygotowywanie korespondencji wychodzącej i dostarczanie do Urzędu Pocztowego.Idealnego kandydata powinny cechować:- wykształcenie średnie lub wyższe (również osoby uczące się w systemie zaocznym),- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,- Znajomość rysunku technicznego,- Znajomość pakietu MS Office,- Brak nałogów,Oferujemy:- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu umowy o pracę- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji- Atrakcyjne wynagrodzenie proporcjonalne do poziomu wiedzy i doświadczenia,- Bony świąteczne, spotkania integracyjne- Ciekawą i samodzielną pracęAplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail lub złożyć osobiście w siedzibie firmy “RMA Polska“ sp. z o. o. Ul. Łużycka 14, 59-225 Chojnów www.rma.com.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli na przesyłanych dokumentach: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez RMA POLSKA sp. z o.o. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w RMA POLSKA sp. z o.o. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym."

Referent ds. administracji sprzedaży
Referent ds. administracji sprzedaży
Konin 30+ kilka dni temu

Cześć! Jesteśmy Biomasa Partner Group – lider w branży drzewnej oraz OZEDo naszego zespołu w Modle Królewskiej poszukujemy: referenta ds. administracji sprzedażyJeśli jesteś otwarty/a na nowe wyzwania, kontakt z ludźmi napędza Cię do działania, a wielkie korporacje to nie Twoja bajka – pasujesz do naszego zespołu.                           Szukamy pozytywnej osoby, nie idealnego cvZa co będziesz odpowiedzialny/a na tym stanowisku:·         nadzór nad procesem realizacji zamówień·         dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych·         kontakt z klientami·         realizację zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu·         przygotowywanie notatek, prezentacji, raportów, analiz i sprawozdańCzego od Ciebie oczekujemy:komunikatywności i otwartości na pracę z klientemsamodzielności, umiejętności analitycznego myśleniawysokiej kultury osobistejdodatkowym atutem będzie Twoje dotychczasowe doświadczenie na podobnym stanowiskuMile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego  Czekają na Ciebie:stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracęprzyjazna, partnerska atmosferapakiet świadczeń socjalnychciekawa dynamiczna praca i realny wpływ na rozwój firmy Prosimy załączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji do działu sprzedaży przez Biomasa Partner Group S.A. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Biomasa Partner Group S.A.” 

Referent ds. administracji - z orzeczeniem
Referent ds. administracji - z orzeczeniem
985500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

O nasW BusinessFace naszym głównym celem jest dostarczanie naszym Partnerom najwyższej jakości rozwiązań, opartych na odpowiednio dobranych zasobach ludzkich oraz najnowszych technologiach teleinformatycznych. Każdy projekt jest starannie przygotowywany, uwzględniając indywidualne oczekiwania i potrzeby naszych Klientów. Dbamy o najmniejsze detale, które są istotne zarówno dla naszych Partnerów, jak i ich Klientów. Specjalizujemy się w profesjonalnym zarządzaniu złożonymi strukturami sprzedażowymi. Nasza firma posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i restrukturyzacji zespołów odpowiedzialnych za dystrybucję bezpośrednią, telesprzedaż, serwis oraz wsparcie.W związku z naszym ciągłym rozwojem i ekspansją na rynku poszukujemy Referenta ds. administracji z orzeczeniem o niepełnosprawnościOferujemy:·         stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;·         pracę w trybie stacjonarnym z możliwością pracy zdalnej w wybrane dni;·         pakiet benefitów m.in. Multisport, rozbudowany pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe;·         coroczną integrację połączoną z wyjazdem zagranicznym;·         wsparcie Managera oraz zespołu na każdym etapie zatrudnienia.Co będzie należało do Twoich zadań?·         administrowanie sprzętem elektronicznym; w tym: wydawanie i odbieranie sprzętu, wysyłka, nadzór, zarządzanie stanami magazynowymi, obsługa przedserwisowa);·         zarządzanie lokalami na terenie Warszawy oraz w innych miastach w kraju;·         administrowanie usługami teleinformatycznymi w firmie;·         obsługa przesyłek wewnątrz firmy;·         kontakt z dostawcami zewnętrznymi, w tym: dostawcami usług, sprzętu i samochodów, serwisami, ubezpieczycielami;·         prowadzenie dokumentacji w ramach powyższych zadań;·         analiza danych i raportowanieNasze oczekiwania:·         minimum 1 rok doświadczenia, w zbliżonym zakresie zadań;·         orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – warunek konieczny·         umiejętność analizy danych i tworzenia raportów;·         umiejętność pracy w programach pakietu Office: Excel, Word, Power Point na poziomie średnio-zaawansowanym;·         otwartość na zmiany oraz ich wdrażanie;·         gotowość do poszerzania swoich kompetencji;·         otwartość na feedback;·         inicjatywa własna poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie własnych pomysłów;·         umiejętność pracy w zespole;·         umiejętność pracy pod presją czasu;·         umiejętność organizowania pracy własnej;·         umiejętność prowadzenia dokumentacji w sposób uporządkowany i dokładny.

Referent ds. Administracji w Bydgoszczy (Łęgnowo)
Referent ds. Administracji w Bydgoszczy (Łęgnowo)
30+ kilka dni temu

Polski Holding Obronny sp. z o. o. jest Spółką Skarbu Państwa, nad którą uprawnienia właścicielskie sprawuje Minister Aktywów Państwowych. Polski Holding Obronny dostarcza usługi i rozwiązania sektorowi zbrojeniowemu, instytutom badawczym, bankom, przemysłowi, korporacjom i sektorowi komercyjnemu. Koncentrujemy się na bezpieczeństwie i technologiach bezpieczeństwa. Zapewniamy wszechstronne rozwiązania w zakresie ochrony fizycznej i technicznej obiektów. Realizujemy zadania ochrony fizycznej obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie o szczególnym znaczeniu dla obronności, interesu gospodarczego państwa czy bezpieczeństwa publicznego. Polski Holding Obronny sp. z o.o. - poszukuje kandydatów na stanowisko:REFERENT DS. ADMINISTRACJI Miejsce pracy: Bydgoszcz (Łęgnowo)ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadzenie bieżących spraw biura;Przygotowywanie, kompletowanie dokumentacji wymaganej na chronionych obiektach;Wspieranie Przełożonego w realizacji zadań związanych z utrzymaniem ciągłości usług w chronionych obiektach;Praca przed komputerem powyżej 4 godzin dziennie;Planowanie czasu pracy w systemie HRM;Staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń Przełożonego;Nadzór nad materiałami i wyrobami oraz rozliczanie ich zużycia;Rzetelne i terminowe wykonywanie zadań. WYMAGANIA:Osoby posiadające status studenta;Zaświadczenie o niekaralności;Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;Sumienności i komunikatywność;Znajomość obsługi pakietu MS Office (głównie Excel, Word);Obywatelstwo polskie;Czynne prawo jazdy kat. B.MILE WIDZIANE:Pierwsze doświadczenie związane z obsługą biura;Orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym;Znajomość przepisów dotyczących ochrony osób i mienia oraz czasu pracy; OFERUJEMY:Umowę na okres próbny (3 miesiące);Pracę od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach;Terminowe wypłaty wynagrodzeń;Bonusy za polecenia pracownicze;Dowolna forma zatrudnienia (umowa o prace lub umowa zlecenie).umowa o pracę   + dodatkowe benefity:Ø  Prywatna opieka medyczna;Ø  Świadczenia pieniężne z okazji świąt dwa razy w roku;Ø  Paczki dla dzieci;Ø  Dofinasowanie do wypoczynku;Ø  Dofinansowanie do kart sportowych;Ø  Dofinansowanie do okularów korekcyjnych;Ø  Zniżki w ubezpieczeniach komunikacyjnych, majątkowych, podróży;Ø  Grupowe ubezpieczenie na życie. Prosimy o kontakt – nr telefonu 780 703 024Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polski Holding Obronny sp. z o.o.  w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych”.   

specjalista/referent  ds. administracji Bielsko Biała
specjalista/referent ds. administracji Bielsko Biała
Bielsko-Biała 14 dnia plecy

Jesteśmy firmą działającą na rynku od ponad 30 lat. Doradzamy i dostarczamy naszym klientom usługi w zakresie BHP, jesteśmy producentem automatów wydających. Nasze artykuły codziennie trafiają do tysięcy klientów z Polski i całej Europy, gwarantując ciągłość dostaw w działach produkcji oraz oszczędności na poziomie nawet 55%. W związku z ciągłym rozwojem firmy, do naszego zespołu szukamy: Specjalisty/Referenta ds. administracyjnych.Jeśli jesteś osobą która:ma doświadczenie w pracy biurowej;potrafi bardzo dobrze organizować swoją pracę;jest sumienna, uczciwa i odpowiedzialna;potrafi pracować pod presją;potrafi pracować w grupie;lubi wyzwania;zna program Subiekt - mile widziane.Zgłoś swoją aplikację.Będziesz odpowiedzialny za:dbanie o właściwy obieg i ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej,segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji,bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,tworzenie i analiza zestawień,tworzenie paczek przelewów,weryfikacja i nadzór płatności,obsługa w zakresie biurowym,weryfikacja i nadzór umówweryfikacji, przyjmowanie oraz nadzór dokumentów zakupowych.W zamian oferujemy Ci:umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku;niezbędne wsparcie i szkolenia wdrażające do pracy;dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;możliwość skorzystania z pakietów sportowych;możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie.szczerą i życzliwą relację ze współpracownikami i przełożonym.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV :„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Firmę Bogmar BB Sp. z o.o. Sp.k.”Opcjonalnie :„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Bogmar BB Sp. z o.o. Sp.k.”Dokumenty aplikacyjne bez wymaganej klauzuli nie będą rozpatrywane.Uprzejmie informujemy , że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zatrudnimy Osobę do prowadzenia sekretariatu w szkole
Zatrudnimy Osobę do prowadzenia sekretariatu w szkole
30+ kilka dni temu

Szkoła Podstawowa Nr 82 im. księcia Przemysła I zatrudni na Stanowisko: referent ds. administracji . -Zakres podstawowych czynności Prowadzenie sekretariatu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 16 w Poznaniu -Wymagania obowiązkowe Ukończone studia licencjackie lub magisterskie ( preferowane na kierunku administracji lub zarządzania) Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce oświatowej. Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office. -Wymagania dodatkowe Znajomość przepisów oraz struktury organizacyjnej szkoły. Umiejętność sporządzania różnorodnej dokumentacji szkolnej. Dobra organizacja pracy sekretariatu. Komunikatywność, Wysoka kultura osobista. Wymagane dokumenty CV, list motywacyjny, dyplomy potwierdzające kwalifikacje, świadectwa pracy, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. -Składanie ofert Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 82 im. księcia Przemysła I, ul. Krakowska 10, 61-889 Poznań w terminie do 2022-08-12. Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. -Przetwarzanie danych osobowych Prosimy o dopisanie klazuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rektrutacji, zgodnie z aktualną Ustawą o ochronie danych osobowych.

Filtr