Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń - Gliwice
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń - Gliwice
nowe Gliwice 16 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracowników do Biura Zarządzania Jakością i Efektywnością Rozliczeń na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę proponowany okres zatrudnienia: od zaraz do 31.12.2024 r. miejsce pracy: Gliwice ilość etatów: 1 Zakres obowiązków: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - realizacja procesów rozliczania i korygowania dokumentów sprzedażowych, - wystawianie faktur, - obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych, - pozyskiwanie danych o odczytach energetycznych, - wprowadzanie danych do EXCELa, - analizowanie procesów sprzedażowych, - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów, - optymalizowanie jakościowe i ilościowe procesów sprzedażowych, - pozostałe czynności administracyjno-biurowe. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę, - wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna, - dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdują się różnego rodzaju - szkolenia, kursy oraz inne ważne i ciekawe informacje pozwalające na bieżąco podnosić kwalifikacje zawodowe, - praca biurowa nie związana z telemarketingiem oraz kontaktem z klientem! Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim. W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.' Certyfikat Agencji w KRAZ 10301

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Urządzeń
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Urządzeń
Łomża 30+ kilka dni temu

ITCARD S.A. jest liderem w przetwarzaniu elektronicznych transakcji finansowych dla banków, akceptantów oraz klientów indywidualnych. Należą do nas marki Planet Pay i Planet Cash – niezależna sieć bankomatów i wpłatomatów. W związku z rozwojem usług płatniczych, poszukujemy osoby chętnej podjąć pracę na stanowisku: ASYSTENT/MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ URZĄDZEŃ Miejsce pracy: Łomża OPIS STANOWISKA: » obsługa procesu kontroli rozliczeń urządzeń, w tym: a) weryfikacja i obsługa prawidłowości realizacji załadunków i rozładunków urządzeń, b) bieżąca weryfikacja zasadności wystąpienia różnic rozliczeniowych oraz związana z tym komunikacja z COG, c) przygotowywanie raportów różnic rozliczeniowych, d) przygotowywanie raportu korekt różnic rozliczeniowych wynikających m.in. z błędów systemowych, » współpraca z bankiem w zakresie obsługi niedoborów niewyjaśnionych, » obsługa procesu bilansowania nadwyżek i niedoborów powstałych w wyniku rozliczenia urządzeń, » bieżąca współpraca operacyjna z bankami, podwykonawcami i innymi zespołami wewnątrz ITCARD, » obsługa procesu inwentaryzacji stanu gotówki, » podejmowanie działań zmierzających do usprawnienia i optymalizacji obsługi procesu rozliczania urządzeń sieci Planet Cash, w tym zgłaszanie problemów aplikacyjnych. WYMAGANIA: » bardzo dobra znajomość obsługi komputera, głównie pakietu MS Office, » umiejętność pracy w zespole, » umiejętność efektywnej organizacji pracy, » wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej, » zaangażowanie i odpowiedzialność, » motywacja do pracy. MILE WIDZIANE: » doświadczenie w pracy z bankami, » umiejętność analizy dziennika bankomatowego, OFERUJEMY: » atrakcyjną, pełną wyzwań pracę, » zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku), » praca w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, » dodatkowe benefity opłacane przez pracodawcę (m.in. ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport), » rozwojową pracę w miłej atmosferze i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, » szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne, » dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, » program rekomendacji pracowników. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami lub kandydatkami. Planet Pay spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 139, 02 231 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000427567, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 6793083313, REGON 122 - pokaż numer telefonu - , kapitał zakładowy w wysokości 9.676.750,00 zł, zwana dalej „Planet Pay”, jako administrator danych będzie przetwarzała Państwa dane osobowe podane w kwestionariuszu dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji. Informujemy, że podanie danych osobowych, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, po upływie którego dane zostaną trwale usunięte. W przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do ich przeprowadzenia lub do czasu odwołania tej zgody. W celu związanym z prowadzeniem rekrutacji Planet Pay może przekazać Państwa dane osobowe podmiotom, którym powierzył przetwarzanie tych danych na postawie zawartej umowy, m.in. IT Card Centrum Technologii Płatniczych S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Jutrzenki 139, 02-231 Warszawa, świadczącej usługi na rzecz Planet Pay. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Państwa danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne ich usunięcie. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Planet Pay pod adresem: @ W przypadku podania szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza, Planet Pay będzie przetwarzał takie informacje tylko w sytuacji, gdy wyrażą Państwo na to zgodę, w stosunku do której przysługuje prawo jej odwołania w dowolnym momencie. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem @

Młodszy Specjalista ds Rozliczeń
Młodszy Specjalista ds Rozliczeń
659000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Kanzeon Wrocławski Catering poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. rozliczeń.Miejsce pracy: al. Brucknera 10Osoba do kontaktu telefonicznego: Pani Adrianna 53*******62 w godz. 9:00 - 15:00Wymiar etatu: 1/1Godziny Pracy: 8:15 - 16:15 od pn. do pt.Wynagrodzenie: 3500 - 3800 zł na rękę/miesięcznie umowa o pracę.1 miesiąc okresu próbnego - umowa zlecenie.Zakres obowiązków:Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu księgowego.Kontrola i nadzór nad obiegiem dokumentów.Kontrola i obsługa systemu rozliczeniowego (dotyczy indywidualnych wpłat za wyżywienie uczniów placówki edukacyjnej)Współpraca z biurem rachunkowymWymagania:Dobra znajomość pakietu MS Office oraz programu Subiekt lub innego programu do ewidencjonowania fakturRozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjneWysoka kultura osobistaSamodzielność i dobra organizacja pracySkrupulatnośćUmiejętność pracy w zespoleOferujemy:Stabilną pracę w wymiarze:5 dni w tygodniu (soboty i niedziele wolne) w systemie 8 - godzinnym.Terminowość oraz stabilność wypłacania wynagrodzenia.Posiłek pracowniczy (obiad) każdego dnia.Niezbędne narzędzia pracy.Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji i marce na rynku.Zapraszamy do wysyłania CV oraz kontaktu telefonicznego: Pani Adrianna 53*******62 w godz. 9:00 - 15:00.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Młodszy specjalista ds. rozliczeń i administracji
Młodszy specjalista ds. rozliczeń i administracji
2690000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Przebadani.pl to startup z branży Med-Tech zajmujący się świadczeniem usług medycznych z dojazdem. Organizacja należy do grupy spółek z branży medycznej.Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i AdministracjiAdministracja:nadzór nad obiegiem i archiwizacja dokumentówuzupełnianie i archiwizacja umówrealizacja procesu zakupowegoRozliczenia:sporządzanie zestawień wykonanych usługrozliczanie klientówweryfikacja poprawności danych w systemach informatycznych spółki, przygotowywanie raportówwyliczenia zobowiązań wobec dostawcówzestawienia do windykacji należnościOd kandydatów oczekujemy:umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów numerycznychdobrej znajomości MS Excel (w tym tabele przestawne)rzetelności i terminowości w wykonywaniu obowiązkówdobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. Bcan-do attitudeMile widziane:1-2 lata doświadczenia w działach księgowości/finansów/administracji w MŚPwykształcenie wyższe na kierunkach związanych z finansami/księgowością/administracją/matematyką (lub w trakcie studiów)znajomość  MS SQL, MySQLOferujemy:samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju dobrą atmosferę pracypracę w młodym i dynamicznym zespoleudział w rozwoju organizacji typu start-upwybór dogodnej formy współpracyelastyczne godziny pracyOferty prosimy przesyłać na mailowo

Młodszy specjalista ds. reklamacji i rozliczeń
Młodszy specjalista ds. reklamacji i rozliczeń
30+ kilka dni temu

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach. Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Młodszy specjalista ds. reklamacji i rozliczeń Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195 Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej. Szukasz miejsca gdzie, docenimy Twoje zaangażowanie? Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Twój zakres obowiązków: - Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń - Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego - Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności - Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT) - Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami - Udzielanie odpowiedzi na reklamacje w formie pisemnej w oparciu o przeprowadzoną analizę - Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego Nasze wymagania: - Znajomość Excela na poziomie dobrym i sprawne wykorzystanie go w praktyce - Umiejętność analitycznego myślenia - Dokładność, systematyczność i terminowość - Samodzielność w organizowaniu swojej pracy - Umiejętność rozwiązywania problemów i szukania nowych rozwiązań Co oferujemy? - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - Atrakcyjne wynagrodzenie - Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop - Pracę stacjonarną, w godz. 8-16 - Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne - Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport - Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry - Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie! Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rozliczeń
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rozliczeń
30+ kilka dni temu

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach. Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rozliczeń Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195 Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej. Szukasz miejsca gdzie docenimy Twoje zaangażowanie? Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Twoje codzienne zadania: - kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń, - wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego, - weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności, - współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT), - rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami, - udzielanie odpowiedzi na reklamacje w formie pisemnej w oparciu o przeprowadzoną analizę, - udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego. Aplikuj do nas, jeśli: - znasz Excela i potrafisz wykorzystywać go w praktyce, - posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, - wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość, - jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę, - umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań. Co oferujemy? - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie, - niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop, - pracę stacjonarną, w godz. 8-16, - imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne, - dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport, - przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry, - atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla. Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie! Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Młodszy Specjalista ds. bazy danych, promocji i rozliczeń
Młodszy Specjalista ds. bazy danych, promocji i rozliczeń
185000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Apteka, perfumeria, drogeria i salon optyczny? 4 w 1 – nasza specjalność, nasza duma.Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, profesjonalizm i dobra atmosfera pracy, to współpraca oparta na zaufaniu i szansa na rozwój zawodowy.Szkolenia, indywidualne podejście do każdego pracownika, a przy tym uszanowanie work-life balance? Oczywiście!Zapraszamy do Super-Pharm.Zadania:Prowadzenie bazy danych produktowych w systemie Farmax: zakładanie i aktualizowanie kart produktowych, zakładanie kart kontrahentówWyjaśnianie kwestii wynikających z błędów systemu, korygowanie błędów systemowychWprowadzanie rabatów i cenników do systemuIdentyfikowanie i wyjaśnianie rozbieżności w notach różnic cenowych we współpracy z pracownikami innych działów i z dostawcamiInformowanie pracowników sklepów o wszystkich zmianach dotyczących produktów i cenników wprowadzonych do systemuRekomendowanie zmian dotyczących funkcjonowania systemu, udział w projektowaniu i testowaniu nowych rozwiązańObsługa administracyjna akcji promocyjnych: zakładanie promocji w systemie Farmax, weryfikowanie poprawności danych i korygowanie błędów, nadzorowanie procesu wyprzedaży produktów, rejestrowanie folderów promocyjnych, rozliczanie promocji i rabatówWymagania:Doświadczenie w administrowaniu bazą danych produktowychPodstawowa wiedza dotycząca produktów aptecznychDobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności sprawność w posługiwaniu się MS ExcelChęć i łatwość uczenia się obsługi systemów informatycznychUmiejętności analityczneUmiejętność nawiązywania kontaktów, słuchania, wyrażania myśli i tłumaczeniaDoskonała organizacja pracySzybkość działania przy zachowaniu dokładności i koncentracji na szczegółach, umiejętność dostrzegania błędówDodatkowymi atutami będzie: znajomość systemu Farmax, podstawowa znajomość języka angielskiegoOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat, praca od poniedziałku do piątku)Pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków w biurzePracę w trybie hybrydowym 3 dni w biurze, 2 dni zdalnieNarzędzia pracy: laptop, telefonWsparcie doświadczonego i pomocnego zespołu

Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
759000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

 Interesujesz się kwestiami kadrowymi?Chcesz zgłębić tajniki pracy w kadrach?Zależy Ci na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji?Mamy ofertę specjalnie dla Ciebie! Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Szczecin, niekwestionowany lider wśród firm transportowych, w związku z dynamicznym rozwojem  poszukuje współpracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. kadr i płacZakres obowiązków: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem Pracowników- prowadzenie dokumentacji kadrowej- wsparcie w procesie naliczania wynagrodzeń- sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON- wsparcie w obsłudze PPK- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy- wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby instytucji zewnętrznych  (ZUS, US, GUS)- wykonywanie bieżących zadań w obszarze kadrowo-płacowymWymagania:- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowiskach administracyjno-biurowych- znajomość podstawowych przepisów z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- znajomość obsługi systemów zewnętrznych PUE ZUS , GUS itp.- sumienność, dokładność i skrupulatność- umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacjiOferujemy:- ciekawą pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku- satysfakcjonujące warunki zatrudnienia adekwatne do doświadczenia i umiejętności- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji- przyjazną atmosferę pracy Czekamy na Twoją aplikację !!  "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKS Szczecin Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla celów rekrutacyjnych. Administratorem danych osobowych jest PKS Szczecin Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-631) przy ul. Heyki 4. Jestem świadoma(-y), iż przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji." 

Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim
Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma CREM Sp. z o.o. w związku z planami rozwojowymi poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: • dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i w piśmie, • min. średniego wykształcenia, • podstawowej znajomości pakietu MS Office, • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych, • dobrej organizacji pracy własnej, • konsekwencji w osiąganiu postawionych celów. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: • wyszukiwanie ofert noclegowych oraz kontakt z wynajemcami, • wprowadzanie godzin pracowników zewnętrznych, • przygotowanie rozliczeń płacowych, • kontrolę oraz archiwizację dokumentów, • kontakt z klientami oraz zespołem pracującym za granicą. W ZAMIAN OFERUJEMY: • szkolenie od podstaw (nie wymagamy doświadczenia), • umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę od poniedziałku do piątku w komfortowym biurze we Wrocławiu, • możliwość rozwoju w dużej firmie o zasięgu międzynarodowym i ugruntowanej pozycji na rynku, • dofinansowanie pakietu Luxmed i karty Multisport, • miłą atmosferę, spotkania i wyjazdy integracyjne. Prosimy o dodanie w treści CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez CREM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.” W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych prosimy o dołączenie osobnej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez CREM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu realizacji postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę.” Administratorem danych osobowych jest spółka CREM Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195, 53-150 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000468163, NIP 894-304-72-55, ogłaszająca rekrutację. Dane kontaktowe z przedstawicielem Administratora w sprawie przetwarzania danych: @ Dane osobowe zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji. Dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, która może być w każdej chwili cofnięta. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia osobnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach dane będą przetwarzane do cofnięcia zgody nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami danych są: podmioty obsługujące stronę internetową, osoby upoważnione do przetwarzania Pani / Pana danych osobowych, podmioty powiązane z Administratorem, pomioty przetwarzające dane. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.