Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Do naszej firmy LGF Energy poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Jakie będą Twoje obowiązki? -obsługa telefonów od klientów związanych z serwisami i reklamacjami, -wsparcie Działu Technicznego w umawianiu klientów na dany termin na wykonanie usług, -pisanie maili w sprawach reklamacyjnych, -umiejętne rozwiązywanie problemów klientów. Czego od Ciebie oczekujemy ? -doświadczenie i umiejętność rozmowy z klientem, -komunikatywność, empatia do klienta. Co możemy Ci zaoferować ? -umowę zlecenie, -praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, -niezbędne narzędzia pracy, -biuro w centrum Warszawy, -pracę w zespole, któremu współpraca z ludźmi sprawia dużo radości - poczucie humoru jest u nas obowiązkowe :)

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne
399000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteśmy nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym działającym na rynku od 2007 roku z lokalizacjami we Wrocławiu, Katowicach, Warszawie i Gdańsku. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, zarówno rutynowych, jak i specjalistycznych przy współpracy z wiodącymi ośrodkami z kraju i z zagranicy. Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne • przyjmowanie materiału do badań, • wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, • telefoniczna i osobista obsługa klientów, • zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, • prowadzenie spraw biurowych, • wykształcenie policealne, wyższe mile widziane, preferowane biologiczne lub pokrewne, • znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2, • biegła znajomość obsługi komputera, • łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów, • umiejętność organizacji pracy, • dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym, • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i stabilne zatrudnienie, • Pakiet socjalny (medyczny lub sportowy), • Fundusz świadczeń socjalnych, • Ubezpieczenie grupowe, • Możliwość zdobycia cennego doświadczania, • Dobrą atmosferę w miejscu pracy,

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
325750 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zadania:Egzekwowanie spłaty długu przy pomocy środków określonych w obowiązujących przepisach prawnych (windykacja),Obsługa i realizacja reklamacji od klientów,Weryfikacja i wprowadzanie danych w programie spedycji DB Schenker,Weryfikacja i wprowadzanie danych w programie magazynowo - księgowym IFS,Drukowanie listów przewozowych, atestów i innych dokumentów związanych z wysyłką towaru przez dział handlowy,Dbanie o poprawny obieg dokumentów wystawianych przez dział i dla działu,Obsługa telefoniczna klientów w zakresie realizowanych zamówień i reklamacji w zakresie własnych kompetencji,Ścisła współpraca z działami: magazyny i dział handlowy,Archiwizacja dokumentów działu BOK.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie lub wyższe kierunkowe,Systematyczność, dokładność i precyzyjne działanie w warunkach dużej ilości informacji,Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,Dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność,Znajomość programu IFS - dodatkowy atut,Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 16:00,Praktyczna znajomość programu MS. Office.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę,Możliwości rozwoju zawodowego w firmie produkcyjnej z 30-letnim doświadczeniem i pozycją lidera na rynku bakalii,Zdobycie doświadczeń i szerokiego rozwoju zawodowego,Udział w projektach interdyscyplinarnych.Dziękujemy za każdą przesłaną aplikację, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.  Informacje o firmie Dziś, dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu firmy, w oparciu o surowce najlepszej jakości, certyfikatom zobowiązującym do nieustannego doskonalenia, z dumą prezentujemy produkty, także pod marką Bakal. Atlanta Poland S.A. posiada dwa zakłady - w Gdańsku i we Włocławku. Nasza firma kojarzona jest ze smacznymi i pełnowartościowymi bakaliami, ale nasza firma to przede wszystkim ludzie, których praca prowadzi do dostarczania na rynek hurtowy i detaliczny wysokiej jakości bakalii. Konsekwentnie realizujemy założoną strategię. Zaangażowanie i lojalność to główne cechy naszych pracowników, dzięki którym firma może pochwalić się mianem lidera na rynku hurtowego handlu bakaliami.  

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Tychy 30+ kilka dni temu

BCUBE Sp. z o. o. Obecnie poszukuje osoby do pracy na stanowisko: Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim Twoje zadania: •nadzór nad poprawną dokumentacją transportową •kontakt z włoskimi Klientami firmy •tworzenie analiz i raportów Logistycznych •zarządzanie zamówieniami klienta: kontrola stanów magazynowych, wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, nadzorowanie wysyłek •ustalenie statusów przepływu logistycznego w układzie worldwide •praca z żywym językiem włoskim Od kandydata oczekujemy: •posługiwania się językiem włoskim w stopniu dobrym (warunek konieczny) •mile widziana znajomość języka angielskiego •wykształcenia średniego •znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point) •dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu, otwartości •gotowości do pracy stacjonarnej Co oferujemy naszym pracownikom •stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę •rozwój zawodowy •możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach •możliwość dołączenia do pracowniczego programu kapitałowego (PPK). •miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole! Prosimy o uwzględnienie w dokumentach rekrutacyjnych poniższych zgód. Nie są one wymagane, bez nich jednak nie będziemy mogli wziąć pod uwagę Twoich uprawnień/umiejętności, a także zatrzymać Twojego CV dla potrzeby przyszłych rekrutacji. •Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w BUCBE Sp. z o. o. •Wyrażam zgodę na potrzeby na potrzeby przyszłych rekrutacji w BCUBE Sp. z o. o.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Bieruń 30+ kilka dni temu

BCUBE Sp. z o. o. Obecnie poszukuje osoby do pracy na stanowisko: Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim Miejsce pracy: Bieruń, Turyńska 135 Twoje zadania: •nadzór nad poprawną dokumentacją transportową •kontakt z włoskimi Klientami firmy •tworzenie analiz i raportów Logistycznych •zarządzanie zamówieniami klienta: kontrola stanów magazynowych, wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, nadzorowanie wysyłek •ustalenie statusów przepływu logistycznego w układzie worldwide •praca z żywym językiem włoskim Od kandydata oczekujemy: •posługiwania się językiem włoskim w stopniu dobrym (warunek konieczny) •mile widziana znajomość języka angielskiego •wykształcenia średniego •znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point) •dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu, otwartości •gotowości do pracy stacjonarnej Co oferujemy naszym pracownikom •stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę •rozwój zawodowy •możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach •możliwość dołączenia do pracowniczego programu kapitałowego (PPK). •miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole! Prosimy o uwzględnienie w dokumentach rekrutacyjnych poniższych zgód. Nie są one wymagane, bez nich jednak nie będziemy mogli wziąć pod uwagę Twoich uprawnień/umiejętności, a także zatrzymać Twojego CV dla potrzeby przyszłych rekrutacji. •Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w BUCBE Sp. z o. o. •Wyrażam zgodę na potrzeby na potrzeby przyszłych rekrutacji w BCUBE Sp. z o. o.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTechem Services Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. Aktualnie, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim Zadania: * zmiana danych klienta indywidualnego oraz biznesowego na podstawie otrzymanej korespondencji * aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach (Heiztec, SAP i Pharus) * kontakt e-mail oraz telefoniczny z innymi działami Techem w Niemieczech oraz z klientem niemieckim Wymagania: * znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 * wykształcenie minimum średnie * umiejętność pracy pod presją czasu * skrupulatność i dokładność * znajomość środowiska Microsoft Office * nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi, jesteśmy otwarci także na Twoją kandydaturę, wszystkiego Cię nauczymy Oferujemy: * stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę * dofinansowanie do Karty Multisport oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach * świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych * dofinansowanie do kursów językowych * program wewnętrzny ,,100% Grypoodporni“ - dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego * dodatkowy dzień płatnego urlopu z tytułu urodzin * możliwość pracy hybrydowej po stacjonarnym wdrożeniu. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest Techem Services Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach, przy ul. Kossutha 9, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.techem (małpa) asiw.pl, 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę Techem Services Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta. Bez doświadczenia!
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta. Bez doświadczenia!
Warszawa 30+ kilka dni temu

Chciałbyś/chciałabyś pracować w międzynarodowej firmie, która prężnie rozwija swoje struktury? Nie przegap swojej szansy! Stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta platformy streamingowej Termin rozpoczęcia pracy: 23.05.2022 Siedziba firmy: ul. Wołoska, Warszawa Forma pracy: stacjonarna Oferta pracy: - praca w międzynarodowym zespole na rzecz amerykańskiego serwisu rozpoznawalnego na całym świecie, - atrakcyjne warunki zatrudnienia, - pełny etat, - profesjonalne szkolenie wstępne, - prywatna opieka medyczna Medicover, - dofinansowanie do karty Medicover Sport, - grupowe ubezpieczenie na życie, - elastyczne godziny pracy (dwie zmiany: 8-16 oraz 14-22). Obowiązki: Odpowiadanie na pisemne oraz telefoniczne zapytania użytkowników platformy streamingowej, posiadającej bogatą bibliotekę filmów i seriali. Konsultanci pomagają przede wszystkim w kwestiach związanych z założeniem oraz obsługą konta. BRAK SPRZEDAŻY! Cała obsługa Klienta odbywa się w j. polskim. Wymagania: - doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (poziom C2), - j. angielski poziom min. B1/B2 (język angielski używany jest wyłącznie do obsługi systemu), - sprawna obsługa komputera, - pozytywne nastawienie, zaangażowanie, - dostępność do podjęcia pracy od 23.05.2022. Zainteresowana/y? Aplikuj! Wyślij swoje CV do 05.05.2022r. Składając aplikację, prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. (IRKL) z siedzibą w Olsztynie w celu wzięcia udziału w niniejszym i przyszłych procesach rekrutacji prowadzonych przez IRKL" Informujemy, że Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zasadami ujętymi w "klauzuli informacyjnej". Biorąc udział w rekrutacji IRKL: Wyraź zgodę na przetwarzanie danych: umieść zgodę w CV, w treści maila lub zaznacz zgodę na stronie internetowej - Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora (IRKL) w celu udziału w jednej lub większej liczbie rekrutacji - w każdej chwili możesz odwołać zgodę, a usuniemy Twoje dane (napisz do: @ - Twoje dane będą zapisane bezpiecznie w naszej bazie, która spełnia nowoczesne standardy bezpieczeństwa - szczegółowe zasady przetwarzania Twoich danych znajdziesz na stronie irkl.pl/regulamin/ Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta / Recepcjonista/tka
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta / Recepcjonista/tka
450000 zł
Sochaczew 30+ kilka dni temu

Pracując w zespole recepcyjnym będziesz odpowiadać za profesjonalną obsługę pacjentów w naszej placówce medycznej.  Twoją rolą będzie:rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty w naszych placówkach medycznychdbanie o najlepsze doświadczenia naszych pacjentówinformowanie pacjentów o naszych usługachpromowanie i sprzedaż usług enel-medprzyjmowanie płatności za usługi #zdrowiej #pracujzdrowiej #pasujemydosiebie Nasze wymagania:możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klientapotrafisz zachęcić klienta do zakupu produktówumiesz podejmować decyzje pod presją czasujesteś otwarty(a) i pełny(a) energii, a zadowolenie Klienta jest dla Ciebie najważniejszejesteś elastyczny(a), gotowy(a) do pracy w systemie dwuzmianowym - nie martw się, dzięki temu możesz załatwić sprawy urzędowe w tygodniu lub iść do restauracji, kina, centrum handlowego nie stojąc w kolejkachznasz język angielski Dołączając do nas otrzymasz:stabilne zatrudnienie na pełen lub niepełny etat w zależności od Twojej dyspozycyjnościpracę w firmie, która znalazła się wśród 300 najlepszych pracodawców w Polsce wg. rankingu Forbeswynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od Twoich wynikówszkolenie merytoryczne, które wprowadzi Cię w tajniki branży medycznejmożliwość awansu, dzięki określonej ścieżce karieryprywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport

Młodszy Specjalista ds Obsługi Klienta z j. ukraińskim
Młodszy Specjalista ds Obsługi Klienta z j. ukraińskim
1990000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Jesteśmy firmą zajmującą się noclegami pracowniczymi i obsługą mieszkań. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Młodszego Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu. Obowiązki:Kontakt telefoniczny i mailowy z obecnymi i potencjalnymi klientami.Stworzenie podstawowych raportów i rozliczeń.Prowadzenie list osób mieszkających na naszych lokalach.Przygotowywanie ofert dla klientów.Wymagania:Znajomość języka ukraińskiego na poziomie biegłym.Znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie) na poziomie B1.Umiejętność obsługi komputera.Komunikatywność.Dodatkowe atuty:Brak wymaganego doświadczenia - najważniejsze są otwarty umysł i kreatywność.Oferujemy:Pracę w dynamicznym środowisku.Możliwość rozwoju zawodowego.Umowę o pracę na stałe po okresie próbnym.Praca w biurze w centum Bielska-Białej od 9 do 17.Inne benefity: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna.Jeśli jesteś osobą otwartą, kreatywną, a jednocześnie spełniasz nasze wymagania, zapraszamy do aplikowania! W celu aplikacji, prosimy o przesłanie CV.Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy!

Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma IBCG jest międzynarodowym sprzedawcą akcesoriów gamingowych i innych z kategorii elektroniki użytkowej. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku i wciąż dynamicznie się rozwijającą.Wspólnie tworzymy markę FroggieX, przez którą promujemy ideę zdrowej rywalizacji i rodzinnej, wspólnej zabawy. Nasze produkty możecie znaleźć na wielu platformach online oraz na półkach polskich elektromarketów.Pomimo dużej skali działalności utrzymujemy domową i przyjazną atmosferę w codziennej pracy. Cały zespół dba o to, by wykonywana praca poza efektami w działalności handlowej przynosiła również wewnętrzną satysfakcję i spełnienie osobistych ambicji.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Wsparcie w zakresie działań sprzedażowych,Wprowadzanie, weryfikację i potwierdzanie zamówień handlowych,Przygotowywanie dokumentów i ofert sprzedażowych,Bieżąca obsługa klientów B2B,Obsługa zagranicznych klientów i przedstawicieli handlowych (kontakty mailowe i telefoniczne, spotkania),Analiza danych, przygotowywanie raportów i zestawieńOczekiwania wobec kandydata :Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,Myślenie analityczne, wyciąganie wniosków z raportów i danych rynkowych,Komunikatywność i umiejętność obsługi klienta,Umiejętność pracy w zespole,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel (zaawansowany),Chęć rozwoju w obszarze sprzedaży,Mile widziana znajomość programu SubiektOferujemy:Stałą i stabilną pracę,Pełny etat (pon-pt, 8-16),Pracę w małym, zgranym zespole,Domową atmosferę, daleko nam do podejścia korporacyjnego,Wstępne szkolenie i opiekę pracownika z wieloletnim doświadczeniem,Możliwość rozwoju, poszerzania kompetencjiZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z danymi kontaktowymi i poniższą klauzulą przez formularz kontaktowy."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń - Gliwice
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń - Gliwice
Gliwice 14 dnia plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracowników do Biura Zarządzania Jakością i Efektywnością Rozliczeń na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę proponowany okres zatrudnienia: od zaraz do 31.12.2024 r. miejsce pracy: Gliwice ilość etatów: 1 Zakres obowiązków: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - realizacja procesów rozliczania i korygowania dokumentów sprzedażowych, - wystawianie faktur, - obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych, - pozyskiwanie danych o odczytach energetycznych, - wprowadzanie danych do EXCELa, - analizowanie procesów sprzedażowych, - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów, - optymalizowanie jakościowe i ilościowe procesów sprzedażowych, - pozostałe czynności administracyjno-biurowe. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę, - wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna, - dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdują się różnego rodzaju - szkolenia, kursy oraz inne ważne i ciekawe informacje pozwalające na bieżąco podnosić kwalifikacje zawodowe, - praca biurowa nie związana z telemarketingiem oraz kontaktem z klientem! Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim. W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.' Certyfikat Agencji w KRAZ 10301