Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik biurowy ds obsługi klientów
Pracownik biurowy ds obsługi klientów
nowe Lubliniec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy„Ledapol” Dariusz Krawczyk firma z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku,poszukuje kandytata/ki na stanowisko Pracownik biurowy ds. kontaktów z klientem . Osoba na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami z całego świata,wprowadzanie danych na temat klientów do naszego systemu ,przygotowywanie ofert w dedykowanym narzędziu oraz przesyłanie ich do Klientów Co jest dla nas ważne? -doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu z Klientem min. 2 lata -wykształcenie min. średnie -znajomość obsługi komputera i programów MS Office -bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodne wypowiadanie się w języku angielskim,jak również pisanie -wysoka kultura osobista i przyjazne nastawienie -umiejętność samodzielnej organizacji pracy -rzetelność w wykonywaniu obowiązków -chęć zdobywania nowych doświadczeń oraz umiejętność pracy zespołowej -chęć do złapania za telefon i zadzwonienia do Klienta, gdy tylko wyśle nam zapytanie -przyjazne nastawienie w komunikacji z klientami biznesowymi. Mile widziane: Dwa zdania o tym dlaczego lubisz pracować z klientami B2B - dołączone do Twojego CV

Pracownik Biurowy ds. obsługi kontrahenta (klienta i dostawca)
Pracownik Biurowy ds. obsługi kontrahenta (klienta i dostawca)
1150000 zł
Zgierz 30+ kilka dni temu

Jeśli chciałbyś dołączyć do zmotywowanego zespołu ludzi ZYGA GROUP Piotr Śmiechowicz sp. k. dla których udział w stałym podnoszeniu satysfakcji klientów i rozwijaniu firmy ma znaczenie, to znaczy, że ta praca jest dla Ciebie. Dołącz do nas jako Pracownik Biurowy ds. obsługi kontrahenta (klienta i dostawca) Miejsce pracy: Zgierz (ul. Podgórna) Oferujemy:·       Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·       Odpowiednie narzędzia pracy,·       Atrakcyjne wynagrodzenie,·       Możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz udziału w profesjonalnych szkoleniach.  Do najważniejszych zadań osoby pracującej na tym stanowisku będzie należało:·       Wystawianie faktur sprzedażowych w hurtowni w Zgierzu;·       Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu magazynowego (Suma System);·       Przygotowanie plików inwentaryzacyjnych na koniec miesiąca;·       Nadzór nad produktami mało rotującymi w magazynie;·       Kontakt z kontrahentami w celu wystawienia ew. korekt, wyjaśnienia różnic;·       Monitoring cen zakupowych w systemie i ich odchyleń;·       Nadzór nad produktami mało rotującymi w magazynie;·       Współpraca z pozostałymi działami. Nasze wymagania:·       Praca w godzinach 6-14;·       Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane;·       Dobra znajomość pakietu MS Office;·       Skrupulatność, cierpliwość i systematyczność w pracy;·       Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i organizacyjne. Jeżeli nie spełniasz wszystkich wymagań, a jesteś głodna/y wiedzy, możliwości samodzielnego stworzenia stanowiska pracy oraz stawiasz na rozwój to zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji!Prosimy o dopisanie do CV następującej treści:''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na poczet tego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez ZYGA GROUP Piotr Śmiechowicz sp.k., zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.'' Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych jest firma ZYGA GROUP Piotr Śmiechowicz sp.k., z siedzibą w Łodzi, przy ul. Jasne Błonia 32, 91-162 Łódź., NIP 9471998439.