Pracownik biurowy ds. zamówień
Firma Fruit-Group Sp. z o.o. zatrudni osobę na stanowisko pracownik biurowy ds. zamówień.Miejsce wykonywania pracy: Dąbrówka StaraZakres obowiązków:wprowadzanie zamówień do programu komputerowego firmytworzenie etykiet na wysyłki krajowe i zagraniczneobsługa poczty e-mailtworzenie awizacjiprzygotowywanie dokumentów magazynowychtworzenie comiesięcznych raportówWymagania:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność organizowania pracy własnejumiejętność pracy pod presją czasuumiejętność podejmowania szybkich decyzji i reagowania na zmianyznajomość pakietu MS Office (w głównej mierze Excel)prawo jazdy kat. Botwartość, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązkówwysoka kultura osobistaOferujemy:zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie na podstawie umowy o pracęniezbędne narzędzia pracyprzyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Firma Auto Teile z siedzibą w Sulechowie zajmująca się sprzedażą części motoryzacyjnych, poszukuje pracownika na stanowisko - pracownik biurowy ds. zamówień towaru. Pracownik biurowy - obsługa zamówienia towaruzamawianie towaru,nadzór nad przychodzącymi fakturami z zakupionych towarów,kontrolowanie przychodzącego oraz wysyłanego towaru,dokonywanie zwrotu uszkodzonego towaru. Wymaganiapodstawowa umiejętność obsługi pakietu Office w tym Excel,odpowiedzialność,zaangażowanie i samodzielność w podejmowaniu decyzji,dobra organizacja pracy,dyspozycyjność w pełnym wymiarze, od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00,umiejętność współpracy w dużym zespole, dokładność i skrupulatność.Oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,umowę o pracę,premie uznaniowe,przyjazną atmosferę w pracy,wsparcie pozostałych członków zespołu,
Poszukujemy osób na stanowisko: Koordynator ds. realizacji zleceń Pracownik administracyjno-biurowy Zadania: – sprawowanie kontroli nad sprawnym procesem przygotowania i realizacji zleceń, – przyjmowanie i opracowywanie zleceń, – przyjmowanie zamówień, rozliczanie sprzedaży, - wystawianie Faktur Wymagania: - umiejętność obsługi pakietu office w szczególności excel - umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem - otwartość na nowe rozwiązania i wyzwania w pracy - prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem Oferujemy: – umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym; – stabilne zatrudnienie; – możliwość rozwoju osobistego; – system benefitów Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: @
Opis oferty pracyBetoniarnia Kaczmarek to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. W związku z rozwojem naszej działalności, poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / PRACOWNIK BIUROWY OFERUJEMY: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjny system wynagrodzeń, premiujący Twoje osiągnięcia. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie badań rynku. Pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków współpracy. Utrzymywanie trwałych relacji z dotychczasowymi kontrahentami. Prowadzenie i aktualizacja bazy klientów oraz zakładanie kartotek. Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień. Sporządzanie zleceń produkcyjnych. Fakturowanie sprzedaży. Reprezentowanie firmy oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Pielęgnowanie dobrego wizerunku firmy na rynku. MILE WIDZIANE: Umiejętność efektywnej pracy w zespole. Znajomość pakietu MS Office. Znajomość programu InSERT (Subiekt). Zrozumienie obiegu dokumentów firmowych. Posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii B. Zdolności organizacyjne, komunikatywność, zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista. Umiejętność identyfikowania i dotarcia do potencjalnych klientów, zrozumienia ich potrzeb, przygotowania odpowiednich ofert i finalizacji sprzedaży. Jeśli jesteś osobą ambitną, gotową do podejmowania wyzwań i chcesz dołączyć do naszego zespołu, serdecznie Cię zapraszamy! KONTAKT: 728 - pokaż numer telefonu - oraz (34) 315 54 34 CV prosimy przesyłać na adres: @
ZAGRODA INTERNATIONAL - eksporter maszyn rolniczych działający od ponad 30 lat na rynkach całego świata.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownik biurowy ds. gospodarki magazynowej Zakres obowiązków:· obsługa systemu do zarządzania gospodarką magazynową· wystawianie dokumentów dotyczących przychodów i rozchodów towarów wg przyjętego w firmie systemu· udział w tworzeniu zamówień towaru· ścisła współpraca z magazynem, działem zakupów oraz księgowości· wsparcie administracyjne związane z prowadzeniem biura magazynu Wymagania:· bardzo dobra obsługa MS Office· doświadczenie na podobnym stanowisku· mile widziana umiejętność obsługi programu Comarch Optima (zapewniamy przeszkolenie)· bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność i sumienność· umiejętność pracy w grupieOferujemy:· stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę na cały etat· atrakcyjny system wynagradzania ( podstawia + premia; więcej informacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej)· prywatną opiekę medyczną· ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym zespole· możliwość rozwoju zawodowego· miejsce pracy - biuro w Krakowie, godziny pracy 8-16Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV wraz z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).