Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik biurowy ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Pracownik biurowy ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
nowe 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika biurowego ze znajomością j. niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego. Oferujemy umowę na pełny etat oraz realną ścieżkę rozwoju. Osoby zainteresowane proszę o kontakt : tel. 537 - pokaż numer telefonu - Pracownik biurowy ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim Miejsce pracy: Gwoździany Zakres obowiązków: -mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego -organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu za granicą -budowanie długotrwałych relacji z klientem oraz personelem -bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi Wymagania: -dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie -komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy -praktyczna znajomość pakietu MS Office -mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Oferujemy: -wsparcie i pomoc w bieżącej pracy -wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy -jasny i przejrzysty system wynagrodzeń -stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Pracownik biurowy ds. obsługi klienta
Pracownik biurowy ds. obsługi klienta
Kalisz 30+ kilka dni temu

Firma szkoleniowo doradcza przyjmie osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy na 3 miesięczny staż na stanowisko pracownik biurowy. Po stażu możliwość zatrudnienia.

Pracownik biurowy ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Pracownik biurowy ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
1400000 zł
Sulechów 30+ kilka dni temu

Firma Auto Teile z siedzibą w Sulechowie, poszukuje osoby z dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie. Zajmujemy się sprzedażą części motoryzacyjnych na terenie Niemiec.Wymagania:biegła znajomość JĘZYKA NIEMIECKIEGO w mowie i piśmie,dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office,dobra organizacja pracy,łatwość w nawiązywaniu kontaktów,sumienność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, związane z codzienną działalnością biura,Zakres obowiązków:mailowa obsługa klienta w języku niemieckim,udzielanie klientowi informacji na temat produktów oraz zamówień,kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą.obsługa po sprzedażowa,dbałość o dobry wizerunek firmy,współpraca z innymi działami firmy.Oferujemy:zatrudnienie na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę, w systemie stacjonarnym,wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy,pełną wyzwań pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie,kompleksowe wdrożenie, które pozwoli poczuć Ci się pewnie już od pierwszych dni pracy,przyjazną atmosferę oraz międzynarodowe środowisko pracy,wysokie zarobki od 5700-8400 zł. brutto, oraz premie,praca od poniedziałku do piątku.

Pracownik Biurowy ds. obsługi kontrahenta (klienta i dostawca)
Pracownik Biurowy ds. obsługi kontrahenta (klienta i dostawca)
1150000 zł
Zgierz 30+ kilka dni temu

Jeśli chciałbyś dołączyć do zmotywowanego zespołu ludzi ZYGA GROUP Piotr Śmiechowicz sp. k. dla których udział w stałym podnoszeniu satysfakcji klientów i rozwijaniu firmy ma znaczenie, to znaczy, że ta praca jest dla Ciebie. Dołącz do nas jako Pracownik Biurowy ds. obsługi kontrahenta (klienta i dostawca) Miejsce pracy: Zgierz (ul. Podgórna) Oferujemy:·       Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·       Odpowiednie narzędzia pracy,·       Atrakcyjne wynagrodzenie,·       Możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz udziału w profesjonalnych szkoleniach.  Do najważniejszych zadań osoby pracującej na tym stanowisku będzie należało:·       Wystawianie faktur sprzedażowych w hurtowni w Zgierzu;·       Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu magazynowego (Suma System);·       Przygotowanie plików inwentaryzacyjnych na koniec miesiąca;·       Nadzór nad produktami mało rotującymi w magazynie;·       Kontakt z kontrahentami w celu wystawienia ew. korekt, wyjaśnienia różnic;·       Monitoring cen zakupowych w systemie i ich odchyleń;·       Nadzór nad produktami mało rotującymi w magazynie;·       Współpraca z pozostałymi działami. Nasze wymagania:·       Praca w godzinach 6-14;·       Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane;·       Dobra znajomość pakietu MS Office;·       Skrupulatność, cierpliwość i systematyczność w pracy;·       Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i organizacyjne. Jeżeli nie spełniasz wszystkich wymagań, a jesteś głodna/y wiedzy, możliwości samodzielnego stworzenia stanowiska pracy oraz stawiasz na rozwój to zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji!Prosimy o dopisanie do CV następującej treści:''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na poczet tego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez ZYGA GROUP Piotr Śmiechowicz sp.k., zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.'' Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych jest firma ZYGA GROUP Piotr Śmiechowicz sp.k., z siedzibą w Łodzi, przy ul. Jasne Błonia 32, 91-162 Łódź., NIP 9471998439.

Specjalista ds obsługi Klienta, pracownik biurowy
Specjalista ds obsługi Klienta, pracownik biurowy
Włocławek 30+ kilka dni temu

Pracownik Działu Obsługi Klienta, pracownik Biurowy Włocławek Opis stanowiska: Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów: sprzedażowa i posprzedażowa Fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży Realizacja zadań biurowych Doradztwo w zakresie oferty firmy Dbanie o dobry wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji klientów Budowanie bazy klientów Realizacja innych powierzonych zadań Oferujemy: Umowę o pracę po okresie próbnym 3mce Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku Pracę w miłym i dynamicznym zespole Możliwość zdobycia cennego doświadczenia Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Praca poniedziałek - piątek w biurze Wymagania: Wykształcenie minimum średnie Mile widziani absolwenci wyższych uczelni Znajomość ogólna prawa cywilnego będzie dodatkowym atutem Samodzielność oraz dobra organizacja pracy Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, swoboda wypowiedzi, empatia Umiejętność szybkiego uczenia się Umiejętność redagowania, tworzenia pism i innych dokumentów Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji Bardzo dobra znajomość obsługi komputera Pakiet Office, Outlook Odporność na stres Dynamizm, zaangażowanie i motywacja do pracy Mile widziane osoby zamieszkałe we Włocławku lub okolicach Prawo jazdy kat. B mile widziane Niekaralność - wymagane zaświadczenie z sądu, CV wraz z oczekiwaniami finansowymi prosimy przesłać za pomocą przycisku Aplikuj. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.

Pracownik biurowy asystent ds. obsługi klienta
Pracownik biurowy asystent ds. obsługi klienta
599000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 15 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik biurowy asystent ds. obsługi klienta Miejsce pracy: Łódź, Retkinia Nr ref.: PB/TOM3/012024/YESEMamy dla Ciebie:• bezpośrednie zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie• pracę w godzinach 8:00-16:00• wynagrodzenie 4820 brutto pln • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji i pracy z renomowanymi klientami z branży przemysłowej• karta sportowa• pracę w przyjaznej atmosferzeTwoje zadania:• współpraca z klientami polskimi i międzynarodowymi • pomoc w dziale księgowości• analiza stanów magazynowych• prowadzenie korespondencji z aktualnymi i potencjalnymi klientami• utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych Nasze oczekiwania:• znajomość języka angielskiego - mile wiedziana• doświadczenie w pracy biurowej• umiejętność pracy w zespole• radzenie sobie w trudnych sytuacjachCV prosimy przesyłać przez portal OLX lub kontaktować się telefonicznie.  Prosimy o dopisanie w CV następujących klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez administratora danych osobowych – Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ptasiej 10, zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Job Impulse Polska Sp. z o.o. Podanie danych jest dobrowolne, a podstawą prawną przetwarzania danych jest art 6 ust.1 lit. a) RODO czyli moja zgoda. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zajmującym się obsługą informatyczną Job Impulse Polska Sp. z o.o. oraz podmiotom wspierającym Job Impulse Polska Sp. z o.o. w prowadzeniu rekrutacji – zewnętrzne podmioty rekrutujące. Wiem, że mam prawo do wycofania zgody w każdej chwili co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody w celach rekrutacyjnych, a po jej odwołaniu - przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.Mam prawo żądania od Job Impulse Polska Sp. z o.o. dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iodo[małpa]jobimpulse.pl

Szkolenia + staże + praca - zapraszamy!
Szkolenia + staże + praca - zapraszamy!
30+ kilka dni temu

Fundacja Heros zaprasza osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności do udziału w Projektach współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W ramach projektów pn.: ,,Gotowi do pracy II” „Kompetentni na rynku pracy!” „Kurs na niezależność!” Oferujemy: - szkolenia zawodowe podnoszące kompetencje zawodowe (najbliższe szkolenia: Pracownik biurowy z MS Office – szkolenie zdalne; oraz m.in. Specjalista ds. obsługi klienta z elementami sprzedaży, Pracownik biurowy z rejestracją medyczną i inne ) - staże zawodowe ( różne stanowiska m.in. Pracownik biurowy, Rejestratorka medyczna, Pracownik księgowości, Pracownik działu kadru, Pomoc w żłobku, Sprzedawca, Fizjoterapeuta, Logopeda, Terapeuta zajęciowy, Grafik, Analityk internetowy, Technik administracji, Pracownik w branży nieruchomości, Automatyk, Pracownik działu rekrutacji, Pracownik gospodarczy i wiele innych) - pośrednictwo pracy (oferty pracy na różnych stanowiskach: prace produkcyjne, pracownik ochrony, pracownik biurowy, nauczyciel w przedszkolu, grafik komputerowy) - wsparcie trenera pracy - poradnictwo psychologiczne Nasze działania skierowane są do osób: • posiadających aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • będących w wieku aktywności zawodowej, • pozostających bez zatrudnienia, w tym nieaktywnych zawodowo, bezrobotnych i poszukujących pracy, • zamieszkujących teren województwa świętokrzyskiego. Udział w projektach jest bezpłatny, a ponadto zapewniamy: • stypendium stażowe – 1908,75 zł brutto miesięcznie • stypendia szkoleniowe – 1425,76 zł brutto • zwrot kosztów dojazdu Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv poprzez Lento.

Staż: administracja, biuro, księgowość, social media
Staż: administracja, biuro, księgowość, social media
Rzeszów 30+ kilka dni temu

️OFERTY STAŻU Z MOŻLIWOŚCIĄ PODJĘCIA PRACY️ - pracownik biurowy - specjalista ds. administracji - księgowa/y - specjalista ds. obsługi klienta - copywriter - specjalista ds. social media ️Lokalizacja: Województwo Podkarpackie (lokalizacja dostoswana do miejsca Twojego zamieszkania, preferencji). Rodzaj umowy: podczas 3 miesięcznego stażu otrzymujesz stypendium stażowe. Po zakończonym stażu istnieje możliwość podjęcia pracy w oparciu o UMOWA O PRACĘ. ️Zgłoś się jeśli: • Posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności i pozostajesz bez zatrudnienia • Posiadasz motywację do pracy CV prześlij na adres: @ lub zadzwoń: ️739 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami
Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami
Kielce 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami Miejsce Pracy-Kielce Obowiązki: - Bieżąca obsługa biura - obsługa klienta osobista/ telefoniczna/mailowa - udział w przygotowywaniu projektów - rozwijanie współpracy z kontrahentami Wymagania: - mile widziane doświadczenie w pracy biurowej- ale nie wymagane - bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office - wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów - bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2, C1 - komunikatywność i wysoka kultura osobista - zaangażowanie i chęć uczenia się nowych rzeczy - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - bierność zawodowa Oferujemy: - umowę o pracę - udział w projektach krajowych oraz międzynarodowych - wsparcie pracowników oraz prace w miłym zespole - rozwój zawodowy - stabilne zatrudnienie Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania cv na adres mailowy : @ bądź za pośrednictwem portalu. Kontakt : 739 - pokaż numer telefonu - @ w tytule wiadomości proszę wpisać: Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności.

Pracownik biurowy ds. obsługi reklamacji / Pruszcz Gdański
Pracownik biurowy ds. obsługi reklamacji / Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Międzynarodowa firma - producent podłóg, poszukuje osób chętnych dołączyć do zespołu na stanowisko: Pracownik biurowy ds. obsługi reklamacji  Nr ref.: SOR/2022, Miejsce pracy: Pruszcz Gdański ZADANIA: * Rejestracja reklamacji, weryfikacja kompletności zgłoszeń reklamacyjnych; * Wprowadzanie danych do systemu; * Obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów handlowych w zakresie reklamacji (w języku angielskim); * Rozpatrywanie reklamacji logistycznych, administracyjnych, produkcyjnych; * Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi, przewoźnikami, pozostałymi członkami zespołu. WYMAGANIA: * Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta; * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny);  * Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane kierunki techniczne;  * Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office; * Dbałość o utrzymywanie wysokich standardów obsługi; * Dokładność i precyzyjność w pracy z dużą ilością danych; * Umiejętność analitycznego myślenia; * Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność; * Mile widziana znajomość programów SAP, Freshdesk. OFERUJEMY: * Umowę o pracę; * Ciekawą pracę w młodym, dynamicznym, międzynarodowym zespole; * Możliwość rozwoju zawodowego, poznania międzynarodowych procesów logistycznych; * Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dopłatę do karty Multisport; Osoby zainteresowane i spełniające kryteria proszone są o przesłanie CV (z uwzględnieniem szczegółowego opisu dotychczasowych doświadczeń zawodowych) na adres: @ W tytule maila prosimy wpisać nr referencyjny: SOR/2022

Pracownik biurowy ds obsługi klientów
Pracownik biurowy ds obsługi klientów
Lubliniec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy„Ledapol” Dariusz Krawczyk firma z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku,poszukuje kandytata/ki na stanowisko Pracownik biurowy ds. kontaktów z klientem . Osoba na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami z całego świata,wprowadzanie danych na temat klientów do naszego systemu ,przygotowywanie ofert w dedykowanym narzędziu oraz przesyłanie ich do Klientów Co jest dla nas ważne? -doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu z Klientem min. 2 lata -wykształcenie min. średnie -znajomość obsługi komputera i programów MS Office -bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodne wypowiadanie się w języku angielskim,jak również pisanie -wysoka kultura osobista i przyjazne nastawienie -umiejętność samodzielnej organizacji pracy -rzetelność w wykonywaniu obowiązków -chęć zdobywania nowych doświadczeń oraz umiejętność pracy zespołowej -chęć do złapania za telefon i zadzwonienia do Klienta, gdy tylko wyśle nam zapytanie -przyjazne nastawienie w komunikacji z klientami biznesowymi. Mile widziane: Dwa zdania o tym dlaczego lubisz pracować z klientami B2B - dołączone do Twojego CV