Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka Prezes Zarządu
Asystentka Prezes Zarządu
nowe Pruszków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiędzynarodowa firma poszukuje osoby na stanowisko Asystentka Prezes Zarządu. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamacji, wprowadzania nowych zamówień do systemu. Oczekiwania: * dobra organizacja pracy * doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy: * zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin * atrakcyjne wynagrodzenie * możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy Pruszków.

Prezes zarządu
Prezes zarządu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej Szaserów ogłasza konkurs na Prezesa Zarządu spółdzielni. Osoba zainteresowana powinna złożyć swoją ofertę w terminie do dnia 26 stycznia 2024 (decyduje data wpływu) do biura Spółdzielni ul. Szklanych Domów 5 d lok. 39, 04-346 War-szawa. Oferta kandydata_kandydatki powinna zawierać: 1. życiorys z danymi kontaktowymi; 2. list motywacyjny; 3. kopie dyplomów ukończenia uczelni wyższych oraz posiadanych uprawnień; 4. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi_kandydatce, nie jest prowadzone postępo-wanie karne lub karnoskarbowe oraz że nie był skazany za przestępstwo karne lub karnoskarbowe; 5. oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkiem Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej Szase-rów; 6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Mieszkaniowej Szaserów; 8. oświadczenie - zobowiązanie się do zachowania tajemnicy wobec uzyskanych w toku postępowania konkursowego informacji, dotyczących działalności Spółdzielni Mieszkaniowej Szaserów; 9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową Szaserów w związku z konkursem; 10. wskazanie czasu, od kiedy kandydat może w razie wyboru podjąć się pełnienia funk-cji. Oczekiwania wobec kandydatów_kandydatek przystępujących do konkursu na stanowi-sko Prezesa Zarządu: · wykształcenie wyższe; · minimum 10 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku kierowniczym w podmiotach gospodarczych w tym minimum 5 lat w spółdzielczości mieszkaniowej; · posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; · niekaralność; · znajomość prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, prawa budowlanego i ustaw dotyczących nieruchomości oraz zasad funkcjonowania spół-dzielni mieszkaniowych; · znajomość zasad nadzoru spółdzielczego, przeprowadzania przetargów, audytu i kon-troli finansowej. Rada Nadzorcza nie zwraca nadesłanych ofert i zastrzega prawo zaproszenia na spo-tkanie jedynie wybranych kandydatów.

Prezes Zarządu
Prezes Zarządu
Warszawa 22 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma ochrony zatrudni Prezesa Zarządu. Zakres obowiązków: - opracowanie i wdrażanie strategii biznesowej mającej na celu zwiększenie sprzedaży i poszerzenie bazy klientów, - aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów, - analiza rynku, trendów branżowych i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych. Wymagania: - minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku, - zdolności negocjacyjne oraz silne umiejętności interpersonalne, - znajomość branży ochrony, - umiejętność zarządzania oraz pracy pod presją czasu, - czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy. CV proszę przesyłać na adres: wgardyna(małpa)pleban.com.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezes Zarządu
Prezes Zarządu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma ochrony Pleban zatrudni Prezesa Zarządu! Zakres obowiązków: - opracowanie i wdrażanie strategii biznesowej mającej na celu zwiększenie sprzedaży i poszerzenie bazy klientów, - aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów, - analiza rynku, trendów branżowych i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych Wymagania: - minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, - zdolności negocjacyjne oraz silne umiejętności interpersonalne - znajomość branży ochrony - umiejętność zarządzania oraz pracy pod presją czasu - czynne prawo jazdy kat. B. - oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, - niezbędne narzędzia pracy CV proszę przesyłać na adres: wgardyna(MAŁPA)pleban.com.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu TERAMO Sp. z o.o.
Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu TERAMO Sp. z o.o.
Warszawa 30+ kilka dni temu

Uchwałą nr 1/03/2024 udziałowcy TERAMO Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie ul. Nowy Świat 33 lok 13 NIP 5252730166, Regon 368790014 ogłaszają konkurs na stanowisko: Prezes Zarządu TERAMO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Od kandydata oczekujemy: - zbudowania strategii spółki oraz nadzorowania jej realizacji, - odpowiedzialności za model biznesowy organizacji i doskonalenia procesów w firmie podnoszących efektywność oraz jakość sprzedaży - przygotowania i zarządzania realizacja planu działania, dbając o procesy operacyjne - przygotowania rozwiązań biznesowych dla nowych przedsięwzięć i odpowiedzialności za ich sprawne wdrożenie - nawiązania i utrzymania długofalowych relacji z klientami spółki i dbania o dobrą współpracę Szukamy osoby, która: - zna trendy, zagadnienia i specyfikę sektora sprzedażowego w motoryzacji - ma doświadczenie w zarządzaniu oparte na zaangażowaniu - potrafi pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku - jest zorientowana na cel i potrafi skutecznie rozwiązywać problemy - buduje pozytywne i długofalowe relacje z partnerami biznesowymi i umie współpracować - jest bezpośrednia - cechuje się umiejętnością strategicznego myślenia. Więcej informacji można uzyskać mailowo lub telefonicznie.

Nabór na Głównego Ksiegowego
Nabór na Głównego Ksiegowego
30+ kilka dni temu

Prezes Zarządu Zakładu Administracji Budynków Sp. z o. o. w Krzyżu Wlkp.ogłasza nabór na wolne stanowisko pracyGłówny księgowyWymiar zatrudnienia – pełen etatUmowa na okres próbny trwający 3 miesiące . Po tym okresie w przypadku uzyskaniapozytywnej oceny – zostanie zawarta umowa na czas określony 12 miesięcy.Docelowo planowane jest zawarcie umowy o pracę na czas nieokreślony.1. Wymagania niezbędne wobec kandydata .- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,- ukończone studia wyższe,- biegła znajomość ustawy o rachunkowości,- biegła znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,- biegła znajomość ustawy o podatku od towarów i usług VAT.2. Wymagania dodatkowe wobec kandydata- mile widziany co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego,- znajomość przepisów prawa z dziedziny rachunkowości spółek prawa handlowego,- znajomość Kodeksu spółek handlowych,- biegła znajomość obsługi komputera w tym programów finansowo-księgowych, płacowych,pakietu MS Office, programów do przesyłu elektronicznego oraz bankowościelektronicznej,- znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz narzutów nawynagrodzenia,- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,- umiejętność sporządzania przejrzystych zestawień, raportów i planów finansowych,- dokładność, skrupulatność i terminowość,- zdolność analitycznego myślenia.- znajomość przepisów rozliczania wspólnot mieszkaniowych,3. Zakres zadań na stanowisku.- prowadzenie całokształtu zagadnień finansowo–księgowych oraz sprawozdawczości Spółki,- prowadzenie dokumentacji księgowej,- kierowanie pracą komórki organizacyjnej księgowości oraz nadzorowanie całokształtu prac- monitorowanie, raportowanie i prognozowanie kosztów i przychodów Spółki ,- organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektamidziałalności Spółki,- zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych,- sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeniowych, sprawozdań finansowych orazwszelkiej dokumentacji wymaganej przepisami prawa dla spółki z ograniczonąodpowiedzialnością,- prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wyposażenia,- koordynacja spraw związanych z ubezpieczeniem Spółki oraz Wspólnot Mieszkaniowych,- pozyskiwanie ofert kredytowych dla Wspólnot Mieszkaniowych, przygotowywanie irozliczanie dokumentacji związanych z podjętym kredytem,4. Wymagane dokumenty:1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu karieryzawodowej opatrzone następującą klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”,2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,3. kserokopie świadectw pracy,4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności ( kursy,szkolenia),5. oświadczenie kandydata o:- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,- korzystaniu w pełni z praw publicznych,- niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku objętymnaborem.5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:1. Ogłoszenie o naborze umieszczone zostanie na stronie internetowej bip.krzyz.pl , natablicy informacyjnej w siedzibie Spółki oraz przesłane zostanie doPowiatowego Urzędu Pracy w Czarnkowie Filia w Wieleniu.2. Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie w ZAB Sp. z o. o.wKrzyżu Wlkp. mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia oorganizowanym naborze i tylko w formie pisemnej.Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.3. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać naadres : Zakład Administracji Budynków Sp. z o. o. ul. Wojska Polskiego 13, 64-761 KrzyżWlkp. w zamkniętej kopercie z dopiskiem„Oferta pracy na stanowisko główny księgowy w ZAB Sp. z o. o. w Krzyżu Wlkp.”w terminie do dnia 06.02.2024 r. do godz. 12.00 w biurze ZAB Sp. z o. o.Oferty, które wpłyną ( zostaną doręczone) do biura ZAB Sp. z o. o. po wyżej określonymterminie nie będą rozpatrywane.Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszegoetapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu zprzeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą byćodbierane osobiście przez zainteresowane osoby w okresie 1 miesiąca od datyupowszechnienia informacji o wyniku naboru. Po tym okresie nieodebrane dokumentyzostaną protokolarnie zniszczone. Dokumenty kandydata wybranego w naborze izatrudnionego w ZAB Sp. z o. o. zostaną dołączone do jego akt osobowych.W przypadku złożenia oferty w formie listowej, liczy się dzień otrzymania przesyłkipocztowej.6. Termin otwarcia ofert: 06.02.2024 godz.13.00O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami i o wynikach naboru,kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, drogą e-mailową lub za pośrednictwem poczty.

Asystent/ Asystentka Zarządu
Asystent/ Asystentka Zarządu
750000 zł
Wieluń 30+ kilka dni temu

Ania Holding tworzą trzy podmioty: Centrum Elektryczne „ANIA”, Firma Produkcyjno-Handlowa „JB” i Elektromarket. Kluczowe cechy naszych spółek to: bogata oferta produktowa, fachowa obsługa, wykwalifikowana kadra, nowoczesny park maszynowy i rozbudowana sieć partnerów biznesowych. Główna siedziba Holdingu mieści się w Wieluniu, ale baza naszych klientów i partnerów obejmuje cały świat. Poszukujemy osoby chcącej dołączyć do naszego zespołu. Czekamy na Ciebie, złóż swoje CV! ASYSTENTKA ZARZĄDU Twoje codzienne zadania:·       prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych koordynacja działań i operacji biurowych·       planowanie i organizowanie podróży służbowych oraz spotkań wewnętrznych·       zapewnianie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów·       zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną·       przygotowywanie dokumentów formalnych - pism, wniosków·       utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, dostawcami, klientami, urzędami w sprawach administracyjnych.·       dbanie o właściwe przechowywanie dokumentacji oraz zachowanie poufności·       bieżące zadania zlecone przez przełożonego·       prowadzenie archiwizacji dokumentacji w formie elektronicznej oraz fizycznej Idealny kandydat/kandydatka posiada:·       minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wsparcia zarządu/wyższej kadry zarządzającej·       bardzo dobre umiejętności organizacyjne, praca nad wieloma różnorodnymi zadaniami·       bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej·       zdolność do szybkiego kojarzenia faktów i przetwarzania informacji·       umiejętność ustalania priorytetów·       umiejętność radzenia sobie z wyzwaniami i zmianami·       inicjatywę oraz samodzielność w działaniu·       znajomość pakietu Ms  Office (Word, Excel, Outlook)·       prawo jazdy kat. B·       wykształcenie wyższe·       komunikatywną znajomość języka angielskiego (weryfikację podczas rozmowy) Jeśli jesteś osobą: zdecydowaną, energiczną, proaktywną w szukaniu rozwiązań, a przy tym dyskretną i zaangażowaną to na Ciebie czekamy. Oferujemy:·       umowa o pracę·       atrakcyjne wynagrodzenie·       ubezpieczenie medyczne·       ZFŚS (paczki mikołajkowe dla dzieci, świąteczne świadczenia pieniężne)·       możliwość doskonalenia zawodowego (udział w kursach, szkoleniach)·       nowoczesne narzędzia pracy·       możliwość uczestniczenia w wydarzeniach sportowych·       bezpłatny parking dla pracownikówINFORMACJA DLA KANDYDATA DO PRACY, DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH BOGUCCY SP. Z O.O., ul. R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń, NIP: 832 168 39 46 (dalej: CUW SP. Z O.O.), która przeprowadza pierwszy etap rekrutacji, a następnie mając na względzie prawnie uzasadniony interes w przesyłaniu danych osobowych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych, w zależności od stanowiska, na jakie Pan/Pani aplikuje, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K. albo spółka JB SP. Z O.O.Po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, zostanie Pan/Pani poinformowany/poinformowana, która z wyżej wymienionych spółek jest odbiorcą Pana/Pani danych osobowych.Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:·        Przepis prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę – w zakresie następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;·        Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV, liście motywacyjnym, jeżeli przekazuje Pan/Pani dane inne niż wyżej wymienione;·        Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych uzyskanych podczas badania potencjału zawodowego (jeśli będzie realizowane w toku rekrutacji);·        Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych do prowadzonych w przyszłości procesów rekrutacyjnych;·        Pani/Pana zgoda na przekazanie danych osobowych spółkom należącym do grupy przedsiębiorstw: spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K., spółka CUW SP. Z O.O., spółka JB SP. Z O.O. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;·        Uzasadniony interes następujących spółek należących do grupy przedsiębiorstw: spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K., spółka CUW SP. Z O.O., spółka JB SP. Z O.O – w zakresie danych osobowych udostępnionych w CV i liście motywacyjnym, zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, polegający na konieczności weryfikacji doświadczenia zawodowego i umiejętności kandydata przystępującego do rekrutacji na dane stanowisko.Administrator danych osobowych zapewnia realizację uprawnień wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”  lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”):1) Administrator pozyskał Pani/Pana dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana,2) Posiada Pani/Pan prawo  do: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (jeśli jest ona podstawą przetwarzania danych).3) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,4) Pani/Pana dane będą przetwarzane przez czas prowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani aplikuje, a następnie przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z Kodeksu Pracy tj. łącznie 3 lata, które mogą być związane z przebiegiem procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby prowadzenia przyszłych procesów rekrutacji – przez okres 3 lat od momentu złożenia CV, przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z Kodeksu Pracy, tj. łącznie 3 lata od momentu złożenia CV.5) Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń lub nr telefonu 43/843 41 45.6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.7) Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich poza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy).ZGODA NA PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH SPÓŁKOM NALEŻĄCYMDO GRUPY PRZEDSIĘBIORSTW W CELU PRZEPROWADZENIA PROCESU REKRUTACYJNEGOWyrażam zgodę na przesyłanie moich danych osobowych w ramach grupy przedsiębiorstw (do której należą trzy spółki: spółka CUW SP. Z O.O., spółka CE ANIA SP. Z O.O. SP. K. , spółka JB SP. Z O.O.) do wewnętrznych celów administracyjnych spółek należących do grupy przedsiębiorstw poprzez przekierowanie mojego CV do innego procesu rekrutacyjnego prowadzonego w ramach grupy przedsiębiorstw, w przypadku, kiedy doświadczenie zawodowe i umiejętności zawarte w CV odpowiadają innej ofercie pracy.ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH W PRZYSZŁYCH PROCESACH REKRUTACYJNYCHJeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH BOGUCCY SP. Z O.O.  z siedzibą w WIELUNIU, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przyjmuję do wiadomości, że w każdej chwili przysługuje mi prawo do wycofania zgody na przetwarzanie moich danych osobowych”.   

Filtr