Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka/Sekretarka Zarządu - Mogilany k. Krakowa
Asystentka/Sekretarka Zarządu - Mogilany k. Krakowa
1050000 zł
nowe Myślenice 30+ kilka dni temu

Chcesz zmienić pracę na lepszą, szukasz stabilnego pracodawcy?Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą.Jesteśmy polską firmą o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 30 – letnim doświadczeniem.Mamy autoryzację na sprzedaż i serwis samochodów ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych, autokarów, specjalistycznych zabudów, samochodów dostawczych.W skład Grupy Wanicki wchodzą marki DAF, John Deere, Tatra. Kramer, Irizar, Yanmar, Geesinknorba, Lamberet, Isuzu, Piaggio, SIP, AVR.Sprawdź->aplikuj->do zobaczenia :).Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:Asystentka/Sekretarka ZarząduMiejsce pracy: Mogilany k. KrakowaZakres obowiązków:·          kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,·          prowadzenie kalendarza i obsługa spotkań,·          organizacja spotkań i podróży służbowych,·          uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,·          tworzenie prezentacji i raportów,·          pisanie i korekta tekstów.Wymagania:·          doświadczenie w pracy administracyjnej,·          dostępność w pełnym wymiarze godzin,·          umiejętność przygotowania prezentacji i sporządzania notatek ze spotkań,·          biegłość w posługiwaniu się MS Excel,·          znajomość j. angielskiego (min. B2 w mowie i piśmie)·          samodzielność i umiejętność organizacji pracy,·          umiejętność analitycznego myślenia,·          zdolności interpersonalne,·          nastawienie na jakość i terminowość powierzonych zadań·          samodzielność i inicjatywa w działaniu, oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.Oferujemy:·       stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·       prywatna opieka medyczna,·       ubezpieczenie na życie i NNW,·       pakiety sportowe,·       zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,·       możliwość rozwoju w strukturach organizacji,·       niezbędne narzędzia pracy,·       ciekawa i pełna wyzwań praca,·       przyjazna atmosfera współpracy.               Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji lub kontakt telefoniczny 72********73 lub 78*******95Zapewniamy anonimowość podczas składania aplikacji.Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firma Wanicki sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Firma Wanicki sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Firma Wanicki Sp. z o.o. 

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
620000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 23.01.2024 r.

Sekretarka - Asystentka Biura
Sekretarka - Asystentka Biura
Lublin 30+ kilka dni temu

Sekretarka - Asystentka Biura Zakres obowiązków: • Koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Tworzenie pism, zestawień oraz raportów • Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów • Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnych informacji oraz dokumentacji przed spotkaniami • Bieżące prace biurowe, dbałość o właściwy wizerunek firmy • Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu • Ścisła współpraca z innymi działami firmy Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych • Dobra znajomość języka angielskiego • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • Dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres • Zdolności analityczne, samodzielność i inicjatywa w działaniu • Rzetelność i skrupulatność Oferujemy: • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Elastyczne godziny pracy - możliwość pracy zdalnej • Możliwość negocjacji wynagrodzenia • Przyjazną atmosferę • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania obowiązków Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)”. Administratorem danych jest ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. z siedzibą w w Lublinie przy ul. Prostej 19/3, 20-135 Lublin, NIP 8971792491, REGON 02225077. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich usunięcia/poprawiania. Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

Filtr