Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. kadr i administracji
Specjalista ds. kadr i administracji
699000 zł
nowe Świętochłowice 30+ kilka dni temu

Stellmet- firma zajmująca się skupem i recyklingiem metali rzadkich i szlachetnych poszukuje odpowiedzialnych, konkretnych osób do pracy w biurze.Stanowisko: Specjalista ds. kadr i administracji  Lokalizacja: Świętochłowice Zakres obowiązków: Wsparcie i bieżąca obsługa biura pod kątem organizacyjnym oraz merytorycznym. Sporządzanie raportów i sprawozdań. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Budowanie relacji z różnego typu instytucjami (m.in. urzędy, ministerstwa, agencje, banki), celem pozyskiwania kluczowych dla firmy informacji. Zarządzanie dokumentacją spółki, dbanie o właściwe przygotowanie i obieg dokumentów Koordynowanie projektów związanych z bieżącą działalnością firmy. Przygotowywanie materiałów marketingowych oraz informacyjnych (prezentacje, oferty, formatki, mailingi) Wsparcie zespołu w bieżących działaniach, również w tych związanych z obsługą klientów w biurze. Obsługa kadrowa pracowników Sporządzanie dokumentów kadrowych Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz limitów urlopowych Monitorowanie terminowości i ważności dokumentów i uprawnień pracowniczych Prowadzenie nadzoru badań medycyny pracy Wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel), mile widziane doświadczenie w pracy z MS Teams. Bardzo wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzony zakres obowiązków. Prawo jazdy kat. B. Wysoka kultura osobista oraz dojrzałość biznesowa. Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne. Gotowość do przejęcia inicjatywy w rozwiązywaniu problemów. Umiejętność sprawnej organizacji pracy. Dokładność, systematyczność, otwartość oraz zaangażowanie. Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr. Oferujemy:  Wynagrodzenie 4200,00zł netto/mc Benefity: dofinansowanie do karty multisport, opieki medycznej Grupowe ubezpieczenie na życie. Finansowane szkolenia podnoszące kwalifikacje. Szanse nabycia nowych umiejętności i wiedzy z zakresu zarządzania odpadami. Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenia bez CV z aktualną klauzulą RODO o przetwarzaniu danych nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Administratorem Państwa danych jest Stellmet Sp. z o.o. Sp.K. 

Specjalista ds kadr i administracji
Specjalista ds kadr i administracji
30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatek/ów na stanowisko: Specjalista ds. kadr i administracji (BBK/049/22) Miejsce pracy: Bielsko-Biała Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą w szczególności: 1) Rekrutacja pracowników, 2) Obsługa zatrudnienia, 3) Administracja biura, Wymagania: 1) Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, 2) wykształcenie wyższe 3) dobra znajomość pakietu MS Office i portali społecznościowych, 4) zaangażowanie, komunikatywność i entuzjazm w działaniu Oferujemy: 1) stałe zatrudnienie - umowa o pracę 1/1 etatu 2) wynagrodzenie z systemem premiowym, 3) możliwość elastycznego czasu pracy 4) możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego, Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na podany adres mailowy. W temacie wiadomości prosimy o podanie nr ref. BBK/049/22 Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami spełniającymi wymagania oferowanego stanowiska. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Staff Service Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz.U. Nr 133, poz.926 z póź.zm.). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez okres 1 roku od dnia złożenia aplikacji. Oświadczam jednocześnie iż jestem świadomy, że moje dane osobowe mogą zostać usunięte z bazy Staff Service Sp. z o.o. bez mojej zgody.” Administratorem Państwa danych osobowych jest Staff Service Sp.z o.o. Państwa dane osobowe są gromadzone wyłącznie na potrzeby bieżących i przyszłych rekrutacji. Zebrane dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom określonym przez obowiązujące prawo w tym zakresie. Jednocześnie informujemy, iż każdy zarejestrowany w naszej w bazie danych Kandydat ma prawo do aktualizacji przesłanej aplikacji.

Specjalista ds. Administracji i Kadr
Specjalista ds. Administracji i Kadr
1380000 zł
Zgorzelec 30+ kilka dni temu

Topping Work Europe Spółka z o.o. - Agencja Pracy Tymczasowej (KRAZ nr 20597) poszukuje do swojego zespołu:Specjalista ds. Administracji i KadrMiejsce pracy: ZgorzelecGłówne zadania:- NADZÓR I KONTROLA OBIEGU DOKUMENTÓW - NALICZANIE I ROZLICZANIE FAKTUR - ROZLICZANIE CZASU PRACY DLA KADR - KONTROLING KOMPLETNOŚCI DOKUMENTÓW - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW I TECZEK DLA PRACOWNIKÓW AGENCJI - WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - W TRAKCIE URLOPU ZADANIA (1A)Dodatkowe zadania: - ZGŁASZANIE ROZPOCZĘĆ I ZAKOŃCZEŃ PRACOWNIKÓW DO UP - ZGŁASZANIE ROZPOCZĘĆ I ZAKOŃCZEŃ PRACOWNIKÓW DO ZUS - OŚWIADCZENIA DO WIZ - ZEZWOLENIA NA PRACĘ - DOKUMENTACJA KART POBYTU - PRZYGOTOWYWANIE ZAŚWIADCZEŃ - WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ ZAKOŃCZEŃ PRACYOczekujemy:wykształcenia kierunkowego (administracja, ekonomia, zarządzanie) na poziomie minimum szkoły średniejdoświadczenia zawodowego minimum 2 rokdokładności i skrupulatności w związku z wykonywaniem obowiązkówumiejętności pracy pod presją czasu zgodnie z wyznaczonymi standardamimile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegozaangażowaniaOferujemy:stabilizacje zatrudnienia na umowę o pracę wprowadzenie w obowiązkiudział w szkoleniachmożliwość rozwoju zawodowegoAplikację należy składać za pośrednictwem portalu wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w ramach prowadzonego procesu rekrutacji

młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka
młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka
Kraków 30+ kilka dni temu

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania, posiadamy certyfikat nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. W związku ze stałym rozwojem działu zagranicznego aktualnie poszukujemy: młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka Zakres obowiązków: • sporządzanie dokumentów sprzedaży (faktur); • monitorowanie płatności; • bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców; • bieżąca współpraca z Działem Kadr i Księgowości. Oczekiwania: • wykształcenie średnie lub wyższe; • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej; • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, w szczególności Word oraz Excel); • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; • umiejętność organizacji pracy własnej. Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę na pełny etat; • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • realne możliwości podnoszenia kompetencji; • dodatkowe benefity (karta multisport, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach); • niezbędne narzędzia pracy.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Kraków 30+ kilka dni temu

Dyrektor Instytutu Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Naukogłasza rekrutację na stanowisko: specjalisty ds. administracyjno-biurowych 1.     Wymagania a.      doświadczenie w pracy w administracji państwowej, uczelniach wyższych lub instytutach badawczych (przynajmniej 2 lata);b.     umiejętność zarządzania majątkiem;c.      znajomość zasad dotyczących zamówień publicznych i umiejętność stosowania ich w praktyce;d.      bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;e.      odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;f.      umiejętność organizowania czasu pracy;g.      umiejętność pracy pod presją czasu;h.     komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;i.       doświadczenie w sferze obsługi projektów unijnych i krajowych będzie dodatkowym atutem;j.       mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;k.      dobrze widziane wykształcenie wyższe lub kierunkowe;l.       niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. 2.     Zakres obowiązkówa.      udział w przygotowaniu dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy „Prawo zamówień publicznych”;b.     nadzór nad majątkiem ISEZ PAN, aktualizacja wykazów środków trwałych oraz przedmiotów nietrwałych (znakowanie, likwidacja, aktywny udział w inwentaryzacji);c.      przygotowanie i przekazywanie sprawozdań m.in. do GUS, PAN, MEiN;d.     aktywny udział w organizacji pracy w Dziale Administracji ISEZ PAN;e.      zarządzanie i kontrola prawidłowego obiegu dokumentów ISEZ PAN;f.      współpraca z dostawcami i wykonawcami oraz kontrola nad wewnętrznymi i zewnętrznymi regulacjami zakupowymi;g.     współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami;h.     prowadzenie dokumentacji przy bieżącym administrowaniu budynkami i lokalami ISEZ PAN;i.       monitorowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej oraz BIP ISEZ PAN;j.       wykonywanie prac administracyjno-biurowych oraz realizacja innych obowiązków zgodnie z ustaleniami Dyrekcji ISEZ PAN, Działu Kadr i Płac, Działu Księgowości oraz Archiwum. 3.     Oferujemy:a.      Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony z dalszą perspektywą umowy na czas nieokreślony).b.     Terminowo wypłacane wynagrodzenie.c.      Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 8:00 – 16:00.d.     Dofinansowanie do opieki medycznej oraz do okularów korekcyjnych niezbędnych do wykonywania pracy.e.      Świadczenia socjalne w ramach ZFŚS. 4.     Warunki pracy: a.      wymiar czasu pracy: pełny etat;b.     czas pracy: 8 godz./dzień;c.      stanowisko: specjalista;d.     miejsce pracy: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt PAN. 5.     Wymagane dokumenty a.      Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora ISEZ PAN (list motywacyjny).b.     Kwestionariusz osobowy dla kandydata, życiorys (CV) wraz z informacją o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia.c.      Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (w przypadku zatrudnienia Kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów). Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej) powinny być  opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów prowadzonego przez Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Zostałem/Zostałam poinformowany/ poinformowana, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz, że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem„ przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r., zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze w Instytucie Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk”. Zgłoszenia wraz z kompletem dokumentów należy przesłać w terminie do dnia 21.02.2024 r.             Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 29.02.2024 r. ISEZ PAN zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty oraz zamknięcie konkursu bez wyłonienia kandydata.Organizator konkursu może wezwać kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną bezpośrednio lub za pośrednictwem kanałów komunikacji elektronicznej w wyznaczonym przez siebie terminie. Kandydacie otrzymają zaproszenie na adres e-mail, który wskażą w dokumentach konkursowych.ISEZ PAN nie zapewnia mieszkania.

Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
770000 zł
Nowa Sól 30+ kilka dni temu

Witaj!Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą produkcyjną w branży ekologicznych systemów akustycznych z filcu PET i elektroniki, aktualnie tworzymy nowy zakład produkcyjny w Nowej Soli.Jeżeli jesteś osobą zorganizowaną, efektywnie zarządzasz czasem pracy i posiadasz umiejętności analityczne, zapraszamy Cię do naszego zespołu!Kogo szukamy: Specjalista ds. Administracji i Zarządzania BiuremLokalizacja: Nowa Sól (Park Technologiczny Interior)Rodzaj zatrudnienia: Pełny etatGłówne obowiązki na tym stanowisku:Komunikacja Wewnętrzna i Zewnętrzna:Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, dostawców i innych gości firmy.Zarządzanie wewnętrznymi kanałami komunikacji, informowanie pracowników o ważnych sprawach firmy.Wpisywanie i zarządzanie zamówieniami.Współpraca z dostawcami usług i zarządzanie zamówieniami firmy.Koordynacja Korespondencji i Dokumentacji:Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym e-mailami, listami, paczkami.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Finanse i Rachunkowość:Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedażowych, duplikatów i innych dokumentów księgowychWprowadzanie faktur zakupów i ich opisywanie. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zakupu w firmie.Definiowanie przelewów bankowych oraz rozliczanie i analiza płatnościAnaliza stanów magazynowych, wprowadzanie produktów na stan, wpisywanie inwentaryzacjiComiesięczne przygotowanie zestawień do księgowości, wyjaśnianie nieścisłościZarządzanie Operacjami Biurowymi:Nadzorowanie codziennych operacji biurowych, w tym utrzymanie sprzętu biurowego, zarządzanie zapasami materiałów biurowych i innych oraz dbanie o ogólny porządek w biurze.Wsparcie Zarządu i Działów:Koordynowanie kalendarzy spotkań, zarządzanie terminarzamiWsparcie zespołu i zarządu w codziennych zadaniach.Zarządzanie Spotkaniami i Wydarzeniami:Organizacja i koordynacja spotkań, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń firmowych, w tym rezerwacja sal, catering, logistyka.Zarządzanie Zasobami Ludzkimi:Administrowanie systemem obecności pracowników, pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw kadrowych (współpraca z działem kadr)Wsparcie Logistyczne i Administracyjne:Zarządzanie flotą pojazdów służbowychPrzygotowywanie i zarządzanie zamówieniami na potrzeby biura i działów firmyWymagania:Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu biura.Znajomość programu StreamSoft Prestiż lub innego systemu ERPZnasz pakiet MS Office, szczególnie ExcelPosiadasz umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy.Masz zdolności komunikacyjne i umiesz pracować w zespole.Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.Oferujemy:Atrakcyjne Wynagrodzenie: Konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia składające się z podstawy oraz premii za osiągnięte wyniki i zaangażowanie.Możliwość Rozwoju i Awansu: Jesteśmy firmą, która dynamicznie się rozwija i docenia innowacyjność oraz zaangażowanie. Współtworzenie Sukcesu Firmy: Twoja praca będzie miała bezpośredni wpływ na rozwój i sukces firmy. Zachęcamy do dzielenia się pomysłami i inicjatywami, które mogą przyczynić się do wzrostu filzBee.Przyjazna Atmosfera Pracy: Dbamy o pozytywną atmosferę w pracy, wspierając współpracę i otwartą komunikację. Nasz zespół to grupa pasjonatów, którzy cenią sobie wzajemny szacunek i dobrą współpracę.Jeśli nasza oferta przemawia do Ciebie, prześlij nam swoje CV za pośrednictwem OLX. Dokumenty, które do nas prześlesz, zostaną wykorzystane wyłącznie w procesie rekrutacyjnym. Po jego zakończeniu zostaną zniszczone.Prosimy, aby na swoich dokumentach umieścić tekst:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Filzbee sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy, Nowy Kisielin A. Wysockiego 8, 66-002 Zielona Góra, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i możliwość współpracy!