Sortowanie:
Znaleziony: 23 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
nowe 30+ kilka dni temu

Do naszego Zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: specjalista ds. kadr i płac Opis stanowiska: • kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej • rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy • naliczanie oraz sporządzanie list płac • przygotowywanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, GUS, PPK, PFRON • obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, skierowania na badania) • wsparcie w obsłudze benefitów dla pracowników • przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych • bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa z zakresu kadr i płac Wymagania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 1 rok) • praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych • dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i samodzielność, • komunikacja i praca z kilkoma zadaniami jednocześnie • mile widziane: znajomość programu kadrowo-płacowego (Enova) oraz znajomość i umiejętność poruszania się w Płatniku i ZUS PUE. Oferujemy: • pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy • dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

KADROWA/ SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
KADROWA/ SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Głogów Małopolski 30+ kilka dni temu

KARPAT-BUD sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie kompleksowego wykonawstwa robót budowlanych. Podkarpacka spółka budowlana świadczy usługi budowlane w systemie „projektuj i buduj” oraz prowadzi roboty w zakresie generalnego wykonawstwa obiektów i budowli inżynierskich, zwłaszcza o konstrukcji żelbetowych, galerii handlowych, hal o konstrukcji stalowej i żelbetowej, budynków mieszkalnych oraz budynków użyteczności publicznej. Budując swoją pozycje i markę na rynku budowlanym szczególną uwagę poświęcamy najwyższym standardom obsługi inwestorów oraz partnerskim relacjom ze wszystkimi firmami współpracującymi; dostawcami i podwykonawcami. Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: KADROWA/ SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Miejsce pracy: Głogów Małopolski, k.Rzeszowa Zakres obowiązków: -samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz akt osobowych, -wprowadzanie do systemu kadrowo-pałacowego danych niezbędnych do naliczania płac zgodnie z obowiązującymi przepisami, -naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, -obsługa pracowników delegowanych w zakresie kadrowo-płacowym -przygotowywanie deklaracji podatkowych, rozliczeniowych do ZUS i PFRON oraz sprawozdań GUS, -rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), -kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń. Wymagania: -doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową, -dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, -praktyczna znajomości zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych, -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel, -bardzo dobra organizacji czasu pracy, -samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu -umiejętność budowania relacji, -chęć do rozwoju w kierunku Kadr i Płac -mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Enova oraz programu Płatnik. Oferujemy: -atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania, -pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, -stabilne zatrudnienie, -umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -komfortowe warunki pracy, -możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji.

Specjalista ds. kadr i płac - staż poprzedzony szkoleniem zdalnym
Specjalista ds. kadr i płac - staż poprzedzony szkoleniem zdalnym
1990000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros serdecznie zaprasza do udziału w stażu zawodowym: Specjalista ds. kadr i płac w ramach projektu "Absolwent w drodze do kariery II!".Przed stażem możliwość szkolenia zdalnego.Szkolenie:112 godzin intensywnego szkolenia: Specjalista ds. kadr i płac,uzyskanie zaświadczenia oraz certyfikatu po ukończonym szkoleniu,dodatek motywacyjny w kwocie 450 zł miesięcznie,rozpoczęcie szkolenia w styczniu,odbycie szkolenia w formie zdalnej.Staż:stypendium stażowe: 2294,99 zł miesięcznie,dodatek motywacyjny w wysokości nawet do 700 zł miesięcznie!,zatrudnienie po stażu.Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania:posiadanie aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,posiadanie status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat,pozostawanie bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej,zamieszkiwanie terenu woj. mazowieckiego.Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia.Oferta wsparcia obejmuje profesjonalne doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, skuteczne pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie ponosisz żadnych kosztów.Udział w naszym projekcie może być kluczowym krokiem w twoim rozwoju zawodowym Zachęcamy do skorzystania z tej unikalnej szansy i do przesłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu przez portal. Do zobaczenia na ścieżce kariery!Aplikuj za pomocą formularza.Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub osobistej wizyty w naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 (1piętro) w Siedlcach.Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
859000 zł
30+ kilka dni temu

Specjalista ds. kadr i płac.Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 200 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.Zadania:Samodzielne prowadzenie obsługi płacowej pracowników.Naliczanie wynagrodzeń pracowników.Weryfikacja prawidłowości naliczeń wynagrodzeń pracowników.Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownika.Weryfikacja ewidencji i rozliczanie czasu pracy.Rozliczanie rachunków z tytułu umów cywilnoprawnych.Sporządzanie rocznych deklaracji PIT, zaświadczeń ZUS Z-3, Rp 7.Generowanie oraz wysyłka dokumentów rozliczeniowych ZUS.Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US, PFRON).Sporządzanie raportów i analiz.Wymagania:Minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku płacowym.Znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy.Znajomość MS Excel oraz pakietu MS Office na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.Umiejętność pracy w zespole.Bardzo dobra organizacja pracy.Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.Znajomości programu Płatnik.Mile widziana znajomość programu Impuls.Znajomość przepisów dotyczących PPK.Oferta:Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku.Zatrudnienie na umowę o pracę.Ubezpieczenie na życie.Elastyczny czas pracy.Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.Ciekawa praca w dużej organizacji.Realizacja ambitnych zadań.Pakiet szkoleń w zakresie kadrowo-płacowym.Dofinansowania do kursów językowych. 

Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. Kadr i Płac
Straszyn 30+ kilka dni temu

Firma Galeon powstała w 1982 roku i jest prywatnym przedsiębiorstwem specjalizującym się w produkcji luksusowych jachtów oraz łodzi motorowych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy produkcyjnej posiadającej 40 letnie doświadczenie w branży stoczniowej. Staliśmy się jednym z wiodących producentów jachtów luksusowych w Europie. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów, którzy dołączą do Nas na pokład. CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE ! Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: TECHNOLOGA LAMINATU Miejsce pracy: Wiślinka, ul. Fosfogipsowa 2 /pow. gdański/ GŁÓWNE ZADANIA: • kontrola procesu produkcji jachtów • nadzorowanie produkcji w zakresie utrzymywania prawidłowych warunków technologicznych • optymalizacja procesów technologicznych • przygotowanie instrukcji technologicznych • opracowywanie dokumentacji napraw elementów kompozytowych • rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych • tworzenie instrukcji, kart pracy i kart materiałowych • opracowywanie i prowadzenie dokumentacji technologicznej NASZE OCZEKIWANIA: • wykształcenie min. średnie • co najmniej 1 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (branża – tworzywa kompozytowe, laminaty) • umiejętność pracy pod presją czasu • samodzielność, odpowiedzialność i dynamiczne podejście do wykonywanej pracy • bardzo dobra znajomość MS Office • znajomość RhinoCeros • znajomość SolidWorks (będzie dodatkowym atutem) • praktyczna wiedza w zakresie technologii i metod wytwarzania kompozytów • umiejętność tworzenia dokumentacji okrętowej (będzie dodatkowym atutem) • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej • umiejętność pracy w zespole OFERUJEMY: • praca w systemie 1-zmianowym zaczynamy 7:00-9:00 (u Nas nie ma spóźnień) • zatrudnienie w formie umowy o pracę z gwarantowanym wzrostem • wynagrodzeń lub umowy zlecenia • elastyczny czas pracy • program poleceń pracowniczych • dofinansowanie do karty Multisport • prywatną opiekę medyczną w bardzo atrakcyjnej cenie • możliwość przystąpienia do dodatkowe ubezpieczenia na życie • darmowe lekcje języka angielskiego • automaty vendingowe na wyciągnięcie ręki • darmowy parking DOŁĄCZ DO NAS: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=dad99041503f4d13b766482813b2075c Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Równocześnie informujemy, że CV bez powyższej klauzuli nie będą uwzględnione w procesie rekrutacji.

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
320000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Naszym głównym celem jest dostarczanie naszym Partnerom najwyższej jakości rozwiązań, opartych na odpowiednio dobranych zasobach ludzkich oraz najnowszych technologiach teleinformatycznych. Każdy projekt jest starannie przygotowywany, uwzględniając indywidualne oczekiwania i potrzeby naszych Klientów. Dbamy o najmniejsze detale, które są istotne zarówno dla naszych Partnerów, jak i ich Klientów. Specjalizujemy się w profesjonalnym zarządzaniu złożonymi strukturami sprzedażowymi. Nasza firma posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i restrukturyzacji zespołów odpowiedzialnych za dystrybucję bezpośrednią, telesprzedaż, serwis oraz wsparcie.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i PłacTwój zakres obowiązkówkompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników i klientów firmyprzygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia,sporządzanie list płac,rozliczanie czasu pracy pracowników,obsługa PPK i ZFŚSbieżące wsparcie pracowników w problematyce kadrowej, płacowej i ubezpieczeń społecznych,budżetowanie kosztów osobowych,nadzór i sporządzanie sprawozdań (GUS,PDOF, ZUS,PEFRON) oraz zestawień/raportów wewnętrznych w zakresie kadr i płac.Sporządzanie raportów dla przełożonegoWspółpraca z działem księgowymUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiweryfikacja wewnętrznych regulaminów z opisanego obszaru oraz dbanie o ich aktualność i poprawność,Oferujemy:samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za powierzony obszar,Umowę B2B lub umowę o pracęmożliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego,wynagrodzenie między 5700 – 6200 brutto niezbędne szkolenia,benefityniezbędne narzędzia pracyprzyjazna atmosfera, otwartość i poszanowanie drugiego człowiekaNasze wymagania:min. 2 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymibardzo dobra praktyczna znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracybardzo dobra znajomość programu Płatnikumiejętność obsługi systemu optima i gratyfikantdoskonała organizacja pracysumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętność pracy w zespolekomunikatywność i duża kultura osobistasamodzielność, odpowiedzialność, pracowitość .Mile widziane: - orzeczenie o niepełnosprawności

Specjalista Ds. Kadr i Płac
Specjalista Ds. Kadr i Płac
1055000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków·  Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (m.in. zawieranie umów o pracę, umów zlecenie, prowadzenie akt osobowych)·  ·  Rozliczenie czasu pracy kierowców za pomocą programu 4Trans·  ·  Kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa za pomocą Symfonia (m. in. wprowadzanie danych osób zatrudnianych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS i wyrejestrowań z ubezpieczeń, ewidencja absencji, urlopów, zajęć wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zestawień kadrowo – płacowych·  ·  Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON·  ·  Obsługa programu Płatnik i platformy ZUS PUE·  ·  Rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych dokonywanych przez kierowcówNasze wymagania·  Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac) w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników·  ·  Dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń·  ·  Znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych·  ·  Sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność·  ·  Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność·  ·  Umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji·   Praktyczna znajomość arkusza ExcelTo oferujemy·         Umowę o pracę·         Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych celów (możliwe premie)·         ·  Pracę dla polskiej firmy o międzynarodowym zasięgu·         Miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy·         Czas pracy 8-16 lub 7 -15·         Nowoczesne biuro w Gorzowie Wielkopolskim·         Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek lokalny·         Samodzielność w działaniu ze wsparciem zespołu·         Szkolenia oraz dostęp do literatury fachowej·         Pakiet sportowy „Multisport” dla siebie lub/i dla członków rodziny·         Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, w trosce o siebie i swoich bliskich

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Polkowice 30+ kilka dni temu

Firma realizująca obsługę serwisową specjalistycznych pojazdów transportowych TEAM poszukuje do pracy na stanowisko:SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wymagania:wykształcenie w zakresie: kadry i płace,znajomość przepisów prawa pracy oraz prawa podatkowego,umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,umiejętność obsługi programów kadrowo - płacowych,umiejętność pracy w zespole,komunikatywność,Zakres czynnościKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa: przygotowywanie umów o pracę, zakładanie akt pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tworzenie listy płac, obliczanie wysokości wynagrodzeń, tworzenie kalendarza urlopów, przyjmowanie wniosków urlopowych, współpraca z US i ZUS, współpraca z pozostałymi urzędami w zależności od potrzeb, pilnowanie badań lekarskich, organizacja szkoleń BHP, obsługa PFRON, GUS, przygotowywanie świadectw pracy, archiwizowanie dokumentów.Mile widziane:doświadczenie w wykonywaniu czynności związanych z obsługą kadrowo - płacową,znajomość obsługi programu ENova365 – moduł kadry i płace,samodzielność,Miejsce wykonywania pracy:Polkowice.Kandydatom oferujemy między innymi:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,ubezpieczenie grupowe,dodatkowe świadczenia: urlopowe, świąteczne,pakiety sportowe Medicover,Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO). W przypadku załączenia zdjęcia prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w procesie rekrutacji. 

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. Kadr i Płac w Biurze Rachunkowym Lokalizacja: Tychy, Śródmieście Opis Firmy: Nasz klient - Biuro Rachunkowe - to renomowana firma świadcząca kompleksowe usługi rachunkowe dla przedsiębiorstw z różnych branż. Naszym celem jest dostarczanie klientom profesjonalnych rozwiązań finansowych i księgowych, bazujących na solidnej wiedzy oraz nowoczesnych technologiach. Obowiązki: - Prowadzenie kompleksowej obsługi kadr i płac dla klientów biura rachunkowego. - Opracowywanie umów o pracę, aneksów oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem. - Rozliczenia wynagrodzeń i składek ZUS. - Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych dokumentów kadrowych. - Współpraca z klientami w zakresie pytań związanych z kadrą i płacami. - Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania: - Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac w biurze rachunkowym lub firmie księgowej. - Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. - Umiejętność obsługi programów do rozliczeń płacowych. - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. - Dokładność i sumienność w prowadzeniu dokumentacji. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w profesjonalnym biurze rachunkowym. - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity. - Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach branżowych. - Przyjazną atmosferę pracy w zespole ekspertów. Jak Aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: hr(małpa)job4you.tychy.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)". Nasz klient - Biuro Rachunkowe - jest pracodawcą równych szans. Zapraszamy do aplikowania!

Specjalista ds. kadr i płac/Social media - szkolenie + staż
Specjalista ds. kadr i płac/Social media - szkolenie + staż
Siedlce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros, aktywizująca osoby z niepełnosprawnością, zaprasza do wzięcia udziału w projekcie "Absolwent w drodze do kariery II !". W ramach projektu oferujemy udział w szkoleniach: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC SOCIAL MEDIA • 112 godzin szkolenia, • rozpoczęcie szkolenia - grudzień/styczeń, • możliwość uzyskania certyfikatu na zakończenie szkolenia, • dodatek motywacyjny 450 miesięcznie, • wygodne szkolenie w formie zdalnej. Po szkoleniu dla osób chętnych przewidziane staże zawodowe z wypłacanym stypendium stażowym! Wszystkie wymagania, które należy spełniać żeby wziąć udział w projekcie: • posiadać orzeczenie o niepełnosprawności, • być w wieku aktywności zawodowej, • posiadać status studenta ostatniego roku studiów wyższych lub status absolwenta, który ukończył studia w ciągu 5 ostatnich lat, • być osobą bez zatrudnienia , • mieszkać na terenie woj. mazowieckiego. Dodatkowo oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez portal. Zapraszamy również do kontaktu: 795 - pokaż numer telefonu - . Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Specjalista ds. kadr i płac, Olkusz
Specjalista ds. kadr i płac, Olkusz
Olkusz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie dla naszego Klienta z branży automotive poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty kadr i płac. Praca stacjonarna w Olkuszu. Zakres obowiązków: Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS, deklaracji PIT; Zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy; Przyjmowanie i rejestracja dokumentów w programie kadrowo-płacowym – Enova; Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy); Ewidencja czasu pracy, kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników (urlopy, absencje, zwolnienia); Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu kadr i płac na potrzeby wewnętrzne; Współtworzenie regulaminów i procedur z zakresu HR; Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów. Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość zasad sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS; Znajomość programu Enova365; Znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umiejętność praktycznego ich zastosowania; Znajomość dokumentacji kadrowej i zasad jej prowadzenia oraz archiwizacji; Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Oferujemy: Umowę o pracę; Pakiet benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, pakiet Medicover Premium, świadczenia socjalne z ZFŚS; Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych; Szkolenia. Zachęcamy do aplikowania. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
759000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

 Interesujesz się kwestiami kadrowymi?Chcesz zgłębić tajniki pracy w kadrach?Zależy Ci na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji?Mamy ofertę specjalnie dla Ciebie! Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Szczecin, niekwestionowany lider wśród firm transportowych, w związku z dynamicznym rozwojem  poszukuje współpracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. kadr i płacZakres obowiązków: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem Pracowników- prowadzenie dokumentacji kadrowej- wsparcie w procesie naliczania wynagrodzeń- sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON- wsparcie w obsłudze PPK- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy- wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby instytucji zewnętrznych  (ZUS, US, GUS)- wykonywanie bieżących zadań w obszarze kadrowo-płacowymWymagania:- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowiskach administracyjno-biurowych- znajomość podstawowych przepisów z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- znajomość obsługi systemów zewnętrznych PUE ZUS , GUS itp.- sumienność, dokładność i skrupulatność- umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacjiOferujemy:- ciekawą pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku- satysfakcjonujące warunki zatrudnienia adekwatne do doświadczenia i umiejętności- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji- przyjazną atmosferę pracy Czekamy na Twoją aplikację !!  "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKS Szczecin Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla celów rekrutacyjnych. Administratorem danych osobowych jest PKS Szczecin Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-631) przy ul. Heyki 4. Jestem świadoma(-y), iż przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji." 

Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim
Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma CREM Sp. z o.o. w związku z planami rozwojowymi poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: • dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i w piśmie, • min. średniego wykształcenia, • podstawowej znajomości pakietu MS Office, • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych, • dobrej organizacji pracy własnej, • konsekwencji w osiąganiu postawionych celów. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: • wyszukiwanie ofert noclegowych oraz kontakt z wynajemcami, • wprowadzanie godzin pracowników zewnętrznych, • przygotowanie rozliczeń płacowych, • kontrolę oraz archiwizację dokumentów, • kontakt z klientami oraz zespołem pracującym za granicą. W ZAMIAN OFERUJEMY: • szkolenie od podstaw (nie wymagamy doświadczenia), • umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę od poniedziałku do piątku w komfortowym biurze we Wrocławiu, • możliwość rozwoju w dużej firmie o zasięgu międzynarodowym i ugruntowanej pozycji na rynku, • dofinansowanie pakietu Luxmed i karty Multisport, • miłą atmosferę, spotkania i wyjazdy integracyjne. Prosimy o dodanie w treści CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez CREM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.” W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych prosimy o dołączenie osobnej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez CREM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu realizacji postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę.” Administratorem danych osobowych jest spółka CREM Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195, 53-150 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000468163, NIP 894-304-72-55, ogłaszająca rekrutację. Dane kontaktowe z przedstawicielem Administratora w sprawie przetwarzania danych: @ Dane osobowe zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji. Dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, która może być w każdej chwili cofnięta. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia osobnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach dane będą przetwarzane do cofnięcia zgody nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami danych są: podmioty obsługujące stronę internetową, osoby upoważnione do przetwarzania Pani / Pana danych osobowych, podmioty powiązane z Administratorem, pomioty przetwarzające dane. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Pomocnik / Młodszy specjalista / Specjalista ds. Kadr i Płac
Pomocnik / Młodszy specjalista / Specjalista ds. Kadr i Płac
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Trazmet Lager Technik Sp. z o.o. poszukuje pracownika do działu kadr i płac. Bierzemy pod uwagę kandydatury na stanowisko od "Pomoc" do "Specjalista" w zależności od posiadanych kwalifikacji Ogólny Opis stanowiska: · Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, · Sporządzanie umów o pracę, cywilnoprawnych, · Rozliczenie urlopów, zwolnień lekarskich itp. · Rozliczanie czasu pracy · Sporządzenie świadectw pracy · Sporządzenie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, · Naliczanie wynagrodzeń, · Zgłoszenia oraz przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON, PIT · Współpraca z pozostałymi działami firmy. · Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach, · Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy i zarządu, · Monitorowanie zmian w przepisach prawnych. · Znajomość warunków i zasad zatrudniania cudzoziemców Wymagania: · Mile widziane doświadczenie · Znajomość tematyki prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i bhp, · Znajomość programu SYMFONIA, PŁATNIK, oraz pakietu Microsoft Office, · Dokładność, sumienność · Dobra organizacja pracy · Biegła znajomość obsługi komputera · Umiejętność pracy indywidualnej jak i w zespole · Wysoka kultura osobista Nasza Firma oferuje: · Stałą pracę w prężnie rozwijającej się firmie · Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prace na pełen etat · Niezbędne narzędzia do pracy · Wsparcie merytoryczne, · Możliwość podnoszenia kwalifikacji, przyuczenia do zawodu · Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy · Pracę w młodym, dynamicznym zespole · Przyjazną atmosferę · Możliwość korzystania z ZFŚS Proszę o przesyłanie CV

Specjalista ds. kadr i płac i analiz HR
Specjalista ds. kadr i płac i analiz HR
Bierutów 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą rodzinną, która od ponad 30 lat świadczy usługi kompleksowego zaopatrzenia gospodarstw rolnych. Zatrudniamy ponad 400 osób oraz realizujemy obroty przekraczające miliard złotych rocznie, co czyni nas jedną ze 100 największych firm o polskim kapitale. Zajmujemy czołową pozycję na rynku środków ochrony roślin, nawozów sztucznych, nasion kwalifikowanych, skupu płodów rolnych, maszyn oraz usług finansowych. Patrzymy w przyszłość i nieustannie dążymy do doskonałości. Działamy w sposób uczciwy i transparentny, budujemy długotrwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Opieramy swoją działalność o nowoczesne metody pracy oraz zaawansowane systemy informatyczne. Tworzymy rolnictwo w wersji PRO.Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie osadkowski.pl/ i w zakładce osadkowski.pl/pl/kariera/W związku z dynamicznym rozwojem spółki, szukamy kandydata na stanowisko:Specjalista ds. kadr i płac oraz analiz HRMiejsce pracy: Bierutów Wymagania:Doświadczenie min. 2 lata w dużej organizacji w Dziale HR (w zakresie twardego HR)Doświadczenie w pracy w programie kadrowo-płacowymBiegłość w korzystaniu z MS Office – szczególnie ExcelZdolności analityczne oraz raportowaniaUmiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracyWeryfikowanie rozliczeń systemów premiowychBardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasuSamodzielność w działaniu, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność  Zakres zadań:Koordynowanie procesu naliczania i rozliczania premii pracownikówPrace analityczne w obszarze systemu premiowego, wynagrodzeń i danych personalnychProwadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo-płacowejRozliczanie czasu pracy w organizacjiPrzygotowywanie raportów, analiz, sprawozdań i zestawień z zakresu HRObsługa systemu kadrowo-płacowego OptimaSystematyczne monitorowanie przepisów z zakresu przepisów prawa pracyWsparcie przy opracowywaniu regulaminów, procesów, procedur i instrukcji Oferujemy:Zatrudnienie w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowejAtrakcyjne wynagrodzenieMożliwość wykonywania pracy częściowo zdalnieAtrakcyjny pakiet benefitów (m.in. ZFŚS, multisport, dofinansowanie zajęć sportowych, sekcje sportowe, spotkania integracyjne, dodatkowy urlop urodzinowy)Prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życieNowoczesne narzędzia pracy (laptop, telefon)Program rekomendacji pracownikówPracę w prężnym zespole, otwartym na dzielenie się wiedząPrzyjazne środowisko pracyStabilną, pełną wyzwań pracęInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością rachunkowości
Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością rachunkowości
Skierniewice 13 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma Woj-Art Sp. z o.o. z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej oraz projektowej zatrudni Kadrową/Księgową. Obowiązki: ·obsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych, przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych), ·nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP, ·prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich; ·naliczanie i sporządzanie list płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON, US przygotowywanie zestawień dotyczących płac, ·współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Bankami oraz innymi instytucjami ·wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, ·ogólne prace administracyjne i wsparcie działu księgowości, ·dekretacja dokumentów, kontrolowanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich wprowadzanie do księgi głównej i rejestrów VAT, ·przygotowanie raportów na bieżące potrzeby Firmy oraz współpraca z innymi działami Spółki Wymagania: ·min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym/księgowym ·wykształcenie min. średnie ekonomiczne bądź pokrewne, ·dobrą znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych, rachunkowości oraz umiejętność praktycznej interpretacji przepisów, ·dobra komunikacja interpersonalna, ·dodatkowym atutem będzie znajomość procesów dot. zatrudnienia cudzoziemców ·dobra znajomość programu PŁATNIK, Programów pakietu Insert (Gratyfikant, Rewizor), Aga, oraz pakietu MS Office ·znajomość praktyczna różnych form opodatkowania oraz zasad pełnej księgowości/książki przychodów i rozchodów, ·skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji; Oferujemy: ·Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę, ·świadczenia socjalne i dodatkowe ( m.in. karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna), ·rozwój kompetencji zawodowych Możliwość zatrudnienia na niepełny etat. Kwota wynagrodzenia dotyczy pełnego etatu.

Specjalista ds kadr i płac,  miejsce pracy SYCÓW
Specjalista ds kadr i płac, miejsce pracy SYCÓW
Syców 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o. działa kompleksowo w obsłudze rolnictwa na rynku polskim niemal od 30 lat. Naszym celem, we współpracy z Klientami, jest zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez doradztwo, skup płodów rolnych, serwis, sprzedaż środków do produkcji rolnej, maszyn oraz sprzętu rolniczego jak też nowych technologii.Od wielu lat nasze wysiłki skierowane są w budowanie silnej, stabilnej, bezpiecznej firmy o czytelnej, znanej marce zapewniającej satysfakcję klientów oraz rozwój pracowników.Realizujemy hasło "Razem możemy więcej!" w kontaktach z naszymi klientami oraz dostawcami. Wymagania : Doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds kadr i plac (wymagane minimum 2 lata), Doświadczenie zawodowe w organizacjach zatrudniających powyżej 100 osób będzie dodatkowym atutem,Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,Wykształcenie min. średnie,Samodzielność, sumienność i skrupulatność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia,Komunikatywność oraz bardzo dobra praca w Zespole,Umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy, Zakres obowiązków:Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych,Wprowadzanie i weryfikacja danych kadrowo-płacowych w systemie,Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy pracowników,Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt,Sporządzanie deklaracji i rozliczeń należności US, ZUS, PFRON,Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS,Przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych,Obsługa PPK,Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych,Oferujemy :Zatrudnienie u stabilnego Pracodawcy,Umowa o pracę od pierwszego dnia w dynamicznie rozwijającej się firmie,Grupowe ubezpieczenie na życie,

Specjalista/ka ds. kadr i płac i Asystent/ka Produkcji
Specjalista/ka ds. kadr i płac i Asystent/ka Produkcji
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma (około 20 pracowników) poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista/ka ds. kadr/płac + Asystent/ka Kierownika Produkcji - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (zarejestrowanie/wyrejestrowanie z ZUS, umowy, aneksy, PITy, ZUS IMIR, itd.) - Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę i umów zlecenia (listy płac, odcinki wypłaty, itd) - Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji ZUS / US - Koordynacja procesów rekrutacji - wystawianie raportów produkcyjnych - wystawianie dokumentów sprzedaży - zbieranie faktur zakupowych - zakupy materiałów eksploatacyjnych - kontakt z dostawcami zewnętrznymi, klientami lokalnymi i instytucjami publicznymi - koordynacja szkolenia BHP

Specjalista/ka ds. kadr i płac - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. kadr i płac - z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. KADR i PŁAC (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Rzeszów TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: -Samodzielnym, terminowym naliczaniu wynagrodzeń, -Przygotowaniu dokumentów kadrowych, w tym sporządzaniu i ewidencji dokumentacji związanej z zawieraniem oraz rozwiązywaniem umów, -Sporządzaniu list płac, - Rozliczaniu i ewidencji czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie), -Sporządzaniu deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US, -Kompleksowej obsłudze kadrowej (w tym prowadzenie akt osobowych pracowników) -Obsłudze pracowników pod względem dokumentacji płacowej (min. wystawianie zaświadczeń o zarobkach) -Aktualizacji danych w systemie kadrowo-płacowym. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: -posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), -aktualnie pozostajesz bez zatrudnienia, -posiadasz doświadczenie na podanym stanowisku, -posiadasz znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych, -posiadasz znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych. W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: -umowę o pracę na pełny etat (zatrudnienie bezpośrednio z naszym Klientem), -pracę od poniedziałku do piątku, -możliwość rozwoju zawodowego, -wsparcie naszych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 690 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

specjalista ds. kadr, płac i delegowania
specjalista ds. kadr, płac i delegowania
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • Pełna obsługa pracowników w zakresie płac, kadr i rozliczeń z ZUS • Przygotowywanie deklaracji i rozliczeń ZUS i podatkowych • Nadzór nad obiegiem dokumentacji • Pozyskiwanie druków A1 ZUS, EKUZ • Znajomość dyrektyw UE dotyczących delegowania pracowników Wymagania: • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy: kadrowo-płacowych, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, naliczania płac, sporządzania dokumentów kadrowych, listy płac, deklaracji PIT, ZUS , • znajomość aplikacji kadrowo-płacowych, • praktyczna wiedza z zagadnień - delegowanie pracowników na terenie UE, • Rozliczanie wynagrodzeń pracowników delegowanych • Przygotowywanie danych do zagranicznych biur podatkowych • Mile widziana znajomość j. angielskiego ,niemieckiego Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia • niezbędne narzędzia pracy • bardzo dobrą atmosferę w pracy • możliwość szkoleń Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji . Prosimy przesyłając CV o zawarcie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA
PRACA SZUKA CZŁOWIEKA
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo naszego biura poszukujemy osób na stanowiska: - księgowa/księgowy - specjalista ds kadr i płac Jeśli czujesz, że powyższe tematy są ci bliskie i chcesz się dalej w tym kierunku rozwijać, Jeśli widzisz się w szeregach międzynarodowej organizacji, To to ogłoszenie jest dla Ciebie! Już teraz prześlij nam swoje cv.

PRACA DLA SPECJALISTY DS. KADR I PŁAC W DĘBICY
PRACA DLA SPECJALISTY DS. KADR I PŁAC W DĘBICY
Dębica 30+ kilka dni temu

Firma Rekrutacyjna Assunto Sp. z o.o. (KRAZ 13438) dla swojego Klienta szuka pracownika na stanowisko: Specjalista do spraw kadr i płac Zakres obowiązków Obsługa Kadrowa: • Opracowanie i przekazanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia tj. umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i innej wynikającej ze stosunku pracy. • Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników od momentu zatrudnienia do chwili zakończenia współpracy z danym pracownikiem. • Prowadzenie ewidencji i ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. • Przygotowanie pełnej dokumentacji do ZUS w zakresie dokonywania zgłoszeń, zmian oraz wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców (ZUS ZUA, ZZA, ZIUA, ZCNA, ZWUA itp.). • Przygotowywanie okresowych, standardowych raportów w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń bhp, zaświadczeń o zdolności do pracy. Obsługa Płacowa: • Sporządzanie listy płac - zapewnienie prawidłowego, sprawnego, terminowego naliczania i rozliczania wynagrodzeń oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego. • Rozliczanie umów zleconych i umów o dzieło. • Rozliczanie i monitorowanie m. in. składek do ZUS, podatku dochodowego, rozliczenia z US. • Obsługa programu Płatnik oraz systemu kadrowo-płacowego (Symfonia). • Przygotowywanie danych do sprawozdań, raportów oraz informacji statystycznych (PIT, ZUS, GUS, PFRON, PPE). Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności • możliwość rozwoju zawodowego Wymagania: • Min. 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac w firmie o min. poziomie zatrudnienia 20-25 osób. • Doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu listy płac – warunek konieczny. • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych, a także społecznych oraz gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju – warunek konieczny. • Mile widziane osoby, które miały okazję pracować w firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe (biura rachunkowe) lub w wewnętrznym dziale kadr i płac. • Wykształcenie średnie. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym dobra znajomość programu Excel. • Znajomość programów: Płatnik oraz Enova (dodatkowy atut). Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą na adres email: @ więcej informacji pod numerem 794 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Kraków 30+ kilka dni temu

Dyrektor Instytutu Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Naukogłasza rekrutację na stanowisko: specjalisty ds. administracyjno-biurowych 1.     Wymagania a.      doświadczenie w pracy w administracji państwowej, uczelniach wyższych lub instytutach badawczych (przynajmniej 2 lata);b.     umiejętność zarządzania majątkiem;c.      znajomość zasad dotyczących zamówień publicznych i umiejętność stosowania ich w praktyce;d.      bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;e.      odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;f.      umiejętność organizowania czasu pracy;g.      umiejętność pracy pod presją czasu;h.     komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;i.       doświadczenie w sferze obsługi projektów unijnych i krajowych będzie dodatkowym atutem;j.       mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;k.      dobrze widziane wykształcenie wyższe lub kierunkowe;l.       niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. 2.     Zakres obowiązkówa.      udział w przygotowaniu dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy „Prawo zamówień publicznych”;b.     nadzór nad majątkiem ISEZ PAN, aktualizacja wykazów środków trwałych oraz przedmiotów nietrwałych (znakowanie, likwidacja, aktywny udział w inwentaryzacji);c.      przygotowanie i przekazywanie sprawozdań m.in. do GUS, PAN, MEiN;d.     aktywny udział w organizacji pracy w Dziale Administracji ISEZ PAN;e.      zarządzanie i kontrola prawidłowego obiegu dokumentów ISEZ PAN;f.      współpraca z dostawcami i wykonawcami oraz kontrola nad wewnętrznymi i zewnętrznymi regulacjami zakupowymi;g.     współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami;h.     prowadzenie dokumentacji przy bieżącym administrowaniu budynkami i lokalami ISEZ PAN;i.       monitorowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej oraz BIP ISEZ PAN;j.       wykonywanie prac administracyjno-biurowych oraz realizacja innych obowiązków zgodnie z ustaleniami Dyrekcji ISEZ PAN, Działu Kadr i Płac, Działu Księgowości oraz Archiwum. 3.     Oferujemy:a.      Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony z dalszą perspektywą umowy na czas nieokreślony).b.     Terminowo wypłacane wynagrodzenie.c.      Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 8:00 – 16:00.d.     Dofinansowanie do opieki medycznej oraz do okularów korekcyjnych niezbędnych do wykonywania pracy.e.      Świadczenia socjalne w ramach ZFŚS. 4.     Warunki pracy: a.      wymiar czasu pracy: pełny etat;b.     czas pracy: 8 godz./dzień;c.      stanowisko: specjalista;d.     miejsce pracy: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt PAN. 5.     Wymagane dokumenty a.      Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora ISEZ PAN (list motywacyjny).b.     Kwestionariusz osobowy dla kandydata, życiorys (CV) wraz z informacją o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia.c.      Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (w przypadku zatrudnienia Kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów). Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej) powinny być  opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów prowadzonego przez Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Zostałem/Zostałam poinformowany/ poinformowana, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz, że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem„ przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r., zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze w Instytucie Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk”. Zgłoszenia wraz z kompletem dokumentów należy przesłać w terminie do dnia 21.02.2024 r.             Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 29.02.2024 r. ISEZ PAN zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty oraz zamknięcie konkursu bez wyłonienia kandydata.Organizator konkursu może wezwać kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną bezpośrednio lub za pośrednictwem kanałów komunikacji elektronicznej w wyznaczonym przez siebie terminie. Kandydacie otrzymają zaproszenie na adres e-mail, który wskażą w dokumentach konkursowych.ISEZ PAN nie zapewnia mieszkania.