Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. rozliczeń projektów
Specjalista ds. rozliczeń projektów
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Partnera GC Energy poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. rozliczeń projektów. GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizuje się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Firma brała udział w budowach wielu elektrowni (m.in. atomowej), budowach terminali LNG oraz w wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat GC Energy działa również dla branży IT i automotive. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Połonińska 15 Twój zakres obowiązków: - Tworzenie mierników niezbędnych do rozliczenia efektywności projektów, - Opracowanie zasad, wytycznych oraz dokumentów do raportowania postępów projektu, - Przygotowanie raportów dotyczących postępu prac na projekcie, - Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem projektów, - Prowadzenie dokumentacji dotyczącej projektów i dbanie o jej aktualność, - Rewizja oraz raportowanie odchyleń w realizacji projektów, - Analizowanie dokumentacji technicznej, - Wprowadzanie danych technicznych do systemu wewnętrznego firmy, - Kontakt z Pracownikami na projekcie, - Kilkudniowe delegacje na inwestycje (projekt) w celu osobistego zapoznania się ze współpracownikami oraz dokumentacją obowiązującą na projekcie, - Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia prawidłowego rozliczenia projektów. Wymagania: - Wykształcenie wyższe, - Biegłość w obsłudze programu MS Excel, - Wysokie umiejętności analityczne oraz dociekliwość w analizie danych, - Bardzo dobra organizacja czasu pracy, - Znajomość j.angielskiego na poziomie dobrym lub bardzo dobrym, - Umiejętność pracy w zespole, - Zdolność analitycznego myślenia i podejmowania samodzielnych decyzji, - Umiejętność zarządzania projektami. Mile widziana znajomość: - Materiałów stosowanych w budowie instalacji elektrycznych, - Programów: Power Query, Power Bi Desktop, Microsoft Project, Trello, Asana itp. Oferujemy: - Umowę o pracę lub kontrakt B2B, - Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, - Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, - Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe NNW, - Bezpłatne lekcje j. angielskiego, - Wyjazdy integracyjne.

Specjalista ds. pozyskiwania i rozliczeń funduszy zewnętrzny
Specjalista ds. pozyskiwania i rozliczeń funduszy zewnętrzny
Lublin 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się instalacjami HVAC dla inwestorów, inwestycji budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz budynków użyteczności publicznej zatrudni pracownika na stanowisko SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I ROZLICZEŃ FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH Miejsce pracy: Lublin Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie dofinansowania z zewnętrznych źródeł na realizację projektów inwestycyjnych monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich oraz weryfikacja możliwości uzyskania dofinansowania kompleksowe prowadzenie projektów dotacyjnych od strony administracyjnej rozliczanie projektów: wnioski o płatność, kontrola finansowa, monitorowanie realizacji, harmonogramu i budżetu projektów Wymagania: wykształcenie wyższe ( ekonomia, prawo lub kierunki pokrewne) bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ( warunek konieczny) doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowymi ze źródeł zewnętrznych bardzo dobra znajomość pakietu office zdolności organizacyjne i samodzielność w działaniu łatwość w nawiązywaniu kontaktów, otwartość i komunikatywność czynne prawo jazdy kat B. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę narzędzia niezbędne do wykonywania pracy pracę w stabilnej firmie w młodym i przyjaznym zespole wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza. Zaznaczmy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. Administracji
Specjalista ds. Administracji
Gdynia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta działającego w branży NGO zajmującego się wspieraniem dzieci i młodzieży w skutecznej realizacji celów i marzeń, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalista ds. administracji. Specjalista ds. Administracji Opis stanowiska: Do Twoich codziennych zadań będzie należało m.in.: Nadzór organizacyjny nad pracą biura fundacji: zarządzanie kalendarzem, planowanie i organizacja spotkań oraz podróży służbowych, dbałość o wizerunek. Wsparcie działu księgowości: monitoring obiegu dokumentacji, weryfikacja poprawności danych, wystawianie FV, sporządzanie umów. Prowadzenie rozliczeń i administracji związanej z podopiecznymi fundacji. Mapowanie, tworzenie i wdrażanie procedur z zakresu administracji (m.in. wprowadzenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów). Wprowadzanie danych do systemu CRM. Wsparcie w zakresie realizacji prowadzonych projektów (granty, eventy, produkty). Ścisła współpraca ze wszystkimi departamentami organizacji oraz podmiotami współpracującymi. Dbałość o utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych. Wymagania: Aplikuj do nas, jeśli posiadasz: Doświadczenie w zarządzaniu biurem (1- 2 lata). Praktyczną znajomość MS Office. Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację (ustną i pisemną). Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Bardzo dobrą organizację pracy własnej i umiejętność prioretyzowania zadań. Nastawienie na samodzielne szukanie rozwiązań i wysoką dynamikę działania. Znajomość przepisów NGOs - mile widziane. Oferujemy: Jako członek Naszego zespołu otrzymasz: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B. Podstawa wynagrodzenie od 3500 zł netto do 4000 zł netto + system premiowy Elastyczne podejście do trybu pracy - możliwość pracy w systemie hybrydowym. Pakiet benefitów: pakiet medyczny oraz karta multisport. Udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach. Możliwości rozwoju w strukturach firmy. Poczucie, że Twoja praca przynosi Podopiecznym Fundacji wartość i przyczynia się do realizacji ich marzeń.

Specjalista ds. analizy danych
Specjalista ds. analizy danych
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Partnera GC Energy poszukujemy osoby do Działu Rozliczeń Projektów na stanowisko: Specjalista ds. analizy danych. GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizuje się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Firma brała udział w budowach wielu elektrowni (m.in. atomowej), budowach terminali LNG oraz w wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat GC Energy działa również dla branży IT i automotive. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Połonińska 15 Twój zakres obowiązków: - terminowa i poprawna realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków, - tworzenie mierników niezbędnych do rozliczenia efektywności projektów, - opracowanie zasad, wytycznych oraz dokumentów do raportowania postępów pracy na projektach, - prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem postępu pracy na projektach, - przygotowanie raportów dotyczących postępu prac na projekcie, - prowadzenie dokumentacji dotyczącej projektów i dbanie o jej aktualność, - rewizja oraz raportowanie odchyleń w realizacji projektów, - analizowanie dokumentacji technicznej, - wprowadzanie danych technicznych do systemu wewnętrznego firmy, - współpraca z innymi działami w celu zapewnienia prawidłowego rozliczenia projektów, - przestrzeganie Regulaminu Pracy, Wymagania: - wykształcenie wyższe, - rzetelność w rozliczaniu projektów w spółce zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami, - biegła znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza MS Excel, - wysokie umiejętności analityczne oraz dociekliwość w analizie danych, - bardzo dobra organizacja czasu pracy, - bardzo dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania priorytetami, - zdolność analitycznego myślenia i podejmowania samodzielnych decyzji, - znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym, - umiejętność pracy w zespole, Mile widziane: - doświadczenie na podobnym stanowisku, - znajomość materiałów stosowanych w budowie instalacji elektrycznych, - znajomość programów: Power Query, Power Bi Desktop, Microsoft Project, Trello, Asana, Oferujemy: - umowę o pracę lub kontrakt B2B, - niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe NNW, - bezpłatne lekcje j. angielskiego, - wyjazdy integracyjne,

SZUKAMY Specjalisty/tki ds. rozliczeń projektów!
SZUKAMY Specjalisty/tki ds. rozliczeń projektów!
Kraków 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Kraków Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: - nadzór nad budżetem i finansami projektów fundacji; - sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań finansowych z zakresu realizacji projektów; - bieżący monitoring finansowy realizacji projektów; - kontakt z zewnętrznym biurem księgowym i kadrowym; terminowe przekazywanie niezbędnych dokumentów; - kontakt z koordynatorami i członkami zespołów odpowiadającymi za poszczególne zadania i projekty w kwestiach budżetowych i finansowych; - tworzenie i wsparcie przy tworzeniu budżetów, nadzór i monitorowanie prawidłowego wydatkowania budżetów projektowych, rozliczanie budżetów projektowych; - współpraca z pracownikami Fundacji; Wymagania: - bieżąca znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz odpowiednich przepisów prawnych; - doświadczenie w rozliczaniu projektów; - bardzo dobra znajomość obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu, programu excel; - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, terminowość, - - umiejętność pracy w zespole; - doświadczenie pracy w NGOs lub znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce; - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; - doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych; - umiejętność pracy w środowisku Office 365. Oferujemy: - pracę na podstawie umowy o pracę na czas określony lub inna forma zatrudnienia; - pracę w entuzjastycznym i dynamicznym zespole nastawionym na realizację celów; Zainteresowane osoby prosimy o przesłania CV na adres: @ z tytułem rekrutacja SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wraz z CV, należy przesłać czytelnie podpisane załączone oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy – w przypadku ich podania w CV, oraz mojego wizerunku – w przypadku jego zamieszczenia w CV, w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) oraz zgodnie z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych do innego administratora oraz wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń
Radom 17 dni plecy

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń – umowa o pracęFirma Tyflokom poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i obsługi zleceńObowiązki:·         Analiza rynku usług szkoleniowych i doradczych oraz kreowanie nowych produktów, szkoleń i usług,·         Kreowanie i realizacja nowych strategii sprzedaży,·         Obsługa administracyjna i merytoryczna Bazy Usług Rozwojowych,·         Wyszukiwanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych na usługi szkoleniowe i doradcze oraz opracowywanie ofert na ich realizację,·         Koordynacja i współpraca przy realizacji usług szkoleniowych, doradczych i innych (w tym w miejscu ich realizacji),·         Przygotowywanie umów i rozliczeń pracy trenerów,·         Kontrola poprawności i kompletności dokumentacji z realizacji usług,·         Archiwizacja dokumentów z realizacji usług (w wersji elektronicznej i w oryginalnej),·         Przygotowywanie raportów i zestawień z realizacji usług,·         Współpraca przy pisaniu i realizacji projektów dofinansowanych ze środków krajowych i unijnych,·         Realizacja zakupów związanych z obsługą szkoleń i biura,·         Asystowanie pracownikom z niepełnosprawnością narządu wzroku (niewidomym) w trakcie podróży służbowych i wykonywaniu bieżących prac biurowych,·         Współpraca i wykonywanie innych czynności związanych z działalnością Firmy.Wymagania:·         Wykształcenie wyższe,·         Znajomość trybów i zasad realizacji zamówień publicznych,·         Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,·         Biegła obsługa komputera i programów biurowych (MS Word i MS Excel) (umiejętności będą weryfikowane w trakcie procesu rekrutacji),·         Umiejętność korzystania z narzędzi Google (dysk, kalendarz, formularze),·         Umiejętność korzystania z narzędzi do zdalnej komunikacji (Zoom, MS Teams, Google Meet),·         Samodzielność i kreatywność,·         Dobra organizacja pracy,·         Mobilność i dyspozycyjność, gotowość do udziału w wyjazdach służbowych na terenie Polski,·         Dodatkowy atut: prawo jazdy kategorii B.Oferujemy:·         Umowę o pracę,·         Kartę MultiSport,·         Możliwość udziału w szkoleniach,·         Rozwój osobisty i nabywanie nowych kompetencji zawodowych.

Specjalista ds. optymalizacji procesów i komunikacji w sklepach VP
Specjalista ds. optymalizacji procesów i komunikacji w sklepach VP
Kielce 12 dnia plecy

W VIVE Textile Recycling od ponad 30 lat w praktyce zmieniamy postrzeganie recyclingu oraz jego ogromnych możliwości. Blisko 2000 osób codziennie z zaangażowaniem i pasją współpracuje, aby wykorzystać przetwarzane tekstylia w 100% i nadać im drugie życie. Często w bardzo kreatywny i inspirujący sposób.Jednym z naszych kanałów dystrybucji jest Sieć Sklepów VIVE Profit. W całym kraju funkcjonuje blisko 100 wielkopowierzchniowych sklepów, w których znajdziecie Państwo markową odzież cyrkularną.Stanowisko: Specjalista ds. optymalizacji procesów i komunikacji w sklepach VIVE Profit.Miejsce pracy: Kielce (praca stacjonarna)Będziesz odpowiedzialny za:Tworzenie procedur oraz weryfikację obecnie działających procedur w sieci sklepów,Optymalizację procesu zakupowego w sklepach VIVE Profit,Opracowanie i wdrażanie projektów usprawniających procesy,Nawiązywanie kontaktów i współpracę z dostawcami zewnętrznymi,Prowadzenie negocjacji oraz rozliczeń z dostawcami zewnętrznymi,Zarzadzanie stanami magazynowymi,Przygotowywanie schematów promocyjnych dla sklepów VIVE Profit,Tworzenie i analizę raportów sprzedażowych,Zarządzanie komunikacją w sklepach VIVE Profit,Tworzenie grafik i komunikatów dla sklepów VIVE Profit,Zarządzanie komunikacją w Social Media,Obsługę infolinii sklepów VIVE Profit,Współpracę z innymi Działami w organizacji.Nasze wymagania:Znajomość MS Office: Excel – poziom średniozaawansowany, Word – poziom średniozaawansowanyZnajomość Adobe Photoshop,Umiejętność pracy pod presją czasu,Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej,Otwartość,Gotowość do zarządzania zmianą,Wielozadaniowość,Dyspozycyjność.W zamian oferujemy:Stabilne i długotrwałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat od pierwszego dnia zatrudnienia,Rynkowe wynagrodzenie z przejrzystym modelem premiowania,Pracę w systemie równoważnym, według ustalonego grafiku,Benefity pracownicze i socjalne: bony świąteczne dwa razy w roku, paczki dla dzieci, wczasy pod gruszą, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe, karty rabatowe na paliwo,Wdrożenie i pełne wsparcie całego zespołu dla Twojej pracy.Zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi aplikacjami.Pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Klauzula Informacyjna RODO:W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) , VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Łopuszańska 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie.2. Z Inspektorem Ochrony Danych w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. można kontaktować się za pośrednictwem adresu email ochrona.danych(małpa)vive.com.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes w przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych. 5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji aktualnej oraz rekrutacji przyszłych nie dłużej niż 2 lata.  6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem. 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych .   8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.