Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do ekipy Fundacji Good Culture i rozwijaj z nami Good Books! Od blisko 15 lat zajmujemy się szkoleniami dla bibliotekarzy i kadr kultury. Wdrażamy innowacje stosując nowoczesne narzędzia i metody pracy. Tworzymy kreatywny zespół, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Szukamy pracownika na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń. Pracujemy w biurze (hybrydowo) we WROCŁAWIU, w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00. Po okresie wdrożenia możliwa jest częściowo zdalna praca. Twoje zadania: - dbasz o budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami poprzez stałe utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego oraz tworzenie spersonalizowanej oferty, - realizujesz cele handlowe poprzez telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi klientami (kontakty wychodzące oraz obsługa zapytań z Internetu), - odpowiadasz za procesy sprzedaży od pierwszego kontaktu po realizację i ewaluację naszych usług - organizujesz szkolenia (administracja i logistyka), - współpracujesz z zespołem wewnętrznych specjalistów oraz podwykonawców - wspierasz organizacyjnie i technicznie trenerów podczas szkoleń online budujesz i utrzymujesz stałe relacje z klientami Nasze oczekiwania: - udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta – idealnie usług lub produktów online - umiejętność prowadzenia rozmowy przez telefon – nasza praca to nieustanny kontakt z klientami - słuchanie, diagnozowanie i analizowanie potrzeb naszych odbiorców, - skrupulatność i wytrwałość w realizowaniu powierzonych zadań niczym u niemieckiej księgowej - samodzielność – posiadania inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości, czyli dowożenia na czas :) - chęć dokształcania się oraz współpracy z resztą zespołu, a także dzielenia się dobrymi praktykami - znajomość Excela, Worda, Power Pointa i narzędzi Google Co byłoby fajne, ale nie jest konieczne? - masz w swojej karierze epizody pracy w instytucji kultury, samorządzie na szczeblu powiatowym lub wojewódzkim (idealnie biblioteka lub centrum kultury) albo możesz pochwalić się aktywnością w organizacji pozarządowej - bywasz w bibliotece, chodzisz do muzeum, czytasz książki i masz wiedzę o zjawiskach z pogranicza kultury i edukacji - odnajdujesz się w temacie pozyskiwania dotacji – wiesz, gdzie szukać informacji o aktualnych naborach i jak pisać wnioski projektowe Co oferujemy? - pracę na produktach i usługach, które są sprawdzone i często unikalne - pracę z klientami, którzy nas lubią i których my bardzo lubimy :) - możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń - system motywacyjny dopasowany do specyfiki firmy - zatrudnienie na czas zastępstwa z możliwością przedłużenia umowy Coś więcej o nas? Jak pracujemy? - projektowo – najpierw planujemy a potem robimy, ale nie boimy się eksperymentować - zadaniowo – liczy się realizacja zadania, a nie czas jaki nad nim spędzisz – szukamy tych, których lenistwo popycha do innowacji - skrupulatnie – wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, więc jeśli trzeba wykonać nudą i powtarzalną czynność, rozumiemy, że każda beczka miodu ma łyżkę dziegciu i bierzemy to odważnie na klatę - innowacyjnie – szukamy rozwiązań sprawdzonych choćby w innych branżach i staramy się je przeszczepić na grunt kultury i edukacji Dlaczego to ogłoszenie jest takie długie? Ponieważ wierzymy, że jeśli dobrze przedstawimy Ci to, co robimy, świadomie wejdziesz w nasz świat. Jak aplikować: - zgłoszenia w formie CV + list motywacyjny prosimy słać na: @ - w temacie wiadomości wpisz: „Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń”, - z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Good Culture w celu podjęcia współpracy, - na zgłoszenia czekamy do 09.02.2024 r. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP
Szczecinek 18 dni plecy

Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu, posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym. Dlatego poszukujemy kompetentnych menedżerów i specjalistów, których cechuje pasja i ambicja w dążeniu do osiągania założonych celów. Obecnie poszukujemy zaangażowanych profesjonalistów z pasją na stanowisko: Specjalista ds. BHP Miejsce pracy: Szczecinek Nr ref.: SBHPSZ 05/2024 Twój zakres obowiązków: • Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów, zasad BHP • Prowadzenie, kontrola i nadzór szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy • Wsparcie w zadaniach dotyczących bieżących spraw związanych z przestrzeganiem zasad BHP • Opracowywaniu ocen ryzyka zawodowego, instrukcji BHP oraz innych wymaganych przepisami prawa dokumentów • Opracowanie wymaganych analiz dot. stanu bezpieczeństwa i higieny pracy • Współpraca z państwowymi organami pełniącymi nadzór nad warunkami pracy (PIP, PIS, Prokuratura, Policja) • Prowadzenie postępowań powypadkowych • Nadzór nad warunkami pracy firm zewnętrznych oraz przeprowadzanie szkoleń dla pracowników tych firm wykonujących pracę na terenie zakładu • Udział w działaniach Risk Management Nasze wymagania: • Wykształcenie wyższe związane z BHP (wykształcenie kierunkowe zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy) • Min. 2-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku w zakładzie o profilu produkcyjnym • Doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń; • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa i procedur z zakresu BHP • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (mowa / pismo) • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji • Umiejętność współpracy w zespole • Zdolności analityczne • Odporność na stres, asertywność • Prawo jazdy kat. B To oferujemy: • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży, • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • System nagród miesięcznych, • Opiekę mentora podczas procesu onboardingu, • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych, • Program poleceń pracowniczych, • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
229000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma AFINIA zajmuje się produkcją i sprzedażą urządzeń do pochłaniania pyłu i mebli kosmetycznych. Dla naszej marki istniejącej na rynku od ponad 10 lat najważniejsza jest wysoka jakość produktów oraz profesjonalna obsługa klientów. Firma jest obecna w kilkunastu krajach. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży międzynarodowej,obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klientaZakres obowiązków:·      Przyjmowanie i monitorowanie procesu realizacji zamówień·      Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami·      Kontrola płatności·      Prowadzenie procesów reklamacyjnych·      Kreowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami·      Współtworzenie właściwego wizerunku firmyNasze wymagania:·      Umiejętność organizacji czasu pracy / zaangażowanie w działaniu, komunikatywność,·      Aktywna współpraca z zespołem·      Biegła znajomość pakietu MS Office·      Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta·      Wysoka kultura osobistaMile widziane: ·       Znajomość dodatkowego języka obcego,·       Znajomość programów Subiekt, Baselinker.Oferujemy: ·       Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,·       Ciekawe zadania i pracujący z pasją zespół,·       Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,·       Atrakcyjne warunki płacowe. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY -z orzeczeniem
SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY -z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY (KRAKÓW, MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) (z orzeczeniem o niepełnosprawności) KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, • niezbędny sprzęt do pracy: laptop/telefon, • pracę w systemie pracy zdalnej, • dodatki motywacyjne, • pakiet profesjonalnych szkoleń rozwojowych oraz produktowych, • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • obsłudze administracyjnej sprzedaży dla zespołu sprzedażowego w Polsce, • wsparciu działu sprzedaży w negocjacjach produktów serwisowych, • pomocy w zapytaniach produktowych Klientów, • wycenie części, naprawy, zaplanowanie przeglądów okresowych, wycenie umów serwisowych, • kontroli dokumentów i monitoringu dużych projektów, • monitorowaniu poprawności ujmowania kosztów i przychodów dla projektów sprzedażowych, • tworzeniu zamówień w systemie notowań i faktur, zarządzanie przepływem zamówień, • koordynacji szkoleń. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku- minimum rok, • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie, • masz umiejętność tworzenia dokumentacji biznesowej oraz projektowej, • jesteś osobą komunikatywną oraz masz zdolności organizacyjne, • pasjonuje Cię praca w sprzedaży oraz praca z Klientem, • cechuje Cię dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz w formie pracy zdalnej, • posiadasz dobrą znajomość obsługi MS Office, • znasz program CAD- mile widziane. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Filtr