Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Zakupów
Specjalista ds. Zakupów
700000 zł
nowe Radom 30+ kilka dni temu

Sovita jest jednym z liderów sprzedaży wyrobów hutniczych na rynku. Stale podnosimy standardy firmy m.in. wdrażając innowacyjne procesy. O naszym rozwoju i pozycji świadczą systematycznie zdobywane nagrody takie jak: Złoty Płatnik czy Gazela Biznesu. Nie wymagamy doświadczenia w branży. Wybraną osobę szkolimy od podstaw i powoli wdrażamy w nasz system pracy.Opis stanowiska: Jako Specjalista ds. Zakupów w Firmie SOVITA, będziesz pełnić ważną rolę w naszym zespole. Twój główny zakres obowiązków będzie obejmował:Dokonywanie zakupów towarów.Kontrola stanu magazynu.Prowadzenie negocjacji handlowych.Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami.Sporządzanie raportówWspółpraca z działem handlowym.Wymagania:Ambicja i motywacja do rozwoju zawodowego.Komunikatywność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel).Organizacja i umiejętność pracy w zespole.Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w branży handlowej.Pracę w przyjaznym i inspirującym środowisku, gdzie liczą się inicjatywa i kreatywność.Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy, motywujący do osiągania wyznaczonych celów.

Młodszy kupiec / Asystent kupca / Specjalista ds. zakupów
Młodszy kupiec / Asystent kupca / Specjalista ds. zakupów
296000 zł
30+ kilka dni temu

Jesteśmy sklepem spożywczym online (e-commerce) działającym na rynku polskim od 3 lat, posiadającym zaplecze większej grupy kapitałowej. W związku z rozwojem firmy powiększamy zespół komercyjny. Szukamy ambitnej osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu komercyjnego w zakresie zarządzania asortymentem dostępnym na platformie oraz zarządzania cenami sprzedaży. Możliwa również ścieżka rozwojowa w obszarze negocjacje z Partnerami handlowymi. Zapewniamy wsparcie, możliwości rozwoju oraz pracę z ludźmi z pasją w przyjaznym środowisku pracy.Nazwa Stanowiska: Specjalista ds. Zakupów / Asystent kupcaTwój zakres obowiązków: Negocjacje z Dystrybutorami oraz ProducentamiZarządzanie asortymentem dostępnym w sprzedaży na podstawie bieżącej analizy rynkuZarządzanie cenami sprzedaży powierzonych kategoriiŚcisła współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia promocji oraz realizacji ustalonych działań marketingowychRozliczenia z Dystrybutorami i ProducentamiNegocjacje z Dystrybutorami oraz ProducentamiNasze wymagania:Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku: Asystent Kierownika Zarządzania Kategorią lubSpecjalista ds. Zakupów lubpraca w dziale commercial Chęć rozwoju zawodowegoRzetelność, samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone działania\Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz otwartośćUmiejętność pracy w zespole oraz dynamicznym środowisku pracyRozwinięte zdolności analityczne oraz swobodne poruszanie się w programach: Excel, PowerPointTo oferujemy Wsparcie w rozwoju kompetencji, w tym: dofinansowanie do szkoleń i kursówMożliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz dynamicznego rozwoju zawodowegoPracę w kluczowym dziale firmy, mającym realny wpływ na rozwój biznesuStabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz elastyczną formę zatrudnieniaNarzędzia niezbędne do pracyDla ceniących aktywność stroje sportowe i udział w zawodachPracę w zespole ludzi z pasją oraz przyjazne środowisko pracyPraca stacjonarna w Lesznowoli

Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Ty również możesz stać się częścią naszego projektu oraz rozwinąć swoje umiejętności i zdolności w stabilnym środowisku pracy, wybierając karierę zawodową w innowacyjnej grupie o ugruntowanej reputacji. Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego znajdującego się na SSE w Mielcu poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisko: Specjalista ds. logistyki. Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, - umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na okres próbny (3 miesiące), następnie czas określony (1 rok), - praca na I zmianę (od 08.00 do 16.00), - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, - system benefitów (bony świąteczne, Multisport), - grupowe ubezpieczenie na życie, - możliwość rozwoju zawodowego, awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Co będzie należało do Twoich zadań? - codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży, - zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów, - opracowywanie harmonogramu dostaw, - nadzór nad terminowością dostaw, - nadzór nad poprawną realizacją zamówień, - zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności, - przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards, - sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów, - budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami, - bieżący kontakt z dostawcami, - pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji, - współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym. Idealny kandydat powinien posiadać: - warunek konieczny: znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym (B2), - wykształcenie wyższe, atutem będą studia o specjalności logistyka i zakupy, - minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, - biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, - wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, - umiejętność pracy w zespole, - dobrą organizację czasu pracy, - umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, - umiejętność rozwiązywania problemów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18 W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. Naszym Klientem jest dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma jest aktywna na terenie całej Europy. Centrala spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (m/f)- j. angielski MIEJSCE PRACY: KATOWICE Centrum (praca stacjonarna) Numer referencyjny: L/CDC/KAT CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań logistycznych (logistyka, magazyn, transport, obsługa Klienta, analiza) oraz dodatkowo o dbanie o flotę samochodową firmy. NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA: • Współpraca z sieciami handlowymi w zakresie dostaw, zgodnie z wymogami kontraktowymi • Dbanie o terminowość dostaw i jakość zamówień • Negocjacje handlowe w ramach usług logistycznych • Organizowanie dostaw produktów do klientów oraz kontrola kosztów dostaw • Zarządzanie portfolio dostawców, dbanie o poprawność współpracy i rozwój relacji • Planowanie i kontrolę zakupów oraz stanów magazynowych • Kontrola poziomu cenowego • Dbanie o flotę samochodową firmy (planowanie wymaganych serwisów, obsługa kart paliwowych, kontrola spalania oraz eksploatacji samochodów). • Wsparcie działu sprzedaży i marketingu ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomiczne lub techniczne; transport, logistyka, zakupy) • Znajomość w stopniu min. dobrym języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację • Mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub niemieckiego • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobry Excel • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale logistycznym w firmie handlowej • Doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji gospodarką magazynową • Znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne • Umiejętnością nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami • Prawo jazdy • Zdolności strategicznym myślenia • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu oraz doskonałymi zdolności organizacyjnymi i umiejętnością pracy zarówno w grupie, jak indywidualnie • Odporność na stres • Doskonałe umiejętności analityczne. OFERUJEMY: • Pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji i sytuacji finansowej, • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole, • Umowę o pracę, • Narzędzia pracy, • Możliwość rozwoju i pracy wraz z rozwojem firmy w międzynarodowych strukturach, • Udział w tworzeniu nowych struktur i rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV. KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52. 2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: @ 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte. 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. 9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. ZGODA „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Specjalista ds. obsługi klienta (sieci handlowe)
Specjalista ds. obsługi klienta (sieci handlowe)
Łódź 30+ kilka dni temu

Drogi Kandydacie, jeśli przejdziesz pomyślnie proces rekrutacji, będziesz pracować z Nami na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta (sieci handlowe) Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 60 Główne zadania: Zapewnienie najwyższego poziomu jakości obsługi sprzedażowej, Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami (dyskonty), Ustalanie warunków współpracy i tworzenie ofert, Przygotowywanie prognoz wielkości zakupów klienta na dany okres, Analiza rynku i konkurencji. Jeśli nie masz doświadczenia w wymienionym zakresie, możemy zaoferować Ci pracę na stanowisku Specjalisty, który będzie blisko współpracował z JKAM lub KAM. Wymagania: - Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży / obsługi kluczowych klientów (najchętniej w branży spożywczej), - Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny, - Znajomość języka angielskiego – mile widziane, - Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek handlowy, - Znajomość pakietu MS Office, - Zdolności interpersonalne i perswazyjne, - Dynamizm i operatywność, - Umiejętność współpracy i budowania relacji, - Innowacyjność, proaktywność w działaniu. Oferujemy: - Dla osób chcących się rozwijać – ścieżkę awansowania, możliwość poszerzania kompetencji oraz nawiązywania nowych kontaktów na rynku lodowym, - Stabilne zatrudnienie u polskiego producenta, będącego jednym z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Polsce, - Pracę z produktami znanymi i lubianymi (zachęcamy do zapoznania się z asortymentem) z największymi dyskontami w Polsce, - Współpracę z profesjonalnym, wspierającym i komunikatywnym zespołem fachowców, - Wsparcie w procesach back-office wykwalifikowanych Specjalistów, - Pełen proces wdrożenia, wsparcie Przełożonego, Opiekuna wdrożenia i działu Sprzedaży, możliwość poznania od podstaw całego procesu sprzedaży w firmie, - Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Lux Med, dofinansowanie do karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, kurs języka niemieckiego na nasz koszt, platforma e-learningowa do nauki języka angielskiego, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, paczki lodowe. Kilargo Sp. z o. o. specjalizuje się w produkcji i sprzedaży lodów, głównie pod markami własnymi na zamówienie sieci handlowych. Zastosowanie w procesie produkcji najnowocześniejszych technologii i parku maszynowego pozwala nam na wyprodukowanie każdego rodzaju lodów. Nasza doświadczona kadra jest w stanie zapewnić odbiorcom wsparcie na każdym etapie produkcji od prac koncepcyjnych i projektowych po produkcję. W Łodzi usytuowane jest Biuro Handlowe, lecz powstaliśmy w Chechle Pierwszym pod Pabianicami, gdzie do dzisiaj znajduje się jeden z naszych zakładów produkcyjnych, drugi natomiast jest w Kaliszu. Oprócz lodów pod markami własnymi, zajmujemy się również produkcją lodów pod naszym brandem – Augusto (lody Gulliver, lody familijne, Gucio, Bambo, Ice Monster itd.) oraz na potrzeby innych firm z branży spożywczej. Nasze produkty są obecne nie tylko w Polsce, ale w całej Europie, północnej i środkowej Afryce, w Azji oraz w Ameryce Południowej. Zobacz nas! https://www.youtube.com/watch?v=V27iT8otwcs Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: @ lub @ wpisując w tytule nazwę stanowiska. Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Wyrażenie poniższej zgody jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 7582 7) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji. Wyrażenie poniższej zgody umożliwia udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 7582 7) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: 1. Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym przy ul. Torowej 13, 95-082 Dobroń (KRS: 0000075827). 2. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani uczestniczy, a w razie wyrażenia stosownej zgody również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. 3. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) [art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO: „1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”]. 4. Przysługuje Pani/Panu: - prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; - prawo do przenoszenia danych; - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; - w zakresie, jakim podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, iż nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 5. Podanie danych jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. 6. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez administratora – pracownicy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego wykonywania pracy; zleceniobiorcy/usługodawcy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego świadczenia usług; inne osoby, o ile jest to niezbędne i pozostaje w zgodzie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. 7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym nie będą podlegały profilowaniu. 9. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kilargo Sp. z o.o., w którym Pani/Pan uczestniczy, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. – przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody. 10. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod[małpa]kilargo.pl. Kontakt z Rekruterem: @ lub @