Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. szkoleń - Szczecin
Specjalista ds. szkoleń - Szczecin
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySPECJALISTA DS. SZKOLEŃ Miejsce pracy – Szczecin ul. Ks. H. Kołłątaja 31/4. Etaty - 2 Wymagania: -Wykształcenie średnie lub wyższe -Mile widziane minimum 2-letnie doświadczenie w dziale szkoleń, w tym również przygotowywanie przetargów -Dobra znajomość obsługi komputera, programu CRM, programu Comarch Optima, Canva -Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność i odpowiedzialność -Umiejętność negocjacji -Otwartość i kreatywność -Łatwość nawiązywania kontaktów -Zorientowanie na pracę zespołową -Umiejętność pracy pod presją czasu -Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne -Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Praca w stałych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 7.30-15.30 lub 8.00 – 16.00) w ramach umowy o pracę na pełen etat -Zdobycie doświadczenia i praktycznych umiejętności -Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych -Stała pomoc działu szkoleń z Centrali -Udział w szkoleniach Zadania: 1) Sprzedaż usług szkoleniowych. 2) Pozyskiwanie klientów, w tym dla szkoleń innowacyjnych i nadzorów oraz w ramach „wolnego naboru” na konkretne kursy szkoleniowe. 3) Stały kontakt z klientami firmy, w tym również potencjalnymi klientami poprzez bezpośrednie spotkania, kontakt telefoniczny i kontakt w formie elektronicznej. 4) Prowadzenie działań marketingowych, sporządzanie ofert i ogłoszeń na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. 5) Kompleksowa obsługa klienta i realizacja procesu szkoleniowego (w tym prowadzenie dokumentacji szkoleniowej). 6) Sporządzanie harmonogramów pracy wykładowców w uzgodnieniu z Centralą. 7) Sporządzanie i rejestrowanie: ofert szkoleniowych, dzienników szkoleń, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. 8) Ustalanie z klientem szczegółów dot. przeprowadzenia szkolenia zgodnie z określonymi zasadami. 9) Układanie harmonogramów szkoleń/kursów. 10) Zapewnienie aktualności i kompletności materiałów szkoleniowych. 11) Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji dot. szkoleń zgodnie z ustalonymi zasadami. 12) Monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na szkolenia/kursy. 13) Utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT), WDT, TDT w sprawie szkoleń, w tym również ustalanie terminów egzaminów. 14) Aktualizacja bazy wspólnych szkoleń, w tym wykładowców. 15) Obsługa programu CRM. 16) Obsługa programu Comarch Optima w zakresie wystawiania faktur. 17) Obsługa kasy, sporządzanie raportów kasowych i comiesięcznych sprawozdań finansowych. 18) Obsługa kasy fiskalnej. 19) Dokonywanie zakupów urządzeń biurowych w uzgodnieniu z Kierownikiem działu szkoleń oddziału w Pile. 20) Inicjowanie nowych projektów szkoleniowych, projektowanie szkoleń. 21) Bieżące uaktualnianie bazy danych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 01.03.2024 r. (piątek) na adres: Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja „Romaniszyn” Sp. z o.o. ul. Różana Droga 1A, 64-920 Piła W sprawie oferty można kontaktować się telefonicznie: 575 - pokaż numer telefonu - , 67 215-42-11 Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w siedzibie Pracodawcy przy ul. ks. H. Kołłątaja 31/4 w Szczecinie (po wcześniejszym ustaleniu terminu z kandydatem).

Poszukujemy do Centrum Medycznego specjalisty ds.administrac
Poszukujemy do Centrum Medycznego specjalisty ds.administrac
Szczecin 30+ kilka dni temu

SPECJALISTA/KA DO MARKETINGU/ADMINISTRACJI W związku z rozwojem naszej placówki Centrum Medycznego Olimedica w Szczecinie poszukujemy dynamicznej osoby do wsparcia w obszarze marketingu i administracji Stanowisko pracy: Specjalista/ka ds. marketingu i administracji. Miejsce pracy: Szczecin Twoje zadania: ● aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami ● planowanie i prowadzenie działań marketingowych, ● obsługa kont social media oraz strony internetowej, ● koordynacja wydarzeń takich jak imprezy, szkolenia, targi ● bieżąca obsługa administracyjno-biurowa, ● sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów, ● współpraca z partnerami firmy oraz wsparcie w pracy innych jednostek firmy, ● promocja i sprzedaż usług medycznych, ● kreowanie dobrego wizerunku firmy poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę. Oczekujemy od kandydata: ● wykształcenie wyższe, ● mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, ● wiedza z zakresu marketingu, prowadzenia biznesowych profili w mediach społecznościowych, ● umiejętność redagowania dłuższych tekstów i „lekkie pióro”, ● dobrej znajomości języka angielskiego, ● biegłej obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel), ● doskonałej umiejętności planowania i organizacji pracy, ● doświadczenie w organizowaniu eventów, ● umiejętność obsługi WordPress, FB manager reklam, programów graficznych, ● umiejętność współpracy w grupie, ● łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista. Oferujemy dla Ciebie: ● możliwość rozwoju zawodowego i doświadczenia w branży medycznej, ● przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole, ● ciekawą pracę pełną wyzwań w rozwijającej się firmie, ● elastyczne godziny pracy, ● wynagrodzenie stałe oraz system premiowy, ● pakiet szkoleń, ● pakiet socjalny. Czekamy właśnie na Ciebie! Pragniemy zatrudniać osoby zaangażowane, pozytywnie nastawione i konsekwentnie dążące do osiągania celów. Zależy nam na budowaniu pozytywnej atmosfery, rozwoju i sukcesach zawodowych naszego teamu. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aktualnego CV ze zdjęciem na adres e-mail: @ w tytule wiadomości proszę wpisać: REKRUTACJA. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji aktualnej i przyszłych prowadzonego przez Centrum Medyczne Olimedica z siedzibą w Szczecinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest Centrum Medyczne Olimedica z siedzibą w Szczecinie przy ul. Krzywoustego 9-10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami